آرشیو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

آخرین اخبار استخدامی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور 

آرشیو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

خبر ۸ بهمن ۹۷ - اعلام نتایج نهایی آزمون شغل پرستاری

پیرو اعلام لیست اسامی سه برابر ظرفیت آزمون عملی شغل پرستاری و برگزاری آزمون مذکور، به استحضار می رساند نتایج نهایی برابرظرفیت به شرح ذیل اعلام می گردد ،افراد مذکور بایستی از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۳ لغایت ۹۷/۱۱/۱۷ جهت تکمیل پرونده به هسته گزینش و مدیریت نیروی انسانی دانشکده مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده وحق اعتراض نخواهند داشت .

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۷ خرداد ۹۷ - جذب دستیار پژوهشی علوم پزشکی نیشابور

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده‌های داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی دستیار پژوهشی جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده های داروسازی، پزشکی و دندانپزشکی در قالب طرح نیروی انسانی در مراکز تحقیقاتی مصوب دانشگاه ها جهت تشویق واجدین شرایط سرباز پژوهشی جذب نماید.

برای کسب اطلاعات کامل به سامانه http://rap.hbi.ir مراجعه کنید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی نیشابور

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ این دانشکده خبر داد.

محمدصادق دشتی در مصاحبه با وبدا گفت: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۱۲/۲۶ در خصوص لیست یک و نیم برابر ظرفیت شغل محل های دانشکده علوم پزشکی نیشابور، به استحضار می رساند پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده داوطلبان . نتایج نهایی برابر ظرفیت هرشغل محل به شرح ذیل اعلام می گردد.

وی افزود: افراد مذکور بایستی از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۵ لغایت ۹۷/۰۲/۱۸ جهت تکمیل پرونده به هسته گزینش و مدیریت نیروی انسانی دانشکده مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده وحق اعتراض نخواهند داشت .

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۲۶ اسفند ۹۶ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی دی ماه ۹۶

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پیمانی دی ماه ۹۶ خبر داد.

محمد صادق دشتی در مصاحبه با وب دا گفت: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۱۲/۲۶ سازمان سنجش کشور در خصوص کارنامه نتایج داوطلبان آزمون استخدامی ۹۶/۱۰/۰۱ دانشگاه های علوم پزشکی کشور، لیست یک و نیم برابر ظرفیت در خصوص شغل محل های دانشکده علوم پزشکی نیشابور و براساس نمرات فضلی کارنامه داوطلبان و مطابق اعمال امتیازات و اولویت ها وسهمیه های قانونی آگهی منتشره، جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات اعلام می گردد .

وی در پایان افزود: لازم است افراد ذکر شده در زمان مقررجهت تشکیل پرونده اقدام نمایند و عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی شده و افراد حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت .

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید.

خبر ۲۵ آبان ۹۶ - شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد.

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سنجش مجری آزمون وزارت بهداشت با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید (ویرایش جدید)

خبر ۸ آبان ۹۶ - مدارک و زمان مصاحبه رشته فوریتهای پزشکی این دانشکده به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱- تاریخ انجام معاینات پزشکی ، مشاوره ای و تست ورزشی در روز شنبه و یکشنبه مورخه ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ لغایت پایان وقت اداری ۰۹/۰۵/ ۱۳۹۶ براساس حروف الفبا می باشد. به درخواست داوطلبینی که خارج از زمان اعلام شده مراجعه نمایند ترتیب اثر داده نمی شود .

۲- مدارک لازم جهت شرکت در مصاحبه عبارتند از :

· اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات یک سری · اصل کارت ملی و کپی از کارت یک سری · عکس ۴*۳ اداری ۲ عدد · مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه است ( کارت پایان خدمت ، معافیت و ...) · اصل گواهی نامه رانندگی در صورت دارا بودن و کپی از آن یک سری · اصل گواهی دوره های امدادگری در صورت دارا بودن و کپی از آن یک سری · اصل دیپلم نظام قدیم - اصل مدرک پیش دانشگاهی و کپی آن یک سری · به همراه داشتن کفش و گرم کن ورزشی جهت تست ورزشی الزامی است . . ارائه حکم قهرمانی در صورت دارا بودن. · این دانشکده فاقد امکانات خوابگاه است و تعهدی در این خصوص ندارد.

۳- میزان ظرفیت پذیرش نهایی این دانشکده در رشته فوریتهای پزشکی ۳۰ نفر است . لذا سه برابر ظرفیت جهت مراحل مصاحبه اعلام گردیده است. ۴- آدرس محل مصاحبه خراسان رضوی – نیشابور – خیابان امام خمینی ۲۷ ساختمان شماره ۲ معاونت آموزشی است . ۵- شماره تماس موسسه : ۳۳۴۴۰۱۲ ۴-۰۵۱ - ۳۳۳۳۹۶۴ ۴-۰۵۱ داخلی ۳۰۵ ۶- مراجعه متقاضیان براساس حروف الفبا :

حروف : الف – ش شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۴

حروف : ص- ی یکشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۵

خبر ۲۴ مهر ۹۶ - اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی بهورزی شهریور ماه ۹۶

مدیر نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی بهورزی شهریور ماه ۹۶ خبر داد.

محمدصادق دشتی با اعلام این خبر افزود: در این آزمون که با هدف تامین کادر بهورزی در مناطق موردنیاز دانشکده علوم پزشکی نیشابور، در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ برگزار شده بود، ۸۴ داوطلب بعنوان پذیرفته شده اولیه برای مصاحبه دعوت شدند.

وی تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون را ۲۲۸ نفر اعلام کرد و افزود:‌ پذیرفته شدگان اولیه به شرح جدول ذیل بایستی راس ساعت ۸ صبح بر اساس تاریخ اعلام شده درمرکز آموزش بهورزی واقع در نیشابور– بلوارجانبازان–مرکز جامع سلامت شماره ۸، حضور یابند.

مدیر نیروی انسانی دانشکده در پایان خاطر نشان کرد: عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف محسوب شده و داوطلب مربوطه از ادامه روند بکارگیری حذف خواهند شد .

تاریخ مصاحبه خانه های بهداشت
۹۶/۰۷/۲۹ ابراهیم آباد- ابوسعدی-اردوغشن-اسحاق آباد-اسلام آباد-برج-بشر آباد-بوژمهران
۹۶/۰۷/۳۰ پوست فروشان-تقی آباد-جیلو-حاجی آباد-حصارزبرخان-خرم بیگ-ده حسینی-روح آباد-زاونگ
۹۶/۰۸/۰۱ شهراباد-فدیشه-کابلی-گرماب-گلشن آباد-لطف آباد-نجف آباد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

۲ مهر ۹۶ - دعوت به همکاری کارشناس علوم آزمایشگاهی در مرکز کوهورت سلامت سالمندی

مرکز مطالعه کوهورت سلامت سالمندی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از یک نفر کارشناس علوم آزمایشگاهی با حداقل یکسال سابقه کار و مسلط به امور آزمایشگاهی دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با واحد مدیریت مرکز و یا واحد پذیرش به شماره تماس های ۰۵۱۴۲۲۵۵۰۳۵ -۰۵۱۴۲۲۵۵۰۳۱ تماس حاصل نمایند.

۲۵ شهریور ۹۶ - برگزاری آزمون جذب و بکارگیری بهورز

مدیر نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از برگزاری آزمون جذب و بکارگیری بهورز خبر داد.

محمدصادق دشتی در مصاحبه با وبدا گفت: با توجه به اهمیت نقش بهورزان در ارائه خدمات فعال سلامت در روستاها، ارتقاء شاخص‌های سلامت جامعه و لزوم استمرار خدمات در خانه های بهداشت در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت، آزمون جذب و بکارگیری بهورز در مورخ ۲۴/۰۶/۹۶ برگزار شد. وی با اشاره به اینکه این آزمون با حضور داوطلبان در محل ساختمان شهید چمنی (خیابان رازی) این دانشکده جهت ۲۶ خانه بهداشت برگزار شد، افزود: منتخبین این آزمون پس از انجام مراحل آزمون، مصاحبه ، گزینش وگذراندن دوره دو ساله بهورزی در خانه های بهداشت مورد تعهد به کار گیری خواهند شد.

۱۵ مرداد ۹۶ - جذب ۱۱ کارشناس روانشناسی در راستای طرح تحول سلامت حوزه بهداشت

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور، از جذب ۱۱ کارشناس سلامت روان جهت ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره در مراکز و پایگاه های خدمات جامع سلامت شهر و حاشیه شهر خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

۲۲ تیر ۹۶ – استخدام بهورز در دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی ‌نیشابور

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور در سال ۱۳۹۶ از بین داوطلبان بومی دیپلم و فوق دیپلم  و واجد شرایط در یک فضای رقابتی و با رعایت عدالت استخدامی ، شایسته گزینی و سنجش توانمندی های عمومی و تخصصی براساس دستورالعمل پذیرش فراگیران بهورزی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی با شرایط ذیل داوطلب می پذیرد .

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

۱ مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل آگهی و فایل راهنما اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

خبر ۸ تیر ۹۵ - فراخوان بکارگیری نیرو در علوم پزشکی نیشابور

شرکت آسان سازان و شرکت خدماتی انتظامی ناظمان صدیق رضوان در نظر دارند جهت ارائه خدمات نظافتچی و نگهبانی در سطح شهرستان نیشابور ، دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و واجد شرایط را شناسایی و از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه بصورت شرکتی دعوت به همکاری نمایند.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای جستجوی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

استخدام معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از دعوت به همکاری پزشکان عمومی برای تکمیل تیمهای سلامت پزشک خانواده روستایی خبرداد. به گزارش وبدا دکتر محمدرضا تقوی در مصاحبه با خبرنگار وبدا گفت : با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده در منطاق تحت پوشش دانشکده ، این معاونت برای تکمیل تیمهای سلامت پزشک خانواده روستایی از پزشکان عمومی علاقمند به شرح جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید.

ردیف نام مرکز بهداشتی درمانی تعداد موردنیاز فاصله از مرکز (کیلومتر)
۱ بار ۱ ۶۵
۲ برزنون ۱ ۷۶
۳ خواجه آباد ۱ ۹۵
۴ رییسی ۱ ۳۱
۵ شوراب ۱ ۴۵
۶ ماروسک ۱ ۶۰
۷ باغشن ۱ ۳۰
۸ مرزان ۱ ۶۶
۹ چکنه ۱ ۹۰
۱۰ گلبو ۱ ۵۳

از علاقمندان دعوت می شود درخواست کتبی خود را به دبیرخانه معاونت بهداشتی ارسال و یا با تلفن ۴۳۳۴۸۱۴۰ ۰۵۱ تماس حاصل نمایند.

 منبع : webda.nums.ac.ir 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ