استخدام ۱۵۰ نفر در اورژانس جدید دهدشت

۱ نظر

با راه اندازی بخش اورژانس جدید دهدشت با احتساب نیرو‌های مشغول به کار فعلی ۱۵۰ نفر در این مرکز مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،رئیس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در حاشیه بازدید از اورژانس در حال ساخت دهدشت با بیان اینکه کار ساختمان سازی آن تکمیل شده است گفت:تامین مشغول به کار شدن ۱۵۰ نفر در اورژانس جدید دهدشتتجهیزات اورژانس ۷۰ تختخوابی شهر دهدشت در دست اقدام است.


کورش داوری با اشاره به اینکه ظرفیت این مرکز در شرایط خاص قابل افزایش به ۱۵۰ تخت است افزود:این اورژانس شامل دو بخش خدمات سرپایی و بستری است.
وی با بیان اینکه نیرو‌های لازم از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد گفت:۵۰ نیروی آن در رشته‌های پرستاری و مابقی اداری و خدماتی هستند.
داوری اعتبار هزینه شده برای خرید و تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی و تامین برق این مرکز را ۳ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد:برای خرید بقیه تجهیزات آن به ۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ادامه داد:یکی از ویژگی‌های مهم این اورژانس برای بیماران دسترسی و حمل سریع و آسان به اتاق عمل است.

 منبع : خبرگزاری صداوسیما 

برای مشاهده اخبار استخدام اورژانس کشور اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۱۵۰ نفر در اورژانس جدید دهدشت

  • R
    R-m
    ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۴۰
    سلام و عرض ادب.....
    من لیسانس روانشناسی عمومی دارم میتونم توی ازمون های استخدامی اورژانس ثبت نام کنم و همینطور اورژانس اجتماعی ...سپاسگذارم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ