آرشیو استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

آرشیو استخدام دانشگاه علوم پزشکی کاشان

خبر ۲۴ دی ۹۸ - اعلام زمان و مکان تحویل مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه شماره ۱ مورخ ۲۳/۱۰/۹۸ کلیه معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ ۳۰/۸/۹۸ طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در پورتال این دانشگاه ، می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از لینک زیر ، نسبت به تکمیل آن اقدام و به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان و مکان تعیین شده طبق جدول ذیل تحویل نمایند.

ردیف زمان مراجعه رشته شغلی مکان
روز تاریخ ساعت
۱ یکشنبه ۹۸/۱۰/۲۹ ۸ الی ۱۲   پرستار –پزشک عمومی – پزشک متخصص- کارشناس آزمایشگاه –کارشناس پرتوشناسی-کارشناس تغذیه – ماما- مددکار- کارشناس فناوری و اطلاعات سلامت- حسابدار –کارشناس امور اداری – کارشناس تحلیل گر سیستم کاشان – میدان ۱۵ خرداد – ابتدای خیابان اباذر -  ستاد مرکزی دانشگاه
۲ دوشنبه ۹۸/۱۰/۳۰ ۸ الی ۱۱ کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی بلوار قطب راوندی – بلوار پرستار – انتهای بلوار اندیشه –سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

 

تذکرات مهم:

۱- اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول بر اساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام و به میزان سه برابر برای بررسی مدارک اعلام گردیده و صورت اسامی نهایی برای انجام مصاحبه تخصصی ، منوط به بررسی و تایید صحت اطلاعات ثبت شده با مدارک و مستندات ارائه شده خواهد بود.

۲-طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتایج نهایی منوط به بررسی مدارک و تایید اطلاعات اولیه داوطلب بوده و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی، برعهده شخص داوطلب می باشد و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب در آزمون محرز نگردد، اولویت وی کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی، جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه مربوطه دعوت بعمل خواهد آمد.

۳- درخصوص داوطلبان رشته های شغلی کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی بررسی قد و وزن و BMI همزمان با تحویل مدارک انجام خواهد شد .

۴- بدیهی است عدم تحویل و یا تکمیل مدارک موردنیازدر موعد مقرر، به منزله انصراف تلقی و این دانشگاه هیچ گونه مسئولیت و تعهدی درخصوص تحویل و بررسی مدارک در خارج از زمانهای مشخص شده را نخواهد داشت.

۵- لازم به ذکر است لیست نهایی پذیرفته شدگان اولیه جهت شرکت در آزمون مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقباً از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید.

۶- ضمناً داوطلبان می توانند در صورت هرگونه ابهام یا سوال با شماره ۵۵۴۴۳۰۲۵ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت علوم پزشکی کاشان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ دی ۹۸ - اطلاع رسانی فرآیند تحویل و بررسی مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۸/۹۸ علوم پزشکی کاشان

با عنایت به اعلام نتایج کتبی آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۸/۹۸ از سوی سازمان سنجش کشور به میزان سه برابر برای رشته های دارای مصاحبه، با اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون و براساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام، پذیرفته شدگان مرحله اول بایستی مدارک و مستندات مورد نیاز جهت بررسی و تایید اطلاعات درج شده در زمان ثبت نام را براساس چک لیست ذیل تهیه وپس از تکمیل فرم مذکور به دانشگاه تحویل نمایید.
لازم به ذکر است زمان ، مکان و نحوه دریافت مدارک مورد نیاز از داوطلبان متعاقباً از طریق پورتال دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت علوم پزشکی کاشان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ آذر ۹۸ - اعلام نتایج نهایی آزمون جذب نیروهای شرکتی از طریق آزمون مورخ ۴/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳/۹/۹۸ و با عنایت به برگزاری آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی جذب نیروی شرکتی برای رشته های شغلی مورد نیاز، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های شغلی مربوط، براساس اولویت نمره مکتسبه در آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی و با رعایت مفاد آگهی آزمون به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام می گردد :

شایان ذکر است آزمون رشته های شغلی کارشناس تجهیزات پزشکی و کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی به دلیل عدم کسب حدنصاب نمره در آزمون های کتبی و مصاحبه تخصصی، مجدداً با تصویب کارگروه مربوطه، ازطریق فراخوان عمومی اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

ضمناً پذیرفته شدگان مرحله اول جهت اطلاع از وضعیت نمرات آزمون کتبی ومصاحبه خود می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶/۹/۹۸ از طریق شماره ۵۵۴۷۱۲۱۲ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند و در صورت نیاز به بررسی ، درخواست خود را به دبیر کمیته آزمون دانشگاه ارائه نمایند.

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ آذر ۹۸ - اعـلام نتــایـج و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمــون جـذب نیــروی شــرکتـی مورخ ۴/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۵/۸/۹۸ و با عنایت به اخذ و بررسی مدارک و شرایط احراز پذیرفته شدگان اولیه آزمون، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان حائزشرایط در مرحله اول به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی( کارشناس امور اداری / کارشناس امور آموزش/ کارشناس تجهیزات پزشکی/ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی و نگهبان ) ، به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام تا طبق برنامه زمانبندی با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای انجام مصاحبه در محل تعیین شده حضور یابند .

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ آبان ۹۸ - اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۴/۸/۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۱/۸/۹۸ و با عنایت به لزوم بررسی مدارک و انجام مصاحبه تخصصی داوطلبان آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۴/۸/۹۸، بدینوسیله صورت اسامی پذیرفته شدگان اولیه به میزان سه برابرظرفیت موردنیاز براساس نمره مکتسبه و به ترتیب حروف الفبا به منظور اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد.
لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای انجام مصاحبه، پس از بررسی مدارک و در صورت تایید صحت اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام، در تطبیق با مدارک ارائه شده، اعلام خواهد شد. لذا افراد مشروحه می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از طریق لینک زیر، نسبت به تکمیل آن اقدام و همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً در روز سه شنبه مورخ ۲۸/۸/۹۸ طبق برنامه زمانی زیر به آدرس : بلوار قطب راوندی - بلوار پرستار - انتهای بلوار اندیشه -سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تحویل نمایند.
۱. از ساعت ۹ الی ۱۱ رشته شغلی نگهبان
۲. از ساعت ۱۱ الی ۱۳ سایر رشته ها ( کارشناس اموراداری / تکنسین تجهیزات پزشکی / کارشناس آموزش/ کارشناس مواد خوارکی و آشامیدنی)

بدیهی است عدم تحویل مدارک در موعد مقرر توسط داوطلب، به منزله انصراف تلقی واین دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد پذیرش و انجام مراحل استخدام وی نخواهد داشت.

چک لیست اخذ مدارک و بررسی مدارک و شرایط داوطلبان آزمون جذب نیروی شرکتی

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آبان ۹۸ -اصلاح زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی در دانشگاه

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۵/۷/۹۸ به اطلاع می رساند کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی از طریق لینک زیر و با وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه قابل دریافت می باشد. کلیه اطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت دریافتی درج گردیده است . لازم به ذکر است با توجه به شرایط مندرج در فراخوان، صرفاً داوطلبان حائزشرایط امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را خواهند داشت.

یاد آور می شود زمان برگزاری آزمون به شرح ذیل اصلاح می گردد:

۱ - آزمون رشته شغلی نگهبان روز شنبه مورخ ۸/۴/ ۹۸ از ساعت ۱۴تا ۱۵
۲ - آزمون سایر رشته های شغلی ( کارشناس امور اداری / کارشناس امور آموزش/ کارشناس تجهیزات پزشکی/ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی) روزشنبه مورخ ۸/۴/ ۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۶

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

خبر ۲۵ مهر ۹۸ -اعلام زمان دریافت کارت ورود جلسه و برگزاری آزمون جذب نیروی شرکتی در دانشگاه

پیرو اطلاعیه های مورخ ۳۱/۵/۹۸ و ۸/۷/۹۸ و به منظور تسهیل در شرکت داوطلبان برای پیاده روی ایام اربعین حسینی، آزمون بکارگیری نیروی های شرکتی در رشته های شغلی اعلام شده در فراخوان مذکور ، در زمان و مکان ذیل برگزار خواهد شد:


الف – زمان : ۴/۸/۹۸ ساعت ۱۴
ب – مکان : کیلومتر ۳ جاده راوند- بلوار پزشک - دانشکده پزشکی – طبقه اول

تذکرات :
۱- با توجه به شرایط مندرج در فراخوان ، صرفاًداوطلبان حائزشرایط امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را خواهند داشت .( درمورد سن داوطلبان ، براساس مدارک و مستندات مربوطه پس از برگزاری آزمون بررسی و اقدام خواهد شد)


۲- کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱/۸/۹۸ از طریق پورتال دانشگاه به آدرس http://itsmemp.kaums.ac.ir و با وارد نمودن کد ملی قابل دریافت بوده واطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت مذکور درج خواهد شد .


۳- همراه داشتن کارت ملی به همراه کارت ورود به جلسه و فیش واریزی در زمان برگزاری آزمون الزامی می باشد .


۴- عدم حضور داوطلب در آزمون در تاریخ و ساعت تعیین شده، به منزله انصراف تلقی و از ادامه فرآیند حذف خواهد شد .


۵-با توجه به کمیته آزمون دانشگاه برای رشته شغلی نگهبان صرفاً آزمون عمومی و برای سایر رشته های شغلی فقط آزمون تخصصی، براساس مواد آزمون به شرح جدول ذیل برگزار گردد

ردیف رشته شغلی موادآزمون
۱ کارشناس امور اداری - قانون خدمات کشوری - آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان هیات علمی وغیر علمی دانشگاهها -  قانون کار
۲ کارشناس تجهیزات پزشکی - ابزار دقیق در مهندسی پزشکی
۳ نگهبان عمومی (زبان وادبیات فارسی / زبان انگلیسی (عمومی) / معارف اسلامی  )
۴ کارشناس آموزش -  دروس رشته های مدیریت اطلاعات سلامت و مدارک پزشکی
۵ کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی - بهداشت مواد غذایی مولف دکتر نور دهر رکنی

 

خبر ۲۰ شهریور ۹۸ - تمدید زمان ثبت نام فراخوان جذب نیروی شرکتی کتابدار و کارشناس امور پژوهشی

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد از طریق شرکت خصوصی طرف قرارداد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود نسبت به جذب نیرو در مشاغل ذیل، از طریق برگزاری آزمون اقدام نماید. لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند با رعایت مفاد این اگهی تا پایان وقت اداری ۲۳/ ۶/ ۱۳۹۸ ثبت نام نمایند.

شرایط عمومی

۱- تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲- داشتن تابعیت ایران

۳- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی با معافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران)

۴- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

۵- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۶- نداشتن منع اشتغال در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

۷- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

۸- داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی برای انجام وظیفه در شغل مورد تقاضا

۹- داشتن حداکثر سن ۲۸ سال برای دارندگان مدرک کارشناسی و حداکثر ۳۲ سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد تا تاریخ برگزاری آزمون.

متقاضیان فرم پیوست را تکمیل و به آدرس ایمیل research@kaums.ac.ir ارسال نمایند. خواهشمند است در بخش موضوع عنوان " متقاضی استخدام" درج شود.

جهت دریافت فرم کلیک نمایید.

خبر ۳ شهریور ۹۸ - فراخوان جذب نیروی شرکتی برای واحد های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد از طریق شرکت خصوصی طرف قرارداد و از محل مجوز شماره ۷۸۱۶/۲۰۹/د مورخ۰۹/۰۱/۱۳۹۵ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی و ، جهت تامین نیروی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان ، نسبت به جذب نیرو در مشاغل ذیل ، از طریق بر گزاری آزمون اقدام نماید. لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند با رعایت مفاد این آگهی در مهلت مقرر برای ثبت نام اقدام نمایند.

برای مشاهده شرایط آزمون جذب نیروی شرکتی اینجا کلیک نمایید
برای مشاهده سامانه ثبت نام در آزمون جذب نیروی شرکتی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ مهر ۹۷ - اسامی پذیرفته شدگان اصلی آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۲۶/۶/۹۷ در رشته های شغلی پرستار و ماما 

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸/۷/۹۷ و با عنایت به انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه آزمون جذب نیروی شرکتی مورخ ۲۶/۶/۹۷ در رشته های شغلی پرستار و ماما ، بدینوسیله صورت اسامی پذیرفته شدگان اصلیبه منظور اخذ و بررسی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل( به ترتیب حروف الفبا) اعلام می گردد.

لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی مدارک و تایید صحت اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام در تطبیق با مدارک ارائه شده اعلام خواهد شد . افراد مشروحه می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز در لینک زیر نسبت به تکمیل آن اقدام و همراه سایر مدارک مورد نیاز صرفاً در روز پنجشنبه مورخ ۲۶/۷/۹۷ از ساعت ۳۰/۸ الی ۱۲ به آدرس : کاشان –میدان ۱۵ خرداد –ابتدای خ اباذر –ستاد مرکزی دانشگاه تحویل نمایند.

بدیهی است عدم تحویل مدارک در موعد مقرر توسط داوطلب منزله انصراف تلقی واین دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در مورد پذیرش و انجام مراحل استخدام وی نخواهد داشت.

برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ مهر ۹۷ - اعلام نتایج اولیه آزمون جذب نیروهای شرکتی در رشته شغلی پرستار و ماما

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۴/۶/۹۷ و با عنایت به برگزاری آزمون جذب نیروی شرکتی برای رشته های شغلی پرستار و ماما در تاریخ ۲۶/۶/۹۷، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز جهت انجام مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی مربوطه، براساس نمره مکتسبه در آزمون کتبی و با رعایت مفاد آگهی آزمون ( به ترتیب حروف الفبا) به شرح (فایل پیوست ) اعلام می گردد :

لازم به ذکر است از آنجا که اعلام نتایج اولیه براساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان صورت پذیرفته است در هر زمان ثبت اطلاعات اشتباه توسط داوطلب محرز گردد، برابر مقررات از ادامه مراحل جذب محروم خواهد شد.

ضمناً مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان اولیه براساس برنامه زمان بندی ذیل در محل تعیین شده برگزار می گردد .لازم استمشمولین بایستی طبق برنامه زمان بندی فوق با آمادگی کامل با همراه داشتن کارت ملی در محل مشخص شده برای انجام مصاحبه حضور یابند.

مکان:

کاشان. خیابان اباذر. نرسیده به میدان درب عطاء .کوچه عترت ۲۶ . مرکز آموزش بهورزی طالبیان

زمان :

روز: یکشنبه مورخ ۲۲/۷/۹۷

ردیف رشته شغلی ساعت
۱ پرستار کد ۱۰۲۰ ۸ الی ۱۱
۲ پرستار کد ۱۰۲۱ ۱۱ الی ۳۰/۱۲
۳ ماما کد ۱۰۲۲ ۳۰/۱۲ الی ۳۰/۱۳

تاکید می گردد عدم حضور فرد در مصاحبه تخصصی به منزله انصراف تلقی و از فرآیند بکارگیری حذف خواهد شد

برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان اولیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ شهریور ۹۷ - اعلام زمان برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴/۰۶/۹۷ به اطلاع می رساند آزمون بکارگیری نیروی شرکتی در رشته های شغلی پرستار و ماما، در روز دو شنبه ۲۶/۰۶/۹۷ راس ساعت ۳۰/۱۴ و در آدرس قید شده روی کارت ورود به جلسه برگزار می شود.

شایان ذکر است کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۲۴/۰۶/۹۷ طریق لینک زیر و با وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه قابل دریافت بوده و کلیه اطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت مذکور درج گردیده است.

برای دریافت کارت آزمون جذب نیروی شرکتی پرستار و ماما اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ شهریور ۹۷ - فراخوان جذب نیروی پرستار و ماما به صورت شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

اطلاعیه(۱)-دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد جهت تامین نیروی پرستار و مامایی مورد نیاز در بیمارستانهای تابعه خود به استناد مجوزهای ۱۶۳۹/۲۰۹/د مورخ ۳/۴/۹۳ و ۹۵۶۱/۲۰۹/د مورخ ۶/۱۲/۹۶ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع وهمچنین مصوبات مورخ ۶/۳/ ۹۷ و ۳/۴/۹۷ هیات رئیسه محترم دانشگاه و از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و با رعایت شرایط احراز مندرج در این آگهی از طریق شرکت پیمانکاری ( تامین نیرو) اقدام نمایند.

متقاضیان واجد شرایط بایستی از روز چهار شنبه تاریخ ۱۴/۶/۹۷ تا پایان روز دوشنبه تاریخ ۱۹/۶/۹۷به پورتال itsmemp.kaums.ac.ir مراجعه ونسبت به ثبت نام الکترونیکی خوداقدام نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام قابل تمدید نبوده و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ مرداد ۹۷ - اعلام پذیرفتـه شدگـان نهـایی آزمـون استخـدام پیمـانی مـورخ ۱/۱۰/۹۶

پیرو اطلاعیه های قبلی و با عنایت به بررسی مدارک پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ۱/۱۰/۹۶ دانشگاه و انجام مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی دارای مصاحبه و همچنین اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای تبت نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور به شرح ذیل اعلام می گردد.

یادآور می شود پذیرفته شدگان نهایی تا حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی بایستی با مراجعه به پورتال هسته گزینش دانشگاه به آدرس ( http://kashan.selection.behdasht.gov.ir)، قسمت " فرم اطلاعات فردی"نسبت به دریافت و تکمیل فرم مربوطه و تحویل آن به همراه سایر مدارک موردنیاز به هسته گزینش اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف داوطلب تلقی خواهد شد.

 برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ خرداد ۹۷ - برگزاری مصاحبه رشته های شغلی کارشناس امور اداری . حسابدار و کارشناس تحلیل گر سیستم

با عنایت به لزوم انجام مصاحبه تخصصی رشته های شغلی مورد اشاره براساس شرایط مندرج در مفاد آگهی آزمون مربوطه و به منظور اعلام نتایج نهایی آزمون ، بدینوسیله زمان و مکان وبرگزاری مصاحبه و تذکرات مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد:

الف) زمان: روز شنبه مورخ ۰۲/۰۴/۹۷ ، از ساعت ۹ صبح

ب) مکان مصاحبه : کاشان - کیلومتر ۳ جاده راوند- انتهای بلوار پزشک - دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

تذکرات :

صرفاً داوطلبانی که مرحله اول براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه شماره ۲ در پورتال این دانشگاه به میزان سه برابر معرفی گردیده اند امکان شرکت در آزمون مصاحبه را خواهند داشت.
همراه داشتن کارت شناسایی الزامی می باشد.
عدم حضور داوطلب جهت انجام مراحل مصاحبه در تاریخ و ساعت تعیین شده به منزله انصراف تلقی و از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهد شد.

۴. .ضمناً داوطلبان می توانند در صورت هرگونه ابهام یا سوال با شماره ۵۵۴۴۳۰۲۵ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.

۵. مواد آزمون:

رشته شغلی کارشناس امور اداری : قانون مدیریت خدمات کشوری – آئین نامه اداری و استخدامی هیات علمی و غیر هیات علمی و دستور العمل مربوطه

قوانین و مقررات و بخشنامه ها

رشته شغلی حسابداری: حسابداری عمومی و دولتی

قوانین و مقررات

رشته شغلی تحلیل گر سیستم : سخت افزار، نرم افزار، شبکه

خبر ۸ خرداد ۹۷ - اعلام نتایج نهایی آزمون جذب نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

پیرو اطلاعیه مورخ ۳۰/۱/۹۷ و با عنایت به برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی جذب نیروی شرکتی برای معاونت غذا و دارو ، دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه و مرکز آمار و فن آوری اطلاعات بیمارستان شهیدبهشتی ، بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های شغلی مربوطه ، براساس نمره مکتسبه در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و با رعایت مفاد آگهی آزمون به شرح ذیل اعلام می گردد :

 برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ اردیبهشت ۹۷ - اعـلام نتــایـج و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمــون جـذب نیــروی شــرکتـی

پیرو اطلاعیه مورخ ۳/۱۱/۹۶ و با عنایت به برگزاری آزمون جذب نیروی شرکتی برای معاونت غذا و دارو ، دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه و مرکز آمار و فن آوری اطلاعات بیمارستان بهشتی در تاریخ ۲۶/۱۱/۹۶ ، بدین وسیله اسامی مشمولین انجام مصاحبه تخصصی در رشته های شغلی مربوطه ، براساس نمرات مکتسبه در آزمون کتبی و با رعایت مفاد آگهی آزمون، به شرح زیر اعلام می گردد.

لازم به ذکر است مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان براساس برنامه زمان بندی ذیل در محل تعیین شده برگزار می گردد .

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ فروردین ۹۷ - اعلام زمان و مکان تحویل مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ ۱/۱۰/۹۶

کلیه معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱/۱۰/۹۶ که براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه شماره ۲ در پورتال این دانشگاه ، می بایست ضمن دریافت چک لیست مدارک مورد نیاز از لینک زیر ، نسبت به تکمیل آن اقدام و به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان و مکان تعیین شده ذیل تحویل نمایند.

زمان: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۲/۱/۹۷ و ۲۳/۱/۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۳ مکان: کاشان –میدان ۱۵ خرداد –ابتدای خیابان اباذر –ستاد مرکزی دانشگاه.

بدیهی است عدم تحویل و یا تکمیل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی و این دانشگاه هیچ گونه مسئولیت و تعهدی درخصوص تحویل مدارک در خارج از زمانهای مشخص شده را نخواهد داشت.

برای دریافت چک لیست مدارک اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ اسفند ۹۶ - اطلاعیه شماره۲ آزمون استخدامی مورخ ۱/۱۰/۹۶ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

با عنایت به اعلام نتایج کتبی آزمون استخدامی مورخ ۱/۱۰/۹۶ از سوی سازمان سنجش کشور و با اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون، براساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان ، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های شغلی بدون مصاحبه به میزان ۵/۱ برابر و در رشته های شغلی دارای مصاحبه به تعداد ۳ برابر سهمیه اعلام شده در آگهی آزمون اعلام می گردد.

لازم به ذکر است زمان و مکان تحویل مدارک مشمولین طی اطلاعیه جداگانه در تاریخ ۲۰/۱/۹۷ از همین پرتال به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. تاکید می گردد مشمولین معرفی شده بایستی کلیه مدارک و گواهی مورد نیاز را برابر مفاد دفترچه آگهی آزمون مذکور تهیه تا در موعد تعیین شده تحویل نمایند.

برای مشاهده صورت اسامی مشمولین بررسی مدارک کلیک نمایید.

خبر ۲۵ بهمن ۹۶ - اطلاعیه کارت ورود به جلسه آزمون جذب نیروی شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

پیرو آگهی مورخ ۳/۱۱/۹۶ به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون بکارگیری نیروی شرکتی معاونت غذا و دارو و فن آوری اطلاعات بیمارستان شهید بهشتی و دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه می رساند آزمون مذکور در روز پنج شنبه ۲۶/۱۱/۹۶ راس ساعت ۱۳ در آدرس قید شده روی کارت ورود به جلسه برگزار می شود.

شایان ذکر است کارت ورود به جلسه آزمون از طریق لینک زیر و با وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه قابل دریافت بوده وکلیه اطلاعات مورد نیاز داوطلبان بر روی کارت مذکور درج گردیده است .

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ بهمن ۹۶ - اصلاح و تمدید آگهی آزمون جذب نیروی شرکتی علوم پزشکی کاشان

با عنایت به اصلاح موادی از مفاد آگهی جذب نیروهای شرکتی مورد نیاز معاونت غذا و دارو و نیروی IT بیمارستان شهید دکتر بهشتی، مهلت ثبت نام داوطلبان تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۵/۱۱/۹۶ تمدید می گردد. کلیه داوطلبان در صورت ثبت نام بایستی مدارک مورد نیاز را بر اساس مفاد آگهی در روز شنبه مورخ ۷/۱۱/۹۶ به آدرس مندرج در آگهی تحویل نمایند. زمان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات ضروری متعاقباً از طریق پورتال دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده آگهی اصلاح شده جدید اینجا کلیک نمائید. جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

توجه: با توجه به تغییر در فرم ثبت نام، کسانی که قبلا ثبت نام نموده اند می بایست مجدد ثبت نام نمایند.

خبر ۱۹ آذر ۹۶ -تمدید مهلت ثبت نام نیروی فنی IT در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

فراخوان جذب نیروی IT (شرکتی) توسط مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان تا روز پنج شنبه مورخ ۲۳/۰۹/۹۶ تمدید گردد.

جهت مشاهده آگهی فراخوان جذب اینجا کلیک کنید

خبر ۲۷ آبان ۹۶ - فراخوان جذب نیروی فنی IT در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد به استناد بند ۳ از مصوبه مورخ ۲۳/۷/۹۶ هیئت رئیسه محترم دانشگاه تعداد یک ( ۱ ) نفر نیروی فنی ITمورد نیاز خود را از بین افراد ترجیحا بومی که دارای شرایط احراز مندرج در این آگهی می باشند، از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی فنی بصورت شرکتی پیمانکاری ( خرید خدمات ) بکار گیری نماید. متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۲۷/۸/۹۶ لغایت ۰۲/۰۹/۹۶ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه به آدرس http://itsm.kaums.ac.irاقدام نمایند.

جهت مشاهده آگهی فراخوان جذب اینجا کلیک کنید

برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

خبر ۲۵ آبان ۹۶ - شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد.

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سنجش مجری آزمون وزارت بهداشت با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید (ویرایش جدید)

خبر ۱۱ آبان ۹۶ - زمانبندی آزمون جذب نیروی کمک پرستاری 

آزمون جذب نیروی کمک پرستاری شرکتی در دانشگاه برگزار می شود. متقاضیان شرکت در آزمون نیروی کمک پرستاری شرکتی طبق شرایط ذیل اقدام نمایند: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون: روز دوشنبه ۹۶/۸/۱۵ محل دریافت کارت ورود به جلسه: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان زمان آزمون: روز سه شنبه ۹۶/۸/۱۶: ساعت ۱۵ محل برگزاری آزمون: نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

خبر ۲۲ مهر ۹۶ - فراخوان جذب نیروی کمک پرستار (شرکتی) در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد جهت تامین نیروی کمک پرستاری مورد نیاز در بیمارستان های تابعه این دانشگاه از طریق شرکت پیمانکاری (خرید خدمات) باستناد مجوز شماره ۳۵۴۲/۲۰۹/د مورخ ۴/۵/۹۶ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس شرایط احراز مندرج در این آگهی و از طریق آزمون اقدام نماید. متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ ۲۹/۰۷/۹۶ تا تاریخ ۰۱/۰۸/۹۶ با در دست داشتن مدارک مورد نیاز با مراجعه به آدرس: کاشان- میدان ۱۵ خرداد-ابتدای خیابان اباذر- ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

برای دریافت شرایط فراخوان اینجا کلیک کنید

خبر ۱۶ شهریور ۹۶ - فراخوان جذب عضو هیات علمی پژوهشی در دانشگاه

دانشگاه علوم پزشکی کاشان درنظر دارد برای تکمیل کادر هیات علمی پژوهشی مراکز تحقیقات تروما و علوم تشریح از بین مشمولین خدمت ضریب K، بورسیه عام یا هر تعهد الزام آور دیگر به خدمت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی عضو هیات علمی پژوهشی جذب نماید.

شرایط عمومی متقاضیان

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی ایران

ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و التزام عملی به فرامین رهبری

ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

د) عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکل های محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی

ه) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و عدم سابقه محکومیت کیفری و جزائی

و) عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی

ز) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

شرایط اختصاصی

۱- مدرک تحصیلی:

درمورد متقاضیان فعالیت در مرکز تحقیقات علوم تشریح: مدرک دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی در رشته های علوم تشریح، بیولوژی سلولی مولکولی، علوم اعصاب و بیولوژی تولیدمثل

درمورد متقاضیان فعالیت در مرکز تحقیقات تروما: مدرک دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی در رشته های اپیدمیولوژی، پزشکی اجتماعی و علوم بالینی

۲- داشتن تعهد خدمت بعنوان ضریب K، بورسیه عام یا هر تعهد الزام آور دیگر به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۳- داشتن امکان گذراندن تعهد خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در صورت دریافت اعلام نیاز از دانشگاه علوم پزشکی کاشان

۴- تسلط به روش تحقیق، آمار زیستی و آشنا به کار و مدیریت داده های پزشکی

شرط احراز: ارائه مدرک یا سابقه ای قابل ارزیابی در انجام پژوهش به عنوان مجری یا همکار

۵- تسلط به نگارش گزارش های علمی و مقاله

۶- توانایی به زبان انگلیسی آکادمیک مورد تایید در شورای مرکز تحقیقات مربوطه

۷- حداکثر سن ۴۰ سال

۸- داشتن h-indexپنج و بالاتر براساس Scopus و یا داشتن حداقل پنج مقاله سطح یک یا دو (ISI/ PubMed/ Medline)به عنوان نویسنده اول یا مسئول درطول ۵ سال گذشته

۱۰- مصاحبه همراه با ارائه علمی در شورای مرکز تحقیقات مربوطه

جدول ظرفیت مورد نیاز

 

واحد خدمتی

  مدرک مورد نیاز  

ظرفیت مورد نیاز

 

مرکز تحقیقات علوم تشریح

دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی: علوم تشریح، بیولوژی سلولی مولکولی، علوم اعصاب و بیولوژی تولیدمثل ۱ نفر
 

مرکز تحقیقات تروما

 

دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی: اپیدمیولوژی، پزشکی اجتماعی، آمار حیاتی، بالینی

۱ نفر

مدارک مورد نیاز: ۱. تکمیل فرم تقاضای ضمیمه

۲. برنامه تحقیقاتی متقاضی شامل سابقه، تحقیقات در حال اجرا و برنامه آینده تحقیقاتی به زبان فارسی و انگلیسی

۳. آخرین رزومه (CV)

۴. توصیه نامه ها

۵. کپی مقالات چاپ شده در ۵ سال اخیر (صفحات اول مقاله کفایت می کند(

۶. سایر مدارک موید احراز شروط اختصاصی

سایر اطلاعات ضروری

- قرارداد همکاری به صورت سالانه خواهد بود.

- افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

- فعالیت اعضای محترم هیات علمی پژوهشی به صورت تمام وقت خواهد بود.

- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان­لم­یکن تلقی شده و احکام صادره لغو و بلا اثر می گردد.

- هر عضو هیات علمی پژوهشی پذیرفته شده در پایان سال براساس یک برنامه سالانه که در ابتدای همان سال مورد توافق با معاونت پژوهشی دانشگاه قرار گرفته ارزیابی خواهد شد.

مهلت ارسال مدارک: تا پایان وقت اداری ۱۵ مهر ۱۳۹۶

نحوه ارسال مدارک:

ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر به صورت حضوری یا از طریق ایمیل می باشد.

آدرس برای ارائه حضوری مدارک: تحویل به آدرس کاشان – کیلومتر ۵ بلوار قطب راوندی- دانشگاه علوم پزشکی کاشان- معاونت تحقیقات و فناوری- دفتر مدیریت پژوهشی.

آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) : research@kaums.ac.ir

پاسخگویی به سوالات احتمالی: ایمیل فوق یا شماره تلفن : ۵۵۵۴۲۹۹۹-۰۳۱ داخلی ۵۰۲

برای دریافت فرم درخواست و جدول امتیاز بندی مقالات کلیک کنید

خبر ۲ آبان - فراخوان جذب عضو هیئت علمی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشگاه علوم پزشکی کاشان درنظر دارد برای تکمیل کادر هیئت علمی پژوهشی مراکز تحقیقات تروما، فیزیولوژی و علوم تشریح  از بین مشمولین خدمت ضریب K، بورسیه عام یا هر تعهد الزام آور دیگر به خدمت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعدادی عضو هیئت علمی پژوهشی جذب نماید.

شرایط عمومی متقاضیان الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی ایران ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و التزام عملی به فرامین رهبری ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران د) عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی ه) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و عدم سابقه محکومیت کیفری و جزائی و) عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی ز) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

شرایط اختصاصی ۱- مدرک تحصیلی: درمورد متقاضیان فعالیت در مرکز تحقیقات فیزیولوژی: مدرک دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی در رشته های فیزیولوژی، علوم اعصاب، بیولوژی سلولی مولکولی، علوم زیست پزشکی درمورد متقاضیان فعالیت در مرکز تحقیقات علوم تشریح: مدرک دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی در رشته های علوم تشریح، بیولوژی سلولی مولکولی، علوم اعصاب و بیولوژی تولیدمثل درمورد متقاضیان فعالیت در مرکز تحقیقات تروما: مدرک دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی در رشته های اپیدمیولوژی، پزشکی اجتماعی، علوم بالینی تبصره:دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی می توانند بجای مدرک تخصصی، نامه ای از استاد راهنما و معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر تعهد فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان سال ۹۵ ارائه نمایند. ۲- داشتن تعهد خدمت بعنوان ضریب K، بورسیه عام یا هر تعهد الزام آور دیگر به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳- داشتن امکان گذراندن تعهد خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و درصورت دریافت اعلام نیاز از دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۴- تسلط به روش تحقیق، آمار زیستی و آشنا به کار و مدیریت داده های پزشکی شرط احراز: ارائه مدرک یا سابقه ای قابل ارزیابی در انجام پژوهش بعنوان مجری یا همکار ۵- تسلط به نگارش گزارش های علمی و مقاله ۶- توانایی به زبان انگلیسی آکادمیک مورد تایید در شورای مرکز تحقیقات مربوطه ۷- حداگثر سن ۴۰ سال ۸- داشتن h-indexپنج و بالاتر براساس Scopus و  یا  داشتن حداقل پنج مقاله سطح یک یا دو (ISI/ PubMed/ Medline)بعنوان نویسنده اول یا مسئول درطول ۵ سال گذشته ۱۰- مصاحبه همراه با ارائه علمی در شورای مرکز تحقیقات مربوطه جدول ظرفیت مورد نیاز

واحد خدمتی مدرک مورد نیاز ظرفیت مورد نیاز
مرکز تحقیقات فیزیولوژی  

دکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی: فیزیولوژی، علوم اعصاب، بیولوژی سلولی مولکولی، علوم زیست پزشکی

 ۱ نفرمرکز تحقیقات علوم تشریحدکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی: علوم تشریح، بیولوژی سلولی مولکولی، علوم اعصاب و بیولوژی تولیدمثل۱ نفرمرکز تحقیقات ترومادکتری( ph.D)آموزشی و یا پژوهشی: اپیدمیولوژی، پزشکی اجتماعی، علوم بالینی۱ نفرمدارک مورد نیاز:

  • تکمیل فرم تقاضای ضمیمه
  • برنامه تحقیقاتی متقاضی شامل سابقه، تحقیقات در حال اجرا و برنامه آینده تحقیقاتی به زبان فارسی و انگلیسی آخرین رزومه(CV )
  • توصیه نامه ها
  • کپی مقالات چاپ شده در ۵ سال اخیر (صفحات اول مقاله کفایت می کند(
  • سایر مدارک موید احراز شروط اختصاصی

سایر اطلاعات ضروری - قرارداد همکاری بصورت سالانه خواهد بود. - فعالیت اعضای محترم هیئت علمی پژوهشی بصورت تمام وقت خواهد بود. - چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان­لم­یکن تلقی شده و احکام صادره لغو و بلااثر می گردد. - هر عضو هیئت علمی پژوهشی پذیرفته شده در پایان سال براساس یک برنامه سالانه که در ابتدای همان سال مورد توافق با معاونت پژوهشی دانشگاه قرار گرفته ارزیابی خواهد شد.

مهلت ارسال مدارک: تا پایان وقت اداری ۳۰ آبانماه  ۱۳۹۵ نحوه ارسال مدارک:ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر به صورت حضوری یااز طریق  ایمیل می باشد. آدرس برای ارائه حضوری مدارک: تحویل به آدرس کاشان – کیلومتر ۵ بلوار قطب راوندی- دانشگاه علوم پزشکی کاشان- معاونت تحقیقات و فناوری- دفتر مدیریت پژوهشی. آدرس پست الکترونیکی (  ایمیل) : research@kaums.ac.ir پاسخگویی به سوالات احتمالی: ایمیل فوق یا شماره تلفن : ۵۵۵۴۲۹۹۹-۰۳۱ داخلی ۵۰۲

 برای دریافت فرم درخواست و جدول امتیاز بندی مقالات کلیک کنید

۱ مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل آگهی و فایل راهنما اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

استخدام شرکت­ های تحقیقات توسعه سلامت و محیط رازی و یکتا توسعه مهر سلامت سینا

شرکت­ های تحقیقات توسعه سلامت و محیط رازی و یکتا توسعه مهر سلامت سینا  در نظر دارند جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و قراردادهای مربوطه فی مابین خود و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کاشان مطابق با مفاد قراردادها و دستورالعمل اجرای برنامه تامین و گسترش مراقبت­ های اولیه سلامت از طریق تقویت شبکه بهداشت و درمان در مناطق شهری از میان افراد واجد شرایط با برگزاری آزمون تخصصی در سطح دانش عمومی داوطلبان و انجام مراحل گزینش در قالب قرارداد کار مدت معین و محدود به شرح شرایط مندرج در ذیل اقدام به بکارگیری نیرو نماید. جدول مشاغل مورد نیازشرکت تعاونی تحقیقات توسعه سلامت و محیط رازی

ردیف عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی تعداد مورد نیاز جنسیت شرایط احراز
مرد زن
۱ پزشک کاشان ۵ * * دارا بودن مدرک تحصیلی دکترا در رشته پزشک عمومی
۲ متصدی پذیرش وآمار کاشان ۱۰ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی به ترتیب اولویت در یکی از رشته ­های مدارک پزشکی، حسابداری، فناوری اطلاعات سلامت و علوم کامپیوتر در صورت به به حد نصاب نرسیدن پذیرفته شدگان در کاردانی رشته­ های فوق، کارشناسی رشته­ های مذکور نیز پذیرش خواهند شد.
۳ کارشناس بهداشت محیط کاشان ۵ ۴ ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی بهداشت محیط
۴ کارشناس بهداشت حرفه ­ای کاشان ۴ ۳ ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی بهداشت حرفه ­ای
۵ پرستار کاشان ۱ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی پرستاری
۶ کارشناس تغذیه کاشان ۱۳ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد در رشته: تغذیه
۷ کارشناس بهداشت روان (بالینی) کاشان ۹ * * دارا بودن مدرک تحصیلی به ترتیب کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی با پایه روانشناسی یا کارشناسی روانشناسی بالینی و کارشناسی ارشد سایر رشته­ های مرتبط
۸ کاردان / کارشناس بهداشت عمومی (مراقب سلامت مرد) کاشان ۶ * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های: مبارزه با بیماریها یا بهداشت عمومی
۹ کاردان / کارشناس بهدشت خانواده (مراقب سلامت زن) کاشان ۲۲ * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته­ های: بهداشت خانواده، بهداشت عمومی و یا کاردانی مامایی
۱۰ کارشناس ماما (مراقب سلامت زن) کاشان ۱۴ * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی / کارشناسی ارشد مامایی
۱۱ خدمات کاشان ۶ * دارا بودن حداقل مدرک دیپلم

جدول مشاغل مورد نیاز شرکت تعاونی یکتا توسعه مهر سلامت سینا 

ردیف عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی تعداد مورد نیاز جنسیت شرایط احراز
مرد زن
۱ پزشک آران و بیدگل ۵ ۲ ۳ دارا بودن مدرک تحصیلی دکترا در رشته پزشک عمومی
۲ کارشناس تغذیه آران و بیدگل ۲ * * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد در رشته: تغذیه
۳ کاردان / کارشناس بهداشت عمومی (مراقب سلامت مرد) کاشان ۴ * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های: مبارزه با بیماریها یا بهداشت عمومی
۴ کاردان / کارشناس بهدشت خانواده (مراقب سلامت زن) کاشان ۶ * دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته­ های: بهداشت خانواده، بهداشت عمومی و یا کاردانی مامایی
۵ کارشناس ماما (مراقب سلامت زن) کاشان ۵ * دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی / کارشناسی ارشد مامایی
۶ خدمات آران و بیدگل ۳ * دارا بودن حداقل مدرک دیپلم
کاشان ۴ *

۱- شرایط عمومی پذیرش

۱/۱- اعتقاد به دین مبین اسلام ۲/۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران ۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۴/۱-داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران ) ۵/۱– عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر ۶/۱- عدم سابقه محکومیت کیفری موثر ۷/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته می شوند. ۸/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاههای دولتی بموجب آرای مراجع قانونی ۹/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت وپیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند. ۲- شرایط اختصاصی پذیرش

۱/۲- داشتن حداقل ۲۰سال وحداکثر ۳۰سال تمام برای دارندگان دیپلم ، فوق دیپلم تا تاریخ مهلت ثبت نام داشتن حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تا تاریخ مهلت ثبت نام داشتن حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری ۴۰ سال تا تاریخ مهلت ثبت نام

۲/۲- داشتن گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته ­های پرستاری و پزشک عمومی الزامی می ­باشد. ۳/۲- خدمات وظیفه عمومی و طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان و همچنین سوابق مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضا به شرط تایید حوزه مرتبط در دانشگاه به حداکثر سن افزوده می ­شود. ۴/۲- مشمولین طرح نیروی انسانی که در حال حاضر مشغول گذراندن طرح می­باشند در صورت قبولی در آزمون و معرفی از سوی شرکت موظف به ارائه گواهی انصراف از طرح و انجام مراحل قانونی مربوطه بعد از اعلام نتایج خواهند بود. ۳-  ثبت نام کتبی ومهلت ثبت نام ۱/۳ –  متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ لغایت ۰۱۳۹۵/۰۲/۰۹ نسبت به ثبت نام حضوری  از ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ اقدام نمایند. ۲/۳-  به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­ شود. ۳/۳-صرف شرکت در آزمون هیچ حقی برای داوطلبان از جهت استخدام و اشتغال ایجاد نمی­ کند. ۴/۳-پذیرفته شدگان مشمول قانون کار جمهوری اسلامی می­ باشند. ۴- نحوه ثبت نام آزمون کتبی  ۱/۴- مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون کتبی

الف) تکمیل برگ درخواست شغل(داوطبین موظفند این فرم را از همین سایت دریافت ،تکمیل و امضا نموده همراه خود برای ثبت نام ارائه  نمایند) ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰ریال ( یکصدو پنجاه هزارریال) به شماره حساب متمرکز جاری ۱/۱۰۹۶۶۹۹/۳۱۸/۱۴۰۳ نزد بانک توسعه تعاون شعبه مرکزی  بنام شرکت تعاونی تحقیقات توسعه سلامت و محیط رازی. ج) یک قطعه عکس ۴×۳ (خانم ­ها با حجاب اسلامی) ۲/۴-داوطلبین با در دست داشتن مدارک فوق به آدرس کاشان میدان معلم مجتمع کرمانی طبقه دوم واحد۱۶دفتر شرکت رازی مراجعه و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند. ۵- کارت ورود به جلسه، زمان و محل برگزاری آزمون کتبی الف)کارت ورود به جلسه امتحان توانمندی ­های تخصصی همزمان با ثبت نام تحویل داوطلبان خواهد شد. داوطبین دقت داشته باشند حتما این کارت را که حاوی کدثبت نامی است از مسئول ثبت نام دریافت نمایند . ب)داوطبین دقت داشته باشند مقرر شده آزمون بعد از هفته سلامت اواسط هفته برگزار گردد ضروری است داوطلبین از روز شنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۱از طریق همین سایت پیگیر زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون باشند.همچنین اطلاع رسانی لازم از طریق پیامک نیز صورت خواهد گرفت.

۶- مواد امتحان

آزمون صرفاً تخصصی بوده و سوالات مربوطه براساس رشته­ های شغلی تنظیم و برگزار خواهد شد. ۱/۶- امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۵۰ سوال  به صورت چهار گزینه ای طراحی خواهد شد. ضمناً یک نمره منفی به ازای هر چهارپاسخ غلط محاسبه خواهد شد.  ۷- مصاحبه حضوری

داوطلبان قبول شده در آزمون کتبی موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت ۵روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی شرکت به همراه اصل مدارک، به نماینده موسسه  مستقر در آدرس فوق الذکرحضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند. نماینده شرکت موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده وبرابر با اصل نماید.

۱/۷مدارک موردنیاز

– اصل به همراه تصویرآخرین مدرک تحصیلی – اصل به همراه تصویر کارت ملی – اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه – اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) – اصل به همراه تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت از آن – اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن –  اصل به همراه تصویر سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود. ۸- تذکرات

۱/۸- داوطلبان بومی شهرستان کاشان درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی در اولویت خواهند بود. بومی به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند: الف)محل تولد داوطلب با محل جغرافیائی مورد تقاضا یکی باشد. ب) حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدائی ،راهنمایی ومتوسطه)را در محل جغرافیایی مورد تقاضا طی کرده باشد. ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتیکه محل ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی، راهنمائی و متوسطه)با محل مورد تقاضا یکی باشد نیز بومی تلقی می­ شوند. تبصره: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته­ های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی تکمیل نگردد پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می­ پذیرد. ۲/۸- به مدارک متقاضیان ارسالی دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین دارندگان مدارک معادل ترتیب اثرداده نخواهد شد. ۳/۸- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده در متن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و در هرمرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج درآگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد حتی درصورت انعقاد قرارداد، قراداد مزبور لغو و بلااثر می­ گردد. ۴/۸- ارائه تائیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان درصورت پذیرفته شدن درامتحان (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) ازسوی داوطلب الزامی است. ۵/۸- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ما خوذه در آزمون در هر رشته شغلی با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان ۳ برابر تعداد مورد نیاز با رعایت اولویت های مندرج در آگهی جهت انجام مصاحبه حضوری صورت می­ پذیرد. ۶/۸- پس از انجام مصاحبه حضوری انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ما خوذه در مجموع آزمون و مصاحبه حضوری در هر رشته شغلی با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان ۲ برابر تعداد مورد نیاز با رعایت اولویت­ های مندرج در آگهی جهت انجام مراحل گزینش صورت می­ پذیرد. تبصره : داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد. ۷/۸- پذیرفته شدگان نهایی، متعهد می شوند در محل موتعیین شده خدمت نمایند، جابجایی و انتقال داوطلبان به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. در غیر این صورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره وفق مقررات استفاده می شود. ۸/۸- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص برگزاری آزمون از طریق سایت هر دو شرکت  www.salamatsina.com   و  www.razicoperative.com انجام خواهد شد وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد. ۹/۸- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچ گونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. ۱۰/۸- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل می باشند. ۱۱/۸- در رشته ­های شغلی پذیرش و آمار و مدارک پزشکی در صورت جذب نیروی کارشناس حقوق و مزایای پرداختی صرفا بر اساس مدرک کاردانی خواهد بود. ۱۲/۸- صرف شرکت در آزمون هیچ حقی برای داوطلبان جهت استخدام و اشتغال ایجاد نمی­ کند. ۱۳/۸- پذیرفته شدگان مشمول قانون کار جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

برای دریافت فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام در مورد دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نماییید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ