اختلاف نظر آموزش و پرورش و امور استخدامی در تعداد جذب نیروی انسانی

۶ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : وزیر آموزش و پرورش گفت: در جذب نیروی انسانی اختلاف نظری با سازمان امور استخدامی در مورد تعداد افراد داریم که تا سال آینده رفع خواهد شد. اختلاف نظر آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی در تعداد جذب نیروی انسانیسید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش و ظرفیت جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: برنامه ریزی پذیرش دانشجو برای امسال انجام شده و ردیف های جذب امسال کاملا تعیین تکلیف شده است. وی افزود: برنامه ریزی برای برای سال آینده نیز باید متناسب با تعداد بازنشستگان و خروجی ها از آموزش و پرورش انجام شود و در این زمینه مذاکراتی با سازمان امور اداری و استخدامی انجام خواهیم داد. وزیر آموزش و پرورش گفت: اختلاف نظری در مورد تعداد نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش و نیروی انسانی در نظر گرفته شده از سوی سازمان امور اداری استخدامی وجود دارد که بر این اساس به دنبال رفع این اختلاف نظر هستیم. بطحایی با بیان اینکه مجوز جذب نیرو با مبنایی مشخص صادر می شود، تصریح کرد: مدل جذب برای رفع نیازها متفاوت است و بر همین مبنا آموزش و پرورش ۱۵۰ هزار نفر بیشتر از تعداد ردیف استخدامی سازمان امور استخدامی در نظر گرفته است که تا سال آینده این اختلاف را برطرف خواهیم کرد. وی در مورد وضعیت دانشگاه فرهنگیان و تعیین فردی برای ریاست این دانشگاه یادآور شد: هم اکنون مهرمحمدی سرپرستی این دانشگاه را بر عهده دارد تا در آینده به نتیجه قطعی دست یابیم.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای اختلاف نظر آموزش و پرورش و امور استخدامی در تعداد جذب نیروی انسانی

  • ب
    بفرین
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۲۳:۴۴
    سلام ب همگی من میانگین تخصصی هام ۶۰و۷۰هست.اموزگاری ابتدایی و عمومی هم سی و ...هفت نفرهم پذیرس داره . بنطرتون امکان قبولی هس.سری قبل دونفر میخاستن تا مصاحبه هم رفتم و ردم کردن.بنطرتون اینبار امیدی هس
    • s
      samaneh
      ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۴۳
      سلام تخصصی عالی زدی،همه چی بستگی به رقیب ها و سهمیه پذیرش داره،امیدوار باش ان شالله قبول میشی
      • س
        سعیده بانو
        ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۴۴
        سلام دوستان من تخصصی ۷۰درصد و عمومی ۱۵درصد زدم قبول میشم عایا؟؟
        • م
          معارف کرج
          ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷
          آفرین
          چه رشته ای هستید؟
        • م
          ماندانا
          ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۴۲
          سلام
          چرا هیچ خبری از اعلام نتایج آزمون نیست !!؟؟؟؟
          لطفا جواب...
          • s
            samaneh
            ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۱۹
            سلام دوستان عزیز
            چرا هیچ خبری از نتایج نیست؟!مردیم از استرس

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ