استخدام ۲۰ آتش نشان در گرگان

۴ نظر

شهردار گرگان با اشاره به کمبود شدید مامور آتش‌نشانی در این شهر گفت که برای حل موقت کمبود نیرو به زودی ۲۰ آتش نشان از طریق آزمون جذب می شوند.

به گزارش ایرنا محمدرضا سبطی شامگاه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر تلاش فراوانی برای استاندارسازی ایستگاه های آتش‌نشانی گرگان انجام شده و با وجود اقدامات موثر برای تجهیز ایستگاه‌ها به امکانات روزآمد، این مراکز با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند.

گرگان هفت ایستگاه آتش‌نشانی با حدود ۱۰۰ نیرو دارد.

وی همچنین از دریافت مجوز راه‌اندازی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری گرگان خبرداد و گفت: این سازمان بازوی درآمدی و پیمانکاری شهرداری گرگان است و می تواند در بسیاری از پروژه‌ها یاری‌رسان شهرداری گرگان باشد.

سبطی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی شهرداری گرگان در سال های قبل بدون تامین درآمد کافی گفت : هزینه این پروژه ها از محل فروش املاک و مستغلات تامین می‌شد که با فروش آن‌ها، ذخیره عرصه‌های تحت مالکیت شهرداری تا حد زیادی کاهش یافت.

شهردار گرگان گفت : برنامه‌ریزی برای انباشت دوباره عرصه‌های تحت تملک شهرداری در معاونت شهرسازی و املاک این نهاد آغاز شده و به‌زودی ثمرات آن مشهود خواهد شد .

شهردار گرگان به ضرورت توسعه پروژه‌های مربوط به بازگشایی معابر شهری خبر داد و گفت : محورهای طبیعت ، نیایش، ملاقاتی و پارتیان در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

شهر ۳۵۰هزار نفری گرگان مشکلات و تنگناهای زیادی در بخش فضای سبز ، ترافیک ، کمبود پارکینگ ، جمع آوری زباله ، حمل و نقل شهری دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای استخدام ۲۰ آتش نشان در گرگان

  • م
    میلادبیرانوند
    ۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۰۱
    باعرض سلام وخسته نباشید بنده رشتم کاردانی آتشنشانی هست و خرم اباد هستم آیا میتونم توآزمون ثبت نام کنم یا خیر لطفا راهنمایی بفرمایید مرسی باتشکر.
    • ر
      روح اله پورمختار
      ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
      سلام وقت ثبت نام رد شده یا نه کی میتونیم شرکت کنیم
      • ح
        حامد سمیعی نسب
        ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹
        سلا و وقت بخیر
        چطور میشه از زمان و منابع آزمون استخدامی آتش نشانی شهریتان گرگان مطلع شد؟
        • پشتیبان سه
          ۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
          با سلام
          کارجوی گرامی، جهت آغاز مسیر شغلی خود می‌توانید به سادگی و با چند کلیک در سایت «ای استخدام» ثبت نام نمایید. ابتدا برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. سپس مراحل و بخش‌های خواسته شده را تکمیل کنید.پس از تکمیل ثبت نام در سایت، از طریق بخش جستجوی آگهی اقدام به آغاز جستجو در میان موقعیت‌های شغلی متنوع موجود در سایت کنید.
          در فرایند جستجو چندین پالایشگر مختلف برای سهولت جستجوی شما قرار داده شده است. با استفاده از این پالایشگرها می‌توانید:
          - استان و شهر
          - رشته تحصیلی
          - موقعیت شغلی
          - نوع قرارداد
          و... را به راحتی انتخاب کرده و برای موقعیت شغلی خود رزومه ارسال کنید.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ