استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی (راننده پایه یک و ویژه وسائط سنگین و نیمه سنگین ) در مقطع دیپلم (تمام رشته ها) به صورت قرارداد شرکتی از بین متقاضیان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی دعوت به همکاری نماید. متقاضیان مربوطه جهت ثبت نام در آزمون استخدام به پورتال استخدامی بنیاد مسکن استان به نشانی http://job.bonyadmaskan-ag.ir مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

عکس ۴*۳ (جدید و تمام رخ با زمینه سفید )
تصویر شناسنامه از کلیه صفحات و کارت ملی
تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (به استثناء معافیت پزشکی)
تصویر مدرک تحصیلی
تصویر گواهینامه رانندگی (پشت و رو )
تکمیل و ارسال فرم تقاضای استخدامی
مدارک ایثارگری در صورت دارا بودن
تصویر سوابق بیمه ای شغلی
واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۰۱۰۵۶۵۸۲۰۳۰۰۵ بانک ملی شعبه مرکزی به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی و ارسال تصویر آن

نوع تخصص جنسیت مدرک و رشته تحصیلی
مرد زن
راننده پایه یک سنگین (کامیون) ۲ * دیپلم (تمام رشته ها)(دیپلم رشته مکانیک در اولویت می باشد)
راننده پایه یک سنگین (میکسر) ۳ *
راننده لودر ۱ *
راننده  بکهو لودر ۱ *

 

شرایط عمومی :

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
اعتقاد به دین مبین اسلام
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
حداکثر سن ۳۵ سال تمام
دارا بودن سابقه کار مفید و مرتبط
عدم محکومیت کیفری و هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه اداری


شرایط اختصاصی :

انتخاب بهترین افراد براساس امتیاز نهایی کسب شده و عقد قرارداد موقت سه ماهه بصورت شرکتی ، در صورت رضایت از عملکرد در این دوره و وصول تاییدیه های حراست و گزینش ، نسبت به عقد قرارداد به عنوان نیروی شرکتی اقدام خواهد شد .
پس از استعلام نمره منفی راننده منتخب از پلیس راهنمایی و رانندگی ، حداکثر نمره منفی قابل قبول ، ۲۰ نمره منفی بوده و همچنین فرد متقاضی می بایست مشمول هیچ یک از مراحل سه گانه محرومیت (۳ ماهه ، ۶ماهه و دائم ) نباشد.
جذب راننده با مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم ممنوع بوده و در صورت مشخص شدن این موضوع پس از جذب ، با راننده مذکور قطع همکاری خواهد شد .
در صورتیکه رانندگان پایه یک سنگین دارای گواهینامه ویژه باشند ارائه مدرک مربوطه جهت اعمال در پروتده گزینشی الزامی می باشد .
متقاضیان راننده لودر و بکهو لودر می بایستی علاوه بر گواهینامه ویژه دارای گواهینامه پایه یک نیز باشند.


تذکرات مهم :

متقاضیان استخدامی می باید از تاریخ درج آگهی ظرف مدت ۱۰ روز ( حداکثر تا تاریخ ۱۶ بهمن ماه) کلیه مدارک درخواستی فوق را از طریق پورتال استخدامی بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی به نشانی: job.bonyadmaskan-ag.ir ارسال نمایند.
لازم به ذکر است کلیه مدارک می بایست به صورت سیاه و سفید در قالب rar یا zip به صورت فشرده با حجم حداکثر ۳ مگابایت ارسال گردند.
با توجه به اولویت استخدامی افراد بومی با ارائه مدارک مثبته ، در صورت قبولی افراد در آزمون جهت اشتغال در شرایط مشابه ، اولویت با افراد مرکز استان خواهد بود و سایر برگزیدگان آزمون حق اعتراض نخواهند داشت .
در خصوص تاریخ و محل برگزاری آزمون پس از اتمام مهلت ارسال مدارک از طریق سایت بنیاد مسکن به نشانی http://www.bonyadmaskan-ag.ir اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد .

برای مشاهده صفحه استخدام بنیاد انقلاب اسلامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ