آغاز مصاحبه علمی و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح

علی رهبرپور مدیرکل منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح با اعلام این مطلب گفت: در جریان این مصاحبه‌ها که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد ۱۵۳ نفر از پذیرفته‌شدگان در رشته های حقوق، حسابداری و رایانه مورد ارزیابی علمی و تخصصی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: همچنین قبل از مصاحبه علمی و تخصصی، مصاحبه روانشناسی از پذیرفته شدگان با حضور دو پزشک متخصص به عمل می آید.

رهبرپور گفت: مصاحبه علمی و تخصصی حدود ۴۰ روز کاری طول می‌کشد و پذیرفته شدگان پس از اعلام نمرات به سازمان اداری و استخدامی معرفی می‌شوند تا ضمن اعمال سهمیه افراد بومی، خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان و معلولان، نفرات نهایی تعیین و وارد مرحله گزینش ‌شوند.

وی درباره جزئیات نحوه برگزاری آزمون استخدامی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: این آزمون همراه با آزمون سراسری استخدامی دولت در آبان ماه سال ۱۳۹۹ برگزار و طی آن ۴۵۶ نفر یعنی سه برابر ظرفیت از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به سازمان معرفی شدند.

رهبرپور افزود: با توجه به ثبت نام الکترونیکی از داوطلبین یک راستی آزمایی از مدارک و شرایط معرفی شدگان صورت گرفت و در نهایت ۴۳۰ نفر از سوی سازمان امور استخدامی به ما معرفی شدند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه در این دوره سعی شده بیشترین سهمیه از پذیرفته شدگان به استان های محروم و کم برخوردار تعلق بگیرد، گفت: به استان سیستان و بلوچستان تا ۱۹ سهمیه و به استان های هرمزگان، خوزستان و کرمان به ترتیب۱۵، ۱۰ و ۹ سهمیه اختصاص داده شده است.

وی ابراز امیدواری نمود تا پذیرفته شدگان نهایی بتوانند پس از طی مراحل استخدامی در ماه های پایانی سال جاری یا در ابتدای سال۱۴۰۱ بکارگیری شوند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین اعلام کرد: درخواست صدور مجوز برای استخدام ۲۰۰ نفر توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه شده که در دست بررسی و پیگیری کارشناسان این سازمان قرار دارد.

منبع: سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ