استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگردر شهرداری تهران

۴ نظر

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگردر شهرداری گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در جهت انتقال ارزشهای دفاع مقدس ضرورت دارد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد جواد لشکری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در جلسه با آزادگان شاغل در شهرداری تهران با اشاره به سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت: باور عمیق و پای بندی توصیف ناپذیر آزادگان به ارزش‌های والای انقلابی و دینی در سال‌های زجر و اسارت سبب شد تا به رغم تحمیل شکنجه و آزارهای بی شمار ذره ای در برابر دشمن از خود سستی و ضعف نشان ندهند که این مقاومت ستودنی با تاسی از اسرای اهل بیت (ع) همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.

وی یکی از دلایل مصونیت نهضت حق طلبانه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از تحریف دشمن را سخنرانی و خطبه های آتشین و پرصلابت بزرگ مبلغ قیام عاشورا،امام سجاد(ع) عنوان کرد و گفت: آزادگان نیز در سال‌های اسارات و پس از آن ضمن اثبات وفاداری خود به نظام، افتخارات ماندگاری را در روند پیشرفت و تعالی کشور به ارمغان آوردند و لازم است مسئولین با حمایت در عمل از آنان، پاسخگوی مصوبات و قوانین خود و از سویی این عظمت از ایثار، وفاداری و روشنگری باشند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران در جهت حمایت از ایثارگران را تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: احکام تبدیل وضعیت استخدامی ۲هزار و ۲۳۵ نفر از مشمولین از قراردادی به رسمی قطعی صادر شده و پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران نیز در دست بررسی است.

لشکری در ادامه ایثارگران را مبلغین و‌ مروجین فرهنگ مقاومت و تاریخ دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه های هنگفت درصدد تحریف ارزشهای والای انقلابی و ملی و اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور است لازم است با تدوین برنامه های فرهنگی و معرفی چهره های شاخص، این سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی را به جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش معرفی کرده و از نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه در کشور ممانعت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار استخدام شهرداری تهران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگردر شهرداری تهران

  • ا
    الهام
    ۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
    سلام من فرزند یه ایثارگر هستم کارشناسی حسابدار و کامپیوتر هستم برای کار31 سالمه پدر من 3سال در جنگ و خون بودن ولی الان برای منی که فرزند ایشون هستم شغل مناسبی نیست.
    • پشتیبان سه
      ۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
      با سلام
      کارجوی گرامی، جهت آغاز مسیر شغلی خود می‌توانید به سادگی و با چند کلیک در سایت «ای استخدام» ثبت نام نمایید. ابتدا برای ثبت نام اینجا کلیک کنید. سپس مراحل و بخش‌های خواسته شده را تکمیل کنید.پس از تکمیل ثبت نام در سایت، از طریق بخش جستجوی آگهی اقدام به آغاز جستجو در میان موقعیت‌های شغلی متنوع موجود در سایت کنید.
      در فرایند جستجو چندین فیلتر مختلف برای سهولت جستجوی شما قرار داده شده است. با استفاده از این فیلترها می‌توانید:
      - استان و شهر
      - رشته تحصیلی
      - موقعیت شغلی
      - نوع قرارداد
      و... را به راحتی انتخاب کرده و برای موقعیت شغلی خود رزومه ارسال کنید.
    • م
      مرضیه فراهانی
      ۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸
      سلام من دختر یه ایثارگر هستم دارای لیسانس متالوزی و دارای مدرک تخصصی زبان خارجی ولی بیکار هستم کی می خواد دست ما رو بگیرید
      • س
        سمانه باقری
        ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰
        من فرزند یک ایثارگر هستم کارشناسی علوم اجتماعی تعاون رفاه تامین اجتماعی، برنامه ریزی دارم 33 سالمه و هیچ شغلی ندارم چطور از فرزندان ایثارگر حمایت میکنید !؟، پدر من نزدیک به سه سال در میدان جنگ از جانو مال ،حفظ حکومت جمهوری اسلامی دفاع کرد خودش که هیچ حقوقی تا به الان دریافت نکرده حداقل من که فرزندش هستم حمایت کنید

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ