استخدام ۲۷۴ نفر از کارکنان ایثارگر در جمعیت هلال‌احمر

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر از تکمیل فرایند استخدام ۲۷۴ نفر از کارکنان ایثارگر و خانواده‌های ایثارگران در این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ فوزیه درخشان‌نیا در تشریح فرآیند استخدام کارکنان ایثارگر و خانواده‌های ایثارگران هلال‌احمر اظهار کرد: با توجه به بخشنامه صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی، اداره کل امور اداری و منابع انسانی این جمعیت اقدام به صدور دو بخشنامه راجع به تبدیل وضعیت مشمولین ماده ۲۱ خدمات جامع ایثارگران کرده که بر این اساس مقرر شد زیرمجموعه هلال‌احمر اعم از سازمان‌ها، جمعیت هلال‌احمر استان‌ها و ... طبق مفاد بخشنامه صادره پرونده کارکنان واجد شرایط خود را که در حال حاضر رسمی آزمایشی، پیمانی، قرارداد کار معین، مشاغل کارگری، موقت، دائم و شرکتی هستند ارسال کنند تا روند تبدیل وضعیت این افراد به استخدام رسمی قطعی، انجام شود.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل و بررسی‌های انجام شده، ۶۹۳ پرونده به اداره کل منابع انسانی ارسال شد که از این تعداد، ۶۸ نفر رسمی آزمایشی، ۲۲۶ نفر پیمانی و ۳۵۵ نفر قراردادی بودند. ۴۴ نفر نیز با قرارداد ساعتی دارای درجه ایثار در سال جاری شروع به کار کردند که هنوز سازمان اداری و استخدامی کشور برای تبدیل وضعیت این افراد دستورالعملی ارسال نکرده است‌.

درخشان نیا بیان کرد: پرونده افراد واجد شرایط پس از بررسی‌های لازم به گزینش تحویل شد که تا این لحظه ۳۸۹ نفر، مورد تایید قرار گرفتند. از این تعداد برای ۲۷۴ نفر احکام استخدام قطعی آنها صادر شده و مابقی احکام در دست اقدام است و در سریع ترین زمان ممکن به استان ها و سازمان ها ابلاغ می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر اضافه کرد: یک موضوع مهم برای برخی افراد که تعدادشان هم کم بوده سوال شده؛ مبنی بر اینکه چرا تعدادی از کارکنان، رسمی قطعی نشده‌ و به رسمی آزمایشی و یا پیمانی تبدیل وضعیت شده‌اند. این افراد در ماده ۲۱ قانون و در اجرای بند ... تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، صرفا با احراز شرایط عمومی گزینش ب رسمی قطعی تبدیل وضع خواهند شد.

طبق گفته‌ی درخشان نیا؛ برای مشمولین شاغل در بیمارستان نورافشار، مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، سازمان تدارکات پزشکی و شرکت‌های زیرمجموعه نیز بخشنامه‌ای در این خصوص ابلاغ شده و با سازمان اداری و استخدامی نیز نحوه چگونگی استخدام این افراد مکاتبه شده است.

منبع : خبرگزاری ایلنا

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ