اطلاعیه بررسی مدارک آزمون استخدامی کادر اداری سال ۱۴۰۰ دادگستری استان آذربایجان شرقی

قابل توجه افراد تایید شده در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی کادر اداری سال ۱۴۰۰ دادگستری استان آذربایجان شرقی

با توجه به بخشنامه شماره ۵۰۰۰/۷۳۳۳/۹۰۰۰ مورخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ معاونت محترم منابع انسانی قوه قضاییه، مصاحبه علمی تخصصی این افراد از روز یکشنبه مورخه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز می گردد.

کلیه پذیرفته شدگان این مرحله می بایست با توجه به زمانبندی انجام شده که با ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد ضمن کسب آمادگی لازم، جهت انجام مصاحبه به اداره استخدام به نشانی: تبریز، اول سربالایی ولیعصر، طبقه سوم، ساختمان امور اداری دادگستری کل استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

توجه به نکات ذیل الزامی می باشد:

تاریخ و ساعت حضور در مصاحبه هریک از پذیرفته شدگان این مرحله از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می گردد و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امکان تغییر در زمان و ساعت مورد اشاره وجود ندارد.
کلیه تاییدشدگان می بایست راس ساعت و زمان تعیین شده در محل مصاحبه حضور داشته باشند.
این مصاحبه صرفاً جهت آن دسته از افرادی که در مرحله تکمیل و بررسی مدارک واجد شرایط تشخیص داده شده اند برگزار می گردد. بدیهی است زمان مصاحبه علمی سایر پذیرفته شدگان که شرایط احراز آنان نامشخص بوده پس از تایید اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه تعیین و اعلام خواهد شد.
سیر مراحل بعدی استخدام من جمله معرفی به هسته گزینش و ... متعاقباً به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید. لذا از هرگونه مراجعه حضوری و تلفنی با اداره استخدام دادگستری استان با سایر واحدهای تابعه جهت کسب اطلاع از زمان گزینش جدا خودداری فرمائید.
به همراه داشتن اصل مدارک شناسایی معتبر عکس دار (شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت (برای آقایان) الزامی می باشد.
لازم به ذکر است اطلاع رسانی جهت حضور در مصاحبه به ترتیب انجام می گیرد لذا به پذیرفته شدگان اکیداً توصیه می گردد از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری قبل از دریافت پیامک جداً خودداری نمایند. شایان ذکر است زمانبندی مابقی پذیرفته شدگان جهت حضور در مصاحبه از طریق همین سایت و ارسال پیامک متعاقبا اطلاع رسانی خواهد گردید.
ضمنا پذیرفته شدگان مرحله تایید مدارک، در صورت داشتن مدارک و مستندات ذیل می بایست در روز مصاحبه مدارک اعلامی را به همراه داشته باشند:
- مدارک و مستندات مربوط به تسلط به زبان انگلیسی
- سوابق پژوهشی و علمی (تالیف مقالات در نشریات معتبر و چاپ کتاب در انتشارات معتبر)
- مدارک و مستندات مربوط به مهارت های فناوری اطلاعات

منبع : دادگستری آذربایجان شرقی

برای مشاهده صفحه استخدام قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ