اشتغال ۶۰۰۰ نفر از ایثارگران از طریق تسهیلات صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد

۱ نظر

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به افتتاح صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد اشاره کرد و گفت: سال گذشته شش هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران از طریق تسهیلات اعطایی این صندوق مشغول کار شدند.


به گزارش ایسنا، مهدی ایزدی روز یکشنبه ششم اردیبهشت در همایش تجلیلی، آموزشی مددکاران و مشاوران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، امروز بزرگترین دغدغه بنیاد است که با توجه به حداقل رسیدن استخدامی‌های دولتی، فرزندان شهدا و ایثارگران به جذب در شرکت‌ها و دستگاه‌های غیردولتی، فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های شغلی و ارائه تسهیلات اشتغال و کارآفرینی از طریق صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد سوق داده می‌شوند.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بنیاد از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جذب بخشی از بودجه‌ای که در صندوق توسعه ملی برای اشتغال مصوب شده است را به منظور اشتغال ایثارگران پیگیری می‌کند.
وی به سابقه افتتاح صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۰۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران از طریق تسهیلات اعطایی همین صندوق مشغول کار شدند. فرزندان شهدا و ایثارگران نمی‌توانند همزمان از سهمیه دانشگاه و سهمیه استخدامی استفاده کنند و باید فارغ‌التحصیل شده و در صندوق اشتغال بنیاد ثبت‌نام کنند تا سهمیه آزمون‌های استخدامی برای این عزیزان اعمال شود.
ایزدی در خصوص آمار اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: در حال حاضر ۶۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند، جویای کار هستند که از این تعداد ۹ هزار نفر را فرزندان شهدا تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: بقیه این افراد فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و بطور محدود جانبازان و همسران شهدا، آزادگان، خواهران و برادران شهدا هستند.
همایش یک روزه مددکاران اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور ۶۰۰ مددکار و مشاور این نهاد با هدف تجلیل از زحمات مددکاران در راستای آموزش روش‌های نوین مددکاری در مشهد مقدس برگزار شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اشتغال ۶۰۰۰ نفر از ایثارگران از طریق تسهیلات صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد

  • A
    Amir kermani
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۴
    سلام دوستان عزیز من میخواستم بدونم فرزندان کارکنان نیروهای مسلحی که در طرحی به اسم امام حسن مجتبی(ع) ایثارگری بهشون تعلق گرفته و رزمنده محسوب میشوند مشمول کسر خدمت میشوند یا خیر ؟؟ اخه من تو اخبار خوندم زمانی ک فراخوان داده بودن واسه ثبت نام جانشین نظام وظیفه گفته بود ک جز واجدین شرایط هستین حالا من رفتم یگان خدمت پدرم ک نامه بگیرم میگن ما همچین چیزی نشنیدیم خواهشا اگه کسی اطلاع داره منو راهنمایی کنه متشکرم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ