اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان یزد

ضمن گرامیداشت اربعین حسینی (ع) و تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت های خبری و شبکه اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی آموزش و پرورش، دارای ۳ مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول: تعیین محل آموزش

پذیرفته شدگان برای اطلاع از محل آموزش خود باید از ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۸/۱۳۹۷ به «سامانه تعیین محل آموزش مهارت آموزان» مراجعه نمایند.

پس از اطلاع از استان محل آموزش، پذیرفته شدگان برای اطلاع از زمانبندی ثبت نام و جزییات مربوط به محل و زمان برگزاری دوره از روز شنبه، مورخ ۱۲/۰۸/۱۳۹۷ به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی به «سایت دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی») مراجعه نمایند. پذیرفته شده از این پس فقط با استان محل آموزش خود در ارتباط خواهد بود.

در صورتی که مهارت آموز دارای شرایط خاص (شامل بارداری، بیماری صعب العلاج و …) باشد، باید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۷ آبان ماه ۱۳۹۷، درخواست انتقال خود را با «شرح علت» و «مدارک مربوطه» به سامانه تعیین محل آموزش مهارت آموزان (قسمت درخواست جابجایی) ثبت نماید. لازم به ذکر است به درخواست هایی که به علت هایی همچون اشتباه در تعیین استان محل اقامت در زمان ثبت نام در آزمون، اشتغال به تحصیل و … ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مرحله دوم: ثبت نام غیرحضوری و حضوری

ثبت نام غیرحضوری: پذیرفته شدگان باید روز دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه اقدام نمایند. توجه به نکات ذیل در ثبت نام غیرحضوری ضروری است:

جهت ورود به سامانه آموزشی دانشگاه از مرورگرInternet Explorer استفاده نمایید.

نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.

مهارت آموزان می بایست در اولین ورود به سیستم رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت آموزی، آن را نزد خود حفظ نمایند.

در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به مسئول آموزش پردیسِ محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.

مدارک ذیل قبل از زمان ثبت نام الکترونیکی توسط پذیرفته شده اسکن و فایل مربوطه در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.

اسکن صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، صفحه مربوطه

اسکن کارت ملی پشت و رو

اسکن عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای آقایان)

اسکن اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند.

ثبت نام حضوری: ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد. پذیرفته شده باید زمان، نشانی محل و جزییات ثبت نام حضوری را از طریق سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ خود دریافت نماید. به عنوان مثال پذیرفته شدگانی که محل آموزش آنان استان تهران تعیین شده است، باید به پایگاه اطلاع رسانی «مدیریت امور پردیس های استان تهران دانشگاه فرهنگیان» مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (موضوع مجوز شماره۱۱۴۷۲۵۷ -۱۱ اردیبهشت ۹۶ سازمان اداری واستخدامی کشور) به دانشگاه/پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

تذکر۱: عدم مراجعه پذیرفته شده تا ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

تذکر۲: تا تاریخ تاریخ های فوق تمدید نخواهد شد و مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده پذیرفته شده است.

مرحله سوم: شروع دوره آموزشی

دوره مهارت آموزی سال ۱۳۹۷ شامل دوره مرحله است که مرحله نخست آن از روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ آغاز می شود. پذیرفته شدگان باید بلافاصله پس از ثبت نام حضوری، بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام به حضور در تمامی جلسات آموزشی نمایند. در صورتی که تعداد غیبت های مهارت آموز در هر یک از دروس بیش از ۲ جلسه در هر نیمسال باشد؛ امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت. تقویم آموزشی دوره به شرح ذیل است:

عنوان

بازه زمانی

اعلام محل آموزش مهارت آموزان

۵ لغایت ۸ آبان ۱۳۹۷

ثبت نام غیرحضوری

۱۴ و ۱۵ آبان ۱۳۹۷

ثبت نام حضوری

۱۹ و ۲۰ آبان ۹۷ پردیس شهیدان پاکنژاد

شروع مرحله اول

۱۹ آبان ۱۳۹۷

امتحانات پایان مرحله اول

۱۳ بهمن ۱۳۹۷

شروع مرحله دوم

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

امتحانات پایان مرحله دوم

۱۱ خرداد ۱۳۹۸

برگزاری بخش کتبی آزمون اصلح

تابستان ۱۳۹۸

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت

شهریور ۱۳۹۸

«اگر مهارت آموزی در آزمون قبول شده اما به دلیلی نمی تواند وارد سامانه اعلام محل آموزش شود با آموزش پردیس پاک نژاد تماس بگیرید.»

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ