استخدام درجه دار در ارتش از بین جوانان کهگیلویه و بویراحمد

۱ نظر

مسوول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: :نیروی زمینی ارتش برای تکمیل پایوری خود از بین جوانان دارای مدرک تحصیلی دیپلم این استان درجه دار پیمانی استخدام می کند.


به گزارش بازارکار سروان نصرالله ارسلان جو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد شرایط و ضوابط این استخدام، اظهار داشت: دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در تمامی رشته ها به جز باغبانی، کشاورزی و دامپروری می توانند در این استخدام شرکت کنند.

وی افزود: داشتن معدل کل ۱۳ به بالا و معدل کتبی ۱۰ به بالا از دیگر شرایط و ضوابط این استخدام است.

مسوول گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سن متقاضیان شرکت در این استخدام باید ۱۷ تا ۲۱ سال باشد.

سروان ارسلان جو عنوان کرد: مدت خدمت سربازی نیز به سن آن عده از متقاضیان شرکت در این استخدام که خدمت کرده اند افزوده می شود.

وی ابراز داشت: متقاضیان شرکت در این استخدام می توانند برای نام نویسی تا ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ به دفتر گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج، خیابان گلستان ۱۴، جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۹۴۶۴ تماس بگیرند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام درجه دار در ارتش از بین جوانان کهگیلویه و بویراحمد

  • ح
    حسن
    ۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲
    سلام و خسته نباشید اشکال نداره قدمان 162باشد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ