استخدام دیپلمه‌ها در پلیس راهور اصفهان

۳ نظر

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس راهور استان اصفهان نسبت به استخدام برادران دارای مدرک دیپلم اطلاعیه صادر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به استخدام پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس راهور از بین برادران متعهد و مومن با مدرک تحصیلی دیپلم به صورت پیمانی پنج ساله انتظامی و در مقطع درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مصاحبه‌ها استخدام می‌کند.

وی افزود: حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن ۲۵ سال برای افراد دارای مدرک دیپلم با حداقل معدل ۱۴ و حداقل قد ۱۷۰ از شرایط دیگر برای استخدام در پلیس راهور استان اصفهان است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص موارد آزمون ورودی برای پلیس راهور استان اصفهان نیز ابراز داشت: معارف اسلامی، آشنایی با رایانه، زبان انگلیسی، عربی، هوش و استعداد تحصیلی از منابع مورد نظر است.
رانندگانی که اعتبار گواهینامه آن‌ها تمام شده جریمه نمی‌شوند

وی در ادامه به فعالیت مراکز تعویض پلاک اصفهان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته اشاره کرد و گفت: شهروندان باید بر اساس نوبت دریافتی در مراکز حضور یابند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: حضور خارج از نوبت منجر به تجمع و معطلی شهروندان در مراکز خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه رانندگانی که اعتبار گواهینامه آن‌ها تمام شده با توجه به شرایط کرونایی جریمه نخواهند شد، تصریح کرد: توصیه ما این است که رانندگان در اولین فرصت برای تمدید گواهینامه خود اقدام کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای استخدام دیپلمه‌ها در پلیس راهور اصفهان

  • ع
    علیرضا
    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵
    با سلام
    ببخشید در استخدام شدن در پلیس راهور درجه نمره چشم چقدر باید باشه
    و برای فرزندان جانباز شرایط سنی هم هست؟
    • ع
      علی
      ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶
      کجا باید ثبت نام کنیم
      • پشتیبان سه
        ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰
        با سلام
        کاربر گرامیدر این خصوص با پلیس راهور استان اصفهان در تماس باشیند
        با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ