استمرار کاهش ساعت کاری ادارات در استان گیلان

براساس مصوبه پنجمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان گیلان و دستور استاندار، شروع ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان نیز به صورت غیرحضوری است و صرفا امتحانات دانشگاه‌ها و پایه دوازدهم مدارس در مدت زمان و مکان محدود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.همچنین در این مصوبه، کلیه فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

براساس این مصوبه امتحانات تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی در مدت زمانی و مکان محدود به منظور صرفه‌جویی به تشخیص رئیس دانشگاه برگزار می‌شود. در این مصوبه تاکید شده است که امتحانات پایه های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود. به منظور پایش عملکرد دستگاه‌ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم‌های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ