استخدام ۳۸ هزار معلم در کشور

۲ نظر

چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار و ۸۱۳ معلم در کشور خبر داد و گفت: این معلمان پس از انجام مصاحبه در مناطق مختلف کشور با اولویت مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند.

یوسف نوری ۶ شهریورماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضور وزرا و اعضای هیات دولت در استان‌ها به‌مناسبت هفته دولت انجام می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر وزیر در دو استان حضور پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در طول سفر وزرا به استان‌ها در هفته دولت، مشکلات احصا و به اطلاع هیات دولت خواهد رسید، در سفر به چهارمحال و بختیاری بخش اعظمی از بررسی‌ها به حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدارس در سال تحصیلی جاری به‌صورت کاملا حضوری برگزار خواهند شد، گفت: طبق تائید سازمان بهداشت جهانی باید مدارس حضوری برگزار شوند، در ایام کرونا در بسیاری از مناطق جهان مدارس پس از مدت کوتاهی حضوری شدند، اما متاسفانه در ایران ۲۶ ماه مدارس تعطیل شدند.

نوری بیان کرد: برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان، طرح تثبیت یادگیری اجرا شد، در سال تحصیلی جاری از شبکه شاد به‌عنوان مکمل استفاده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار و ۸۱۳ معلم در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این معلمان پس از انجام مصاحبه در مناطق مختلف کشور با اولویت مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند.

به گزارش ایسنا؛ دیدار با جمعی از دانش‌آموزان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، حضور در مراسم گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر در مصلی امام خمینی شهرکرد، سفر به شهرستان‌های بن و سامان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه یوسف نوری- وزیر آموزش و پرورش به چهارمحال و بختیاری است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام ۳۸ هزار معلم در کشور

  • م
    محسن
    ۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
    سلام خسته نباشید استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش کی هست زمان دقیقش میشه اطلاع رسانی کنید ممنون میشم. خواهش می کنم جواب بدین
    • مشاور «ای استخدام»
      ۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
      کاربرعزیز
      برای این منظور می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید ، در صورت انتشار اخبار پیرامون این موضوع در اسرع وقت از طریق سایت و کانال های ای استخدام اطلاع رسانی میگردد .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ