استخدام نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

۲ نظر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پذیرش و گزینش جوانان در نیروی انتظامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تعامل مطلوب با سلسله مراتب فرماندهی در سه سال اخیر توانستیم بیش از ۹۰۰ نفر از فرزندان بومی این استان را جذب و استخدام کنیم.

سردار مهدی انصاری افزود: ما به دنبال گزینش و جذب پلیسی هستیم که در تراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دارای ویژگی‌های تدین، تخصص، روحیه جهادی و انقلابی، با اصالت، چابک و حرفه‌ای و خوش برخورد باشد.

او با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر توانستیم تاکنون شرایط جذب و استخدام ۷۶۵ نفر از فرزندان بومی این استان را فراهم کنیم و ۱۵۰ نفر دیگر را با معرفی به هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان‌های تهران بزرگ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان استخدام کنیم بیان کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به لطف الهی توانستیم رتبه برتر کشوری در بحث گزینش و استخدام را در کشور کسب کنیم.

او گفت: از هفتم خرداد ماه ۱۳۹۹ نام نویسی ۵۰۰ نفر از جوانان غیور و غیرتمند و ولایی استان را آغاز خواهیم کرد که علاقه‌مندان و واجدان شرایط به مدت شش روز می‌توانند به هسته گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان واقع در بلوار امام خمینی (ره) نبش گلستان ۱۱ شهر یاسوج مراجعه کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

  • م
    مهرداد
    ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۵۵
    متولد77هستم کارت پایان خدمت هم دارم میتونم استخدام نیرو انتظامی بشم
    • م
      محمدمهدی
      ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
      مگرماجوانان بلوچ علیلیم که ازکهگیلویه وبریراحمدوجاهای دیگه برای گزینش به استان سیستان وبلوچستان معرفی میکنید
      خوبه که خودتون 40ساله بعدانقلاب میگیدبلوچستان محرومه خب علت محرومیت ماهمینه که ازجاهای دیگه میارن اونجااستخدام میکنن وجوانان ماهرکدام با2مدرک بیکارن
      خودمن2مدرک یکی فوق لیسانس ویکی لیسانس حقوق دارم بامعد17ولی بیکارم
      بس کنیدتبعیض رو
      دریک خانواده پرجمعیت زحمت کشیدم درس خوندم اماحالاآواره ام وعمرم رفت

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ