استخدام جوانان مومن و متعهد در فرماندهی انتظامی استان البرز

فرماندهی انتظامی استان البرز از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد (مرد) دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی به‌صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه‌داری استخدام می‌کند.

استخدام جوانان مومن و متعهد در فرماندهی انتظامی استان البرزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، فرماندهی انتظامی استان البرز از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد (مرد) دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی تمامی رشته‌های نظری، کار و دانش و فنی و حرفه‌ای به‌صورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع درجه‌داری، از طریق آزمون ورودی و سایر مراحل گزینشی از جمله مصاحبه، معاینات استخدامی و ... استخدام می‌کند.

اعتقاد و التزام به دین اسلام، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آن‌ها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی از جمله شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی است.

عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، نداشتن سوءپیشینه کیفری، عدم اعتیاد به موادمخدر، داشتن شرایط تحصیلی لازم برای خدمت موردنظر و نیز سلامت و توانایی جسمی و روانی برای خدمت موردنظر از دیگر شرایط عمومی استخدام است. سن حداکثر ۲۵ سال، معدل حداقل ۱۴ و میزان قد ۱۷۰ سانتی‌متر از دیگر شرایط استخدام در این فرماندهی است.

همچنین داوطلبان استخدام باید ایرانی‌الاصل باشند بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و از پدر و مادر ایرانی‌الاصل باشند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به هسته گزینش و استخدام استان البرز به نشانی کرج – میدان توحید – ابتدای بلوار بلال مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ یا ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۱۰ تماس بگیرند.

منبع : خبرگزاری دفاع مقدس

برای مشاهده آخرین اخبار نیروی انتظامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ