استخدام سازمان بازرسی کل کشور

۳۲۵۷ نظر

استخدام سازمان بازرسی کل کشور

اخبار و استخدام‌های سازمان بازرسی کل کشور به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های سازمان بازرسی کل کشور ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام سازمان بازرسی کل کشور و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید. در ادامه با کلیک بر روی هر لینک فهرست مطالب به بخش مربوطه هدایت میشوید.

خبر ۱۷ اسفند ۱۴۰۲- شروع ثبت‌نام آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و خانواده جانبازان بالای ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۳، سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب نماید.


برای مشاهده خبر و ثبت‌نام کلیک کنید

 

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

شرایط عمومی، اختصاصی و لینک ثبت‌نام در آزمون
آخرین اخبار آزمون

چگونگی استخدام شدن در سازمان بازرسی

سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های زیر نظر قوه قضاییه است. این سازمان وظیفه دارد به صورت مستمر، فوق العاده و موردی ناظر بر اجرای صحیح قوانین  مقررات کشور در دستگاه‌های اداری باشد. نظارت مستمر بر وزارتخانه‌ها، ادارات دادگستری و امور مالی و اداری وابسته به آن، سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه، نیروی نظامی، نیروی انتظامی، شرکت‌های دولتی، شهرداری، موسسات وابسته به شهرداری، دفاتر اسناد رسمی‌ و موسسات عام المنفعه و نهاد‌های انقلابی بر عهده این سازمان می‌باشد. همچنین نظارت بر عملکرد سازمان‌هایی که کل و یا بخشی از سهام و سرمایه آنها به دولت تعلق دارد، بر عهده این سازمان است.

کارجویانی که متقاضی استخدام شدن در سازمان بازرسی هستند، می‌بایست شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در این سازمان را داشته باشند. به این منظور به صورت سالانه و مختلف این سازمان اقدام به برگزاری آزمون‌های استخدامی جهت جذب نیروهای متخصص واجد شرایط می‌کند. علاقمندان به استخدام در سازمان بازرسی کل کشور می‌توانند با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نمایند.

برای مطالعه شرایط اختصاصی و عمومی آزمون استخدام سازمان بازرسی می‌توانید شرایط استخدامی شرایط عمومی داوطلب و تبصره‌های آن را به دقت مطالعه نمایید.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدام سازمان بازرسی کل کشور
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی برای استخدام سازمان بازرسی کل کشور
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما میتوانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی سازمان بازرسی در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳٬۲۵۷ نظر برای استخدام سازمان بازرسی کل کشور

  • ک
    کارشناس کشاورزی
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
    واقعا کسی نیست یه خبر ددست و حسابی بده؟ بعد دو ماه و نیم بلاتکلیفی از آزمون بهمن. یکی میگه تماس گرفتن یکی میگه پیام دادن یکی میگه جواب دادن اعلام نمیکنن ازدحام نشه زنگ هم میزنی سازمان میگن هیچ نتیجه ای اعلام نشده و اخبار کذب محضه در مورد نتایج آدم می مونه حرف کی رو باور کنه. کاش حداقل بعد این همه نظر حداقل این سایت در تماس با سازمان یه خبری میگرفت و اطلاع میداد ایا افرادی که میگن باهاشون تماس گرفته شده درست میگن یا نه.؟و اگرم الکی میگن واقعا چه سودی میبرین؟ از خدا براتون شفای عتجل میخوام.انشالله‌.
    • ص
      صرفا جهت اطلاع
      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
      دوست گرامی کارشناس کشاورزی : مدتی قبل با کارشناسان محترم منابع انسانی تماس گرفتم و فرمودند اسامی توسط سازمان سنجش اعلام شده است ، لیکن جهت پاره ای بررسی ها به قسمت دیگری ارسال شده که تاکنون نتیجه اش اعلام نشده است . و نیز ذکر کردند.. اینکه آیا پس بررسی مرحله اول با شرکت کنندگان منتخب تماس بگیریم و یا در سایت سازمان درج کنیم .. هنوز تصمیم گیری نشده است .
      علیهذا عزیزان اصلح است صرفا به عنوان یک پیشنهاد و یا یک گزینه دیگر : دوستان بجای تماس تلفنی با سازمان که بلطبع مشکلاتی را با توجه به ازدحام شرکت کنندگان برای کارشناسان بوجود میآورد اعم از اشغال دائم خطوط تلفن و یا احیانا پاسخ های متفاوت ..
      از طریق ایمیل یا فکس مندرج در سایت سازمان ، سوال خودشان را از جمیع جهات از مسولین محترم مربوطه بپرسند .. آنگاه یکی از شرکت کنندگان معظم پاسخ دریافتی کتبی را جهت اطلاع همگان در همین سایت درج کند .. که هم دوستان متقاضی از بلاتکلیفی خارج شوند و هم یک پاسخ صریح و یکدست به همگان اعلام شده باشد ، و هم پرسنل محترم سازمان فراغت بیشتری را جهت پیگیری و اعلام نتیجه آزمون بنحو مقتضی داشته باشند .
      در پایان برای تمام عزیزان شرکت کننده در آزمون بهمن ماه آرزوی توفیق و سلامتی دارم . و خواهش میکنم بر اعصاب خودتان مسلط باشید ، بدون شک هر آنچه که خداوند متعال برای تک تک ما صلاح بداند .. همان رقم خواهد خورد. با تشکر از شما و پوزش از جسارت خویش
      • O
        Omid
        ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
        ای برادر شما مگر از اصحاب کهف هستی که این چنین تفکر مینمایی.. داوطلب نباید کفش آهنی بپوشد و پیگیری مراحل آزمون نماید.. از وظایف برگزار کننده است.. مع الوصف اصلح آن است که تفکر خود را اصلاح نمایی و به جای اینکه حافظ منافع دیگرانی باشی که از ترک فعل کنندگان اند به فکر چشم انتظارانی باشی که به امید چنین کوزه گرانی هستند..
        • ب
          بی نام
          ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
          خیلی شما جدی گرفتید فکر کردید فردا نتایج میاد و پس فردا مراحل استخدامیتون تموم میشه و به خوشی و خرمی زندگی میکنید. دوست عزیز ازمون تعیین سطح شما شرکت کردید نه آزمون استخدامی که اینطور پیگیر هستید.هیچ نتایجی هم منتشر نخواهد شد لازم به ازدحام و اینقدر پیگیری نیست.
          • و
            وکیل
            ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
            آزمون استخدامیه و بر اساس همون آزمون افراد رو استخدام میکنن نمیخوایم که زبان بخونیم بگیم آزمون تعیین سطحه. بعضیا کلی راه اومدن تا بتونن توی آزمون شرکت کنن و یک سری هتل موندن. شما اگه اعتقاد نداری آزمون استخدامیه خودتون چرا توی پیجها میگردین برای اعلام نتایج
            • O
              Omid
              ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
              بی نام جان، گیریم که این مغالطات شما درست باشد، و شما هم از صحابه باشید. آخر شما مگر تا کنون آزمون تعیین سطحی داده ای که نتیجه اش را بهتون اعلام نکرده باشند!!!
              • ب
                بی نام
                ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
                شما تازه اومدی خبر نداری ما دو سالی درگیر این آزمون تعیین سطح هستیم. شما که اینقدر واردید معنی این پیامی که بازرسی برا متقاضیا می فرسته رو تحلیل کنید. تا حالا به این موضوع فکر نکردید که چرا این آزمون هزینه نداره؟ جوابش مشخصه چون آزمون استخدامی نیست که برای متقاضیا حقی به وجود بیاد. سازمان بازرسی هیچ تعهدی به جذب قبول شدگان نداره.البته به شما حق میدم جوگیر بشید چون آزمون دادید و برا خودتون رویاهای زیادی ساختید. در حالی که این قبری که شما بالای سرش گریه میکنید خالیه. کافیه توی سایت آزمون سال 96 98 و... بازرسی رو بررسی کنید متوجه میشید که جریان از چه قراره.شما که هنوز آزمون تعیین سطحم قبول نشدید...
                متقاضی محترم
                با سلام، شما واجد شرایط شرکت در آزمون تعیین سطح توان علمی تخصصی سازمان بازرسی کل کشور شناخته شده‌اید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:
                bazresi.ir/ZY77
                اداره‌کل منابع انسانی و تحول اداری
              • ب
                بی نام
                ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
                حالا بازم بگید مگه زبانه که تعیین سطح باشه. متاسفم که بازرسای آینده مملکت ما از شماها تشکیل میشه که حتی یک جمله رو نمیتونید بخونید و تحلیل کنید
                متقاضی محترم با سلام
                به آگاهی می‌‌رساند شما در آزمون تعیین سطح توان علمی تخصصی سازمان بازرسی کل کشور در سال 1401، حد نصاب نمره را کسب نموده‌‌اید. تاریخ تشکیل پرونده و زمان برگزاری جلسات مصاحبه تخصصی، «براساس اولویت» متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
                اداره کل منابع انسانی و تحول اداری
                • ج
                  جویای کار
                  ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰
                  ببخشید این مربوط به اردیبهشته یا بهمن؟ بعد در مورد هزینه فرمودین هزینه که فقط دادن پول ثبت نام نیست خودتون میدونید این آزمون فقط در بعضی شهرها برگزار شد میدونید دو تا سه روز علافی و موندن توی هتل و رفت و آمد هزینه ای چند برابر شرکت در آزمون داشته؟ اگه توی شهرای دیگه هم برگزار میشد و هر کسی توی شهر خودش باز یه چیزی اما الان کسی نمیتوته ادعا کنه که بدون هزینه برگزار شده. و اینوه نسبت به بقیه هموطنان و هم‌سن های خودمون که درگیر انواع مشکلاتن بهتره مهربون باشیم و اینکه منم برای مملکتی که قراره بازرسش شما باشی و از الان نگاه از بالا به پایین داری و حرص دیر اومدن جواب ازمونت رو میخوای سر بقیه آدمایی که مثل خودت دنبال کارن خالی کنی متاسفم .
                  • م
                    مهدی
                    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
                    خطاب به آقای بی نام باید بگم خیلی ها میدونن فرق تعیین سطح و آزمون استخدامی چی هست. دو نکته را خدمت شما متذکر میشم اولا اینکه وقتی سازمان سنجش متولی برگزاری آزمونی میشه چه تعیین سطح و چه استخدامی نتایج را هم به طور قطع اعلام میکنه. ممکنه به دلیل ملاحظاتی دیرتر اعلام شود ولی اینکه اصلا نتایج اعلام نمیشه اینطور نیست که شما میفرمایین. دوم اینکه همون آزمون تعیین سطح هم باید به فرد اعلام بشه که سطح توان علمی داشته یا خیر!!!؟؟؟ بلاخره فرد آزمون داده و باید اطلاع پیدا کند که دارای سطح علمی بوده یا نه؟؟؟
                    من خودم شاغل در دستگاه اجرایی هستم و از روال جذب سازمان بازرسی کاملا اطلاع دارم ولی نمیشه اینجا بسیاری از موارد را مطرح کرد. فقط روی صحبتم با افرادی که منتظر هستند این هستش که روال زندگی و کارشون را تحت تاثیر این آزمون قرار ندن چون فرایند بسیار زمان بری هست.
                    در مجموع سازمان بازرسی از نظر جایگاه سازمانی، حقوق و دستمزد و رفاهیات جز سازمانهای متوسط به بالا هست. برای فردی که علاقه داشته باشد سازمان بسیار عالی و پویا و برای فردی که از سر ناچاری و بیکاری این سازمان انتخابش باشد بسیار فرسودگی خواهد داشت.
                    من اتفاقی امروز این سایت را دیدم، امیدوارم صحبتهام جواب برخی سوالات را حل کرده باشه
                  • J
                    Javad
                    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
                    درود بر شوالیه
                    ما بر تو قول میدهیم بر اعصابمان مسلط شویم تو هم برما قول بده که برای نبشتن برخودت فشار نیاوری. بدرود شوالیه
                  • M
                    M
                    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
                    سلام.نتایج آزمون جدید هنوز مشخص نیست.از آزمون قبلی دارت دعوت به مصاحبه میکنن
                    • ب
                      بی نام
                      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
                      خبر این که هر زمان تکلیف قبول شده های شال های قبل معلوم شد شما حرص آزمون دو ماه قبل رو بخورید
                    • ر
                      رضا
                      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
                      سلام و عرض ادب
                      ادمین محترم نتایج آزمون بهمن ماه کی اعلام میشه؟
                      • پشتیبان سه
                        ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
                        با سلام
                        کاربر گرامی به محض اعلام نتایج یا زمان اعلام در صفحه مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد
                        با تشکر
                        • ن
                          ناشناس
                          ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
                          اگر مقدور است شما به عنوان رسانه پیگیری انجام بدین (به شما بهتر جواب میدن).ممنون
                          • پشتیبان سه
                            ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
                            با سلام
                            کاربر عزیز این مورد پیگیری خواهد شد و به محض حصول نتیجه قطعی در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد
                            با تشکر
                        • .
                          .
                          ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۰۳
                          به نظرم اون دوستانی که تو بهمن آزمون دادن از اول پیگیری کنند تا اوضاعشون مثل ما نشه ، واقعا اگر من می دونستم اینقدر سازمان بی نظم و بی برنامه است اصلا شرکت نمی کردم . چون اینهمه انتظار کشیدن برای عالی ترین سازمانها هم به صرفه نیست و منطقی نیست چه برسه به این سازمان ،وقتی هم که زنگ میزنیم مثل اینکه از ما طلبی چیزی دارن (البته به جز یکی از کارمندان کارگزینی)بقیشون اینطورین
                          • ح
                            حسین
                            ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۵۵
                            سلام اسم اون کارمند رو بگید که ما هم زنگ زدیم ازش بپرسیم
                            • .
                              .
                              ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
                              زنگ بزنید سازمان و بگید وصل کنن کارگزینی
                            • ح
                              حمیدرضا
                              ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۳۹
                              سلام اون کارمندی که میگین من به شخصه شرمنده شدم این همه زنگ بهش زدم اینقدر مودبانه و قشنگ جواب میده که کیف میکنم
                          • ا
                            اشکان
                            ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶
                            عزیزان که بالای 90 درصد زدین حتما اولین آزمون تون هست که شرکت میکنین امیدوارم همینو قبول بشین که دوباره آزمون بعدی رو مجبور نشین رو تراز بالای 100 با هم کورس بذارین
                            • ع
                              علی
                              ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
                              😂
                              خلاصه و مفید
                            • ح
                              ح
                              ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
                              سلام دوستان بزرگوار که قبولی اردیبهشت 1401 هستند. بنظرم از طریق سامانه ثنا پیگیر وضعیت گزینش شویم و درخواستی ثبت کنیم تا زودتر تعیین تکلیف شویم بنده خودم امروز درخواستی مبنی بر طولانی شدن روند جذب و گزینش در سامانه ثنا ثبت کردم انشالاه شما هم ثبت کنید تا پیگیر شوند با یک نفر پیگیری نمیکنند
                              • ع
                                عمران
                                ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
                                از کدوم قسمت؟
                                • ح
                                  ح
                                  ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲
                                  از طریق سامانه عدل و قسمت سایر موضوعات قضایی و قسمت مشاوره و .. اقدام کنید
                                  • ح
                                    ح
                                    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
                                    سامانه ارتباط مردمی عدلیه- ثبت درخواست- سایر موضوعات قضایی- قسمت مشاوره
                                  • ا
                                    امیر حسین
                                    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
                                    بله واقعا دیگه از حد تحمل وصبر گذشته است خیلی طول کشیده ، بله دوستان همت کنند و درخواست رو ثبت کنند شاید اگر درخواست ها زیاد باشه ریاست قوه قضاییه دستور تسریع در امور استخدامی بدن
                                • م
                                  مسلم
                                  ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
                                  سلام و عرض ادب
                                  با کدوم شماره تماس بگیریم برا نتایج امتحان28بهمن؟
                                  • م
                                    محمد
                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲
                                    تنها چیزی که برای من قطعی است، اینه که برای هر فرد زمان اعلام و مراحل مصاحبه دارای روند و مدت متفاوتی است.
                                    • م
                                      محمد
                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵
                                      دوستان نگران نباشید، جواب تمام سوالات رو گذشت زمان خواهد داد.
                                      • ع
                                        عمران
                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
                                        شما برای کدوم آزمون هستید؟
                                        چه مصاحبه قرار برید؟ عقیدتی؟
                                        • ا
                                          امیر
                                          ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
                                          اولین مصاحبه ام هست، به نظرم تخصصی باشد
                                          • ا
                                            امیر
                                            ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
                                            آزمون 30 اردیبهشت 1401
                                          • ا
                                            امیر
                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
                                            با سلام، لطفا از کسانی که به مصاحبه رشته حسابداری دعوت شدند خواهش دارم توضیح کلی از جلسه مصاحبه بفرمایند، من روز شنبه جلسه مصاحبه دارم. ممنون
                                            • ع
                                              علی
                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰
                                              سلام
                                              کدوم استان هستید؟
                                              • ا
                                                امیر
                                                ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
                                                خراسان رضوی
                                            • p
                                              perspolis
                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
                                              طی تماسی که ساعاتی پیش با سازمان داشتم بهم گفتن نتایج اعلام نشده و معلوم نیست کی بیاد. حتی بهم گفتن اگه لیست اسامی قبول شدگان برسه به دستمون می تونیم به کسانی که تماس گرفتن و پیگیرن بگیم اسمشون تو لیست هست یا نه در حالی که هنوز هیچی اعلام نشده و تاریخ دقیق مشخص نیست حتی گفتم نتایج چطور اعلام میشه گفتن معلوم نیست تو سامانه اعلام بشه یا از طریق پیامک به اطلاع برسه و صحبتی از تماس هم نکردند. پس لطفا صحبت های ضد و نقیض را خاتمه دهید. منتظر بمانید
                                              • ن
                                                ناشناس
                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
                                                ممنون دوست عزیز از پیگیریتون خداکنه هنوز اعلام نشده باشه...
                                                • م
                                                  محمد
                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
                                                  واقعا با کدوم شماره تماس میگیرید
                                                  که پاسخگو هستند
                                                  • م
                                                    مسلم انصاری
                                                    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸
                                                    سلام و عرض ادب
                                                    با کدوم شماره تماس گرفتین؟
                                                  • s
                                                    seyed bagheri
                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
                                                    در شگفتم یه عده واقعا مشکل کم توجهی دارن. میان با اسامی مختلف مطالب نادرست را پخش میکنن. مشخصه یه بار محمد میشه یه بار پیمان یه بار عرشیا و... به پیامها دقت نکنید. این قبیل افراد نیاز به مشاوره دارن‌. هدفشون بازی با اذهان عمومی مردم است. امید است که هدایت شوند.
                                                    • ن
                                                      ناشناس
                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
                                                      سوالی که برای من پیش اومده اینه که چه دلیلی دارا دروغ بگه؟
                                                      • ا
                                                        امیر حسین
                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲
                                                        دوست عزیز ، من از آزمونیای اردیبهشت 1401 هستم و با توجه به نحوه اعلام نتایج که اونموقع بود به نظرم بعضیا درست می گن و نتایجشون اومده و بقیه هم رفته رفته با پیامک میاد حداقل برای ما اینطوری بود اونموقع من خودم فکر می کردم دوستان حرف اشتباهی می زنند ولی بعدا فهمیدم حرفشون درسته و دلیلی هم نداشت دروغ بگن
                                                        • ب
                                                          به امیرحسین
                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
                                                          چی حرفشون درسته!!! اونموقع هم به همه پیام دادن قبولیه آزمونو دیگه، یه ماه بعدشم پیام بارگذاری مدارکو دادن، هفت ماه دیگشم با حذف اونایی که قبول شده بودن ولی حدنصاب جدید مدنظر سازمان رو نیاووردن مصاحبه تخصصی کردن، بقیه ماجرا هم که هنوز ادامه داره و ما همچنان منتظر عقیدتی هستیم.
                                                    • ر
                                                      رحمتی
                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
                                                      دوستان انقدر جو ندید. من که فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستم و تراز آزمونو از 100 درصد 80 درصد زدم چرا پس با من تماس نگرفتن؟ لابد به کسانی که اقوامشون اونجا هستن تماس گرفتن. ثانیا اون مطلب هم که دستور سازمان امور استخدامی بر تسریع در ازمون فراگیر دهم هست صحت داره تو همین پیج ای استخدام... درج شده و خوندم. پس لطفا به کسی بی احترامی نکنید‌. خواستید لینک پیام سازمان امور استخدامی را براتون بذارم که مشخص بشه کی حرف حقو زده و کی اخبار کذب داده.
                                                      • .
                                                        ....
                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
                                                        یعنی شما 80 درصد سوالای تخصصی و هوش رو درست پاسخ دادید؟ واقعا احسنت به شما من خودم تخصصی رو بالای نود زدم ولی هوش رو فک نکنم بالاتر از سی زده باشم
                                                        جسارتا رشته و استان رو می فرمایید
                                                      • ع
                                                        عرشیا
                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
                                                        این پیام آخر بنده هست،
                                                        تمام مواردی که بیان کردم عینا واقعیت بوده، بدون هیچ کم و کاستی، برای همه شما آرزوی موفقیت دارم مخصوصا کسانی که من رو دروغ پرداز خطاب کردند.
                                                        • م
                                                          محمد
                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
                                                          ممنون عرشیا،
                                                          مواردی که می‌گفتی و قابل پیگیری و درآوردن حقیقتش بود رو پیگیری می‌کردم و واقعا درست و دقیق بود، برای شما هم به شخصه آرزوی موفقیت دارم.
                                                        • ا
                                                          امیر
                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
                                                          آزمون1402
                                                          دوستان از استان کرمان کسی هست باهاش تماس گرفته شده باشه؟
                                                          یا امور بانکی در بقیه استان ها؟
                                                          • ا
                                                            امیر
                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
                                                            اصلاح میکنم ازمون بهمن 1401
                                                            • ح
                                                              حسن
                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
                                                              من کرمانم بزرگوار تا حالا نه
                                                              • ا
                                                                امیر
                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
                                                                ممنون بزرگوار
                                                          • پ
                                                            پیمان
                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
                                                            آقای عرشیا راست میگن نتایج اعلام شده دیروز به منم زنگ زدن
                                                            • ع
                                                              عرفان
                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
                                                              سلام ببخشید میشه شماره ای که زنگ زدند رو بگید؟چون با من شماره ای از تهران تماس گرفته نتونستم جواب بدم الان نمیتونم وصل بشم بهش
                                                            • ب
                                                              بی نام
                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۲۰
                                                              آقایی به نام عرشیا در مورد حقوق و مزایای سازمان و همچنین قبولی در آزمون مطالبی کذب رو پخش میکنند. متاسفانه نمیدونیم هدفشون چیه دنبال چی هستند. حقوق 40 تومنی سازمان که واقعا خیلی خنده داره و اعلام شدن نتایج در حالی که اصلا خبری نیست و ....
                                                              • ع
                                                                عرشیا
                                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۴۰
                                                                از اول هفته تا به حال چندین نفر گفتن که با ما تماس گرفتن و اعلام قبولی کردند و بعضی هم گفتند پیامک قبولی و عدم قبولی دریافت کردند، اون حقوق که گفتم برای برخی سربازرس‌ها هست نه کارشناسان، شما میتونی بخندی
                                                                • .
                                                                  ....
                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
                                                                  سلام
                                                                  آقای عرشیا بنده طی تماسی ک با کارگرینی داشتم کلا اعلام نتایج رو کتمان میکنن امکانش هست شما بپرسین ببینیم همین افرادی که دیروز زنگ زدن قبولن یا قراره به نوبت با بقیه هم تماس گرفته بشه؟
                                                                  • ن
                                                                    ناشناس
                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
                                                                    کتمان معنی ندارد حق هر داوطلبی هست بفهمه قبول شده یا نه!!
                                                                    • ع
                                                                      عرشیا
                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
                                                                      سلام،
                                                                      سازمان برای اینکه شرکت‌کنندگان تماس نگیرند و برخی حضوری برای دریافت نتیجه به اونجا مراجعه نکنند و ازدحام ایجاد نشه میگن هیچ نتیجه‌ای اعلام نشده، داخل اطلاعیه برگزاری امتحان هم تاکید شده که از تماس و مراجعه جلوگیری کنید و به تدریج اعلام میشه، حالا توقع دارید بگن که نتایج اعلام شده؟!!!!!؟؟؟
                                                                • خ
                                                                  خطاب به عرشیا
                                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۰۲
                                                                  خطاب به عرشیا:
                                                                  اونی که شما میگید روند جذب تسریع بشود اولا قوه قضاییه نگفته ثانیا ربطی به سازمان بازرسی نداره این بیان توسط سازمان امور استخدامی کشور بیان شده و تاکید اصلی روی ازمون فراگیر دهم هست که مانند ازمون نهم طولانی نشود و روند جذب سریع انجام بشود.
                                                                  از پخش اخبار تحریف شده بپرهیزید. با تشکر
                                                                  • ع
                                                                    عرشیا
                                                                    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۳۶
                                                                    قبل از تهمت زدن و رد کردن خبر، تشریف ببرید سایت معاونت نیروی انسانی قوه قضاییه و ببینید، براتون متاسفم
                                                                    • ا
                                                                      امیر حسین
                                                                      ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
                                                                      شما نیازی نیست در مورد اخبار کذب و اینا حرف بزنید مخاطب این سایت افراد تحصیل کرده با ضریب هوشی مناسب هستند و قدرت تشخیص اخبار کذب و غیر کذب را دارند ، تمامی اخباری که آقای عرشیا در اختیار ما می گذارند از صادق بودن و دلسوز بودن ایشان هست .
                                                                      من به شخصه از ایشون تشکر می کنم و ممنون میشم هر موقع دوستان این صفحه کمکی و سوالی داشتند ایشون جواب بدن
                                                                      • ع
                                                                        عرشیا
                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
                                                                        امیرحسین عزیز خودت رو ناراحت نکن، بعضی منفعتشون توی نفهمیدن هست، طرف تفاوت سازمان امور استخدامی که زیر نظر قوه مجریه و دولت هست رو با معاونت نیروی انسانی قوه قضائیه که یک تشکیلات دیگر هست رو نمیدونه، جهت اطلاع اونایی که نمیدونن، جذب بازرس و قاضی از طریق دولت انجام نمیشه که بلکه از طرف قوه قضائیه هستش، بعد قوه قضاییه و مجریه با هم به این اجماع توی جلسه مشترک رسیدن که روند جذب و گزینش در زیرمجموعه خودشان رو تسریع کنند، حالا اگر برخی نمی‌فهمند، مشکل من نیست.
                                                                      • s
                                                                        seyed bagheri
                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
                                                                        کاملا حرف شما درسته. منم این اخبار را تو سایت ای استخدام زمان انتشار خبر فراگیر دهم خوندم. تاکید توسط سازمان امور اداری و استخدامی است نه قوه قضاییه.
                                                                      • م
                                                                        مرادیان
                                                                        ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۰:۵۰
                                                                        سلام. دوستان من امروز اخر وقت با سازمان بازرسی تماس گرفتم و وصل شدم به کارگزینی گفتن هنوز نتایج اعلام نشده و مشخص نیست کی اعلام بشه لطفا به این حرفهای بی سند و مدرک توجه نکنید.
                                                                        • ح
                                                                          حسن
                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۵۸
                                                                          واقعا جای تاسف داره اگه دوستان دروغ گفته باشند،
                                                                        • y
                                                                          yjc
                                                                          ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۰:۴۵
                                                                          اگه روال سال های قبل در جریان باشه، اول پیامک قبولی ارسال میشه و بعد لینکی جهت بارگزاری فرم و مدارک ارسال میشه. این پروسه خودش یکی دو ماه طول میکشه.
                                                                          تا به حال در مرحله اول به کسی زنگ زده نشده. لطفا اخبار کذب منتشر نفرمایید
                                                                          • ع
                                                                            عرشیا
                                                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
                                                                            وقتی اعلام نکردند که در آزمون سوالات استعداد و هوش هم هست، شما توقع روال و جریان سالهای قبل موجود باشه، شب می‌خوابند و صبح تصمیم عوض میشه، دلتون خوش
                                                                            • ا
                                                                              امیر حسین
                                                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
                                                                              برای ما هم سوال هوش هست
                                                                          • ک
                                                                            کامران
                                                                            ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
                                                                            سلام.اگر روال مثل دوره های قبل یاشه نتایج با پیامک ارسال میشه نه تماس تلفنی.

                                                                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                            ثبت پاسخ