اطلاعیه تحویل مدارک نهمین آزمون فراگیر سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف چند برابر ظرفیت رشته های شغلی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران اعلام گردیده با در دست داشتن مدارک ذیل از تاریخ ۲۷/۶/۱۴۰۱ لغایت ۲/۷/۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶بعدازظهر به اداره منابع انسانی و رفاه سازمان سرمایه گذاری واقع در طبقه ششم (سرکار خانم عرب ) مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱. اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه

۲. اصل و کپی دو روی کارت ملی

۳. اصل و کپی گواهینامه آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری به همراه ریز نمرات

۴. ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان

۵. ارائه اصل و کپی گواهی ایثارگری

۶. اصل مدارک دال بر بومی بودن

۷. شش قطعه عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس خواهران باید با حجاب کامل باشد)

۸. آن دسته از کارکنان قراردادی پذیرفته شده که در فرم ثبت نام تکمیل شده از طریق سایت سازمان سنجش کشور بند مربوط به سنوات قراردادی انجام کارمعین را علامت زده و در فهرست معرفی شدگان قرار گرفته اند، لازم است اصل و کپی گواهی سنوات خدمتی قرارداد انجام کارمعین یا مشخص با ذکر کدشناسه کارمندی که توسط دستگاه اجرایی صادر و به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده باشد را نیز ارائه نمایند.

۹. ضمنا" در صورت عدم وجود شرایط و مغایرت اطلاعات اعلام شده در زمان ثبت نام توسط هریک از داوطلبین شرط سنی، آخرین مقطع تحصیلی، سنوات قراردادی انجام کارمعین، بومی ایثارگری، معلولیت و پایان خدمت سربازی و سایر موارد اشاره در آگهی مطابق قوانین و مقررات مربوط ادامه فرآیند استخدام متوقف خواهد شد.

۱۰. عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت تعیین شده جهت بررسی مدارک به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی  اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ