آرشیو فراخوان موسسه میانجی گری

آرشیو فراخوان موسسه میانجی گری

خبر ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - خبر برگزاری آزمون جدید برای جذب داور و میانجیگر

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه گفت: توسعه فرهنگ میانجیگری به دلیل سرعت بالا و هزینه پایین انتفاع شهروندان را در بر دارد و در مجموع مردم با رضایت خاطر بیشتری مسائلشان را پیش می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در گفت‌وگو با میزان در مورد جزییات نحوه به کار گیری داوران و میانجیگران در شوراهای حل اختلاف گفت: میانجیگران و داورانی که بهمن ماه سال گذشته در آزمون سراسری شرکت کردند در حال حاضر مراحل جذبشان شامل مصاحبه و بعد آموزش درحال انجام است .

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت:با توجه به اینکه همچنان به نیرو نیاز داریم و ظرفیت پذیرش نیز در این زمینه وجود دارد، برای اینکه بتوانیم داوران و میانجیگران بیشتری را به خدمت گیریم تصمیم داریم روند جذب را همچنان دنبال کنیم.

وی در مورد مراحل جذب داوران و میانجیگران در شوراهای حل اختلاف گفت: دو دسته جذب داریم که هم با آزمون را شامل می شود و هم بدون آزمون، کسانی که شرایط برتری دارند بدون آزمون اما با مصاحبه و آموزش و سایر افراد متقاضی با آزمون جذب می‌شوند که به زودی با کمک یکی از مراکز برگزاری آزمون‌های سراسری و در قالب یک آزمون استاندارد این آزمون برگزار و جذب داور و میانجیگر انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در مورد افزایش ظرفیت جذب داوران و میانجیگران گفت: هدف این است که هرچه بیشتر پرونده‌ها به سمت داوری و میانجی‌گری کشیده شود و کمتر نیاز باشد مردم به دادگستری مراجعه کنند. خاصیت داوری و میانجی‌گری در این است که اولا سرعت رسیدگی به پرونده ها بسیار بالا و هزینه‌ها بسیار پایین‌تر است و در مجموع مردم با رضایت خاطر بیشتری مسائلشان را پیش می‌برند و این امر به طور کلی توسعه فرهنگ میانجیگری و در نهایت انتفاع شهروندان را در پی دارد.

وی ادامه داد: اگر چه که در شوراهای حل اختلاف هدف اصلی راه‌ انداختن کار مردم با سهولت و سرعت بیشتر اما به تبع کاهش ورودی پرونده هم رخ می‌دهد طبیعتا وقتی کاهش پرونده رخ دهد، فرصت و فراغت بیشتری برای قضات ایجاد می‌شود که این امر سبب می شود به پرونده ها با کیفیت بیشتر رسیدگی کنند و این امر منجر به بالا رفتن اتقان آرا می شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در مورد استفاده از ظرفیت های مردمی در حل اختلافات گفت: موضوع مهم در این امر فرهنگ سازی است که از موضوعات مهمی محسوب می شود. در حوزه تبلیغات نیز فعالیت های مثبتی انجام شده است که ساخت بیش از ۱۰۰ تیزر که بیش از ۹۰ درصد آن ها از رسانه ملی پخش شده است در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: برای اینکه تبلیغات بتواند اثر فرهنگی جدی داشته باشد باید حداقل هر تیزر هزاران بار پخش شود که نیاز است سرمایه گذاری ها در این حوزه افزایش یابد.

وی در مورد توسعه فرهنگ حل و فصل دعاوی از طریق مذاکره گفت: لازم است آموزش و پرورش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این راستا به به میدان بیایند و امر فرهنگ‌سازی در هنگام تربیت و تعلیم و آموزش باید صورت گیرد و فرهنگ حل و فصل دعاوی از طریق مذاکره، میانجیگری، داوری و صلح‌یاران افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی افزود: اگرچه در حال حاضر کارهای کوچکی با آموزش و پرورش آغاز شده است که نیاز به کارهای وسیع‌تری برای تحقق اهدافمان دارد؛ نیاز است که در همه سطوح آموزشی در پایه‌های مختلف به قدری روی فرهنگ سازش کار شود که این امر برای دانش آموزی که می خواهد وارد اجتماع شود، نهادینه شود زیرا فرهنگ صلح و سازش نیازمند آموزش است.

وی درباره ایجاد نهادهای داوری در برخی از صنوف نیز تصریح کرد: از این کار حمایت می کنیم چرا که وجود مراکز داوری و میانجیگری در بسیاری از صنوف و اتحادیه ها می تواند نقش موثری در حل و فصل اختلافات ایجاد کند، اخیرا در حوزه ورزش، مرکز داوری ورزش ایجاد شد که در آینده موجب تسهیلگری‌هایی در این حوزه خواهد شد.

خبر ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - اطلاعیه شماره شش آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری

با توجه به برگزاری بخش دوم آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری، نتایج سراسری آزمون مذکور در سامانه بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از طرف مرکز توسعه حل اختلاف با ایشان تماس گرفته خواهد شد.
ضمنا آن دسته از دوطلبانی که به عنوان ذخیره اعلام شده‌اند، در صورت نیاز یا انصراف داوطلبان اصلی، از طرف مرکز توسعه حل اختلاف اطلاع رسانی لازم به آنها صورت خواهد گرفت.
قابل ذکر است مرکز آزمون مسئولیتی در قبال سایر مراحل صدور پروانه داوری و میانجیگری نخواهد داشت.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۰- زمان برگزاری و باجه های رفع نقص بخش دوم آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند؛ آزمون در روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در هشت استان باقیمانده برگزار می‌شود، لذا داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir، مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ بهمن ۱۴۰۰- برگزاری بخش دوم آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان می‌رساند، با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون‌ها در ۸ استان آزمون استان‌های مذکور روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزارمی شود، و کارت ورود به جلسه آن نیز از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir از روز سه شنبه ۲۶ بهمن‌ماه توزیع خواهد شد.

خبر ۳۰ دی ۱۴۰۰- اطلاعیه لغو  آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که یکی از استانهای آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، اردبیل را به عنوان محل «جهت حضور در آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف» انتخاب کرده‌اند، می‌رساند؛ با توجه به وضعیت نامطلوب شرایط جوی، و بر اساس نظر ستاد مدیریت، آزمون در استان‌های مذکور لغو گردیده و در تاریخ اول بهمن ماه برگزار نخواهد شد.
شایان ذکر است زمان جدید آزمون، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. ضمنا هر گونه تغییر در شرایط از طریق سایت مرکز آزمون یا سیستم پیامکی(با سرشماره مرکز آزمون به شماره ۹۸۲۱۶۶۴۶۱۷۱۲) اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

خبر ۲۹ دی ۱۴۰۰ - دریافت کارت آزمون‌های جذب داوری و میانجی‌گری و نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کلیه داوطلبان آزمون‌های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف به اطلاع می‌رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

آزمون در روز جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ دی ۱۴۰۰- زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون‌های جذب همکاری داوری، میانجی‌گری و نیروی افتخاری شورای حل اختلاف

آزمون در روز جمعه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه به پروفایل کاربری خود درمراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

خبر ۱ دی ۱۴۰۰ -تمدید مهلت ثبت‌نام جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌گری و آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون‌ها و تقاضای داوطلبان، مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تمدید شده است. لذا ثبت‌نام مجدد از عصر روز اول دی‌ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز ۷ دی‌‌ماه ۱۴۰۰، از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ آذر ۱۴۰۰- تعویق زمان برگزاری آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های جذب همکاری داوری و میانجی‌گری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف می‌رساند، زمان برگزاری آزمون از تاریخ ۲۶ آذرماه به اول بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تغییر یافته است.

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۰  - تمدید ثبت نام جذب متقاضیان داوری و میانجی‌گری قوه قضاییه سال ۱۴۰۰

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری به اطلاع می رسانیم، مهلت ثبت‌نام تا پایان روز جمعه ۵ آذرماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

خبر ۱۹ آبان ۱۴۰۰- جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌گری

اداره کل توسعه امور میانجی‌گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری دعوت به همکاری می‌نماید.
- داوطلبان دقت نمایند، برای ثبت‌نام در بخش «با آزمون»(پس از مطالعه دقیق شرایط این بخش در دفترچه راهنما) از طریق دکمه آبی رنگ و برای ثبت‌نام در بخش «بدون آزمون»(پس از مطالعه دقیق شرایط این بخش در دفترچه راهنما) از دکمه سبز رنگ برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
- داوطلبان دقت نمایند، با توجه به متفاوت بودن روند ثبت‌نام دو بخش «با آزمون» و «بدون آزمون»، توکن خریداری شده در هر بخش، فقط جهت ثبت‌نام در همان بخش مورد استفاده خواهد بود

 ثبت‌نام این آزمون از اواسط هفته آینده به مدت ۱۰ روز از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام در بخش با آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام در بخش بدون آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ مهر ۹۸ - اعلام نتایج اولیه تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری

بدین وسیله به اطلاع ثبت‌نام کنندگان تاسیس موسسه میانجی‌گری می‌رساند نتایج مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری براساس اطلاعات اعلامی داوطلبان (مدرک تحصیلی، سوابق تجربی مرتبط و ایثارگری) استانهای اردبیل، اصفهان، ایلام، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان،کرمانشاه، مازندران، مرکزی و همدان اعلام شد. نتایج مورد نظر به تفکیک هر استان از لیست زیر قابل دسترسی است. لازم به ذکر است مرحله دوم اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از چگونگی فرآیند انتخاب و انجام مراحل بعد، متن کامل اطلاعیه را از اینجا دریافت نمایید.
پذیرفته‌شدگان مرحله اول فرم شماره یک را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Takmil@Mianjigari.org ارسال نمایند.
مهلت قانونی اعتراض به اتمام رسیده است.
جهت اطلاع از زمان مصاحبه، تقویم برگزاری مصاحبه کلیه استان‌ها را از اینجا دریافت نمایید.

 برای مشاهده نتایج اولیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ تیر ۹۸ - اعلام نتایج اولیه تاسیس موسسه میانجی‌گری استان خراسان رضوی

بدین وسیله به اطلاع ثبت‌نام کنندگان تاسیس موسسه میانجی‌گری می‌رساند نتایج مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری براساس اطلاعات اعلامی داوطلبان (مدرک تحصیلی، سوابق تجربی مرتبط و ایثارگری) اعلام شد. نتایج مورد نظر به تفکیک هر استان از لیست زیر قابل دسترسی است. لازم به ذکر است مرحله دوم اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از چگونگی فرآیند انتخاب و انجام مراحل بعد، متن کامل اطلاعیه را از اینجا دریافت نمایید.
پذیرفته‌شدگان مرحله اول فرم شماره یک را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Takmil@Mianjigari.org ارسال نمایند.
مهلت قانونی اعتراض به اتمام رسیده است.
جهت اطلاع از زمان مصاحبه، تقویم برگزاری مصاحبه کلیه استان‌ها را از اینجا دریافت نمایید.

 برای مشاهده نتایج اولیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ تیر ۹۸ - اعلام نتایج اولیه تاسیس موسسه میانجی‌گری استان البرز

بدین وسیله به اطلاع ثبت‌نام کنندگان تاسیس موسسه میانجی‌گری می‌رساند نتایج مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری براساس اطلاعات اعلامی داوطلبان (مدرک تحصیلی، سوابق تجربی مرتبط و ایثارگری) اعلام شد. نتایج مورد نظر به تفکیک هر استان از لیست زیر قابل دسترسی است. لازم به ذکر است مرحله دوم اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از چگونگی فرآیند انتخاب و انجام مراحل بعد، متن کامل اطلاعیه را از اینجا دریافت نمایید.
پذیرفته‌شدگان مرحله اول فرم شماره یک را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Takmil@Mianjigari.org ارسال نمایند.
مهلت قانونی اعتراض به اتمام رسیده است.
جهت اطلاع از زمان مصاحبه، تقویم برگزاری مصاحبه کلیه استان‌ها را از اینجا دریافت نمایید.

 برای مشاهده نتایج اولیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ تیر ۹۸ - اعلام نتایج اولیه تاسیس موسسه میانجی‌گری استان البرز

بدین وسیله به اطلاع ثبت‌نام کنندگان تاسیس موسسه میانجی‌گری می‌رساند نتایج مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری براساس اطلاعات اعلامی داوطلبان (مدرک تحصیلی، سوابق تجربی مرتبط و ایثارگری) اعلام شد. نتایج مورد نظر به تفکیک هر استان از لیست زیر قابل دسترسی است. لازم به ذکر است مرحله دوم اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از چگونگی فرآیند انتخاب و انجام مراحل بعد، متن کامل اطلاعیه را از اینجا دریافت نمایید.
پذیرفته‌شدگان مرحله اول فرم شماره یک را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Takmil@Mianjigari.org ارسال نمایند.
مهلت قانونی اعتراض به اتمام رسیده است.
جهت اطلاع از زمان مصاحبه، تقویم برگزاری مصاحبه کلیه استان‌ها را از اینجا دریافت نمایید.

 برای مشاهده نتایج اولیه اینجا کلیک نمایید

منبع: سایت میانجی گری

خبر ۵ تیر ۹۸ - آغاز مصاحبه پذیرفته ‌شدگان مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری استان قم

 بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، زمان مصاحبه اختبار پذیرفته‌شدگان مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری استان قم از مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ آغاز می‌گردد. شایان ذکر است، به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه علمی الزامی می‌باشد.

منبع: کانال قوه قضائیه

خبر ۲۱ خرداد ۹۸ - اعلام زمان مصاحبه داوطلبان تاسیس موسسه میانجی‌گری استانها

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای زمان مصاحبه، تقویم برگزاری پذیرفته ‌شدگان مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری کلیه استان ها را اعلام کرد.

 برای مشاهده زمان مصاحبه اینجا کلیک نمایید

منبع: سایت میانجی گری

خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۸ - جزئیات مصاحبه داوطلبان تاسیس موسسه میانجی‌گری تهران اعلام شد

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای زمان مصاحبه اختبار پذیرفته‌شدگان مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به شرح زیر است:

«مصاحبه اختبار پذیرفته‌شدگان مرحله اول واجدینتاسیس موسسه میانجی‌گری استان تهران از روز چهارشنبه ۹۸/۰۲/۲۵ آغاز خواهد شد و پذیرفته‌شدگان استان تهران از طریق تماس تلفنی به مصاحبه دعوت می‌شوند.
به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود تا تعیین زمان دقیق مصاحبه از مراجعه حضوری و تماس تلفنی اکیدا خوداری نمائید.
شایان ذکر است، به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه علمی الزامی می‌باشد.
مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
۱- فرم تکمیل شده شماره یک موضوع بند الف مندرج در سامانه ثبت‌نام متقاضیان میانجی‌گری به نشانی www.mianjigari.org
۲- دو قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده است
۳- اصل و تصویر کارت ملی
۴- مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
* توجه: فرم ارزیابی و مدرک استخدامی جایگزین مدرک تحصیلی نیستند و مورد قبول، واقع نمی‌شوند. همچنین لازم به ذکر است، برای دانش‌آموختگان سطوح ۳و ۴ حوزوی دارا بودن مدرک علمی معتبر الزامی است و صرف ارائه گواهی اتمام پایه (بدون ارائه پایان نامه) کافی نیست.
۵- گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
۶- گواهی لازم از کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور مشاوران و وکلا قوه قضائیه برای وکلا
۷- گواهی تدریس با قید مدت فعالیت آموزشی
۸- گواهی مشاوره با قید مدت آن
۹- گواهی سوابق استخدامی
۱۰- گواهی فعالیت به عنوان امام جمعه یا امام جماعت
۱۱- گواهی فعالیت در شوراهای حل اختلاف
۱۲- گواهی فعالیت در دفاتر اسناد رسمی
۱۳- ارائه گواهی ایثارگری
تذکر ۱: همه مدارک می‌بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک مورد اشاره در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
تذکر ۳: ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، موارد ادعایی هنگام ثبت نام اولیه می‌باشد، لذا مسئولیت صحت وسقم اطلاعات ثبت شده در سایت میانجیگری به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم را ندارند، باید از ادامه مراحل جذب انصراف نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد و مبلغ دریافتی مسترد نخواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۸ - اعلام نتایج اولیه تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری

 نتایج مرحله اول واجدین تاسیس موسسه میانجی‌گری براساس اطلاعات اعلامی داوطلبان (مدرک تحصیلی، سوابق تجربی مرتبط و ایثارگری) اعلام گردید. لازم به ذکر است مرحله دوم اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از چگونگی فرآیند انتخاب و انجام مراحل بعد، متن کامل اطلاعیه را از اینجا دریافت نمایید.
پذیرفته‌شدگان مرحله اول فرم شماره یک را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Takmil@Mianjigari.org ارسال نمایند.
جهت هرگونه اعتراض به نتیجه اعلام شده، پس از مطالعه دقیق بند ۶ اطلاعیه، فرم شماره دو را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Eteraz@Mianjigari.org ارسال نمایید.
نتایج سایر استان‌ها، ظرف ده روز آینده به‌مرور اعلام خواهد شد لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری و تماس تلفنی اکیدا خودداری فرمائید.
مهلت اعتراض و ارسال فرم تکمیل اطلاعات افراد پذیرفته شده تا پایان اردیبهشت ۹۸ است.

منبع: معاونت نیروی انسانی قوه قضائیه

خبر ۱۳ آذر ۹۷ - شرایط ثبت نام متقاضیان تاسیس موسسه میانجی‌گری

 دفتر میانجی‌گری در امور کیفری قوه قضائیه در اجرای ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی کیفری و بر اساس آیین نامه میانجی‌گری در امور کیفری مصوب ۵/۸/۹۵ هیات محترم وزیران از متقاضیان واجد شرایط برای تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری دعوت به همکاری می‌نماید.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دفتر میانجی‌گری در امور کیفری قوه قضائیه در اجرای ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی کیفری و بر اساس آیین نامه میانجی‌گری در امور کیفری مصوب ۵/۸/۹۵ هیات محترم وزیران از متقاضیان واجد شرایط برای تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری دعوت به همکاری می‌نماید.

داوطلبان واجد شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ ششم آذرماه لغایت ۲۶ ام آذرماه سال جاری با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی www.mianjigari.org اقدام به ثبت نام نمایند.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام به اینجا مراجعه کنید.

داوطلبان می‌توانند از طریق خبرگزاری میزان و با همکاری منابع انسانی قوه قضاییه، پاسخ سئوالات خود را در رابطه با این آزمون دریافت نمایند.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام در فرایند ثبت نام ، متقاضیان می توانند ضمن ارسال کد ملی وشماره تماس خود به کانال های اجتماعی سروش sapp.ir/qazahrm(ارتباط با ادمین کانال) و ایتا eitaa.com/qazahrm (ارتباط با ادمین کانال) نسبت به اعلام موضوع اقدام نمایند.

بدیهی است کارشناسان دفتر میانجی گری در امور کیفری ظرف مدت ۴۸ ساعت اداری نسبت به پاسخگویی و رفع مشکل شما اقدام خواهند نمود.

منبع :خبرگزاری میزان

خبر ۴ آذر ۹۷- ثبت‌نام متقاضیان تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری


دفتر میانجی‌گری در امور کیفری قوه قضائیه در اجرای ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی کیفری و بر اساس آیین نامه میانجی‌گری در امور کیفری مصوب ۵ /۸ /۹۵ هیات محترم وزیران از متقاضیان واجد شرایط برای تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری دعوت به همکاری می کند.
به گزارش ایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، داوطلبان واجد شرایط ذیل می‌توانند از تاریخ ۹۷/۰۹/۰۶ لغایت ۹۷/۰۹/۲۶ با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی www.mianjigari.org اقدام به ثبت نام نمایند.
بدیهی است نسبت به درخواست‌های ارائه شده خارج از این سامانه و مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در اجرای آیین نامه مورد اشاره ، شرایط احراز داوطلبان تاسیس موسسه میانجی‌گری در امور کیفری بشرح ذیل می باشد:
۱- وثاقت
۲- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۳- فقدان سابقه محکومیت موثر کیفری
۴- حداقل سن ۲۵ سال تمام شمسی
۵- دارا بودن مدرک دانشگاهی در یکی از رشته‌های مددکاری اجتماعی، علوم تربیتی، روان شناسی ، جامعه شناسی، حقوق و فقه و مبانی حقوق
۶- کارکنان شاغل در قوه قضائیه اعم از قضایی و اداری و همچنین ضابطان دادگستری نمی توانند میانجی‌گر و یا متقاضی ایجاد موسسه میانجی‌گری شوند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ