آرشیو دانشگاه علوم پزشکی همدان

آخرین اخبار استخدامی دانشگاه علوم پزشکی همدان

خبر ۱۹ دی ۹۸ - نتیجه آزمون جذب نیرو های قراردادی سال ۱۳۹۸ علوم پزشکی همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، اسامی نیرو های جذب شده در دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان، نتیجه آزمون جذب نیرو های قراردادی سال ۱۳۹۸ به پیوست می باشد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ مهر ۹۸ - اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج اولیه سه برابر ظرفیت آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی دانشگاه ابن سینا همدان اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ مهر ۹۸ - زمان اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون دانشگاه علوم پزشکی همدان

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی دانشگاه می رساند نتایج اولیه سه برابر ظرفیت نیروهای موصوف در روز شنبه مورخ ۶/۷/۹۸ از طریق سامانه آزمون به آدرس http://azmoon.umsha.ac.ir اعلام خواهد گردید

خبر ۲۴ شهریور ۹۸ - جذب دستیار پژوهش و جذب دستیار پژوهش سرباز دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

جذب دستیار پژوهش (پزشک/داروساز/دندانپزشک عمومی مشمول طرح نیروی انسانی) و جذب دستیار پژوهش سرباز انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، معاونت تحقیقات و فناوری در راستای راهبردهای کلان و اقدامات ملی سند راهبردی کشور در امور نخبگان (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی- سال ۱۳۹۱) از آذر‌ماه سال ۱۳۹۳ با مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت و هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت، برنامه جذب دستیار پژوهش (پزشک/داروساز/دندانپزشک عمومی مشمول طرح نیروی انسانی) در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین با هماهنگی دفتر ثبت‌نام و توزیع پیام‌آوران بهداشت وزارت متبوع، در تیرماه ۱۳۹۴ برنامه جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی را آغاز نموده است که اطلاعات کامل آن در سامانه برنامه به نشانی http://rap.hbi.ir آمده است.

خبر ۵ شهریور ۹۸ - دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در رشته شغلی نگهبان فعال گردید.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ مرداد ۹۸ - دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان به غیر از رشته شغلی نگهبان فعال گردید.

 برای دریافت کارت اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ مرداد ۹۸ - اطلاعیه کارت و زمان برگزاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان 

 قابل توجه داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون جذب نیروی قراردادی و شرکتی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ در سایت مورد نظر ثبت نام نموده اند می رساند :

۱- کلیه اطلاعات ثبت نامی افراد (به استثناء نام و نام خانوادگی و کد ملی ) در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ قابل ویرایش بوده و لزومی به مراجعه حضوری افراد نمی باشد .

۲- صرفا افرادی که تا تاریخ ۹۸/۴/۲۸ به منظور انجام فرآینــــد ثبت نام ، پرداخت الکترونیکی را انجام داده و لیکن موفق به ثبت نام نگردیده اند می توانند در تاریخ های ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳- ثبت نام جدید به غیر از مشمولین بند ۲ به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود .

۴- صرفا افرادی که هنگام ثبت اطلاعات نام و نام خانوادگی و شماره ملی خود را به درستی ثبت ننموده اند در تاریخ ۹۸/۵/۸ و ۹۸/۵/۹ با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت اصلاح اطلاعات فوق به مدیریت منابع انسانی دانشگاه واقع در چهار راه شریعتی ، ابتــــدای بلوار آیت اله کاشانی ، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی همدان ، طبقه اول مراجعه نمایند .

۵- زمان برگزاری آزمون جهت کلیه رشته های شغلی ( به غیر از رشته شغلی نگهبان ) مورخ ۹۸/۵/۲۵ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۹۸/۵/۲۲ لغایت ۹۸/۵/۲۴ از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۶- زمان برگزاری آزمون جهت رشته شغلی نگهبان مورخ ۹۸/۶/۸ می باشد و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۹۸/۶/۵ لغایت ۹۸/۶/۷ از طریق سایت ثبت نام آزمون قابل چاپ خواهد بود .

۷- محل و ساعت برگزاری آزمون ها در کارت ورود به جلسه درج می گردد .
موارد فوق را به دقت مطالعه و همه شرایط را می پذیرم

خبر ۲۱ تیر ۹۸ - آگهی جذب نیروی قراردادی علوم پزشکی همدان

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ابن سینا همدان در نظر دارد به منظور جذب و بکارگیری نیروهای مورد نیاز تعداد ۹۶ نفر را در قالب قرارداد کار معین در اجرای مجوزهای شماره ۹۰۵/۲۰۹/د مورخه ۱۸/۲/۹۷ و ۳۳۷۸/۲۰۹/د مورخه ۲۰/۵/۹۷ و ۱۵۴۸/۲۰۹/د مورخه ۷/۳/۹۸ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع از بین افراد واجدالشرایط با اخذ امتحان کتبی و مصاحبه تخصصی پس از طی مراحل گزینش بکارگیری نماید.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ تیر ۹۸ - آگهی جذب نیروی شرکتی علوم پزشکی همدان

شرکت های : "پیشرو اتوماسیون قدرت (تاسیسات شهرستان بهار)، (رایان شبکه بوعلی ) نظافت و خدمات جنبی شهرستان رزن ( ، الوند پردازش هکمتانه )پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار شبکه ستاد دانشگاه ( ، امنیت  پیشگامان امنیت داده الوند )پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار شبکه دانشکده توانبخشی ( ، آریان سعید مالیر)خرید خدمات رانندگی آمبوالنس مرکز آموزشی و درمانی سینا فرشچیان( و نورپردازان سماگستر ) نظافت و خدمات جنبی ستاد دانشگاه( " در نظر دارند تعداد ۲۰ نفر را در قالب خرید خدمات )شرکتی( جهت ارائه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ابن سینا همدان از بین افراد واجدالشرایط با اخذ امتحان کتبی و مصاحبه تخصصی پس از طی مراحل گزینش جذب نمایند.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ خرداد ۹۸ - جذب نیرو در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در آینده نزدیک

معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اسدآباد از جذب پزشک برای مراکز بهداشتی درمانی روستایی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر محمدجواد نظری پویا در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: به زودی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران ۳ پزشک برای مراکز بهداشتی درمانی روستاهای چنارسفلی، جنت آباد و درمانگاه شبانه روزی شهر آجین جذب خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بسزای پزشکان در زنجیره درمان بیماران و ارتقاء گسترده سطح بهداشت شهرستان گفت: با ورود پزشکان جدید علاوه بر تامین نیاز مراکز بهداشتی درمانی و خواسته‌های مردم، برنامه این معاونت مبنی بر کاهش چشمگیر اعزام بیماران از مراکز روستایی به مراکز شهری و بیمارستان حضرت قائم(عج) تحقق خواهد یافت و بیماران نیازمند در محل سکونت خود درمان خواهند شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اسدآباد اضافه کرد: این امر علاوه بر جلوگیری از سرگردانی بیماران، رضایت‌مندی و کاهش هزینه درمان را نیز برای مراجعان در پی خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: ۴ نفر نیروی فنی بهداشت محیط و حرفه‌ای به صورت طرحی، ۱ نفر کارشناس ارشد روان به صورت طرحی و ۱۰ نفر بهورز قراردادی نیز در سال ۹۸ توسط دانشکده علوم پزشکی جذب می شوند.

نظری پویا همچنین از فعالیت ۲۷ پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد و یادآورشد: در طرح تقسیم پزشکان متخصص ۱۱ پزشک متخصص جدید توسط دانشکده علوم پزشکی شهرستان در آبان ماه سال گذشته جذب شدند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

خبر اردیبهشت ۹۸ - نتایج اولیه آزمون شرکتی فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان به اطلاع میرسانیم،  نتایج اولیه آزمون شرکتی فوریت های پزشکی اعلام شد 

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۸ - دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان به اطلاع میرسانیم، لینک دریافت کارت آزمون استخدامی فعال گردید.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۸ - برگزاری کمیته آزمون استخدامی شرکتی(در قالب خرید خدمت) اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی

کمیته آزمون استخدامی در رسته شغلی اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی در قالب خرید خدمت(شرکتی) در دفتر مدیریت منابع انسانی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، کمیته آزمون استخدامی نیروی های اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی در قالب خرید خدمت(شرکتی) فوریت های پزشکی برای شهرستان های ملایر، تویسرکان و زرن با حضور مدیران منابع انسانی، گزینش، فناوری اطلاعات و آمار، امور رفاهی و پشتیبانی، برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد، بازرسی، مالی، اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی و حراست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه به بررسی برگزاری آزمون و تعداد نیروهای مورد نیاز در رسته شغلی اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی در شهرستان های یاد شده پرداخته شد و نظرات کارشناسی در این زمینه عنوان گردید.

لازم به ذکر است کارت ورود به جلسه آزمون مذکور، چهارشنبه مورخ ۹۸/۲/۱۱ توزیع می شود و زمان برگزاری آن جمعه مورخ ۹۸/۲/۱۳ خواهد بود.

خبر ۷ اردیبهشت ۹۸ - استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان جهت تکمیل ظرفیت نیروهای تحت پوشش شرکت آسیا کاران عظیم در نظر دارد برای تامین نیروی مورد نیاز جهت خدمت در پایگاههای اورژانس شهرستان های تابعه تعداد ۱۲ نفر، افراد واجدالشرایط را با اخذ امتحان کتبی و مصاحبه تخصصی و عملی ) تست ورزش ( پس از طی کردن مراحل گزینش به صورت شرکتی جذب نماید .

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ آذر ۹۷ - استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان جهت تکمیل ظرفیت نیروهای تحت پوشش شرکت آسیا کاران عظیم در نظر دارد برای تامین نیروی پرستار مورد نیاز جهت خدمت در بیمارستان ها در مرکز استان و شهرستان های تابعه از محل باقی مانده مجوز شماره ۱۶۷۲/۲۰۹/د مورخه ۳/۴/۹۳ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع تعداد ۳۲ نفر، افراد واجدالشرایط را با اخذ امتحان­ کتبی و مصاحبه تخصصی پس از طی کردن مراحل گزینش به صورت شرکتی به شرح ذیل بکارگیری نماید.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۲۹ مرداد ۹۷ - اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ، به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ داشگاه علوم پزشکی همدان که اسامی آنان از طریق سایت دانشگاه اعلام و پیامک دریافت کرده اند می رسانیم؛ به منظور تشکیل پرونده گزینشی با در دست داشتن مدارک طبق زمانبندی اعلام شده به هسته گزینش مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ مرداد ۹۷ - اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم؛ اسامی پذیرفته شدگان رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی آزمون استخدامی ۹۶/۱۰/۱ دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ تیر ۹۷ -اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم؛ اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام ۹۶/۱۰/۱ دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد اعلام شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ تیر ۹۷ -اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع میرسانیم؛ اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام ۹۶/۱۰/۱ دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ خرداد ۹۷ - اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان

پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۶/۳۱ دانشگاه علوم پزشکی همدان (شهرستانهای همدان، نهاوند، بهار ) در رشته های خدمتگذار، انباردار، حسابدار، نگهبان، مهندس برق، کارگر فنی تاسیسات، کارپرداز، راننده، فضای سبز، منشی بخش اعلام گردید.

افراد پذیرفته شده می بایست با دردست داشتن مدارک مشروحه زیر جهت تکمیل پرونده گزینشی خود در زمان و تارخ اعلام شده به نشانی: همدان خیابان مهدیه، جنب بیمارستان مباشر(سابق) کوچه کانون بسیج جوانان مراجعه نمایند. – اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن – اصل کارت ملی به همراه تصویر آن – اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن – اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن (ویژه برادران) *عدم حضور افراد در زمان و مکان مشخص شده به منزله انصراف تلقی می گردد. نتایج آزمون اسد آباد متعاقبا اعلام می گردد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ فروردین ۹۷ - اطلاعیه - ارائه مدارک استخدامی علوم پزشکی همدان

برای مشاهده اطلاعیه ارائه مدارک اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اطلاعیه ارائه مدارک استخدام جهت ایثارگران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ اسفند ۹۶ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی ۱-۱۰-۹۶ همدان و اسداباد

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید.

خبر ۲۲ آذر ۹۶ - استخدام ۱۲۹ پرستار در همدان

مدیر دفتر پرستاری استان همدان از استخدام ۱۲۹ پرستار طی امسال در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، فاطمه شیرانی از استخدام ۱۲۹ پرستار طی امسال در همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال تعدادی از پرستاران شرکتی، طرحی و قراردادی استخدام شدند. وی با بیان اینکه در راستای برنامه استخدامی، مجوز پرستاران شرکتی با استخدام، خالی می‌شود و می‌توانیم نیورهای دیگری را جایگزین کنیم، گفت: با این شرایط پرستاری که چهار سال بصورت طرحی فعالیت داشته‌ جایگزین پرستار شرکتی می‌شود. مدیر دفتر پرستاری استان همدان خاطرنشان کرد: با این وجود شرایط بهتری فراهم می‌شود که هم نیروی شرکتی استخدام شده و هم نیروی طرحی موقعیت بهتری پیدا کند که بعد از اتمام طرح مجبور نباشد محل خدمت را ترک کند. وی بیان کرد:‌ البته مسئله اینجاست که از بیرون نیرو تزریق نمی‌شود و به همین دلیل با مجوز استخدام کمتر مشکل حل می‌شود. شیرانی تاکید کرد: نیروی شرکتی درحال استخدام هستند و مجوزهای خالی شده را به نیروهای طرحی می‌دهیم که از خروج آنها از بیمارستان جلوگیری کنیم.

خبر ۲۵ آبان ۹۶ - شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد.

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سنجش مجری آزمون وزارت بهداشت با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید (ویرایش جدید)

خبر ۱۵ آبان ۹۶- اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی همدان

اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول فراخوان جذب نیروی شرکتی برای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان که در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ برگزار شد اعلام گردید.

بدینوسیله از پذیرفته شدگان تقاضا می گردد به منظور بررسی مدارک و تشکیل پرونده، مدارک مشروحه ذیل را تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ از طریق پست سفارشی به آدرس: همدان، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان، ساختمان شماره یک، طبقه اول، مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی ارسال نمایند.

مدارک لازم:

۱ـ تصویر تمام صفحات شناسنامه یک برگ ۲ـ تصویرکارت ملی یک برگ ۳ـ تصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (ویژه برادران) یک برگ ۴ـ تصویر آخرین مدرک تحصیلی یک برگ ۵ـ تصویرگواهی پایان طرح یا معافیت از آن یک برگ ۶- تصویر گواهینامه پایه دوم (B۲ ) برای رشته های شغلی راننده و فوریت پزشکی یک برگ ۷- تصویر گواهینامه کمک پرستاری برای رشته شغلی بیماربر یک برگ ۸- تصویر گواهینامه تکنسین داروئی برای رشته شغلی انباردار دارو یک برگ ۹ـ مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر) ۱۰ـ مدارک دال بر بومی بودن ۱۱ـ ارائه دو شماره تلفن همراه و ثابت در دسترس توجه: مقتضی است پذیرفته شدگان از مراجعه حضوری به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان جدا خوداری فرمائید. بدیهی است در صورت نیاز به مراجعه حضوری، موضوع از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فایل اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ مهر ۹۶ - دریافت مجوز استخدام ۳۰۰ نیرو

خبرگزاری ایسنا : رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با انتقاد از چهره نامناسب دیوارهای بیمارستان فاطمیه، گفت: این چهره ناخوشایند ظاهری درخور خدمات یک بیمارستان فوق‌تخصصی نیست و لااقل باید برای زیباسازی نمای آجری آن تلاش کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ مهر ۹۶ - استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق آزمون است

خبرگزاری مهر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق آزمون است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ تیر ۹۵ - اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی همدان مورخ ۲۱ آبان ۱۳۹۵

ضمن آرزوی موفقیت برای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی، به اطلاع میرسانیم ،اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی همدان مورخ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ اعلام شد

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

خبر ۷ شهریور ۹۵ - اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی همدان

پیرو اطلاعیه تامین نیروی انسانی برنامه تحول سلامت در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان در سایت شرکت تعاونی سلامت ماهان طب هگمتان و آزمون برگزار شده مورخ ۱/۵/۹۵، بدین وسیله لیست مربوط به اسامی پذیرفته شده با احتساب ۳۰% ذخیره به شرح ذیل اعلام می گردد.

نکات قابل توجه لازم است افراد فوق الذکر طبق جدول زمانبندی اعلام شده، جهت تعیین محل خدمتی به مرکز بهداشت استان همدان واقع در میدان فلسطین روبروی فروشگاه رفاه مراجعه نمایند.

نام رشته شغلی روز تاریخ ساعت
مراقبین سلامت زن شنبه ۹۵/۶/۱۳ ۸/۳۰-۱۱
مراقبین سلامت مرد شنبه ۹۵/۶/۱۳ ۱۱-۱۳
روانشناس بالینی یکشنبه ۹۵/۶/۱۴ ۸/۳۰-۱۱
تغذیه – علوم آزمایشگاهی یکشنبه ۹۵/۶/۱۴ ۱۱-۱۳
بهداشت محیط و حرفه ای دوشنبه ۹۵/۶/۱۵ ۸/۳۰-۱۰
پرستاری دوشنبه ۹۵/۶/۱۵ ۱۰-۱۲
مامایی سه شنبه ۹۵/۶/۱۶ ۸/۳۰-۱۰
پذیرش و آمار سه شنبه ۹۵/۶/۱۶ ۱۰-۱۳

عدم مراجعه افراد در تاریخ و روز تعیین شده به منزله انصراف از اشتغال تلقی خواهد شد. به همراه داشتن کارت ملی در روز مراجعه الزامی است. اعلام اسامی فوق به معنای پذیرش نهایی نخواهد بود. و افراد فوق ملزم به طی دوره آموزشی و کسب نمره قبولی درآزمون پایان دوره می باشند. به همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی برای رشته پذیرش و آمار الزامی است.

 برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

۱ مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل آگهی و فایل راهنما اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

استخدام شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی سال ۹۵

شرکت تعاونی خدمات بهداشتی درمانی ماهان طب هگمتان درنظردارد درادامه قرارداد فی مابین خود و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی،درمانی استان همدان جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز، تکمیل و راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت براساس آخرین دستورالعمل های اجرایی برنامه تامین مراقبت های اولیه سلامت درمناطق شهری استان همدان ،ازمیان افراد واجدشرایط بابرگزاری آزمون عمومی/تخصصی وانجام مراحل گزینش بصورت قراردادی و محدود به شرح شرایط مندرج ذیل اقدام به بکارگیری نیرو نماید.

ردیف عنوان شغل شرایط احراز (مدرک و رشته شغلی) به ترتیب اولویت
۱ پزشک عمومی پزشک عمومی دارای گواهینامه پایان طرح با اولویت داشتن مدرک MPH
۲ داندانپزشک دندانپزشک دارای گواهینامه پایان طرح
۳ روانشناس بالینی کارشناس/کارشناسی ارشد روانشناس بالینی
۴ تغذیه کارشناس/کارشناسی ارشد علوم تغذیه
۵ بهداشت حرفه ای کارشناس/کاردان بهداشت حرفه ای
۶ بهداشت محیط کارشناس/کاردان بهداشت محیط
۷ ماما کارشناس/کاردان مامایی
۸ مراقب سلامت مرد کارشناس/کاردان مبارزه با بیماریها / بهداشت عمومی
۹ مراقب سلامت زن کارشناس/کاردان بهداشت خانواده/بهداشت عمومی/ماما
۱۰ پرستار کارشناس پرستاری
۱۱ پذیرش، آمار و مدارک پزشکی کاردان آمارومدارک پزشکی/ کاردان های بهداشتی/ حسابداری/ کامپیوتر
۱۲ علوم آزمایشگاهی کارشناس/کاردان علوم آزمایشگاهی

داوطلبان باید بومی منطقه جغرافیایی استان همدان باشند. به استثناء (پزشک عمومی، دندانپزشک، تغذیه) مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و آزمایشگاه باید دارای معافیت و یا گواهی پایان انجام خدمت مربوطه باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه ثبت نام به سایت WWW.AZMOON۳۶۰.COM/MAHANTEB    مراجعه نمایید. شماره تلفن تماس : ۰۸۱۳۲۵۳۳۵۶۳ - ۰۹۱۸۵۰۵۸۹۸۰  

شرایط عمومی بکارگیری

اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی ازادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی داشتن تابعیت ایران التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یامعافیت دائم ازخدمت (ویژه برادران) توضیح: معافیت پزشکی درصورتیکه مانع ازانجام وظایف محوله نباشد بلامانع است. عدم اعتیادبه دخانیات ومواد مخدر و روانگردان عدم سابقه محکومیت کیفری موثر التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشتن سلامت جسمانی،روانی وتوانایی برای شغل مربوطه براساس نظریه مرکزموردتاییداین موسسه

۲. شرایط اختصاصی بکارگیری

.داشتن حداکثر۳۵ سال سن تمام تا تاریخ انتشار آگهی برای شرکت کنندگان فوق دیپلم ولیسانس داشتن حداکثر۳۷ سال سن تمام تا تاریخ انتشارآگهی برای شرکت کنندگان فوق لیسانس داشتن حداکثر۵۰ سال سن تمام تا تاریخ انتشارآگهی برای شرکت کنندگان پزشک ودندانپزشک داوطلبان باید بومی منطقه جغرافیایی استان همدان باشند. داوطلب بومی به افرادی اطلاق میگردد که واجد یکی ازشرایط ذیل باشند:

الف) شهرستان یااستان محل تولدداوطلب یاهمسر وی باشهرستان یااستان محل جغرافیایی مورد تقاضا یکی باشد. ب) داوطلب حداقل چهار(۴) سال ازسنوات تحصیلی(ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان ویادانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب درشهرستان یا استان محل جغرافیایی مورد تقاضا طی کرده باشد. تبصره۱) درصورتیکه ظرفیت موردنیازهریک از رشته های شغلی مندرج درآگهی ازبین متقاضیان بومی شهرستان تکمیل نگردد،پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت ازبین داوطلبان بومی استان خواهد بود. مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان دررشته های پزشکی،دندانپزشکی،پرستاروآزمایشگاه می‌بایست دارای معافیت ویاگواهی پایان انجام خدمت مربوطه باشند. ۳. مواد امتحان عبارتند از

سوالات عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی و آیین نگارش۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- فنآوری اطلاعات (رایانه) ۴- معارف اسلامی ۵- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون اساسی۶ - ریاضی و آمار مقدماتی درمجموع به تعداد (۳۰) سوال سوالات اختصاصی۳۰سوال تخصصی برمبنای رشته های تحصیلی اعلام شده و۳۰سوال اطلاعات بهداشت عمومی تمامی سوالات به صورت چهارگزینه ای طراحی میگردد.

۴. نحوه ثبت نام ومدارک موردنیاز

متقاضیان واجدشرایط ملزم هستند از روز شنبه مورخه ۹۵/۴/۱۲  حداکثر تا روز چهارشنبه مورخه ۹۵/۴/۱۶ نسبت به ثبت نام الکترونیکی ازطریق آدرس  www.azmoon۳۶۰.com/mahanteb اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی الف) تکمیل برگ درخواست شغل برای دانلود فرم کلیک نمایید ب) پرداخت مبلغ ۲۵۰۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار) ریال بصورت پرداخت الکترونیکی ازطریق سایت مذکور به عنوان حق شرکت در امتحان ج)اسکن یک قطعه عکس ۴× ۳ پشت زمینه سفید بافرمت  (jpg  ) حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت د)اسکن تصویر آخرین مدرک تحصیلی

به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثرداده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.

۵. تذکرات

سهمیه ایثارگران طبق مقررات وقانون خدمات جامع ایثارگران بامعرفی بنیادشهیدوامورایثارگران استان اعمال خواهدشد. مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین ترازمقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل درآگهی بکارگیری و همچنین مدارک معادل، برای شرکت درامتحان معتبر نمی باشد. مسئولیت ناشی ازعدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود .و چنانچه درهرمرحله ازمراحل ثبت نام،امتحان وجذب محرزشودکه داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یافاقد شرایط مندرج درآگهی می باشد، از طی مراحل بعدی محروم خواهدشد،حتی در صورت انعقادقرارداد،قراردادمزبورلغووبلااثرمیگردد. انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین امتیاز وکسب حداقل۵۰ درصدنمره آزمون بارعایت اولویت بومی وظرفیت پیش بینی شده خواهدبود. پذیرفته شدگان موظفند در صورت نیاز،بامعرفی این شرکت گواهی / تاییدیه موردنیاز درارتباط باسلامت جسمانی،روانی وتوانایی انجام کار اخذ نمایند. داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی اعلام شده توسط شرکت درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه ،قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده وازافراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد. پذیرفته ‌شدگان اصلی پس از اعلام نهایی حداکثر ۵ روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک وطی مراحل قانونی و اداری به دفتر نمایندگی شرکت مراجعه نمایند. پذیرفته شدگان نهایی متعهد میشونددرمحل موردتقاضاخدمت نمایند و جابجایی،ادامه تحصیل وانتقال داوطلبان به هیچ وجه امکانپذیر نخواهدبود. درغیراینصورت قراردادآنان لغو واز وجودافرادذخیره وفق مقررات استفاده میشود. تمامی پذیرفته شدگان نهایی موظفند دردوره آموزشی اعلام شده توسط مرکزبهداشت استان شرکت نموده و براساس کسب۷۰%نمره آزمون نظری و۷۵%نمره آزمون عملی گواهینامه آموزشی پایان دوره دریافت نمایند. متذکرمی‌گرددافرادی که دردوره مذکور موفق به کسب حد‌نصاب نمره آزمون نظری وعملی نشوند ازفرآیندجذب حذف وافراد ذخیره جایگزین خواهند شد. هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان ازطریق سایت اینترنتی شرکت ماهان طب هگمتان خواهدبود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خودرابدین طریق دریافت خواهند نمود. باتوجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچ گونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهدبود.

۶. زمان ومحل توزیع کارت

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای چهارشنبه ۹۵/۴/۳۰ و پنجشنبه ۹۵/۴/۳۱  ازطریق سایت شرکت ماهان طب هگمتان  به آدرس www.azmoon۳۶۰.com/mahanteb  توسط داوطلبان قابل دریافت خواهد بود . زمان ومحل برگزاری آزمون در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

۷. منابع آزمون

 ۱- کتاب دانستنیهای سلامت دهان ودندان بهداشت خانواده ۲- دستورالعمل روشهای پیشگیری از بارداری- کتابچه سن و ناباروری-شیوه زندگی و ناباروری- مشکلات و پیامد های تک فرزندی-دستورالعمل  شماره ۱۷ جمعیت-دستورالعمل ذیج حیاتی ( جداول مربوط به باروری سالم)- اندیکاسیون های جدید روشهای پیشگیری و توبکتومی گسترش شبکه های بهداشتی درمانی ۳- مراقبت های اولیه بهداشتی ۴- آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت  در طرح گسترش شبکه ها و برنامه های تحول سلامت در حوزه بهداشت ۵- راهنمای بالینی و برنامه اجرای تیم سلامت رده سنی ۶ تا ۱۸ (ویژه غیر پزشک) ۶ - راهنمای بالینی و برنامه اجرای تیم سلامت رده سنی ۱۸ تا ۲۹ (ویژه غیر پزشک) ۷ - کتاب دستورالعمل مدارس مروج سلامت ۸- راهنمای پیشگیری و کنترل آسم در مدارس ۹- اصول پیشگیری و مراقبت بیماریها – نظام مراقبت بیماریهای غیرواگیر- مجموعه دستورالعملهای کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۱۰- اصول پیشگیری و مراقبت بیماریها – نظام مراقبت بیماریهای غیرواگیر- مجموعه دستورالعملهای کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۱۱- دستورالعمل کشوری پیشگیری از بروز بتاتالاسمی و دستورالعمل های مرتبط با پیشگیری و کنترل فنیل کتونوری ۱۲- برنامه وراهنمای ایمنسازی مصوب کمیته کشوری۱۳۹۴ ویرایش هشتم ۱۳- طب کار و بیماریهای شغلی جلد ۱و۲  دکتر عقیلی نژاد۱۳ ۱۴- روش های نمونه برداری و تجزیه آلاینده های هوا دکتر عبدالرحمان بهرامی جلد ۱و۲و۳

آزمایشگاه

۱۵- کنترل کیفیت در آزمایشگاههای پزشکی-گرد آورنده: دکتر فریده رضی و همکاران آزمایشگاه مرجع سلامت کشور ۱۶- روشهای آزمایشگاهی تست های آزمایشگاهی در تشخیص و همه گیری وبا و اسهال وبایی- مرکز مدیریت بیماریها – دکتر کامران حکیم زاده ۱۷- مدیریت و کنترل کیفی تجهیزات در آزمایشگاه پزشکی- گردآورنده و تالیف: حسین  دارآفرین و همکاران ۱۸- بررسی آزمایشگاهی و بالینی مایعات  بدن ۱۹-  آمار : آمادگی برای آزمون های استخدامی کاظم زرین- آمار حیاتی مقدماتی

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

آگهی استخدام عضو هیات علمی پیمانی

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می رساند، هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سیزدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاهها / دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار می‌نماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه مربوطه می‌باشد. مهلت ثبت نام از تاریخ اول اسفند ۱۳۹۴ تا پایان وقت اداری ۲۶ اسفندماه می باشد.

شرایط عمومی

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزائی ه) عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روانگردان و) انجام خدمت وظیفه عمومی ، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان) ز) تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاهها و هیات مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی  شرایط اختصاصی ۱ – دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصیPh.D) ) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه ۲ – حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است. تبصره ۱: متقاضیانی که دارای سن بیشتر از ۳۵ سال برای کارشناسان ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان دانشنامه تخصصی، فوق تخصصی(ویا فلوشیپ) و دکترای تخصصی (Ph.D)هستند در صورت دارا بودن سوابق آموزشی ، پژوهشی و مدیریتی با تائید هیات ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی آنان افزوده خواهد شد . بنابر این دانشگاه ها می توانند مدارک این متقاضیان را بصورت مشروط بپذیرند. تبصره ۲: ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت ، همسران و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد ، همسران و فرزندان شهدا و آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت مشمول محدودیت سنی نمی‌باشند. تبصره۳: کارشناسان ارشدی که در استخدام دانشگاهها هستند تنها درصورت باقی‌ماندن حداقل ۱۵سال از سنوات خدمت می توانند در فراخوان جذب هیات علمی در مرتبه مربی شرکت نمایند. ۳- شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می‌باشد و این دسته از افراد می‌توانند پس از فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی بالاتر و انجام یک سال از تعهدات در فراخوان‌های آتی شرکت نمایند. تبصره : چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در آزمونPh.D  یا فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور کار جذب خارج خواهد شد. ۴ – شرکت متعهدین خدمت به دانشگاهها بصورت آموزشی و پژوهشی، پس از گذراندن یکسال از خدمات از آخرین مقطع تحصیلی، در آزمون فراخوان همان دانشگاه بلامانع است. شرکت در فراخوان سایر دانشگاهها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت کتبی موسسه مبداء ممکن خواهد بود. تبصره ۴-۱) کارشناسان ارشدی که بنا به نیاز دانشگاه بصورت کتبی، تعهدات خود را بصورت غیر هیئت علمی می‌گذرانند نیز پس از یکسال از انجام خدمات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند. تبصره۴-۲) شرکت در فراخوان برای مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی، بعد از گذشت دوره ضرورت میسر می‌باشد. تبصره ۴ -۳) متعهدین خدمت درمانی پس از یکسال از  انجام تعهدات در قالب درمانی تنها در صورت تائید کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت متبوع به صورت مکتوب مبنی بر انجام مابقی تعهدات به صورت هیات علمی می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد و در صورت موافقت کتبی دانشگاه مبدا در فراخوان سایر دانشگاهها شرکت نمایند. تبصره ۴ -۴) دارندگان مدرک قبولی دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص را به صورت درمانی یا هیات علمی میگذرانند تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد خود شرکت نمایند. این متقاضیان پس از شروع تعهدات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نموده و تنها در صورت باقی ماندن حداکثر ۶ ماه از تعهدات و با تایید کتبی دانشگاه مبداء در فراخوان سایر دانشگاهها نیز شرکت نمایند. تبصره ۴-۵) دانش آموختگان دانشگاههای وزارت علوم در صورت داشتن تعهد به کشور در صورت تمایل به شرکت در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور نیز تابع این بند می‌باشند. تبصره۴-۶) مستخدمین کشوری از انجام یکسال از تعهدات برای شرکت در فراخوان همان دانشگاه مستثنی هستند، مستخدمین رشته‌های بالینی جهت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی می‌بایست موافقت کمیسیون مشترک آموزش و درمان وزارت متبوع مبنی بر انجام تعهدات بصورت هیئت علمی را اخذ نمایند تا بتوانند در فراخوان دانشگاه محل خدمت شرکت نمایند و درصورت درخواست شرکت در فراخوان سایر دانشگاهها موافقت مکتوب دانشگاهی که مستخدم آن هستند ضروری است. ۵- عنوان رشته متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می‌باشد . ۶- بر اساس مصوبات هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نخبگان می توانند جهت شرکت در فراخوان ۴ انتخاب داشته باشند که می بایست دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد. واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرآیند پذیرش هیات علمی دانشگاهها دارای اولویت می‌باشند مشروط بر آنکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه نمایند. ۷- ایثارگران موضوع بند (ز) ماده ۴۴ برنامه پنجم توسعه از اولویت جذب برخوردارند. ۸- در هر دانشگاه / دانشکده در شرایط مساوی ، اولویت استخدام با متقاضیان بومی می‌باشد. ۹- دارندگان مدرک کارشناسی ارشدیا سطح ۳ حوزوی در گروه معارف اسلامی تنها در صورت دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه تدریس می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند ۱۰- متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره‌ های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده اند نمی توانند در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند. ۱۱- اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در صورت استعفای پذیرفته شده می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند. تبصره: اعضای هیات علمی پیمانی دانشگاههای وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تنها در صورت گذراندن حداقل ۵ سال از خدمت خود در صورت تمایل می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند. بدیهی است استخدام جدید آنان نیز به صورت پیمانی خواهد بود. ۱۲- متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می‌توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت نمایند، در غیر این صورت تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت نمایند. ۱۳- متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان ، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین تر را ندارند. دانش‌آموختگان رشته‌های مامایی و بهداشت باروری تنها به صورت بالینی جذب دانشگاههای علوم پزشکی خواهند شد. چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت صدور حکم استخدامی حکم صادره لغو و بلا اثر می گردد . شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، لیکن داوطلب فقط می تواند یکی از دانشگاهها را دانشگاه مادر ( تهران– ایران- شهید بهشتی – شیراز- اصفهان – تبریز- مشهد – کرمان و اهواز ) انتخاب نماید. تبصره: درصورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول خواهد بود .

تذکر بسیار مهم

 استخدام اعضای هیات علمی دردانشگاهها

۱- منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاههای ذیربط خواهد بود. ۲-استخدام اعضای هیات علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت می باشد .

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده پزشکی

ردیف رشته آموزشی مورد نیاز مقطع تحصیلی تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات
۱ بیماریهای پوست و مو دکتری تخصصی ۱ نفر زن یا مرد
۲ روانشناس بالینی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد
۳ داخلی جنرال دکتری تخصصی ۱نفر زن یا مرد
۴ زنان و زایمان دکتری تخصصی ۲ نفر زن
۵ نفرولوژی بزرگسالان فوق تخصص ۱ نفر زن یا مرد
۶ بیوتکنولوژی پزشکی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد
۷ باکتری شناسی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد
۸ جراحی عمومی دکتری تخصصی ۱ نفر زن یا مرد ترجیحا زن
۹ انکولوژی بزرگسالان فوق تخصص ۱ نفر زن یا مرد
۱۰ انکولوژی کودکان فوق تخصص ۱ نفر زن یا مرد
۱۱ قلب کودکان فوق تخصص ۱ نفر زن یا مرد
۱۲ معارف اسلامی Ph.D یاسطح ۴ حوزه ۱ نفر زن فقط زن

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده داروسازی

ردیفرشته آموزشی مورد نیازمقطع تحصیلیتعداد مورد نیازجنسیتتوضیحات

۱ شیمی دارویی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد  
۲ سم شناسی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد  
۳ داروسازی بالینی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد  

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی

ردیف رشته آموزشی مورد نیاز مقطع تحصیلی تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات
۱ دندانپزشکی اطفال دکتری تخصصی ۱ نفر زن
۲ پروتزهای دندانی دکتری تخصصی ۱ نفر زن یا مرد
۳ بیماریهای دهان دکتری تخصصی ۱ نفر زن یا مرد

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده پیراپزشکی

ردیف رشته آموزشی مورد نیاز مقطع تحصیلی تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات
۱ کتابداری و اطلاع رسانی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد ترجیحا در یکی از مقاطع تحصیلی قبلی دارای مدرک کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی باشد
۲ خون شناسی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد ترجیحا دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی علوم آزمایشگاهی باشد
۳ فیزیک پزشکی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد ترجیحا دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی رادیولوژی باشد

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده پرستاری و مامائی

ردیف رشته آموزشی مورد نیاز مقطع تحصیلی تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات
۱ مامایی Ph.D یاکارشناسی ارشد ۱ نفر زن هیئت علمی مستقر در بالین برای ارائه کارآموزی دانشجویان
۲ پرستاری مراقبت ویژه Ph.D یاکارشناسی ارشد ۱ نفر مرد با سابقه حداقل یک سال کار در فوریتهای پزشکی

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده بهداشت

ردیف رشته آموزشی مورد نیاز مقطع تحصیلی تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات
۱ اپیدمیولوژی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد
۲ HSE یا بهداشت حرفه ای با پایان نامه مرتبط HSE Ph.D ۲ نفر زن یا مرد
۳ ارگونومی یا بهداشت حرفه ای با پایان نامه مرتبط با ارگونومی Ph.D ۱ نفر زن یا مرد

اعلام نیاز فراخوان جذب عضو هیات علمی دانشکده اسدآباد

ردیف رشته آموزشی مورد نیاز مقطع تحصیلی تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات
۱ پرستاری با گرایش پرستاری مراقبت ویژه Ph.D یاکارشناسی ارشد ۱ نفر زن یا مرد اولویت با دارندگان مدرک Ph.D
۲ پرستاری با گرایش داخلی جراحی Ph.D یاکارشناسی ارشد ۱ نفر زن یا مرد اولویت با دارندگان مدرک Ph.D

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 آگهی استخدام پیمانی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خود بر اساس بند ب ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور از محل مجوزهای شماره ۲۰۹۱/۲۰۹/د مورخ ۱۳/۴/۹۴ معاونت توسعه مدیریت و منابع به تعداد ۷۰ نفر، افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان­ کتبی در حیطه­های عمومی و تخصصی پس از طی کردن مراحل گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام نماید.

عنوان شغل محل جغرافیایی خدمت تعداد مورد نیاز زن مرد شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی توضیحات
کارشناس توانبخشی فیزیکی همدان ۱ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته فیزیوتراپی.  
کارشناس تغذیه ۲ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تغذیه و علوم تغذیه .  
کارشناس پرتوشناسی ۴ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی).  
کاردان پرتوشناسی ۱ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی در یکی از رشته های تکنولوژی پرتوشناسی(رادیولوژی).  
کارشناس پزشکی هسته ای ۲ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تکنولوژی پزشکی هسته ای.  
کارشناس مدارک پزشکی ۶ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از  رشته های مدارک پزشکی یا فناوری اطلاعات سلامت حداقل یکنفر کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
کارشناس اتاق عمل ۵   * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته اتاق عمل.  
کارشناس هوشبری ۲   * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته بیهوشی.  
بهیار ۱۱ ۳ ۸ دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری.  
پرستار ۳۴ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته پرستاری.  
کارشناس فوریتهای پزشکی ۱   * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های پرستاری-فوریتهای پزشکی-اتاق عمل یا دارا بودن مدرک تحصیلی در رشته کارشناسی مدیریت عملیات امداد و نجات مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کاردانی پرستاری -اتاق عمل ،فوریتهای پزشکی -بیهوشی و همچنین دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی.  
کاردان فوریتهای پزشکی ۱   * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی در رشته های پرستاری-فوریتهای پزشکی-اتاق عمل-بیهوشی و همچنین دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی .  

 ۱- شرایط عمومی استخدام پیمانی ۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی. ۲/۱- داشتن تابعیت ایران. ۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران). ۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان. ۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر . ۶/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی . ۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند. ۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران . ۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس دستورالعمل مصوب از سوی هیات امناء موسسه.

۲- شرایط اختصاصی استخدام پیمانی ۱/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام (۱۸ سال برای دارندگان دیپلم بهیاری) و حداکثر ۲۵ سال تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی ،۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر تا تاریخ انتشار آگهی. تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل. ب) جانبازان و آزادگان، همسرو فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت و رزمندگان(با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند. ج) خواهر و برادر شهداء، همسر و فرزند جانبازان زیر بیست و پنج درصد( ۲۵%)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال . د) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت متبوع به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها. هـ) مدت خدمت سربازی. و) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق. ۲/۲- مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه  باشند. تبصره۱- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه دانشگاه/ دانشکده می­باشند، می­توانند صرفا در آزمون­های استخدام پیمانی همان دانشگاه/ دانشکده شرکت نمایند. تبصره۲- در خصوص داوطلبانی که به استناد بخشنامه شماره  ۸۵۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۷/۹۳ نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نداشته و ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد کفایت می نماید. ضمنا مشمولین مذکور می­توانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون سایر دانشگاه/ دانشکده­های علوم پزشکی شرکت نمایند.

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز

۱/۳- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند حداکثر تا تاریخ ۱۳/۰۷/۱۳۹۴  نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی azmoon.umsha.ac.ir     اقدام نمایند.

۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی

الف) تکمیل برگ درخواست شغل

ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۱۶۰۰۰۰ (صدوشصت هزار) ریال به حساب شماره ۲۱۳۸۰۶۵۶۸۴۰۰۷  (بنام دانشگاه علوم پزشکی همدان  ) نزد بانک رفاه کارگران  شعبه شریعتی با کد ۷۱۳ به­عنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی داوطلبان قابل پرداخت می­باشد، ایثارگران پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ مذکور را می­پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند. ج) یک قطعه عکس ۴×۳ که بایستی متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشگاه بانضمام فیش بانکی اسکن و ارسال شود. ۳/۳- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­شود. ۴/۳- مدارک مورد نیاز پس از قبولی درمرحله اول امتحان: داوطلبان قبول شده درمرحله اول امتحان موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه به همراه اصل مدارک به کارگزینی دانشگاه حضورا ارائه و رسید دریافت نمایند. دانشگاه موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده وبرابر با اصل نماید.

- اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن. - اصل کارت ملی به همراه تصویر آن. - اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن . - اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن(ویژه برادران). - اصل پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت ازآن یا اشتغال به طرح به همراه تصویر آن. – اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن. - اصل مدارک دال بر ایثارگری ،معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط به همراه تصویر آن. - اصل سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن. تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود. ۴- زمان ومحل توزیع کارت

کارت ورود به جلسه امتحان توانمندی­های عمومی و تخصصی درروزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ (۲۱/۷/۱۳۹۴ و ۲۲/۷/۱۳۹۴) از طریق سایت اینترنتی به آدرس azmoon.umsha.ac.ir        قابل چاپ و دریافت خواهد بود همچنین زمان ومحل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت به­اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

۵- مواد امتحان برای مقاطع کاردانی و بالاتر عبارتند از :

۱/۵- امتحان توانمندیهای عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی وآمار مقدماتی ۴- فن­آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون درمجموع به تعداد(۹۰) سوال به صورت چهارگزینه ای با اعمال ضریب ۵/۰(نیم) طراحی می گردد. ضمنا نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد. تبصره: اقلیت­های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می­باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع می­شود. ۲/۵- امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال  به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب ۳ طراحی خواهد شد. ضمنا یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد. ۶- مواد امتحان مقطع دیپلم بهیاری ۱/۶- امتحان توانمندیهای عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی وآمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون درمجموع به تعداد(۹۰) سوال به صورت چهارگزینه ای با اعمال ضریب ۵/۰(نیم) طراحی می گردد. ضمنا نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع  می شود. ۲/۶- امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته بهیاری به تعداد ۴۵ سوال و به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب ۳ طراحی خواهد شد. ضمنا یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

۷- تذکرات

۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود. ۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از ۳۰درصد فوق­الذکر، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد. تبصره: فرزندان (شهید، جانباز بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر، آزاده، اسیر و مفقودالاثر) بازنشسته مراکز تابعه دانشگاه/دانشکده نیز مشمول بند فوق هستند. ۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد. ۴/۷-  پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت. ۵/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند. ۶/۷- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج درآگهی به ترتیب نمره فضلی ازسه (۳) درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود. ۷/۷- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می­یابد. ۸/۷- داوطلب بومی به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد: الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد. ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است). تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد. تبصره۲: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی شهرستان تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد . ۹/۷- داوطلبان منحصرا مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود. ۱۰/۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین  مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و استخدام معتبر نمی­باشد. ۱۱/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور حکم استخدام، حکم مزبور لغو وبلااثر می­گردد. ۱۲/۷-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون در هر رشته شغلی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می­­باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندی­های تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود؛ و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی­های تخصصی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش، ملاک عمل قرار خواهد گرفت. ۱۳/۷- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد. ۱۴/۷- پذیرفته‌شدگان اصلی پس از اعلام نهایی حداکثر یکماه فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل استخدام به واحد استخدام موسسه مراجعه نمایند. ۱۵/۷- از پذیرفته شدگان نهایی، تعهد محضری جهت اشتغال به مدت ۵ سال در محل مورد تقاضا خدمت اخذ می­گردد. در صورت عدم اجرای تعهد و یا انصراف از خدمت حکم استخدامی آنان لغو و از وجود افراد ذخیره استفاده می شود. ۱۶/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی به صورت همزمان خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد. ۱۷/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

خبر ۲۸ خرداد ۹۴ - مجوز استخدام پیمانی جذب نیروی درمانی در همدان صادر شد 

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مجوز استخدام پیمانی ۹۴ نفر نیروی درمانی به استان همدان داده شده است که نیمه نخست مهر ماه امسال آزمون آن برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان همدان تامین نیروهای انسانی از ضروریات است در این راستا مجوز استخدام پیمانی ۹۴ نفر نیروی درمانی به استان همدان داده شده است که نیمه نخست مهر ماه امسال آزمون آن برگزار می‌شود. وی با اشاره به بدهی دانشگاه علوم پزشکی همدان به بنیاد خیریه فرشچیان افزود: در پروژه بیمارستان قلب و عروق همدان ۴۰ درصد هزینه‌ها توسط بنیاد فرشچیان و ۶۰ درصد توسط دولت تامین شده است که البته با توجه بحران مالی وزارت بهداشت در سال‌های ۹۱ و ۹۲ این بنیاد خیریه بیش از سهم خود هزینه کرده است. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: برای به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان قلب فرشچیان تمام تجهیزات قابلیت استفاده و به‌روز بیمارستان اکباتان منتقل شدند اما از مطالبات دانشگاه در سفر ریاست جمهوری تامین ۳۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای تجهیز بیمارستان قلب و عروق همدان است.

وی بیان کرد: توسعه بیمارستان قائم اسدآباد نیز در دستور کار قرار گرفته است و در بودجه امسال ۸۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است و برای اینکه در سال ۹۵ به بهره‌برداری کامل برسد باید در بودجه سال آینده ۳۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شود.

حیدری‌مقدم گفت: چهار بیمارستان در شهرستان‌های همدان، بهار، نهاوند و تویسرکان جزء تعهدات راه و شهرسازی در حال ساخت است که لازم است در سفر ریاست جمهوری برای پیشرفت این پروژه‌ها تامین منابع مالی قابل توجهی مورد توجه قرار گیرد. وی عنوان کرد: در هیچ یک از بیمارستان‌های بخش دولتی و دانشگاهی استان همدان به دستگاه ام.آر.آی مجهز نبودند بر این اساس استقرار این تجهیزات در بیمارستان‌های بعثت و قلب فرشچیان پیش‌بینی شده است که به زودی در بیمارستان بعثت راه‌اندازی و نصب می‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: بیمارستان قائم اسدآباد نیز از دستگاه سی.تی.اسکن بی‌بهره بود و بیماران برای انجام این آزمایش تشخیص درمانی به مرکز استان اعزام می‌شدند که دستگاه مورد نیاز خریداری شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‎رسد.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ خرداد ۹۴ - تجمع اعتراضی پرستاران استخدام شرکتی علوم پزشکی همدان

پرستاران استخدام شرکتی علوم پزشکی همدان با تجمع مقابل علوم پزشکی همدان به شرایط قرارداد خود و عدم پرداخت حقوق و مزایا اعتراض کردند. به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز تعدادی از پرستاران بیمارستان‌های مختلف همدان با تجمع در مقابل ساختمان علوم پزشکی همدان اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه و نداشتن امنیت شغلی ابراز کردند. در این تجمع اعتراضی که از صبح آغاز شده بود، هیچ یک از مسئولان دانشگاه حضور نیافتند. به گفته خود آنها به هیچ یک از وعده‌های داده شده به پرستاران در زمان استخدام عمل نشده و امروز نیز هیچ کدام از مسئولان پاسخگو نبودند که این موضوع بیش از همه آنها را اذیت می‌کرد.

بر این اساس یکی از آنها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در این تجمع پرستاران قراردادی شرکتی حضور دارند، افزود: در آزمون استخدامی به ما گفتند که قرارداد شما شرکتی خواهد شد در حالی که قبل از آزمون قرار بود با قرارداد پیمانی استخدام شویم. وی تصریح کرد: با وجود اینکه با ما به عنوان نیروهای شرکتی قرارداد بستند، اما گفته شد حقوق و مزایای ما مانند نیروهای پیمانی خواهد بود و طبق این وعده ما در آزمون شرکت کردیم. این پرستار یادآور شد: پس از یک سال بیکاری قرارداد ما از ۱۸ اسفند آغاز شد و پس از سه ماه کار، هنوز حقوق و مزایای ما پرداخت نشده است. وی با بیان اینکه کسی پاسخگوی اعتراض به حق ما نیست، افزود: ما به عنوان نیروی شرکتی کار می‌کنیم اما همان حقوق و مزایای ما را نیز پرداخت نکرده‌اند.

یکی دیگر از پرستاران معترض نیز با بیان اینکه ما به عنوان نیروهای شرکتی از ۱۸ اسفند کار خود را آغاز کردیم، افزود: آزمون را داده و گزینش شدیم و تمام کارهایی که برای استخدام پیمانی و رسمی نیاز است را انجام دادیم اما چند ساعت مانده به آزمون از طریق پیامک به ما اعلام شد که شما را به عنوان شرکتی استخدام خواهیم کرد. وی با بیان اینکه ما بر اساس وعده‌ حقوق و مزایای نیروهای پیمانی، بر سر کار حاضر شدیم، بیان داشت: تمام قوانینی که گفتند اجرا نکردند. وی با بیان اینکه همه ما ۱۹۲ ساعت موظفی در بیمارستان‌ها گذرانده و مرخصی نداریم، بیان داشت: اگر هم مرخصی داشته باشیم باید نیروی جایگزین داشته باشیم که این امر شدنی نیست. این بانوی پرستار گفت: به ما گفته‌اند نمی‌توانیم از مزایایی چون مرخصی استعلاجی، مرخصی زایمان، تشویقی، بهره‌وری و… استفاده کنیم، حتی بیمه هم بعد از پیگیری بسیار قرار شد واریز شود. به گزارش فارس، با وجود اینکه پرستاران معترض چندین ساعت منتظر حضور مسئولان بودند نتوانستند، آنها را ملاقات کنند و پیگیری این امر را به رسانه‌ها واگذار کردند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی

استان همدان درسال ۱۳۹۴ برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه های بهداشت تحت پوشش( اصلی وقمر ومشترک ) در نظر دارد به استناد نامه شماره ۲۵۹۳/۲۰۹/د مورخه ۲۳/۷/۹۲ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع و ۱۹۵۲/۲۰۹/د مورخ ۱۴/۴/۹۳ مدیر کل دفتر منابع انسانی وزارت بهداشت تعداد ۱۳۹ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون عمومی، تخصصی، مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی بر اساس قانون گزینش برای بکارگیری در رشته شغلی بهورزی بصورت پیمانی ( مشروط به اخذ مجوز استخدام ) و در صورت عدم دریافت مجوز بصورت قرارداد تبصره ۵ ماده ۳۱آیین نامه اداری پس از موافقتهای مربوطه بشرح ذیل داوطلب پذیرش نماید.

ردیف عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی محل جغرافیایی جنسیت تعداد مورد نیاز شرایط احراز
۱ بهورز اسدآباد ( روستاهای کمک سفلی، قاسم آباد، وندر آباد، حبشی، نصرت آباد بهراز، مزرعه بید، یوسف آباد ، موسی آباد) هر کدام ۱ نفر مرد ۸ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۲ ( روستاهای قره بلاغ، سیر دره، آقا جانبلاغی، چنار سفلی ) هر کدام ۱ نفر زن ۴ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۳ بهورز بهار ( روستاهای دستجرد، زاغه، حصار قره باغی، میهمله علیا، حیدره دار الامام، دهنجرد، آبرومند، حسین آباد کارخانه، گنبدان، همه کسی ) هر کدام ۱ نفر مرد ۱۰ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۴ ( روستاهای سلیمان آباد، وهنان، چپقلو، دستجرد، حسام آباد، ساری قمیش، دینار آباد، مالک اشتر، حسین آباد آشوری، زاغه ) هر کدام ۱ نفر زن ۱۰ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۵ بهورز تویسرکان ( روستاهای سید شهاب، لامیان، فریازان، جعفریه، قلقل، اشتران، چاشتخوره، امامزاده زید، بابا پیر، قلعه نو، گشانی، کارخانه، منجان، دارانی سفلی، قلی لاله سفلی، مالیچه ، کرزان ،آرتیمان ، اشترمل) هر کدام ۱ نفر مرد ۱۹ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۶ ( روستاهای شان آباد، منجان ) هر کدام ۱ نفر زن ۲ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۷ بهورز رزن  ( روستاهای امتلر، گندوز، اورته قمیش، عمان، نظام آباد، درجزین، سیراب، نیر، جامیشلو، هریان) هر کدام ۱ نفر  مرد  ۱۰ نفر  دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۸  ( روستاهای امتلر،تخت، خورونده، ملابداغ  ، جعفرآباد ) هر کدام ۱ نفر  زن  ۵ نفر  دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۹  بهورز  کبودرآهنگ  ( روستاهای ازون دره، آقکند، جیغی، کند تپه، قباق تپه، دستجرد، پرورق، خبر ارخی، قوره جینه ،قزلجه حاجیلو ، خالقوردی) هر کدام ۱ نفر  مرد  ۱۱ نفر  دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی
۱۰  

( روستاهای ازون دره، پیر انبار، چاله کند، قباق تپه) هر کدام ۱ نفر

روستای کوهین۲ نفر زن ۶ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۱ بهورز ملایر ( روستاهای اسلامآباد، انوچ، کهکدان، حسین آباد شاملو، ننج، حسین آباد ناظم، لولوهر، کسب، عشاق، مانیزان، طجر علوی، طجر سامن ، پیروز  ، نمازگاه) هر کدام ۱ نفر مرد ۱۴نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۲ ( روستاهای اسلام آباد، انوچ، کهکدان، واشان، کسب، کمری، ینگی کند، منگاوی) هر کدام ۱ نفر زن ۸ نفردارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۳ بهورز نهاوند ( روستاهای شیراوند، گوشه سعد وقاص، کفراج، کوهانی، حسین آباد بابا قاسم ) هر کدام ۱ نفرمرد ۱۳نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۴ روستای گیل آباد ۲ نفر زن – روستای دهفول ۱ نفر زن زن ۵ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی روستای گیل آباد ۲ نفر زن – روستای دهفول ۱ نفر زنزن۳ نفردارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۵ بهورز همدان ( روستاهای دهدلیان، آبشینه ) هر کدام ۱ نفر مرد ۲ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۶ ( روستاهای پهن آباد، علی آباد آق حصار، انصارالامام، خماجین ) هر کدام ۱ نفر زن ۴ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۷ بهورز فامنین روستای نصیر آباد مرد ۱ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( مبارزه با بیماریها)، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱۸ ( روستاهای خوش آباد، قمشانه، دهدیوان، چپقلو) هر کدام ۱ نفر زن ۴ نفر دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته بهداشت عمومی( بهداشت خانواده)، مامایی و یا دیپلم کامل متوسطه و طی دوره آموزش بهورزی۱-شرایط عمومی: ۱/۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور ۲/۱- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران ۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۴/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران ) تبصره: معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام کمیسیون پزشکی موسسه علت معافیت با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد. ۵/۱- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان ۶/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر ۷/۱- داشتن سلامت جسمی و روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیتهای مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاریها در روستاهای تحت پوشش ( به تائید پزشک معتمد شهرستان یا حسب مورد با تائید کمیسیون پزشکی موسسه ) ۸/۱- نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای موسسه ۹/۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی و یا بازخرید خدمت سایر دستگاههای دولتی باشند. ۱۰/۱- نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی ۲- شرایط اختصاصی: ۱/۲- تحصیلات : الف)دارا بودن مدرک تحصیلی معتبرفوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی ( بهداشت خانواده) و مامایی برای پذیرش بهورز زن و دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم در یکی از رشته های بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها)، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برای پذیرش بهورز مرد ب)دارا بودن مدرک دیپلم کامل متــوسطه تبصره:شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع فوق دیپلم و دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته های غیرمرتبط بارشته های مندرج در بندالف مجاز نمی باشد. تبصره:شرکت دانشجویان حائز شرایط در آزمون های پذیرش و بکارگیری بهورز بلامانع است و در صورت احرازقبولی،پذیرش آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هرگونه مدرک دانشگاهی،قبل از شروع کلاسهای بهورزی می باشد. ۲/۲-بومی بودن: پذیرش بهورز صرفا به صورت بومی صورت می گیرد و پذیرش بهورز غیر بومی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد. داوطلبان بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشند تا به عنوان بومی تلقی گردند: الف) محل تولد داوطلب ( طبق مندرجات شناسنامه ) با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در یک سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای موردنظر محرز گردد. ب)حداقل دو مقطع کامل تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی،راهنمایی و متوسطه) را در روستا و یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در یک سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای موردنظر محرز گردد. تبصره: احراز شرایط سکونت داوطلب ( بندهای الف و ب ) از طریق شورای اسلامی روستا و مرکز بهداشت شهرستان صورت می پذیرد. تبصره: چنانچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل، گذراندن طرح و یا انجام دوره خدمت ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط بر آن که شورای اسلامی سکونت آنها را گواهی نماید و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای اصلی یا قمر منطقه مورد تقاضا تائید نماید، بلامانع است و برای گروههای مذکور اقامت دریکسال اخیر ضرورت ندارد. تبصره: در صورت عدم وجود تعداد کافی از افراد واجد شرایط به تعداد حداقل ۳ نفر، ثبت نام افراد واجد شرایط ساکن روستاهای همجوار همان خانه بهداشت طبق شرایط و مقررات بلامانع است. ۳/۲- سن: حداقل سن برای دارندگان مدرک دیپلم۱۶ و حداکثر ۲۶ سال تمام و حداقل سن برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۱۸ و حداکثر ۲۸ سال تمام می باشد.تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد. تبصره:موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. در هرصورت سن داوطلب دارای مدرک تحصیلی دیپلم با درنظرگرفتن موارد زیرنباید از ۲۸ سال و سن داوطلب دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم نباید از ۳۰ سال تجاوز کند: الف)داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق ب)مدت خدمت انجام شده دوره ضرورت آقایان بر اساس کارت پایان خدمت تبصره:سقف سنی ایثارگران برابر قوانین مربوطه به شرح ذیل تعیین می گردد: الف)افراد خانواده معظم شهداء، آزادگان، مفقودالاثرهاو جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل همسر، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال ب) آزادگان، فرزندان شاهد، جانباز ۲۵% و بالاتر و آزادگانی که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند. ۳- نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز: ۱/۳- ثبت نام متقاضیان واجد شرایط به صورت الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به شرح ذیل انجام می گیرد. ۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی: الف) تکمیل برگ درخواست شغل بهورزی ب)اسکن و ارسال صفحه اول و دوم شناسنامه و در صورت دارا بودن توضیحات صفحه توضیحات ج)اسکن و ارسال کارت ملی د)اسکن و ارسال کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران )( پشت و رو ) ه)اسکن و ارسال گواهی پایان طرح یا گواهی اشتغال به طرح در مشمولین خدمت نیروی انسانی یا معافیت از آن و) اسکن و ارسال مدرک دال یر ایثارگری ز)اسکن و ارسال یک قطعه عکس ۴*۳ جدید متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشگاه ر)اسکن و ارسال رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۹۶۰۰۰ ریال ( نود و شش هزار ریال ) به حساب شماره ۲۱۳۸۰۶۵۷۰۹۰۰۴ بانک رفاه شعبه شریعتی همدان ( کد ۷۱۳ ) قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه به عنوان حق شرکت در آزمون عمومی برای داوطلبان پذیرش بهورزی با مدرک تحصیلی دیپلم به نام تمرکز وجوه درآمد های بهداشتی معاونت بهداشتی ط) اسکن و ارسال رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۱۱۲۰۰۰ ریال ( صدو دوازده هزار ریال ) به حساب شماره ۲۱۳۸۰۶۵۷۰۹۰۰۴ بانک رفاه شعبه شریعتی همدان ( کد ۷۱۳) قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه به عنوان حق شرکت در آزمون عمومی و تخصصی برای داوطلبان پذیرش بهورزی دارای مدرک فوق دیپلم به نام تمرکز وجوه درآمد های بهداشتی معاونت بهداشتی تبصره: فرزندان شاهد و جانبازان معزز از پرداخت حق ثبت نام معاف و سایر داوطلبان ایثارگر ملزم به پرداخت نصف مبالغ مورد نظر می باشند. ۳/۳-به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۴/۳- به مدارک ارسالی از طریق پست یا از هر طریق دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۵/۳-وجوه پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه به داوطلبین مسترد نمی شود. ۶/۳- متقاضیان واجد شرایط، ملزم هستند از تاریخ ۱۹/۲/۹۴ تا تاریخ ۳۱/۲/۹۴ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی WWW.UMSHA.AC.IR اقدام ، و در صورت لزوم از تاریخ ۱/۳/۹۴ تا تاریخ ۳/۳/۹۴ اطلاعات وارده را ویرایش نمایند. ۷/۳- اصالت مدارک مورد نیاز، پس از قبولی در مرحله اول آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی و قبل از انجام مصاحبه، توسط دانشگاه و از طریق تطبیق اولیه تصاویر مدارک با اصل آن و در صورت لزوم استعلام از مراجع ذیربط تائید می گردد. ۴-کارت ورود به جلسه آزمون: ۱/۴- کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای ۶/۳/۹۴ و ۷/۳/۹۴ مورخ از طریق سایت مذکور قابل دریافت می باشد. ۲/۴-زمان و محل برگزاری آزمون از طریق کارت ورود به جلسه آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. ۵-مواد آزمون عبارتند از: ۱/۵-برای سنجش داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم : الف ) آزمون توانمندیهای عمومی برای کلیه داوطلبان به صورت کتبی به عمل خواهد آمد. سوالات آزمون توانمندیهای عمومی از دروس معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی، هر درس ۱۵ سوال و مجموعا ۶۰ سوال خواهد بود که به صورت چهار گزینه ای ( با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط ) طراحی می شود. آزمون توانمندیهای عمومی مجموعا ۶۰ نمره ( معادل ۳۰% از کل نمره آزمون ) را به خود اختصاص خواهد داد.

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

تبصره: متقاضیان اقلیت های مذهبی به ۱۵ سوال معارف اسلامی پاسخ نداده و امتیاز آن به سایر دروس عمومی به صورت مساوی اختصاص داده خواهد شد. ب) آزمون تخصصی برای کلیه داوطلبان به صورت کتبی به عمل خواهد آمد. سوالات آزمون اختصاصی از واحد های درسی اختصاصی شامل نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی (۳۰ سوال )، آمار حیاتی و اپیدمیولوژی ( ۱۵سوال)، آموزش بهداشت ( ۱۵ سوال )، جمعا ۶۰ سوال تهیه می گردد که به صورت چهار گزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط ) طراحی می شود. آزمون توانمندیهای تخصصی مجموعا ۶۰ نمره ( معادل ۳۰% از کل نمره آزمون ) را به خود اختصاص خواهد داد. ج) از کلیه د اوطلبان مصاحبه به عمل خواهد آمد که ۸۰ نمره ( معادل ۴۰ % از کل نمره آزمون ) را به خود اختصاص می دهد. ۲/۵- برای سنجش داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم: الف ) جهت سنجش توانمندیهای عمومی، آزمون کتبی به عمل خواهد آمد. سوالات آزمون عمومی از دروس دیپلم کامل متوسطه ( شامل دروس شامل ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دین و زندگی ) و اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی، هر درس ۱۵ سوال و مجموعا ۶۰ سوال خواهد بود که به صورت چهار گزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط ) طراحی می شود. آزمون توانمندیهای عمومی مجموعا ۶۰ نمره ( معادل ۶۰% از کل نمره آزمون ) را به خود اختصاص خواهد داد. تبصره: متقاضیان اقلیت های مذهبی به ۱۵ سوال معارف اسلامی پاسخ نداده و امتیاز آن به سایر دروس عمومی به صورت مساوی اختصاص داده خواهد شد. ب) از کلیه د اوطلبان مصاحبه به عمل خواهد آمد که ۴۰ % از کل نمره آزمون را به خود اختصاص می دهد. ۶-تذکرات: ۱/۶- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود. ۲/۶- از کل مجوز استخدام تخصیص یافته به دانشگاه سی ( ۳۰ ) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای استخدام ایثارگران اختصاص می یابد، بیست و پنج ( ۲۵ ) درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان بیست و پنج ( ۲۵ ) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یکسال اسارت ، معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اختصاص می یابد و پنج ( ۵ )درصد سهمیه استخدامی باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵ ) درصد و آزادگان زیر یک ( ۱ ) سال و خواهران و برادران شهداء اختصاص می یابد. در مواردیکه نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی ( شرایط احراز مندرج در آگهی ) الزامی است. ۳/۶- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند و حد نصاب لازم را کسب نمایند، انجام خواهد شد. ۴/۶-استخدام مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت. ۵/۶- جانبازان و خانواده محترم شهداء در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند. ۶/۶- فهرست پذیرفته شدگان اولیه تا سه برابر تعداد مورد نیاز جهت انجام مصاحبه، پس از تائید کمیته آزمون، ضمن اطلاع رسانی در سایت موسسه توسط معاونت بهداشتی اعلام خواهد شد. ۷/۶- از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی تا ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به ترتیب اولویت های مقرر قانونی و نمرات فضلی انتخاب و جهت انجام مصاحبه به کمیته مصاحبه معرفی می گردند تا پس از انجام مصاحبه نسبت به انتخاب ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز ( اصلی و ذخیره ) بر اساس مجموع نمرات کتبی و مصاحبه اقدام و به هسته گزینش دانشگاه معرفی گردد. ۸/۶- انتخاب داوطلبان به ترتیب نمره کل ماخوذه در آزمون به صورت فضلی می باشد. ۹/۶- برای هر پست بهورزی گزینش افراد دارای مدرک کاردانی دارای اولویت است. لذا در صورتی که برای یک پست بهورز تعداد واجدین شرایط با مدرک کاردانی حداقل ۳ نفر باشد، دانشگاه می بایست از میان ۳ نفر ذکر شده اقدام به گزینش بهورز نماید. در صورتیکه تعداد واجدین شرایط با مدرک کاردانی کمتر از ۳ نفر باشد، دانشگاه می بایست از افراد با مدرک دیپلم نیز اقدام به برگزاری آزمون نماید. در شرایط اخیر معیار برای گزینش افراد برای ورود به مصاحبه نمره فضلی آزمون کتبی می باشد. به منظور دسترسی به معیار واحد برای مقایسه نمره کتبی آزمون در میان داوطلبان کاردان و دیپلم لازم است امتیازات هر دو گروه با مقیاس واحد و بر اساس نمره ۶۰ از ۱۰۰ تعدیل و محاسبه شود. بدیهی است پس از ورود افراد برای مصاحبه، نتایج نهایی برای داوطلبان وارد شده به مصاحبه بر اساس نمره کل محاسبه خواهد شد. ۱۰/۶- لیست نهایی پذیرفته شدگان پس از تائید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه اعلام می گردد. ۱۱/۶- پذیرفته شدگان اصلی پس از اعلام نتایج نهایی، حداکثر یکماه فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل پذیرش به مرکز بهداشت شهرستان مراجعه نمایند. تبصره: در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر و یا انصراف آنان پس از شروع آموزش از پذیرفته شدگان ذخیره دعوت بعمل خواهد آمد. ۱۲/۶- مرکز بهداشت شهرستان موظف است از پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره آموزشی به صورت کتبی ( با پست پیشتاز ) دعوت به عمل آورد. تبصره: پذیرفته شدگان نهایی پس از وصول دعوتنامه، حداکثر ۱۵ روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل پذیرش به مرکز بهداشت شهرستان مربوطه مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر و یا انصراف آنان پس از شروع آموزش، از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شروع دوره دعوت به عمل می آید. ۱۳/۶- سپردن تعهد رسمی به موسسه قبل از شروع به تحصیل مبنی بر اینکه « پس از اتمام دوره آموزش تطبیقی مهارتهای بهورزی در خانه بهداشت مورد تعهد حداقل به مدت ۱۵ سال و به صورت شیفتهای مورد نظر موسسه همراه با بیتوته در روستا انجام وظیفه نماید» الزامی است. ۱۴/۶- پذیرفته شدگانی که پس از شروع دوره آموزش بهورزی از ادامه تحصیل انصراف نمایند، ضمن پرداخت هزینه های مربوطه، مجاز به ثبت نام در آگهی های بعدی پذیرش بهورز موسسه نمی باشند. ۱۵/۶-مدت تحصیل برای پذیرفته شدگان دیپلم ۲۴ ماه بصورت شبانه روزی و متناوب براساس آئین نامه مرکز آموزش بهورزی خواهد بود. ۱۶/۶-مدت تحصیل برای پذیرفته شدگان فوق دیپلم ۶ ماه بصورت شبانه روزی و متناوب براساس آئین نامه مرکز آموزش بهورزی خواهد بود. ۱۷/۶- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود مراحل طی شده کان لم یکن تلقی و در صورت شرکت در کلاس های آموزشی ضمن اخراج، برابر تعهد اخذ شده موظف به پرداخت هزینه های مربوطه می باشد و در صورت انعقاد هر گونه قرارداد اعم از قراردادی یا پیمانی، حکم صادره لغو و بلااثر می گردد.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آگهی استخدام در سایت علوم پزشکی همدان اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ فروردین ۹۴- همدان کمبود پزشک متخصص ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خوشبختانه در شهرستان همدان کمبود پزشک متخصص وجود ندارد. دکتر “حبیب‌الله موسوی بهار” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه همدان، افزود: در تعدادی از شهرستان‌های استان، در بعضی از رشته‌ها از جمله زنان، جراحی عمومی، ارتوپدی و ارولوژی با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم. وی تصریح کرد: در سال ۹۴، نمی‌توانیم برنامه‌ریزی برای تربیت پزشک متخصص داشته باشیم اما هر ساله برای جذب پزشک با وزارتخانه رایزنی می‌کنیم تا در هنگام توزیع سهم مناسبی به استان اختصاص یابد.

موسوی بهار با اشاره به طرح ماندگاری پزشکان متخصص در طرح تحول نظام سلامت، گفت: تلاش ما بر این است تا با افزایش میزان پرداختی به پزشکان حاضر در مناطق محروم، آن‌ها را در آن مناطق ماندگار کنیم.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروز ۹۴ اشاره و اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال، ۱۶ بیمارستان فعالیت داشتند و خدمات سونوگرافی، رادیولوژی و دندانپزشکی نیز به مراجعه کنندگان ارائه شد. موسوی بهار ادامه داد: همچنین ۴۵ پایگاه اورژانس و امداد هوایی نیز در این ایام به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم بود.

وی درباره عمل جراحی قلب باز در همدان گفت: ماهیانه بین ۶۰ تا ۷۰ عمل جراحی قلب باز در بیمارستان اکباتان همدان و تعداد زیادی جراحی به صورت غیرباز انجام می‌شود.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی در مورد دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ