اجرای مرحله سوم طرح سرباز ماهر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: تاکنون دو مرحله از طرح سرباز اجرای مرحله سوم طرح سرباز ماهر در خراسان جنوبیماهر با موفقیت در استان اجرا شده و در مرحله سوم این طرح نیز در اردیبهشت ، ۷۶۷ سرباز آموزش می بینند.



جلال الدین صادقی با اشاره به بهره مندی ۸۰۰ سرباز وظیفه در مرحله دوم طرح سرباز ماهر از آموزش‌های عملی و تئوری مهارت در خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال، بیش از ۹ هزار سرباز از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

وی گفت: طرح سرباز ماهر با هدف آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال و کارآفرینی سربازان در دوران آموزشی در پادگان‌ها شامل سه سطح قبل از خدمت ، حین خدمت و پس از خدمت، شکل گرفته است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، جهاددانشگاهی پس از مذاکره و تفاهم با وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح، اقدام به برنامه‌ریزی، طراحی و تدوین دوره مهارت‌های عمومی در دو بخش ویژه برای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح کرد تا با اجرای مناسب و با کیفیت توسط واحد‌های مجری ، امکان تداوم آن برای سال‌های آتی فراهم شود.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ