استخدام ۱۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: از میان این ۱۰۰ نفر، مجوز جذب ۱۰ نفر از نخبگان استان و افرادی که دارای مدرک دکترا در رشته‌های مورد نیاز دستگاه‌ها هستند، داده شده است. همچنین با نظر وزیر کشور اختیار جذب ۱۰ نفر برای پست‌های سیاسی فرمانداری و بخشداری‌ها داده شده است.

سید علی احمدزاده در خصوص مجوز استخدام ۱۰۰ نفر که به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چند استان دیگر داده شده است، گفت: در جلسه‌ای این موضوع را به آیت الله رئیسی رئیس جمهور پیشنهاد دادیم و مورد موافقت وی قرار گرفت. او افزود: ۸۰ نفر از طریق آزمون سراسری انتخاب می‌شوند، به نحوی که از دستگاه‌ها می‌خواهیم پست‌های خالی خود را به ما اعلام کنند.

احمدزاده می‌گوید: پس از اعلام پست‌های خالی، معاون توسعه منابع انسانی استانداری آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و آگهی‌های لازم منتشر می‌شود، بنابراین استخدام این تعداد افراد تشریفات اداری دارد و هیچکس در این زمینه نفوذ نخواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از میان این ۱۰۰ نفر، مجوز جذب ۱۰ نفر از نخبگان استان و افرادی که دارای مدرک دکترا در رشته‌های مورد نیاز دستگاه‌ها هستند، داده شده است. او اضافه کرد: همچنین با نظر وزیر کشور اختیار جذب ۱۰ نفر برای پست‌های سیاسی فرمانداری و بخشداری‌ها داده شده است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: استخدام این ۱۰۰ نفر حتما قانونمند انجام می‌شود و سپاه، اداره اطلاعات، بازرسی و دیوان محاسبات بر جذب ۱۰۰ نفر نظارت خواهند داشت و براساس قانون باید سهمیه ایثارگران و فرزندان شهدا جذب شود. او در خصوص دخالت در انتصاب‌های دانشگاه علوم پزشکی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی باید افراد متخصص به کار گرفته شوند، اما مشکلی که وجود دارد این است که اساتید دانشگاه حاضر نیستند مسئولیت بپذیرند. احمدزاده ادامه داد: فردی در دانشگاه علوم پزشکی رفتار مناسبی با دانشجویان و مردم ندارد و این موضوع به من رسیده برای جایگزینی این فرد گزینه‌هایی مدنظر است، اما هر کاری می‌کنیم حاضر به پذیرش هیچ پستی نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار و اطلاعیه های استخدام نخبگان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ