اطلاعیه جذب سرباز امریه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

به اطلاع می رساند اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نظر دارد نسبت به جذب تعداد محدودی سرباز مردم یار(امریه ) جهت اعزام برای شهرستان های اصفهان کاشان نجف آباد نایین لنجان کوهپایه گلپایگان سمیرم خوانسار و هرند اقدام نمایند .

مقتضی است متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه Taavonyar.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام در سامانه مذکور به منزله پذیرش نهایی نبوده و منوط به بررسی در طی مراحل بعدی و انتخاب از بین متقاضیان خواهد بود .

نکته ۱ : کلیه رشته های تحصیلی مرتبط با حوزه فعالیت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر می باشد لذا امکان جذب رشته های نا مرتبط در هیچ اعزامی وجود ندارد.

آمار ، اقتصاد و مدیریت ، بازرگانی ، امور مالی و مالیاتی، برنامه ریزی اجتماعی و تعاون ،توسعه روستایی، توسعه روستایی گرایش مدیریت توسعه، جامعه شناسی گرایش تعاون ، جامعه شناسی گرایش جامعه شناسی اقتصادی و توسعه ، حسابداری ،حقوق ،شیمی ، صنایع ،علوم اجتماعی ،علوم اقتصادی، عمران ،فناوری اطلاعات، مدیریت مطالعات اجتماعی ،معماری ،مهندسی طراحی صنعتی، مکانیک ،الکترونیک ،کارآفرینی، کامپیوتر

نکته ۲ : ثبت نام از طریق سامانه مردم یا به نشانی Taavonyar.mcls.gov.ir امکان پذیر خواهد بود و تنها در صورتی که گزینه های تایید ارسال مدارک و تایید اطلاعات تایید شده باشد مدارک مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از بررسی مدارک و شرایط کلیه متقاضیان در استان و وزارتخانه متبوع جذب و پذیرش نهایی صورت می گیرد توجه فرمایید با هر تغییر در اطلاعات ثبت شده در سامانه ۲ گزینه مذکور غیر فعال می شود و لازم است مجددا مورد تایید قرار گیرد

منبع : بازارکار

برای مشاهده آخرین اخبار امریه سربازی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ