استخدام فرماندهی انتظامی البرز در مقطع درجه داری و افسری

۱ نظر

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از استخدام نیروی کادر درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و برای کادر افسری با مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای اشتغال به خدمت در این فرماندهی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نصراله زال نژاد اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان البرز به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین برادران مومن، متعهد و علاقه مند استان البرز در مقطع درجه داری به صورت پیمانی ۵ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی تمامی رشته های نظری و فنی و حرفه ای برای اشتغال به خدمت در این فرماندهی برای سال ۹۹ استخدام می نماید.

وی افزود: برای کادر افسری با مدرک کارشناسی برای خدمت در پلیس فتا در رشته های تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی کامپیوتر ، برای خدمت در معاونت اجتماعی در رشته های روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی، مطالعه خانواده، مددکاری اجتماعی و برای خدمت در عقیدتی سیاسی این فرماندهی در رشته های علوم سیاسی ، علوم تربیتی ، علوم ارتباطات و فیلم سازی، روابط عمومی، مدیریت فرهنگی و رایانه نیرو جذب می کند.

وی ادامه داد: در مقطع کارشناسی ارشد برای خدمت در پلیس فتا در رشته مهندسی فناوری با گرایش های (تجارت الکترونیک ، شبکه های کامپیوتری ،مدیریت سیستم های اطلاعاتی) و رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش های(نرم افزار هوش مصنوعی و رباتیک ، معماری سیستم های کامپیوتری –رایانش امن) و همچنین رشته مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمز نگاری استخدام می کند.

این مقام انتظامی افزود: استخدام صرفا برای جنسیت مرد بوده و داوطلبان علاوه بر داشتن شرایط عمومی پس از مراحل گزینش در صورت موفقیت به صورت پیمانی ۵ ساله استخدام می شوند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان البرزگفت: متقاضیان استخدام می توانند همه روزه در ساعات اداری به هسته گزینش استان واقع در میدان توحید، بلوار بلال، روبروی بانک صادرات مراجعه و یا با شماره تلفن های۰۲۶۲۱۸۲۷۴۱۰ **۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹تماس حاصل نمایند.

منبع : خبرگزاری فارس 

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام فرماندهی انتظامی البرز در مقطع درجه داری و افسری

  • ا
    امیر محمد رهبان
    ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۶
    درود
    با تشکر از عوامل و مدیران سایت ای استخدام، خدا قوت و خسته نباشید.
    برنامه فوق بسیار کامل و با شرایط و اوضاع عموم جامعه هم خوانی داشته و با شرایط بیماری کرونا افراد جویای کار میتوانند به راحتی به مشاغل مورد علاقه و بازار کار ثبت نام و الی ......

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ