آرشیو استخدام شرکت کار و تامین سال ۱۴۰۱

آرشیو استخدام شرکت کار و تامین

آخرین اخبار استخدامی

زمان آزمون استخدام شرکت کار و تامین

زمانبندی مراحل مختلف آزمون استخدام شرکت کار و تامین به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت کار و تامین از ۱ مرداد ماه الی ساعت ۱۴ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت کار و تامین ساعت ۱۰ صبح جمعه ۷ مرداد
  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت کار و تامین متعاقباً اعلام خواهد شد.
  • زمان دریافت اعلام نتایح آزمون استخدام شرکت کار و تامین متعاقباً اعلام خواهد شد.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت کار و تامین

متقاضیان محترم در آزمون استخدام شرکت کار و تامین می‌توانند از طریق همین صفحه می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خود را دریافت نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: اعلام نشده است.
  • زمان برگزاری آزمون: ساعت ۱۰ صبح جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت کار و تامین

متقاضیان محترم آزمون استخدامی شرکت کار و تامین در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و نتایج آن متعاقباً طی اطلاعیه‌ها در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام شرکت و کار و تامین

شرکت کارو تامین یکی از شرکت های زیر نظر سازمان تامین اجتماعی است که کلیه خدمات در بخش های مختلف بهداشتی ودرمانی و تامین نیروی انسانی واحد تابع سازمان تامین اجتماعی را پوشش می دهد. این شرکت همواره با تمرکز بر مشتری مداری جهت ارائه خدمات و کسب رضایتمندی در تمامی حوزه های خدماتی و زمینه های کسب و کار و تامین نیروی انسانی است. افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند طبق اساسنامه شرکت کار و تامین از حقوق و مزایای شرکت کار و تامین برخوردار خواهند شد که در فیش حقوقی آنها ذکر میشود.

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب می کند.

متقاضیان می توانید برای مشاهده شرایط استخدام و مدرک تحصیلی، رشته های تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی مورد نیاز استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به دفترچه آزمون استخدامی مراجعه کنید و پس از بررسی تمام شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم استخدام شرکت کار و تامین نمایید.

طبق اطلاعیه جدید که شرکت کار و تامین در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است، این شرکت در مشاغل مختلفی از جمله انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، بهدار، بهیار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس استخدامی دارد.

سوالات آزمون شغلهای انباردار دارویی وتجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس از دروس عمومی و در سطح دیپلم خواهد بود. (منابع آزمون شناخت تامین اجتماعی، هوش و توانمندیهای عمومی، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، زبان انگلیسی عمومی ریاضی و آمار مقدماتی، فناوری اطلاعات (Word ،PowerPoint ،Excel و Internet ) است.
داوطلبین شغلهای بهیاری و بهداری علاوه بر سوالات عمومی، لازم است به سوالات تخصصی از جمله اصول پایه کمک پرستاری، اخلاق، ارتباط ورعایت حقوق بیمار، کنترل علایم حیاتی و کمکهای اولیه و فوریتهای پزشکی پاسخ دهند.

در استخدام جدید شرکت کار و تامین سال ۱۴۰۱ شرایط بومی یکی از شرایط موجود در دفترچه آزمون استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ است و داوطلب بومی شهرستان نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای الویت است. الویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد که نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستان در آزمون کتبی با ضریب۱/۴ محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.

کلیه سوالات آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک است ، ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوال، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهدشد.

شرایط سنی استخدام شرکت کار و تامین برای مشاغل انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، دارویار، راننده آمبولانس، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۶ سال و برای مشاغل بهیار، بهدار، متصدی خدمات اداری، منشی پزشک/بخش، حداقل ۱۸ سال و حداکثر برای فوق دیپلم ۲۸ سال و برای لیسانس ۳۰ سال است .

آقایان به این نکته توجه داشته باشند که مدت خدمت سربازی نظام وظیفه در استخدام شرکت کار و تامین سال ۱۴۰۱به سن اضافه نخواهد شد.

در ضمن شرایط تاهل در آزمون استخدامی شرکت کار و تامین در سال ۱۴۰۱  به این صورت است که به ازای تاهل به میزان یک سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال سقف محدوده سنی مندرج در دفترچه آزمون اضافه خواهد شد.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ