استخدام ورزشکاران در دستگاه‌های دولتی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به نزدیکی زنجان به تهران اشاره کرد و گفت: این نزدیکی امتیاز ویژه‌ای برای برگزاری اردوهای ورزشکاران توسط فدراسیون‌‌ها محسوب می‌شود که مشکل هتلینگ مانع تحقق این مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در آئین تجلیل از قهرمانی ورزشی و مدال آوران فراملی و تکریم مربیان و داوران بین‌المللی و هیات‌های ورزشی استان با بیان اینکه آخرین مورد از این آیین در سال۹۳ برگزار شده است، اظهار کرد: این آیین باید به صورت سالانه برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به قانون استخدام قهرمانان ورزشی در دستگاه‌های دولتی اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۱۰ نفر از این قهرمانان استخدام شده‌اند و اجرای قانون نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی است، ضمن اینکه برخی از قهرمانان هم از زمین برای احداث مسکن بهره‌مند شدند.
وی به نزدیکی زنجان به تهران اشاره کرد و گفت: این نزدیکی امتیاز ویژه‌ای برای برگزاری اردوهای ورزشکاران توسط فدراسیون‌‌ها محسوب می‌شود که مشکل هتلینگ مانع تحقق این مهم است.
بازرگان با بیان اینکه کرونا شرایط ویژه‌ای را برای جامعه از جمله ورزش به وجود آورده بود که با عبور از این شرایط اوضاع ورزش هم بهبود خواهد یافت، ادامه داد: شرایط برای شکوفایی استعدادها فراهم شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به انتظارات موجود در جامعه برای کسب موفقیت‌های بیشتر ورزشی اشاره کرد و افزود: کسب این موفقیت نیازمند همراهی همگانی از جمله فعالان اقتصادی است تا بتوان ظرفیت‌ها را نمایان کرد.
وی با تاکید بر اینکه ورزش یکی از حوزه‌های مورد توجه مدیریت استان است، ادامه داد: اداره کل ورزش وظایفی را در حوزه ورزش و ترویج معنویت و ارزش‌های اسلامی دارد که باید مد نظر قرار دارد.
بازرگان با تاکید بر اهمیت ورزش عمومی به مانند دامنه یک کوه که به سلامت عموم جامعه مربوط است، افزود: این مهم با اجرای برنامه‌های مختلف عملیاتی شده و منجر به ایجاد شور و نشاط اجتماعی خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه ورزش قهرمانی قله یک کوه به شمار می‌رود، ادامه داد: ورزش قهرمانی بیانگر توسعه ورزش در یک جامعه محسوب می‌شود که با اهتزاز پرچم یک کشور به اوج اقتدار می‌رسد.
بازرگان با بیان اینکه بین اعتبارات و مدال‌آوری‌ها رابطه وجود دارد، افزود: ورزش حرفه‌ای نیازمند ساماندهی خاصی است که نتایج آن که قهرمانی است نمی‌شود نادیده گرفت.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه ی استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ