استخدام مهندسان ناظر کشاورزی روی میز

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نامه به مجلس شورای اسلامی درباره اجرای یکسان سازی حقوق در وزارت جهاد نوشته ایم و در صورت تصویب اجرایی می شود.


علی اکبر متکان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سئوال که یکسان سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از دو سال پیش توسط پیگیری می شد به کجا رسیده است، افزود: برای یکسان سازی حقوق کارمندان بخش کشاورزی، نامه ای به مجلس شورای اسلامی نوشته ایم که در صورت تایید اجرایی خواهد شد.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اینکه چقدر امیدوارید که یکسان سازی حقوق به نتیجه برسد، گفت: تلاش می کنیم که به تصویب برسد و همکاران از حداکثر استحقاق خود استفاده کنند.
متکان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس که قرار بود مهندسان ناظر کشاورزی استخدام شوند و این موضوع عمرتب از سوی آنها پیگیری می شود و می‌گویند بی نتیجه مانده است، آخرین اقدامات شما در این زمینه چیست؟ گفت: روی این موضع کار می شود و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
مخاطبان فارس من خبرگزاری فارس، با ارسال سوژه ای درخواست پیگیری افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه را کرده بودند.

منبع :خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ