اشتغال ۱۴۰۹ نفر در بخش کشاورزی همدان

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان از جذب ۵۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از منابع بودجه سال ۹۷ خبر داد و گفت: در حال حاضر برای بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال تقاضای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی پروانه تاسیس صادر شده است.
علی‌اصغر نقی‌ئی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در حدود ۸۴۴ مجوز بهره‌برداری از طرح‌های مختلف کشاورزی به ارزش ۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال توسط سازمان جهادکشاورزی استان همدان صادر شده است.


وی با تاکید بر اینکه در بخش‌های مختلف کشاورزی به ویژه صنایع تبدیلی، دامپروری، پرورش ماهی و کشت‌های گلخانه‌ای شاهد افزایش تقاضای سرمایه‌گذاری هستیم، اضافه کرد: مجموع این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۴۰۹ نفر را فراهم کرده است.
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال تقاضای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی پروانه تاسیس صادر شده است و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند.
نقی‌ئی با تاکید بر اینکه به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اطمینان می‌دهیم که سرمایه گذاری در این بخش دارای توجیهات کامل اقتصادی، فنی و مالی است، یادآور شد: سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز در طول این مسیر با تمامی امکانات پشتیبان سرمایه‌گذاران است بنابراین می‌توانند با خیالی آسوده در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ