اختصاص تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی در جهرم

بیش از ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی در جهرم اختصاص یافت.

اختصاص تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در جلسه شورای اشتغال و شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: با هدف ایجاد و توسعه مشاغل خانگی ۱۱ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان این حوزه در جهرم پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد:حداکثراعتباری که به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت می‌شود ۱۰۰ میلیون ریال، با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه است.

صحراییان افزود: متقاضیان برای ثبت نام به اداره جهاد کشاورزی، اداره صنعت - معدن و تجارت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم مراجعه کنند.

وی با اشاره به شرایط اعطای این وام گفت: این تسهیلات شامل افرادی که تاکنون از آن استفاده کرده اند نمی‌شود و به افرادی تعلق میگیرد که مجوز اشتغال مشاغل خانگی از سال ۹۶ به قبل را داشته باشند.

صحراییان با اشاره به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در جهرم نیز گفت: ۱۳۷ طرح اشتغال پایدار روستایی با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال و ۴۳ طرح فراگیر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات به بانک‌های این شهرستان معرفی شده اند.

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، میراث فرهنگی، بهداشت و درمان اجرا می‌شود افزود:. با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ