اختصاص سهمیه استخدام ۱۰۰ نفری به استان بوشهر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با دستور رئیس جمهور به سازمان اداری و استخدامی، در قالب طرح شهید زین‌الدین ۱۰۰ سهمیه استخدام به استان اختصاص یافته است.


اختصاص سهمیه جذب ۱۰۰ نفری به استان بوشهربه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محسن پاپری زارعی بیان کرد: با توجه به سند تحول در دولت جدید و در دیدار چندی قبل استانداران سراسر کشور با رئیس جمهور، با دستور آیت‌الله رئیسی به سازمان اداری و استخدامی، ردیف و سهمیه جدیدی به استان‌ها در قالب طرح شهید زین‌الدین ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براساس این دستور، سهمیه استخدام ۳۲۰۰ تا ۳۳۰۰ نفر برای کل کشور تعیین شد که سهم هر استان با توجه به موقعیت جغرافیایی ۱۰۰ تا ۱۲۰ سهمیه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از سهمیه ۱۰۰ نفری بوشهر در این طرح استخدامی خبر داد و افزود: از این ۱۰۰ سهمیه، ۸۰ نفر به صورت آزمون با اولویت نیرو‌های بومی بین دستگاه‌هایی که نقش پیشران در توسعه دارند تعلق گرفته است، ۱۰ نفر از بین نخبگان استان با آزمون درون مجموعه خودشان جذب می‌شوندکه این ۹۰ نفر به صورت پیمانی و ۱۰ نفر هم به صورت قرارداد کار مشخص استخدام می‌شوند که در سمت فرماندار، بخشدار و مدیرکل خواهند بود.

پاپری گفت: برای اعلام شرایط آزمون منتظر ابلاغ سازمان اداری استخدامی هستیم که سازوکار آن تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار اخبار استخدام سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ