اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ایثارگران

۱ نظر

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران در سال ۹۹ خبر داد.


به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ضمن اعلام فراهم شدن امان بهره مندی ایثارگران از ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی از محل بند "پ ماده ۸۹ قانون برنامه ششم توسعه با همکاری بانک های توسعه تعاون، سپه و مسکن در سال ۹۹ و تشکر از همکاری شایسته آنان با صندوق متبوع تصریح نمودند که ایثارگران عزیز می توانند ضمن مراجعه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استانهای سراسر کشور مطابق ضوابط و اولویت های جاری از تسهیلات مذکور بهره مند گردند.
وی گفت: هماهنگی با سایر بانکهای عامل جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری نیز در حال انجام است که امید است با معاضدت مسئولین ذیربط در اسرع وقت امکان بهره مندی ایثارگران معزز از تسهیلات مربوطه فراهم گردد.

منبع : خبرگزاری آریا 

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ایثارگران

  • ا
    اقدس ماندگاری
    ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲
    من همسرم 21ماه سابقه جبهه دارد واون موقع سرباز بوده ودر قسمت ژاندارمری که الان نیروی انتظامی میباشد و برای کارت ایثارگری و بکارگیری پسرم که بیکار است به کجا مراجعه کنم خواهشمند است راهنمایی بفرمایید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ