استخدام سازمان تامین اجتماعی در تهران سال ۹۷

۹ نظر

استخدام سازمان تامین اجتماعی در تهران سال ۹۷

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی به همراه سوالات سالهای گذشته و آزمونهای سال ۹۷)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل سوالات آزمونهای سال ۹۷ جدیدترین آزمونهای برگزار شده توسط سنجش) 

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

برای دانلود فایل آشنایی با تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای دانلود رایگان سوالات و جزوه های تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

دانلود فایل راهنمای منابع دروس تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت دفتر فنی و مهندسی تهران، فارغ التحصیلان واجد شرایط دانشگاههای صنعتی شریف، علم و صنعت ایران ، صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیر طوسی و دانشگاه تهران را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر افزود: داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی این سازمان اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۶ لغایت روز سه شنبه مورخ۹۷/۶/۱۳ اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ – دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در بند ۲ شرایط اختصاصی استخدام.
۴- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر.
۵- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.
۸- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام ۹۷/۶/۱۳ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۷/۶/۶ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام :

۱ - مقطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی میباشد
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند.بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد
که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوندکمتر ویا بیش از آنچه درآگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت
توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش ها ی مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود
لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند

۲ - شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد
۲/۱ - دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸ سال تمام
۲/۲  -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۰سال تمام

تبصره ۱ :مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان ، شرکت های ماموریتی و تکلیفی ( به شرح مندرج در این آگهی) ، کارگزاریهای رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت مینمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که ازحداکثر ۳۵ سال تجاوز ننماید، اضافه میگردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمیباشد.

توضیحات:
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
۱ -موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲ -بانک رفاه کارگران ۳ -موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴ -شرکت گروه هتل های هما ۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنی آتیه ۶ -رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸ -شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹ -شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰ -کار و تامین ۱۱ -گروه پز شکی حکمت ۱۲ -شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳ -شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین۱۴-شرکت مهندسی تاسیسات وانرژی تامین

قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام

با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و مدت حضور در جبهه و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمیباشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صالح در زمان تحویل مدارک به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲ –فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهرمند میگردند

۳ – معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تایید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴ -ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی میباشد.
۵ -متقاضیانی که به هنگام شروع بکار ، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا میباشند ، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمنا آندسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند ، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی ، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.

تبصره: به هنگام ثبت نام رعایت مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی مندرج دراین آگهی الزامی میباشد.

امتیازات و سهمیه های قانونی

۶ –امتیاز بومی: این امتیاز پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد(شهرستان / استان) به شرح ذیل لحاظ میگردد:
– بومی شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
– بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز
۶-۱-داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی ازویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام میباشد.
 -شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
 -استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
 -همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته)که شهر ستان محل خدمت فعلی یا
بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
 -همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا
بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
 -داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
 -داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
-داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
-داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
 -پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
 -پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

تذکر ۲ : امتیاز بومی منحصراٌ برای واجدین شرایط فوق استان و شهر تهران قابل اعمال خواهد بود

۸ -مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

مراحل ثبت نام

۱ -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲ -فایل عکس اسکن شده.

داوطلب میبایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۳*۴ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی المکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصر ه ۱ :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان ملزم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۶/۶ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۶/۱۳ انجام خواهد پذیرفت و این تاریخ به هیچ وجه قابل تمدید نمیباشد. متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه و پس از پرداخت مبلغ (۶۰۰/۰۰۰ ریال)ششصد هزار ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

مدارک ومستندات لازم:

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطالعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

 کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۷/۱۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت.  .
آزمون در عصر روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۷/۲۰ در شهر تهـران برگـزار خواهـد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی براساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از

به هر یک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.

آزمون عمومی:
۱ -ریاضیات وآمارمقدماتی
۲ -زبان انگلیسی – عمومی
۳ -زبان و ادبیات فارسی
۴ -فناوری اطالعات (مهارت های هفتگانه L.D.C.I) 
۵-معارف اسلامی
۶ -شناخت تامین اجتماعی
۷ -اطلاعات عمومی
۸ -استعداد و هوش
اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معـارف اسـلامی معـاف بـوده و در ایـن صـورت نمـره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
۳ - نمره سوالات عمومی با ضریب ۱ محاسبه و اعمال خواهد شد

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی به همراه سوالات سالهای گذشته و آزمونهای سال ۹۷)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل سوالات آزمونهای سال ۹۷ جدیدترین آزمونهای برگزار شده توسط سنجش) 

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

برای دانلود فایل آشنایی با تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای دانلود رایگان سوالات و جزوه های تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

 
آزمون تخصصی:
۱ - علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد
۲ - سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد و موا(دروس)هر یک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره ۱ درج گردیده است
۳ - نمره سوالات اختصاصی با ضریب ۳ محاسبه و اعمال خواهد شد

تذکرات

۱ -آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
۲ -استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر استان نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمنا امتیازات بومی و… برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
۳ -کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.
۴ -داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابرمجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۵ -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

جدول شماره ۱ - عناوین شغلی، مقطع تحصیلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز

کد و عنوان شغلی مدرک تحصیلی مورد نیاز   جنسیت/ تعداد
لیسانس فوق لیسانس مواد آزمون هردو (مرد / زن)

کارشناس امور پیمان

کد(۲۰۱)

حقوق

کد (۴۰۰۱)

حقوق

کد (۴۰۰۱)

مجموعه سوالات (مدنی- تجارب-

قانون برگزاری مناقصات و مزایده ها -جزای اختصاصی(جرایم علیه اموال)

-آیین دادرسی مدنی- قانون کار - قانون تامین اجتماعی -مفاد قرارداد و پیمان)

۱
کارشناس امور شهرسازی (کد۲۰۲)

۱.شهرسازی (کد ۴۰۰۲)

۲.معماری(کد ۴۰۰۳)

۳.مهندسی عمران(کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۰۴)

۱.شهرسازی (کد ۴۰۰۲)

۲.معماری(کد ۴۰۰۳)

۳.مهندسی عمران(کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۰۴)

۴.مدیریت پروژه و ساخت(کد ۴۰۰۵)

مجموعه سوالات (مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری - طراحی شهری) ۱
کارشناس برنامه و بودجه (کد ۲۰۳)

۱. حسابداری (کد ۴۰۰۶)

۲. مدیریت مالی (کد ۴۰۰۷)

۱. حسابداری (کد ۴۰۰۶)

۲. مدیریت مالی (کد ۴۰۰۷)

مجموعه سوالات (حسابداری مالی -قانون تامین اجتماعی -حسابداری بخش عمومی -مدیریت مالی -اصول تنظیم و کنترل بودجه) ۱

کارشناس معماری

کد(۲۰۴)

معماری

(کد ۴۰۰۳)

معماری

(کد ۴۰۰۳)

مجموعه سوالات (مباحث سوم، چهارم، پنجم، هشتم، یازدهم، دوازدهم،

پانزدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و یکم مقررات ملی ساختمان)

۱
کارشناس عمران
(کد ۲۰۵)

مهندسی عمران( کلیه گرایش ها)

کد (۴۰۰۴)

مهندسی عمران( کلیه گرایش ها)

کد (۴۰۰۴)

مجموعه سوالات (مباحث چهارم،پنجم،ششم، هفتم،هشتم، نهم،دهم،یازدهم،دوازدهم و بیست و یکم مقررات ملی ساختمان)

۱
کارشناس تجهیزات پزشکی
(کد ۲۰۶)

مهندسی پزشکی

(کد ۴۰۰۸)

مهندسی پزشکی (گرایش های بیوالکتریک (کد ۴۰۰۹،بیومکانیک (کد ۴۰۱۰)،بیومتریال (کد ۴۰۱۱)

مجموعه سوالات (زبان تخصصی مهندسی پزشکی،مقدمه ای بر مهندسی پزشکی - شرایط ساختمانی،تجهیزاتی و پرسنلی بیمارستانی-ابزار دقیق پزشکی)

۱
کارشناس تاسیسات(کد ۲۰۷)

۱.مهندسی مکانیک( گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی (کد ۴۰۱۲)، تاسیسات (کد ۴۰۱۳)

۲.مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۰۴)

۳.مهندسی برق - قدرت (کد ۴۰۱۴)

۱.مهندسی مکانیک( گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی (کد ۴۰۱۲)، تاسیسات (کد ۴۰۱۳)

۲.مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۰۴)

۳.مهندسی برق (کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۱۵)

مجموعه سوالات (مباحث سوم، چهارم، پنجم، دوازدهم، سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم،بیست و یکم و بیست و دوم مقررات ملی ساختمان)

۳
کارشناس برق (کد ۲۰۸) مهندسی برق (گرایش قدرت) (کد ۴۰۱۴) مهندسی برق (کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۱۵) مجموعه سوالات (مباحث سوم، دوازدهم، سیزدهم، پانزدهم، نوزدهم، بیست و یکم و بیست و دوم مقررات ملی ساختمان) ۲
کارشناس مکانیک (کد ۲۰۹) مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۱۶) مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها) (کد ۴۰۱۶) مجموعه سوالات (مباحث سوم، دوازدهم، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم، هفتدهم، نوزدهم، بیست و یکم و بیست و دوم مقررات ملی ساختمان) ۲
کارشناس کنترل پروژه (کد ۲۱۰) مهندسی صنایع (کد ۴۰۱۷) ۱. مهندسی صنایع (گرایش مدیریت پروژه) (کد ۴۰۱۸) مجموعه سوالات (مبانی استانداردهای مدیریت پروژه (PMBOK و PRINCE۲ )- برنامه ریزی و زمانبندی پروژه - اقتصاد مهندسی (ارزیابی پروژه های صنعتی)) ۲
کارشناس ابنیه(کد ۲۱۱)

۱.مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)(کد ۴۰۰۴)

۲.معماری (کد ۴۰۰۳)

۱.مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)(کد ۴۰۰۴)

۲.معماری (کد ۴۰۰۳)

مجموعه سوالات (مباحث سوم،چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، هجدهم، نوزدهم،بیست و یکم و بیست و دوم مقررات ملی ساختمان) ۱
کارشناس نگهداری پیشگیرانه (کد ۲۱۲)

۱.مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)(کد ۴۰۰۴)

۲.معماری (کد ۴۰۰۳)

۳.مهندسی مکانیک(گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی (کد ۴۰۱۲)، تاسیسات (کد ۴۰۱۳)

۱.مهندسی عمران (کلیه گرایش ها)(کد ۴۰۰۴)

۲.معماری (کد ۴۰۰۳)

۳.مهندسی مکانیک(گرایش تاسیسات حرارتی و برودتی (کد ۴۰۱۲)، تاسیسات (کد ۴۰۱۳)

مجموعه سوالات (مباحث سوم، چهارم، پنجم، دوازدهم، سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم،بیست و یکم و بیست و دوم مقررات ملی ساختمان) ۲

جدول شماره ۲ ـ کد و نام استان، نام و کد شهرستان

برای دانلود جدول اینجا کلیک کنید

برای دریافت دفترچه راهنما اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی به همراه سوالات سالهای گذشته و آزمونهای سال ۹۷)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل سوالات آزمونهای سال ۹۷ جدیدترین آزمونهای برگزار شده توسط سنجش) 

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

برای دانلود فایل آشنایی با تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

برای دانلود رایگان سوالات و جزوه های تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید

دانلود فایل راهنمای منابع دروس تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

جزوه ها و دفترچه های آزمون استخدامی تامین اجتماعی (رایگان)

دانلود رایگان سوالات تامین اجتماعی سال ۹۴دانلود رایگان سوالات تامین اجتماعی سال ۹۳دانلود فایل راهنمای منابع دروس تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعیدانلود جزوه صفر تا صد مراحل آزمون استخدامی تامین اجتماعیدانلود فایل آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی سال ۹۵دانلود فایل آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی سال ۹۴ دانلود فایل آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی سال ۹۲ دانلود مجموعه کامل قوانین و مقررات تامین اجتماعیدانلود فایل قانون تامین اجتماعیدانلود فایل اصول عقاید و گزینش سازمان تامین اجتماعی (سی دی گزینش)

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۹ نظر برای استخدام سازمان تامین اجتماعی در تهران سال ۹۷

  • س
    سعید
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۳
    من جا موندم نمیشه ثبت نام کرد دیگه؟؟؟؟
    • س
      سایه
      ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۰۱
      قابل توجه ادمین محترم___کدشغل 204 اصلا بین رشته های قابل انتخاب در سایت سازمان سنجش نیست الکی 60 هزار تومان پول دادم
      • م
        مدیر
        ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۰:۴۱
        با سلام
        کاربر گرامی دفترچه آزمون از طرف تامین اجتماعی منتشر شده است این موارد را با سازمان سنجش و تامین اجتماعی در میان بگذارید متاسفانه کمکی از دست ما ساخته نیست
        با تشکر
      • s
        sara
        ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲
        سلام
        هر دو دانشگاه ارشد و لیسانس باید جزو این 5 دانشگاه باشه یا یکیشون کفایت میکنه؟
        • F
          Fateme
          ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸
          چرا فقط همون ۵تا دانشگاه اخه؟؟مگه ما ادم نیستیم؟
          • h
            haniye
            ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۵
            چرا دانشگاههای دیگه مورد قبول نیستن؟
            • h
              haniye
              ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲
              چه شهرهایی رو میخواد نزده؟ رشته محل؟
              • ع
                علی
                ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
                مث اینکه فقط تهرانه
                ارزش ثبت نام نداره
                این جور استخداما که سهمیه ازاد و ایثارگران رو مشخص نکرده ثبت نام نکنین بهتره
              • م
                محمد
                ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲
                سلام. ایا این ثبت نام فقط برای دانشجویان همین 5 دانشگاه هست؟؟؟؟ تکلیف بقیه جوون های چیه؟ بقیه دانشگاه جزء وزارت علوم نیستن؟

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ