اخذ مجوز جذب ۵ هزار دانشجومعلم جدید در دانشگاه فرهنگیان

۱ نظر

براساس تصمیم وزارت علوم و با توجه به شرایط دانشگاه فرهنگیان، مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجومعلم جدید برای بهمن ۹۷ صادر شد.

دانشگاه فرهنگیانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمبود معلم یکی از دغدغه‌های اصلی در آموزش و پرورش محسوب می‌شود و با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان مجرای اصلی تامین نیروی انسانی لازم است بنابراین افزایش ظرفیت پذیرش دانشجومعلم در این مجموعه راهی برای جبران این کمبود به شمار می‌رود.

امسال با توجه به نگاه جدی برای تامین معلم در وزارت آموزش و پرورش ظرفیتی حدود ۴۰ هزار دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند، اما بنا بر گفته حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان علاوه بر این میزان پذیرش شده ظرفیت و آمادگی کامل برای جذب دانشجوی بیشتر در این دانشگاه همچنان وجود دارد.

وی برای جذب دانشجوی بیشتر اعلام آمادگی کرده و از ظرفیت خالی برای جذب ۴۲۰۰ دانشجو در ۱۶ رشته دوره کارشناسی خبر داده بود؛ بر همین اساس موضوع تکمیل ظرفیت این دانشگاه برای بهمن ۹۷ را مطرح کرد و آن را منوط به نظر وزارت علوم دانسته بود.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اخذ مجوز جذب ۵ هزار دانشجومعلم جدید در دانشگاه فرهنگیان

  • ع
    علیرضا
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۹
    طرح خرید خدمات ضربه و اسیب به اموزش و پرورش هست چون افراد غیر توانمند و نا اشنا با خصوصیات معلم وارد بدنه می شود و بعدا هم مجبور به استخدام می شوند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ