اجرای طرح های گردشگری موجب رونق صنعت توریسم و اشتغال می شود

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: اجرای طرح های گردشگری موجب رونق صنعت توریسم، اشتغال و تولید و عرضه انواع صنایع دستی که تاکنون نتوانسته است جایگاه خود را به خوبی نشان دهد، خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود الماسی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح های گردشگری شهرستان کامیاران که با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شد، اظهارداشت: با توجه به پتانسیل هایی که این مناطق در زمینه گردشگری دارند جذب سرمایه گذار و اجرای طرح های گردشگری در این مناطق حائز اهمیت است.

وی با تشریح جایگاه منطقه و مزایای سرمایه گذاری در کامیاران به دلیل شرایط جغرافیای و آب و هوایی مناسب، افزود: دولت با تمام توان خود از هرگونه سرمایه گذاری که دارای توجیه فنی، اقتصادی و سازگار با محیط زیست باشد حمایت می کند.

فرماندار شهرستان کامیاران ادامه داد: با توجه به بازدید صورت گرفته خوشبختانه شرایط خوبی برای اجرای طرح گردشگری، اشتغال و رونق اقتصادی در کامیاران وجود دارد.

الماسی یادآور شد: با توجه به مشاهدات صورت گرفته بررسی های لازم توسط کارگروهی از همکاران انجام و جزئیات اجرای طرحی که بتواند علاوه بر جذب گردشگر ماندگاری و سایر مزایا را داشته باشد به مسئولان و سرمایه گذار اعلام می شود.

وی تلاش مسئولان دولتی برای سرمایه گذاری در شهرستان را ستودنی دانست و بیان کرد: با چنین حمایت هایی اجرای طرح مناسب با بازدهی مطلوب امکان پذیر خواهد بود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار گردشگری و اشتغال اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ