آرشیو استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

خبر ۹ اردیبهشت ۹۹ - اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر به اطلاع می رسانیم، نتایج مصاحبه اعلام شد

برای مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ بهمن ۹۸ - اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر به اطلاع می رسانیم، نتایج آزمون اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ دی ۹۸ - دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر به اطلاع می رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون استخدامی فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ آذر ۹۸ - زمان دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر به اطلاع می رسانیم،لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از روز دوشنبه ۹۸/۱۰/۰۲ ساعت ۱۰ صبح فعال می گردد.

خبر ۲۵ آذر ۹۸ - اعلام منابع آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر به اطلاع می رسانیم، منابع آزمون استخدامی اعلام گردید.

برای مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ آذر ۹۸ - اصلاحیه و تمدید ثبت نام شرکت بهره برداری کارخانه ذوب و ریخته گری(نظم آوران صنعت و معدن گل گهر)

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی به اطلاع می رسانیم ، داوطلبین گرامی تمدید زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت شده تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ روز چهارشنبه ساعت ۱۶ می باشد

اصلاحیه

کارکنانی که در پروژه های کارخانه ذوب و فولاد سازی شهرستان سیرجان(کارفرما) فعالیت می نمایند به ازای هر سال سابقه تامین اجتماعی در پروژه فوق، ۱سال و حداکثر ۵ سال به شرط سنی آنان اضافه می گردد.

خبر ۱۶ آذر ۹۸ - استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر (بهره برداری کارخانه ذوب و فولاد سازی سیرجان) در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون ، مصاحبه تخصصی و روانشناختی در مقاطع و رشته های زیر برای خود و یا پیمانکاران تحت پوشش خود نسبت به شناسایی و بکارگیری نیروی متخصص مورد نیاز مرد اقدام نماید. لذا واجدین شرایط می توانند برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط آزمون و ثبت نام ، از تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶ لغایت ۹۸/۰۹/۲۱ به آدرس اینترنتی www.karasa.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

مقطع رشته تحصیلی توضیحات
دیپلم رشته های عمومی فقط بومی شهرستان سیرجان- الویت برای رشته های برق و مکانیک(در شرایط امتیازی یکسان)
فوق دیپلم متالورژی(کلیه گرایش ها) فقط بومی شهرستان سیرجان
شیمی(کلیه گرایش ها) فقط بومی شهرستان سیرجان
مکانیک(کلیه گرایش ها) فقط بومی شهرستان سیرجان
برق(کلیه گرایش ها) فقط بومی شهرستان سیرجان
لیسانس برق(کلیه گرایش ها) بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)
مکانیک(کلیه گرایش ها) بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)
صنایع گرایش صنایع - بهره وری -  تحلیل سیستم ها بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)
متالورژی(کلیه گرایش ها) بومی استان کرمان(بومی شهرستان سیرجان دارای الویت می باشد)

 

شرایط شرکت در آزمون:

۱- شرایط عمومی:

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۱-۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیر پزشکی

۱-۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذی‌صلاح)

۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، موسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن

۱-۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی مورد تائید امور ایمنی و بهداشت بهره بردار در زمان شروع به کار

۱-۷- عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر و روانگردان و ... (با تایید مراجع ذی صلاح)

۲- شرایط سنی

حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم ۲۵ سال( متولدین ۱۳۷۳/۰۹/۱۶ و بعد از آن)، فوق دیپلم ۲۸ سال (متولدین ۱۳۷۰/۰۹/۱۶ و بعد از آن) و برای داوطلبان مقطع لیسانس ۳۰ سال (متولدین ۱۳۶۸/۰۹/۱۶ و بعد از آن) می باشد.

o مدت زمان خدمت سربازی)حداکثر ۲۴ ماه) به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۳- شرایط بومی بودن


* برای متقاضیان استخدام در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:

۱- محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی یا همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان سیرجان باشد.

(در صورتی که محل تولد یا صدور شناسنامه همسر متقاضی یکی از توابع شهرستان سیرجان باشد ، داوطلب می بایست مدارک بومی بودن همسر خود (صفحه اول و دوم شناسنامه) را ارسال نماید.

۲- فرزند و همسر افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی که در یکی توابع شهرستان سیرجان خدمت نموده اند.

(در صورتی که به تبعیت از پدر یا مادر و یا همسر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستانی غیر از سیرجان متولد شده اید باید مدارک اشتغال پدر، مادر یا همسر خود را ارسال نمایید).

۳- در صورتی که دارای حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) بصورت متوالی یا متناوب در شهرستان سیرجان باشید، باید مدارک تحصیلی مرتبط را پس از تایید اداره آموزش پرورش شهرستان سیرجان ارسال نمایید.


* برای متقاضیان استخدام در مقطع لیسانس به افرادی بومی اطلاق می‌گردد که دارای یکی از شرایط زیر باشند:

۱- محل تولد/محل صدور شناسنامه فرد متقاضی یا همسر متقاضی یکی از شهرستان های استان کرمان باشد.

(در صورتی که محل تولد یا صدور شناسنامه همسر متقاضی یکی از شهرستان های استان کرمان باشد ،داوطلب می بایست مدارک بومی بودن همسر خود (صفحه اول و دوم شناسنامه) را ارسال نماید)

۲- فرزند و همسر افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی که در یکی شهرستان های استان کرمان خدمت نموده اند.

(در صورتی که به تبعیت از پدر یا مادر و یا همسر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستانی غیر از استان کرمان متولد شده اید باید مدارک اشتغال پدر، مادر یا همسر خود را ارسال نمایید)

۳- در صورتی که دارای حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) بصورت متوالی یا متناوب در یکی از شهرستان های استان کرمان می باشید، باید مدارک تحصیلی مرتبط را پس از تایید اداره آموزش پرورش شهرستان مورد نظر ارسال نمایید.

تذکر مهم: در صورتیکه هر یک از داوطلبان در زمان ثبت نام مدارک و مستندات مربوط به بومی بودن را ضمیمه ننمایند کارت ورود به جلسه برای آنان صادر نخواهد شد.

۴- شرایط مدرک تحصیلی:

۴-۱- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

۴-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد.

۴-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.

۴-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ ۹۸/۰۹/۲۱ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۴-۵- در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.

۴-۶- زمان جذب نفرات قبول شده با توجه به راه اندازی خطوط و براساس پروسه یک ساله و تدریجی خواهد بود.


۵- نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز پنج شنبه ۹۸/۰۹/۲۱ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

۵-۱- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

۵-۲- واریز مبلغ ۷۰۰،۰۰۰ ریال (هفتصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون.


*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.


تبصره ۱ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

۵-۳- داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)

· عکس داوطلب ۴×۳

· شناسنامه

· کارت ملی

· کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم غیر پزشکی

· مدرک فارغ التحصیلی

· مدرک بومی بودن

ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد. (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد.


۵-۴- داوطلبان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی(تایید شده) خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.

۵-۵- تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.


تبصره ۲ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

 

۶- نحوه برگزاری آزمون:

۶-۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۶-۲- آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سوالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

۶-۳- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از ۶۰ درصد امتیاز نفر اول کمتر باشد.

تبصره: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می شود.


۷- توضیحات مهم :

۷-۱- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۷-۲- بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۷-۳- کلیه مشاغل عملیاتی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

۷-۴- محل کار کارخانه ذوب و ریخته گری سیرجان می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند


۸- متقاضیانی که در شرکت های همکار و هم گروه منطقه گل گهر اشتغال به کار دارند ، تنها در صورتی امکان ثبت نام و شرکت در آزمون برای آنان فراهم می باشد که یکی از مدارک و شروط ذیل را ارایه نمایند :

الف ) فرم تسویه حساب نهایی از شرکت مبدا به تایید واحد منابع انسانی شرکت متبوع

ب) ارایه رضایت نامه کتبی به امضای مدیرعامل شرکت متبوع

۹- مقطع تحصیلی پایین تر از مدرک تحصیلی فعلی افراد به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد بود و در صورت مشاهده در هر مرحله ، متقاضی از لیست شرکت کنندگان حذف می گردد.

۱۰- دریافت کارت آزمون:

۱۰-۱- دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخهای تعیین شده امکان‌پذیر است.

۱۰-۲- محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

۱۱- اعلام نتایج آزمون :

۱۱-۱- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.

۱۱-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ فروردین ۹۷ - نتیجه نهایی مصاحبه شرکت نظم آوران(سری دوم)

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام»برای کاربران شرکت کننده در آزمون پذیرش نیروی قراردادی شرکت نظم آوران به اطلاع می رساند، نتیجه نهایی مصاحبه شرکت نظم آوران(سری دوم) اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ اسفند ۹۶ - نتیجه نهایی مصاحبه شرکت نظم آوران و اعلام نفرات ذخیره آزمون جهت مصاحبه

کلیه دعوت شدگان به مصاحبه نسبت به اخذ دو استعلام اقدام نمایند
کلیه دعوت شدگان به مصاحبه، ملزم هستند با مراجعه به یکی از مراکز پیشخوان دولت (پلیس +۱۰) نسبت به اخذ دو استعلام زیر (ممهور به مهر مرکز پیشخوان) اقدام نمایند و در زمان مصاحبه ارائه کنند :
۱- استعلام وضعیت آخرین مدرک تحصیلی
۲- استعلام وضعیت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم

برای مشاهده نتیجه نهایی مصاحبه شرکت نظم آوران اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اعلام نفرات ذخیره آزمون شرکت نظم آوران جهت مصاحبه اینجا کلیک کنید

خبر ۲ اسفند ۹۶ - اعلام نتایج استخدام شرکت نظم آوران

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام»برای کاربران شرکت کننده در آزمون پذیرش نیروی قراردادی شرکت نظم آوران به اطلاع می رساند، نتایج اعلام شد

کلیه دعوت شدگان به مصاحبه، ملزم هستند با مراجعه به یکی از مراکز پیشخوان دولت (پلیس +۱۰) نسبت به اخذ دو استعلام زیر (ممهور به مهر مرکز پیشخوان) اقدام نمایند و در زمان مصاحبه ارائه کنند :

۱- استعلام وضعیت آخرین مدرک تحصیلی

۲- استعلام وضعیت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ دی ۹۶ - زمان دریافت کارت آزمون استخدام شرکت نظم آوران 

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام»برای کاربران شرکت کننده در آزمون پذیرش نیروی قراردادی شرکت نظم آوران به اطلاع می رساند،(تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه روز دوشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت ۱۰ صبح و تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ می باشد)

خبر ۱۶ دی ۹۶ - تمدید ثبت نام و ویرایش استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

کاربران گرامی ثبت نام استخدام شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر تا روز سه شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ساعت ۱۷) تمدید شد

خبر ۵ دی ۹۶ - آگهی پذیرش نیروی قراردادی شرکت نظم آوران 

شرکت نظم آوران در نظر دارد تعداد ۷۹ نفر نیروی مورد نیاز خود در سایت توسعه آهن و فولاد گل گهر را در مقاطع دیپلم و لیسانس به شرح جداول شماره (۱) ، (۲) را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید.

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ به آدرس اینترنتی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف (www.karasa.ir) مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول (۱) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع دیپلم (محل خدمت شرکت نظم آوران)( بومی )

ردیف رشته تحصیلی مدرک تحصیلی تعداد جنسیت توضیحات
۱ دیپلم کلیه
رشته ها
دیپلم ۵۳ مرد  
۲ مکانیک دیپلم ۱۷ مرد  
۳ برق دیپلم ۴ مرد  

جدول (۲) رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز در مقطع لیسانس (محل خدمت شرکت نظم آوران)

ردیف رشته
تحصیلی
مدرک
تحصیلی
تعداد جنسیت توضیحات
۱ متالورژی کارشناسی ۳ مرد کارشناس شیفت
با حداقل ۱ سال
سابقه مرتبط
۲ مکانیک کارشناسی ۱ مرد رئیس خدمات
فنی با حد اقل ۱
سال سابقه
کار مرتبط
۳ صنایع کارشناسی ۱ مرد سرپرست
برنامه ریزی
با حد اقل ۱ سال
سابقه کار
مرتبط

شرایط شرکت در آزمون:

۱- شرایط عمومی:

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۱-۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی

۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد

۱-۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذی‌صلاح)

۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، موسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن

۱-۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت توسعه آهن و فولادگل گهر

۱-۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)

۲- شرایط سنی:

۲-۱- حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم ۲۶ سال (متولدین ۱۳۷۰/۱۰/۳۰ وبعد از آن)، برای داوطلبان لیسانس ۳۰ سال (متولدین ۱۳۶۶/۱۰/۳۰ و بعد از آن) می­باشد.

۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

۲-۳- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.

۲-۴- سابقه کار مفید و مرتبط مندرج در جداول شماره (۲،۱) که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.

۲-۵- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :

۲-۵-۱- داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.

۲-۵-۲- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.

۲-۵-۳- افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.

۲-۶- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم از۳۳ سال و لیسانس از۳۷ سال نبایستی تجاوز نماید.

۳- شرایط معدل:

۳-۱- داشتن حداقل معدل ۱۳ برای فارغ التحصیلان مقطع لیسانس.

۴- شرایط مدرک تحصیلی:

۴-۱- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

۴-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).

۴-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.

۴-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ ۹۶/۱۰/۳۰ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۵- اولویتهای جذب:

۵-۱- اختصاص ۱۰% کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% می باشد مشروط بر این که حداقل ۵۵% کل امتیازنفر اول پذیرفته شده در آزمون را کسب کرده باشد.

۵-۲- بومی بودن دارای امتیاز می باشد ( بومی به افرادی گفته می شود که محل تولد یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهر سیرجان باشد.)

۵-۳- در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.

۶- نحوه ثبت نام و مهلت آن:

داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز شنبه ۹۶/۱۰/۱۶ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند. (مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود).

۶-۱- مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن

۶-۲- واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ریال (پانصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به‌عنوان حق ثبت نام در آزمون.

*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
تبصره ۱ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

۶-۳- داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد)

· عکس داوطلب ۴×۳

· گواهی تحصیلی

· کارت ملی

· کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد

· سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی

· مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵

۶-۴- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.

۶-۵- داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.

۶-۶- تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.

تبصره ۲ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.

۷- نحوه برگزاری آزمون:

۷-۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

۷-۲- آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سوالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

تبصره: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

۷-۳- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از ۵۵ درصد امتیاز نفر اول کمتر باشد.

۸- توضیحات مهم :

۸-۱- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۸-۲- بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی و روانشناختی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۸-۳- کلیه مشاغل عملیاتی و تولیدی بوده و افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

۸-۴- محل اشتغال افراد قبول شده در واقع در سایت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.

۹- دریافت کارت آزمون:

۹-۱- دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخهای تعیین شده امکان‌پذیر است.

۹-۲- آزمون در شهر سیرجان برگزار خواهد شد. محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

۱۰- اعلام نتایج آزمون :

۱۰-۱- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir) اعلام خواهد شد.

۱۰-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 خبر ۱۳ دی ۹۵ - لیست قبول شدگان آزمون کتبی همراه با برنامه زمانبندی جهت انجام مصاحبه فنی

قابل توجه  شرکت کنندگان درآزمون شناسایی نیروهای فنی منطقه گل گهر
قبول شدگان آزمون کتبی جهت انجام مصاحبه فنی مطابق با برنامه زمانبندی اعلام شده،همراه با کارت ملی وشناسنامه ، اصل مدرک تحصیلی و رزومه کاری در محل ساختمان آموزش شهرک مسکونی شرکت گل گهر واقع در بلوار مالک اشتر حضور یابند.
لیست قبول شدگان آزمون کتبی همراه با برنامه زمانبندی جهت انجام مصاحبه فنی

برای مشاهده لیست افراد قبول شدگان دیپلم اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده لیست افراد قبول شدگان فوق دیپلم مشترک اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده لیست افراد قبول شدگان فوق دیپلم اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده لیست افراد قبول شدگان لیسانس اینجا کلیک نمایید

***عدم حضور در تاریخ اعلام شده،به منزله انصراف متقاضی درآزمون میباشد***

فراخوان شناسایی نیروهای فنی منطقه گل گهر

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر (سهامی خاص) درنظر دارد نیروهای دارای تخصص فنی که حداقل ۶ ماه سابقه کار پیوسته از ابتدای سال ۱۳۹۰ در شرکتهای منطقه گل گهر را دارند، از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی و عملی، روانشناختی و گزینش شناسایی می نماید. افراد علاقمند شرکت در مصاحبه می توانند جهت ثبت نام واطلاع ازشرایط به ادامه مطالب مراجعه نمایند.

شرایط وضوابط

مقطع تحصیلی رشته حداقل سابقه کار جنسیت
دیپلم کلیه رشته ها

ماه سابقه بیمه پیوسته از  ۰۱/۰۱/۱۳۹۰

در منطقه گل گهر

مرد
فوق دیپلم کلیه رشته های فنی
لیسانس کلیه گرایش های رشته های:برق، مکانیک، متالوژی و صنایع

شرایط شرکت در مصاحبه
۱- شرایط عمومی

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۱-۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم
۱-۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذی‌صلاح(
۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، موسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن
۱-۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
۱-۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح(
۱-۸- داوطلبان مقاطع دیپلم و فوق دیپلم باید بومی شهرستان سیرجان و داوطلبان مقطع لیسانس باید بومی استان کرمان  باشند.
تبصره
بومی سیرجان کسی است که محل تولد یا محل صدور شناسنامه،شهرستان سیرجان باشد و یا حداقل دو مقطع کامل تحصیلی را در شهرستان سیرجان گذرانده باشد.
بومی استان کرمان کسی است که محل تولد یا محل صدور شناسنامه،استان کرمان باشد و یا حداقل دو مقطع تحصیلی کامل را در استان کرمان گذرانده باشد.
۲-   شرایط سنی
۲-۱-  حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم، ۲۵ سال (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۰)  ، فوق دیپلم، ۲۷ سال (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۸)  ، لیسانس ۲۹ سال (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۶) میباشد.
۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ده سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۴- افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵در هر حال و تحت هیچ شرایطی نباید حداکثر سن داوطلبان مدرک تحصیلی دیپلم از۳۵ سال، فوق دیپلم از ۳۷ سال و لیسانس از ۳۹ سال تجاوز نماید.
۳- شرایط معدل
۳-۱-  داشتن حداقل معدل ۱۳ برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس.
۳-۲- شرط معدل برای متقاضیان دیپلم لحاظ نمی گردد.
۴- شرایط مدرک تحصیلی
۴-۱- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در مصاحبه قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
۴-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود)
۴-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
۴-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری مصاحبه باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۴-۵- دارندگان مدارک بالاتر حق شرکت در آزمون مقاطع پایین تر را ندارند.
۵- مدارک مورد نیاز
۱- عکس داوطلب ۴×۳ تعداد ۲
۲-  آخرینمدرک تحصیلی
۳- کارت ملی
۴- شناسنامه
۵- کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم
۶-  سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
۷- مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۴

۸- رزومه تحصیلی و کاری
*  تاریخ ، زمان، مکان و نحوه برگزاری مصاحبه از طریق سایت nazmavaranco.comو پیامک اعلام خواهد شد .
مسئولیت صحت  اطلاعات اعلام شده به‌عهده داوطلب بوده و دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
۷- توضیحات مهم
چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در مصاحبه و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۸- اعلام نتایج مصاحبه
۸-۱- محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت  nazmavaranco.comو پیامک اعلام خواهد شد.
۸-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴۱۴۲۳۷۵۰-۰۳۴ تماس حاصل نمایند

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ شهریور ۹۵ - اعلام نتیجه و زمان مصاحبه شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ شهریور ۹۵ - تمدید مهلت ثبت نام

آخرین روز ارسال مدارک جهت ثبت نام، مورخه  ۹۵/۶/۲۱ روز یکشنبه می باشد.
توجه: دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر حق شرکت در مقاطع پایین تر را ندارند.

خبر ۱۴ شهریور ۹۵ - فراخوان جذب نیروی قراردادی شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر (سهامی خاص) تعداد ۱۷ نفر در مقاطع مختلف با شرایط ذکر شده در جدول شماره (۱) ذیل از طریق برگزاری مصاحبه عملی و تخصصی، روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی جذب می نماید. افرادی که متقاضی شرکت در مصاحبه می باشند، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۳/۰۶/۹۵ تا تاریخ ۱۹/۰۶/۹۵ جهت مطالعه دقیق مفاد آگهی به آدرس اینترنتی  nazmavaranco.com و یا ggp-sirjan.com  مراجعه و با توجه به شرایط ذکر شده مدارک خود را  به آدرس سیرجان صندوق پستی ۷۸۱۴۷۶۳۶۴۴ ارسال نمایند .

مقطع تحصیلی عنوان پست حداقل سابقه کار جنسیت تعداد رشته  
دیپلم آتش نشان - مرد ۳ کلیه رشته ها حداقل قد ۱۷۵ سانتیمتر
آتش نشان- راننده - مرد ۶ کلیه رشته ها دارای گواهینامه پایه یک
لیسانس کارشناس بهداشت حرفه ای - مرد ۱ بهداشت حرفه ای  
مسئول شیفت آتش نشانی - مرد ۳ آتش نشانی  
مسئول شیفت بهداشت - مرد ۱ پرستاری  
بازرسی ایمنی - مرد ۳ مهندسی صنایع-ایمنی صنعتی و کلیه گرایش های ایمنی و بهداشت حرفه ای  

شرایط شرکت در مصاحبه
۱-شرایط عمومی

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۱-۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
۱-۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذی‌صلاح(
۱-۵- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، موسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن
۱-۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
۱-۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح(
۱- ۸- داوطلب دیپلم باید بومی سیرجان باشد
تبصره : بومی سیرجان کسی است که متولد سیرجان باشد یا دو مقطع تحصیلی درسیرجان گذرانده باشد
۲-   شرایط سنی
۲-۱-  حداکثر سن مجاز برای داوطلبان برای داوطلبان دیپلم، ۲۵ سال (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۰)  ، لیسانس ۳۲ سال (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۳ و بعد از آن) میباشد .
تبصره : حداکثر سن مجاز برای داوطلبان آتش نشان راننده ۳۵ سال می باشد.
۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳- به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۴-  سابقه کار مفید و مرتبط مندرج در جداول شماره (۱) که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۵- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
۲-۵-۱- داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵-۲- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵-۳- افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۶- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان برای داوطلبان آتش نشان۳۰ سال، آتش نشان-راننده ۴۲ سال  و لیسانس و فوق لیسانس از ۴۰ سال نبایستی تجاوز نماید.

برای دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

۳- شرایط معدل
۳-۱-  داشتن حداقل معدل ۱۳ برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی لیسانس
۳-۲- شرط معدل برای متقاضیان دیپلم لحاظ نمی گردد.
۴- شرایط مدرک تحصیلی
۴-۱- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در مصاحبه قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
۴-۲- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود)
۴-۳- تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
۴-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد. تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری مصاحبه باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵- اولویتهای جذب
۵-۱- افراد بومی از امتیاز بومی بودن برخوردارند. (بومی به فردی تلقی می گردد که محل تولد و یا محل دو مقطع تحصیلی وی یکی از شهرهای استان باشد.)
۵-۲- در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.
۶- مدارک مورد نیاز
۱- عکس داوطلب ۴×۳ تعداد ۲
۲-  کپی مدرک تحصیلی
۳- کپی کارت ملی
۴- کپی کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای متقاضیان مرد
۵-  سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
۶- مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵
*  تاریخ ، زمان، مکان و نحوه برگزاری مصاحبه از طریق پیامک اعلام خواهد شد .
مسئولیت صحت  اطلاعات اعلام شده به‌عهده داوطلب بوده و دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند
۷- توضیحات مهم
۷-۱-  چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در مصاحبه و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۷-۲- بدیهی است قبولی در مصاحبه حضوری به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی، آزمون عملی و معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
۷-۳-  محل شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر واقع در کیلومتر ۵۰ جاده شیراز – سیرجان می باشد و نحوه اشتغال و محل خدمت افراد را شرکت تعیین می کند.
۷-۴- چنانچه داوطلب در یکی از شرکتهای هم گروه و همکار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شاغل می باشد، ضروری است قبل از ثبت نام از شرکت قبلی استعفا داده باشند؛ در غیر اینصورت قبولی وی در مصاحبه کان لم یکن تلقی می گردد.
۸- اعلام نتایج مصاحبه
۸-۱- محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق پیامک  اعلام خواهد شد.
۸-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۲۴۵۱۲۰۵ و ۰۹۱۳۶۵۱۶۳۹۰ تماس حاصل نمایند

 برای دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

فراخوان پذیرش نیروی قراردادی شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر در نظردارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، واقع درسایت گل گهر کیلومتر ۶۰ جاده سیرجان -شیراز تعداد ۱۰۰ نفر مرد در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به شرح جدول ذیل و از طریق برگزاری آزمون تخصصی، عمومی، مصاحبه و آزمونهای روانشناختی و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید. لذا متقاضیان می توانند جهت ثبت نام ازتاریخ ۹۵/۰۴/۱۵ لغایت تاریخ ۹۵/۰۴/۲۹ به آدرس اینترنتی www.karasa.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول فراخوان جذب نیروی شرکت نظم آوران صنعت و معدن گل گهر

ردیف مقطع رشته تعداد
۱ دیپلم رشته
های فنی،
ریاضی و
فیزیک، علوم
تجربی
۳۳
۲ جوشکاری،
تراشکاری
۸
۳ فوق
دیپلم
برق ۱۶
۴ مکانیک ۳۳
۵ جوشکاری ۴
۶ متالورژی ۴
۷ حسابداری ۲

شرایط شرکت در آزمون
۱- شرایط عمومی:
۱-۱-تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۱-۲- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
۱-۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (غیر پزشکی)
۱-۴-عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذی‌صلاح)
۱-۵-عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، موسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن.
۱-۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید واحد ایمنی و بهداشت وطب کارشرکت یا مراجع معرفی شده.
۱-۷-عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)
۲-شرایط سنی
۲-۱- حداکثر سن مجاز برای داوطلبان دیپلم ۲۵ سال (متولدین ۷۰/۰۴/۰۱ و بعد از آن)، برای داوطلبان فوق دیپلم ۲۷ سال (متولدین ۶۸/۰۴/۰۱ و بعد از آن) می­باشد.
۲-۲- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳-به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای پیمانکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد، یک سال و حداکثر ۵ سال به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۴- شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :
۲-۴-۱- داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین در صورت مجروحیت مدت بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۴-۲-داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۴-۳-افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
۲-۵-در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم از ۳۲ سال، فوق دیپلم از ۳۴ سال نبایستی تجاوز نماید.
۳-شرایط معدل
۳-۱-داشتن حداقل معدل ۱۳ برای فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی فوق دیپلم الزامی است
۳-۲-برای مقطع دیپلم شرط معدل لحاط نگردیده است.
۴-شرایط مدرک تحصیلی
۴-۱-مدارک دانشگاهی داوطلبان فوق دیپلم باید مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و داوطلبان دیپلم با تایید وزارت آموزش و پرورش باشد.
۴-۲-دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
۴-۳-تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
تذکر: مدرک تحصیلی داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظیفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ ۹۵/۰۴/۲۹ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵-اولویتهای جذب
۵-۱-اختصاص ۱۰% کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% می باشد مشروط بر این که حداقل ۶۰% کل امتیاز نفر اول پذیرفته شده در آزمون را کسب کرده باشد.
۵-۲- برای مقطع دیپلم صرفاٌ افراد بومی حق ثبت نام دارند و برای مقطع فوق دیپلم بومی بودن دارای امتیاز می باشد.
تبصره : بومی به افرادی گفته می‌شود که محل تولد وصدور شناسنامه و یا محل اخذ دو مقطع تحصیلی آنها شهرستان سیرجان باشد.
۵-۳-در شرایط مساوی اولویت با افرادی است که دارای معدل بالاتری هستند.
۶-نحوه ثبت نام و مهلت آن
داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز ۹۵/۰۴/۲۹ فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند.
۶-۱-مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
۶-۲-واریز مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ ریال (چهارصد هزارریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون
*وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
۶-۳- داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند. (حجم عکس ۴×۳ نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد)
·عکس داوطلب ۴×۳
·گواهی تحصیلی
·کارت ملی
·کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم
.سوابق مورد نیاز با ارائه مستندات مربوط به پرداخت حق بیمه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی
·مدارک ایثارگری موضوع بند ۲-۵
۶-۴- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت www.karasa.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می‌باشد.
۶-۵-داوطلبان باید یک هفته پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
۶-۶-تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه، زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون در سایت مذکور اعلام می­گردد.
تبصره ۱ : لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به‌عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
تبصره ۲ : هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.

 برای دانلود نمونه سوالات رایج آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

۷- نحوه برگزاری آزمون
۷-۱- آزمون بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.
۷-۲- آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی (شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات) و سوالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.
تبصره: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
۷-۳- امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از ۶۰ درصد میانگین امتیازات تعداد نفرات مورد تقاضا کمتر باشد.

۸- توضیحات مهم
۸-۱- چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
۸-۲- بدیهی است دعوت به مصاحبه حضوری به منزله قبولی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، آزمون عملی، معاینات پزشکی و گزینش می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
۸-۳- دارندگان مدرک بالاتر حق ثبت نام برای رشته های با مقطع تحصیلی پایین تر را ندارند و در صورت مشاهده، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی شده و هزینه ثبت نام قابل عودت نخواهد بود.
۸-۴- افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
۸-۵- نحوه اشتغال و محل خدمت افراد، پس از قبولی نهایی توسط شرکت تعیین می شود.
۸-۶- چنانچه داوطلب در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ویا یکی از شرکتهای پیمانکار و همکار شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ویا شرکتهای منطقه گل گهرشاغل باشد، ضروری است قبل از ثبت نام از شرکت قبلی استعفا داده باشد؛ در غیر اینصورت قبولی وی در آزمون کان لم یکن تلقی می گردد.

۹- دریافت کارت آزمون
۹-۱- دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان، از طریق سایت مذکور طبق کد رهگیری ارائه شده، در تاریخ­های تعیین شده امکان‌پذیر است.
۹-۲- محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.

۱۰-اعلام نتایج آزمون
۱۰-۱- نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور (www.karasa.ir ) اعلام خواهد شد.
۱۰-۲- داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن های
۶۶۵۶۰۴۶۵ -۶۶۵۳۰۰۴۳- ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ