افزایش ۵۴ درصدی اشتغال در حوزه صنعت کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان رشد اشتغال در حوزه صنعت این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نسبت رشد حجم سرمایه گذاری شش ماهه اول امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد و میزان رشد اشتغال نیز ۵۴ درصد بوده است.
وی از صدور ۱۹ پروانه بهره برداری در ۶ ماهه اول ۹۷ در استان خبر داد و افزود: در این مدت ۱۹ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد تومان صادر شده که در صورت اجرایی شده شاهد رونق تولید و اشتغال در استان هستیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این تعداد پروانه‌های صادر شده در زمینه‌های صنایع پوشاک، ساخت ماشین آلات، صنایع شیمیایی، صنایع کانی غیر فلزی، صنایع ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی است.
دیودیده با بیان اینکه این پروانه‌ها براساس تقاضا و نیازمندی‌ها در سطح استان صادر شده است، ادامه داد: در صورت اجرایی شدن این طرح برای بیش از ۱۲۸ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
وی میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها را بیش از ۳۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام عالی دولت در استان و مجموعه صنعت، معدن و تجارت بازگشت بکار کارخانه‌های راکد و نیمه فعال بوده که در این زمینه تاکنون اقداماتی مهمی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ