اختصاص ۲۵ درصد سهمیه‌های استخدامی و تامین نیروی انسانی به ایثارگران

۱ نظر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که ۲۵ درصد سهمیه‌های استخدامی و تامین نیروی انسانی به ایثارگران اختصاص دهند.

سمانه حسن‌پور در جلسه شورای راهبری توسعه لرستان که با سه دستور کار؛ بررسی وضعیت استخدام مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، ارائه گزارش سامانه راهبری میز خدمت در استان و تعیین و تکلیف وضعیت شرکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و علمی استان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که ۲۵ درصد سهمیه‌های استخدامی و تامین نیروی انسانی خودشان را اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی را بر اساس ضوابط و مقررات، از میان خانواده ایثارگران واجد شرایط به‌کارگیری کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده ۹ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۹ دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند هرگونه به‌کارگیری نیرو به هر نحو و به هر شکل را حتماً با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خاطرنشان کرد: سامانه راهبری میز خدمت در استان در سطح ۲۵ دستگاه اجرایی به‌صورت پایلوت درحالی‌که انجام و ارزیابی است که باید از طرق مختلف ازجمله صداوسیما به اطلاع خدمت گیرندگان از دستگاه‌های اجرایی رسیده شود تا میزان رضایتمندی در سطح دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت دقیق ارزیابی شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای اختصاص ۲۵ درصد سهمیه‌های استخدامی و تامین نیروی انسانی به ایثارگران

  • ک
    کاظم حیدری
    ۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۰۱
    با عرض سلام
    آموزش و پرورش نیروهای شرکتی خانواده ایثارگر را استخدام نمیکند.10 سال است در آموزش و پرورش مشغول به خدمتم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ