آرشیو استخدام های بانک پارسیان

۱ نظر

آرشیو استخدام های بانک پارسیان

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی با پاسخنامه تشریحی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی بانکها)  

دانلود سوالات عمومی و تخصصی بانک پارسیان به همراه اصل سوالات رایگان بانکها

خبر ۱۵ آبان ۹۵ - تمدید مهلت ثبت نام و تغییر زمان چاپ کارت ورود درآزمون

نظر به اینکه تعدادی ازکارکنان تعاونی ثامن الحجج موفق به ثبت نام جهت شرکت درآزمون نشده اند؛ بر اساس هماهنگی های بعمل آمده سایت ثبت نام از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۳۹۵/۸/۱۵لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳۹۵/۸/۱۶مجدداً فعال می‌گردد. (تاکید می شود این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.)       این افراد می‌توانند مطابق مفاد اطلاعیه قبلی(اینجا) درسایت مربوطه ثبت نام نمایند.
ب - تغییر زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون
پیرو اطلاعیه قبلی و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۳۹۵/۸/۱۸به تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲۰ تغییر یافته است.

خبر ۴ آبان ۹۵ - قابل توجه کارکنان ثامن الحجج توسط بانک پارسیان

گروه پارسیان در نظر دارد با نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا ، از طریق برگزاری آزمون جهت کارکنان تعاونی اعتبار  ثامن الحجج ( دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر که براساس اطلاعیه های قبلی مشخصات خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند ) و متعاقبا انجام مصاحبه حضوری، روانشناختی، معاینات پزشکی و ... نسبت به بکارگیری توفیق‌یافته‌گان نهایی مطابق با نیازهای مطروحه اقدام نماید. (بازنشستگان سایر بانک ها و سازمان ها که در تعاونی مزبور مشغول به کار بوده اند، مشمول این اطلاعیه نبوده و حتی در صورت ثبت اطلاعات و شرکت در آزمون به مراحل بعدی راه نخواهند یافت.)
به این منظور کارکنان دارای مدارک تحصیلی اشاره شده می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۴تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۱۱از  اینجا  اقدامات ذیل را انجام دهند.

مرداد ۹۵ - قابل توجه کارکنان تعاونی اعتبار ثامن الحجج توسط بانک پارسیان

به اطلاع می رساند در اجرای ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بانک پارسیان نسبت به جمع آوری اطلاعات پرسنلی کارکنان تعاونی اعتبار ثامن الحجج اقدام می نماید. لذا کارکنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر که هم اکنون در شعب و ستاد این موسسه شاغل می باشند و یا کارکنانی که در فاصله زمانی بین تاریخ آغاز فرآیند ساماندهی تعاونی یاد شده(تاریخ ۹۴/۱۱/۰۱) تا کنون قطع رابطه گردیده اند می توانند از تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ نسبت به ثبت دقیق اطلاعات درخواست شده در سامانه ذیل اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه اینجا کلیک کنید.

استخدام بانک پارسیان سال ۹۳

بانک پارسیان به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی شعب خود در رده شغلی کاربر (تحویلدار) در شهرهای تهران و حومه (گیلاوند، پردیس و ورامین) از بین متقاضیان دارای مدرک کارشناسی و واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

عنوان رشته گرایش رشته جنسیت
رشته مدیریت مالی، بازرگانی، بازاریابی، امور بانکی مرد
رشته حسابداری حسابداری، مالی، بازرگانی، حسابرسی مرد
رشته اقتصاد علوم اقتصـادی، نظری، پولی، بازرگانی، پول و بانکداری مرد-زن

شرایط ثبت نام:

  •  آقایان متولدین ۱۳۶۶ و خانمها متولدین ۱۳۶۸ به بعد
  •  دارا بودن حداقل معدل ۱۶
  •  سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشک معتمد
  •  نداشتن سوء پیشینه کیفری
  •  کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی (برای متقاضیان مذکر)
  •  بومی و ساکن شهر مورد تقاضا
  •  عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی

تبصره: چنانچه متعاقباً در هر یک از مراحل استخدامی مشخص شود که داوطلب دانشجو میباشد از ادامه مراحل ممانعت و پرونده امر مختومه خواهد شد.

نکات مهم:

  • تکمیل فرم " دعوت به همکاری" هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
  • پس از تکمیل فرم ثبت نام در سایت بانک، اطلاعات را ذخیره و سپس از دریافت پیام " اطلاعات شما بطور کامل ثبت گردید" اطمینان حاصل نمائید.
  • متقاضیان واجد شرایط فقط از طریق پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.parsian-bank.com می توانند از تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ لغایت ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ نسبت به تکمیل فرم دعوت به همکاری اقدام نمایند و به تقاضاهای حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.
  • در صورتی که بانک در هر یک از مراحل استخدام حتی در خلال دوره آزمایشی متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی استخدام شود، موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهد شد.
  • از طریق تماس تلفنی به داوطلبان واجد شرایط اطلاع داده خواهد شد تا جهت انجام مصاحبه های مربوطه به محل های پیش بینی شده مراجعه نمایند. بنابر این لطفا از پیگیری حضوری و تلفنی خودداری فرمائید.

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

استخدام بانک پارسیان سال ۹۲

بانک پارسیان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت رئیس شعبه بغداد (کشور عراق) از متقاضیان با ذیل و اولویت های مورد نظر دعوت به همکاری می نماید.

شرایط داوطلبین:

  • آشنایی کامل به زبان عربی و زبان انگلیسی
  • حداقل داشتن ۱۰ سال سابقه مدیریت شعبه
  • حداقل داشتن مدرک لیسانس در رشته های مرتبط (بانکداری، مدیریت بازرگانی، حسابداری، اقتصاد و ...)
  • آشنا به امور بانکداری بین الملل

برای شروع مراحل ثبت نام اینجا کلیک کنید.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آرشیو استخدام های بانک پارسیان

  • ا
    اسماعیل
    ۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۱۹
    سلام.ببخشیدمن بعدازاتمام ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان کدرهگیری وشماره پرونده رافراموش کردم چطورانهارادریافت کنم؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ