آرشیو استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان

آخرین اخبار استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

خبر ۱۲ اسفند ۹۸ - قابل توجه داوطلبن آزمون ۹۸/۸/۳۰ فراگیر دستگاه های اجرایی علوم پزشکی لرستان

قابل توجه داوطلبن آزمون ۹۸/۸/۳۰ فراگیر دستگاه های اجرایی که جدید توسط سازمان سنجش که جدیدا توسط سازمان سنجش کارنامه حد نصاب دریافت داشتند. با توجه به اینکه سازمان سنجش بدون هماهنگی با وزارت بهداشت اقدام به کاهش حد نصاب و صدور کارنامه جدید نموده و با توجه به وجود داوطلبان با با نمره بیشتر بررسی مدرک شده نیازی به بررسی مدارک این قبیل مراجعان نمی باشد. ضمنا در صورت نیاز مراتب از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

با تشکر دکتر صفدری

خبر ۲۳ دی ۹۸ - اطلاعیه  قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۰۸/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی لرستان

 

قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۰۸/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی لرستان

پیرو اعلام نتایج اولیه و اسامی داوطلبان واجد شرایط جهت بررسی مدارک درآزمون استخدامی مورخ ۳۰/۰۸/۹۸از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط این دانشگاه می رساندجهت تحویل و بررسی مدارک طبق جدول زمانبندی و با در دست داشتن کلیه مستندات اشاره شدهذیل به واحد استخدام دانشگاه به نشانی خرم آباد : خیابان معلم –میدان شهید انوشیروان رضایی دانشگاه علوم پزشکی ساختمان معاونت توسعه واحد کارگزینی

اصل وکپی تمامی صفحات شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی

نکته :داوطلبان رشته های شغلی بهداشتی و درمانی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط با همان رشته ذکر شده است، لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع، گواهی مربوط به مقاطع قبلی خود را نیز حسب مورد برابر مفاد آگهی ارائه نمایند.

۴- اصل وکپی وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح ویا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی )

۵- اصل وکپی کلیه مدارک وتاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی (ایثارگری، معلولیت و...)

۶- دوقطعه عکس پشت نویسی شده

۷- پرینت کارنامه مندرج در سایت سازمان سنجش

۸- اصل وکپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه آقایان)

۹- اصل وکپی گواهینامه ب(۲) یا پایه دوم (جهت رشته شغلی فوریتهای پزشکی)

۱۰- اصل تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم خلاصه ۵۰۲

۱۱- اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تاییدیه برای نیروهای شرکتی

۱۲- یک عدد پوشه زرد رنگ همراه با گیره

ساعت مراجعه: ۸ صبح الی ۱۲ بعد از ظهر

*تذکرات بسیار مهم*

۱- لیست اعلام شده به میزان سه برابر (صرفا براساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک و به صورت مشروط می باشد. لذا پس از بررسی و در صورت تایید مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد. طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی بوده و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب می باشد. چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد،اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویت مقرر قانونی مندرج در آگهی، جهت بررسی مدارک مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

۲- لازم بذکر است لیست نهایی جهت دعوت به جلسه مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد گردید.

۳-بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.

جهت داوطلبان رشته های شغلی کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی، سنجش قد و شاخص توده بندی در روز بررسی مدارک انجام خواهد شد..

برای مشاهده جدول زمانبندی اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ شهریور ۹۸ - استخدام بیش از ۱۸۰ نفر نیرو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آبان و آذر ماه جاری بیش از ۱۸۰ نفر دارویار، بهیار، پرستار،کادر فوریت‌های پزشکی و... براساس آزمون در این دانشگاه استخدام می‌شوند.
به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا منطقه لرستان، دکتر محمدرضا نیکبخت در نشست با خبرنگاران که در محل تالار ابن‌سینا بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه تلاشمان ارتقا سطح جامعه است، افزود: نقدپذیر هستیم و امیدوارم دانشگاه را منصفانه نقد کنید چراکه نتیجه نقد، اصلاح امور را به دنبال خواهد داشت.
وی اضافه کرد: شوراهایی نظیر هیات رئیسه، آموزش و پژوهش داریم که نقد رسانه‌ها را در آنجا بررسی می‌کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با بیان اینکه طرح بسیج ملی فشارخون را به خوبی انجام داده‌ایم، افزود: براساس این طرح کشوری جمعیت بالای ۳۰ سال که بیش از ۸۰۰ هزار نفر بودند غربالگری شدند.
نیکبخت عنوان کرد: از این تعداد افراد بیش از ۲۰۰ هزار نفر مستعد فشار خون و ۷۴هزار نفر فشار خون مطلق داشتند که به مراکز تخصصی فشار خون ارجاع داده شدند.
وی در خصوص طرح پزشک خانواده گفت: برای نظام ارجاع و طرح پزشک خانواده پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص استخدام در این دانشگاه اظهار کرد: غیر از موارد پزشکی هیچ استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی نداریم و این مهم براساس برگزاری آزمون و اجرای قانون انجام خواهد شد.
نیکبخت بیان کرد: در آبان و آذر ماه جاری بیش از ۱۸۰ نفر دارویار، بهیار، پرستار،کادر فوریت‌های پزشکی و... براساس آزمون در این دانشگاه استخدام می‌شوند.

خبر ۱۴ مرداد ۹۸ - فراخوان جذب دستیار دندانپزشک علوم پزشکی لرستان

معاونت بهداشت دانشگاه در نظر دارد نیروی انسانی دستیار دندانپزشک را جهت مراکز خدمات جامع سلامت از بین نیروهای شاغل در سیستم تامین نماید

برای مشاهده فراخوان جذب دستیار دندانپزشک اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده فرم ثبت نام دستیار دندانپزشکی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ مهر ۹۷ - اطلاعیه همکاری پرستار آشنا به زبان انگلیسی یا عربی علوم پزشکی لرستان

به منظور راه اندازی واحد بیماران بین المللی در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد ؛ این مرکز نیاز به پرستار آشنا به زبان انگلیسی یا عربی و پرستار دارای گواهی پرستاری بین المللی دارد . لذا از پرستارانی که دارای یکی از ویژگیهای فوق می باشند دعوت به همکاری می نماید .
جهت اعلام همکاری با واحد روابط عمومی بیمارستان شهدای عشایر آقای فرهنگ کدخدایی تماس حاصل نمایید .

تلفنهای تماس :

۰۶۶۳۳۲۴۰۱۱۰
۰۹۱۰۶۰۴۰۶۸۹

خبر ۳ مرداد ۹۷ - فهرست اسامی داوطلبین آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ (رشته فوریت های پزشکی)

بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبین آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ (رشته فوریت های پزشکی) جهت مراجعه به هسته گزینش به شرح ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم از مورخ ۹۷/۵/۶ لغایت۹۷/۵/۸ ز ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۲:۰۰، با همراه داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی لرستان به نشانی لرستان، خرم آباد، قاضی آباد ،خیابان توحید، پائین تر از میدان توحید (بیمارستان توحید)، ساختمان شماره ۴ دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراجعه نمایند :

۱- چهار قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
۲- اصل شناسنامه و کپی تمامی صفحات شناسنامه
۳- اصل و کپی کارت ملی
۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافی از خدمت برای آقایان
۵- کپی آخرین مدرک تحصیلی (معرفی نامه شروع به طرح یا پایان طرح)
۶- کپی کارت بسیج ، ایثارگری ، جانبازی
۷- کپی دوره های کامپیوتر، مقالات علمی و پژوهشی، کتب معتبر مرتبط با شغل ، عناوین کسب شده برتر ورزشی استانی و کشوری

*بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.

*تذکرات بسیار مهم*
۱- در خصوص داوطلبانی که در حال تحصیل در مقاطع بالاتر از مقاطع اعلام شده در آگهی می باشند؛ در این مرحله می بایست گواهی انصراف از تحصیل خود را حداکثر تا ۹۷/۵/۳۱ به واحد کارگزینی (ستاد دانشگاه) ارائه نمایند. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق این بند بر عهده پذیرفته شدگان خواهد بود لذا در هر مرحله از مراحل استخدام ، مصاحبه و حتی در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلا اثر می شود و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۲- در صورتیکه شخص پذیرفته شده در بدو استخدام دارای مدرک تحصیلی بالاتر غیر مرتبط با مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد ملزم به ارائه تعهد نامه ی محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.
۳- در خصوص داوطلبانی که فاقد گواهینامه پایه دوم (ب ۲ سابق) می باشند , می بایست تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه تا پایان یکسال از زمان مصاحبه (حداکثر تیر ماه ۱۳۹۸) ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن تلقی خواهد شد.

برای مشاهده فهرست اسامی داوطلبین اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ تیر ۹۷ - مصاحبه عملی تخصصی کارشناسان و کاردان های فوریت های پزشکی آزمون ۹۶/۱۰/۱

پذیرفته شدگان آزمون ۹۶/۱۰/۱ فوریتهای ‍پزشکی جهت مصاحبه عملی تخصصی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیر ماه با در دست داشتن مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت شناسایی) به سالن ورزشی دانشگاه علوم \زشکی واقع در انتهای خیابان شفا مراجعه نمایند.

خبر ۲۴ خرداد ۹۷ - فهرست افراد واجد شرایط آزمون استخدامی ۹۶/۱۰/۱ جهت معرفی به گزینش


فهرست اسامی داوطلبین آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ (به غیر از رشته فوریت های پزشکی) جهت مراجعه به هسته گزینش به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم طبق جدول زمان بندی، با همراه داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی لرستان به نشانی لرستان ، خرم آباد ، قاضی آباد ، خیابان توحید ، پائین تر از میدان توحید (بیمارستان توحید)، ساختمان شماره ۴ دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراجعه نمایند :

۱- چهار قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
۲- اصل شناسنامه و کپی تمامی صفحات شناسنامه
۳- اصل و کپی کارت ملی
۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافی از خدمت برای آقایان
۵- کپی آخرین مدرک تحصیلی (معرفی نامه شروع به طرح یا پایان طرح)
۶- کپی کارت بسیج ، ایثارگری ، جانبازی
۷- کپی دوره های کامپیوتر، مقالات علمی و پژوهشی، کتب معتبر مرتبط با شغل ، عناوین کسب شده برتر ورزشی استانی و کشوری

برای دریافت فایل اسامی و آگهی اینجا کلیک نمایید

*تذکرات بسیار مهم*
۱- در خصوص داوطلبانی که در حال تحصیل در مقاطع بالاتر از مقاطع اعلام شده در آگهی می باشند؛ در این مرحله می بایست گواهی انصراف از تحصیل خود را حداکثر تا ۹۷/۴/۱۸ به واحد کارگزینی (ستاد دانشگاه) ارائه نمایند. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق این بند بر عهده پذیرفته شدگان خواهد بود لذا در هر مرحله از مراحل استخدام ، مصاحبه و حتی در صورت صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلا اثر می شود و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۲- در صورتیکه شخص پذیرفته شده در بدو استخدام دارای مدرک تحصیلی بالاتر غیر مرتبط با مدرک تحصیلی مندرج در آگهی باشد ملزم به ارائه تعهد نامه ی محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدور حکم استخدامی خواهد بود.


جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان به هسته گزینش دانشگاه

 ردیف  تاریخ مراجعه  
۱ ۹۷/۳/۲۷ لغایت ۹۷/۳/۲۸ پرستار (بروجرد، خرم آباد ، دلفان، دورود، ازنا و الیگودرز)
۲ ۹۷/۳/۲۹ لغایت ۹۷/۳/۳۰
حسابدار، پزشک عمومی، پزشک متخصص طب اورژانس، داروساز، روانشناس، کاردان آزمایشگاه، کارشناس اتاق عمل ،کارشناس آزمایشگاه ، کارشناس امور اجرایی بیمارستان ، کارشناس بهداشت حرفه ای ،کارشناس بهداشت محیط ، کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی ، کارشناس پرتو شناسی(رادیولوژی) ، کارشناس تجهیزات پزشکی ، کارشناس تغذیه ، کارشناس توانبخشی فیزیکی (فیزیوتراپی) ، کارشناس توانبخشی فیزیکی (کاردرمانی)،
کارشناس توانبخشی فیزیکی (گفتار درمانی)، کارشناس شبکه ، کارشناس هوشبری ، کارگزین ، ماما ، متصدی امور دفتری ، مددکار بهداشتی درمانی ، مسئول خدمات مالی (صندوق دار) ، مهندسی تاسیسات

*بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.

 

خبر ۲۶ فروردین ۹۷ - جذب ۲۲ پرستار بومی در شهرستان بروجرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از جذب ۲۲ پرستار بومی در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر کوروش ساکی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: سال گذشته آزمون استخدامی ۳۴۵ نفر در بروجرد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده در حال طی کردن مراحل گزینش هستند که به‌زودی به‌کارگیری خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: به‌غیراز رشته پرستاری، در سایر رسته‌ها تمامی نیروهای جذب‌شده بومی هستند.

ساکی اضافه کرد: ۲۲ ظرفیت خالی برای بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد داریم که امسال تماما از بین نیروهای بومی این شهرستان جذب خواهند شد.

پس از بازدید جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی برگزار شد که در این جلسه دکتر قدیمی قائم‌مقام و دکتر رضایی مدیر بودجه معاونت درمان و دکتر ابرازه مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین درمان و توسعه و کارشناسان واحدهای مختلف دانشگاه و رئیس و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بروجرد حضور داشتند.

در این جلسه مهم‌ترین خواسته‌ها و نقشه‌ی راه توسعه کامل بیمارستان توسط دکتر سبزیان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد عنوان شد.

مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این جلسه بررسی شامل وضعیت نیروی انسانی،تجهیزات به‌ویژه در بخش‌های آزمایشگاه،سونوگرافی و آمبولانس بود.

همچنین در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای مرتفع شدن نواقص و کاستی‌های بخش‌های مختلف بیمارستان صورت گرفت.

خبر ۲۶ اسفند ۹۶ - فهرست اسامی داوطلبان آزمون استخدامی سازمان سنجش مورخ ۹۶/۱۰/۱۰ دعوت شده برای بررسی مدارک

فهرست اسامی داوطلبان آزمون استخدامی سازمان سنجش مورخ ۹۶/۱۰/۱۰ (به میزان یک و نیم برابر در رشته های فاقد مصاحبه و سه برابر در رشته های دارای مصاحبه) دعوت شده برای بررسی مدارک

لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر در رشته های فاقد مصاحبه و سه برابر در رشته های دارای مصاحبه صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد به صورت موقت بوده و لیست نهایی جهت انجام مراحل گزینش و یا مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی سازمان سنجش، مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

برای مشاهده جدول زمانبندی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ اسفند ۹۶ - اسامی پذیرفته شدگاه آزمون بهورزی سال ۹۶

اسامی پذیرفته شدگاه آزمون بهورزی سال ۹۶ به شرح زیر اعلام می شود.:

الیگودرز

 ازنا 

بروجرد

چگنی

دلفان

دورود

خرم آباد

پلدختر

رومشکان

سپیدشت

سلسله

مقتضی است پذیرفته شدگان طبق برنامه زمان بندی و در دست داشتن مدارک ذیل به گزینش مراجعه نمایند

- ۴ قطعه عکس ۳در۴

- اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات

- اصل کارت ملی و کپی

- اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی

- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه برادران)

- سایر مدارک ( گواهی دوره بسیجی ، ایثارگری، دوره ICDLو . . . )

خبر ۲۰ دی ۹۶ - اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون بهورزی ۹۶ جهت معرفی به مصاحبه

لطفا توجه نمایید : ۱- اعلام اسامی در سایت بر اساس حروف الفبا و به منظور معرفی داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب نموده اند جهت انجام مصاحبه می باشد و مجموع نمرات مصاحبه و آزمون کتبی معیار اعلام نتیجه نهایی است. ۲- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط لازم اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است. از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. حتی در صورت پذیرفته شدن در آموزشگاه بهورزی و یا صدور حکم استخدامی، حکم مذبور لغو و بلااثر می گردد. ۳- شهرستان کوهدشت فاقد داوطلب دارای حد نصاب لازم می باشد.

برای مشاهده اسامی برادران اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اسامی خواهران اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ آبان ۹۶ - شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد.

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد

زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد

تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سنجش مجری آزمون وزارت بهداشت با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید (ویرایش جدید)

خبر ۲۰ آبان ۹۶ - اطلاعیه قابل توجه داوطلبان آزمون بهورزی ۹۶

آزمون راس ساعت ۱۰ صبح مورخ ۹۶/۸/۲۵ در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی به آدرس کیلومتر ۵ جاده خرم آباد بروجرد روبروی روستای کهریز برگزار می شود. کارت ورود به جلسه در روزهای شنبه یکشنبه ۲۰ و ۲۱ آبان با مراجعه داوطلبان به مراکز بهداشتی و واحدهای گسترش شهرستانهای مربوطه صادر خواهد شد.

خبر ۱۵ آبان ۹۶ - اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابرظرفیت رشته نیمه متمرکز فوریت های پزشکی

برنامه زمانبندی مراحل مصاحبه و معاینه معرفی شدگان این دانشگاه، بدین شرح اعلام می گردد :

* آدرس، برنامه، زمان و مکان : - روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۳و ۱۴آبان ماه ویژه معرفی شدگان رشته فوریتهای پزشکی خرم آباد کد(۲۷۰۸۶) از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعداز ظهر - روزهای دو شنبه و سه شنبه، ۱۵ و ۱۶ آبان ماه ویژه معرفی شدگان رشته فوریتهای پزشکی پلدختر کد(۲۷۰۸۷) از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعدازظهر - روز چهارشنبه ۱۷ آبان از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعداز ظهر برای افراد جامانده می باشد.

* محل برگزاری آزمون : خرم آباد کمالوند - کیلومتر ۴ جاده خرم آباد - بروجرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان (دانشکده پزشکی)

* مدارک مورد نیاز جهت ارائه در هنگام آزمون :

- اصل شناسنامه و کارت ملی - کارت پایان خدمت در صورت موجود بودن - گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی - گواهی پایان دوره متوسطه - ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل، جهت دانشجویان - ارائه مدارک کسب درجات عالی مسابقات ورزشی و آمادگی جسمانی - ارائه گواهینامه رانندگی در صورت موجود بودن -واریز مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال بابت هزینه مصاحبه به حساب شماره ۲۱۷۸۳۵۴۹۰۳۰۰۵ بانک ملی شعبه مرکزی به نام حساب درآمدهای آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان * ضمنا" همراه داشتن کفش ولباس ورزشی الزامیست. * محل برگزاری کلاسهای پذیرفته شدگان خرم آباد دانشکده پرستاری الیگودرز می باشد.

خبر ۲۰ مهر ۹۶ - فراخوان مرحله دوم جذب دستیار پژوهش

برنامه «جذب دستیار پژوهش»، برنامه ویژه پژوهشی برای پذیرش فارغ‌التحصیلان برتر علوم پزشکی در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت جهت گذراندن طرح نیروی انسانی و یا دوره سربازی است. اهداف اصلی این برنامه عبارتند از: ♦ توسعه علم و فناوری در حوزه سلامت ♦ تامین منابع انسانی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی ♦ تشویق فارغ‌التحصیلان برتر علوم پزشکی ♦ کاهش روند مهاجرت نخبگان حوزه سلامت

این برنامه به دو شکل زیر اجرا می‌شود: الف- جذب دستیاران پژوهش: مخصوص مشمولان خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح نیروی انسانی) معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس توافق به عمل آمده با معاونت علمی- فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد سالیانه ۱۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان برجسته گروه پزشکی را با عنوان «دستیاران پژوهشی» در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت جذب نماید تا خدمات مربوط به قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان خود را به عنوان محقق در این مراکز سپری کنند. سهمیه سالانه برنامه «جذب دستیاران پژوهشی» حداکثر ۳۰ پزشک عمومی (خانم مجرد یا متاهل) و ۷۰ دندانپزشک عمومی (خانم/ آقا) یا داروساز عمومی (خانم/ آقا) است.

شرایط جذب به شرح زیر است: معدل ۱۷ یا بالاتر ۲.حداقل یک مقاله منتشر شده و نمایه شده در ISI:Web of Science یا PubMed: MEDLINE به عنوان نویسنده اول یا مسوول یا حداقل دو مقاله منتشر شده و نمایه شده در نمایه نامه های فوق(بدون شرط نفر اول یا نویسنده مسئوول) تبصره ۱: پرونده افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های تیپ ۱(تهران، شهید بهشتی، ایران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، اهواز) با معدل ۱۶، واجد شرط ۲ و با سوابق تحقیقاتی برجسته نیز مورد بررسی قرار می گیرد. تبصره ۲: نحوه توزیع بر اساس رتبه‌بندی مراکز تحقیقاتی در ارزشیابی سالیانه که توسط معاونت تحقیقات و فناوری انجام می‌شود، صورت می‌گیرد.

فرآیند اجرا: ♦ ثبت‌نام و ارسال مدارک ♦ بررسی مدارک متقاضی توسط مسوول برنامه در معاونت تحقیقات و فناوری (زمان‌بندی: حداقل یک روز و حداکثر یک هفته) ♦ درصورت احراز شرایط متقاضی، ارسال معرفی نامه توسط معاونت تحقیقات و فناوری به اداره کل دفتر منابع انسانی وزارت بهداشت (زمان‌بندی: حداقل یک روز و حداکثر یک هفته) ب- جذب دستیاران پژوهش سرباز: مخصوص مشمولین خدمت نظام وظیفه معاونت تحقیقات و فناوری بر اساس توافق با دفتر ثبت‌نام پیام‌آوران بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سالیانه ۲۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان برجسته گروه پزشکی را با عنوان «دستیاران پژوهشی سرباز» در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت جذب می‌کند تا دوره نظام وظیفه خود را در این مراکز سپری کنند. مشمولان خدمت سربازیواجد هر سه شرط زیرمی‌توانند در برنامه «دستیار پژوهش سرباز» ثبت‌نام کنند: ♦ فارغ التحصیلان پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی عمومی، PhD در رشته‌های علوم پزشکی و کارشناسی ارشد علوم پایه معدل ۱۶ یا بالاتر ♦ چاپ حداقل یک مقاله نمایه شده در نمایه‌ نامه‌های ISI: Web of science یا PubMed: MEDLINE و یا Scopus

تبصره : در مراکز تحقیقاتیاستان تهران، استان گیلان، استان مازندران، شهر اصفهان، شهر تبریز، شهر شیرازموافقت نشده است فرآیند اجرا ♦ در ابتدا لازم است افراد متقاضی در سامانه متمرکز ثبت‌نام پیام‌آوران بهداشت در آدرس http://tips.behdasht.gov.irثبت‌نام کنند. ♦ در مرحله بعد، به منظور تعیین واجد شرایط بودن، افراد متقاضی در برنامه «جذب دستیاران پژوهش» در آدرسhttp://rap.hbi.irثبت‌نام کنند. ♦ افراد واجد شرایط لازم است برگه آماده به خدمت را طبق شرایط مندرج در سامانه متمرکز ثبت‌نام پیام‌آوران بهداشت دریافت کرده باشند. ♦ بررسی مدارک متقاضی توسط مسوول برنامه در معاونت تحقیقات و فناوری (زمان‌بندی: حداقل یک روز و حداکثر یک هفته) ♦ درصورت احراز شرایط متقاضی، ارسال معرفی نامه توسط معاونت تحقیقات و فناوری به دفتر ثبت‌نام پیام‌آوران بهداشت (زمان‌بندی: هر دو ماه یک‌بار و حداکثر یک هفته قبل از تاریخ اعزام)

برای مشاهده متن فراخوان مرحله دوم جذب دستیار پژوهش اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ مهر ۹۶ - اعلام اسامی ۱۹ نفر پذیرفته آزمون استخدامی ۹۵/۸/۲۱ دانشگاه علوم پزشکی لرستان

پذیرفته شدگان می بایست از تاریخ ۲۲ / ۷ / ۹۵ به گزینش دانشگاه با در دست داشتن مدارک ذیل مراجعه نمایند.

۱- ۶ قطعه عکس ۴*۳. ۲- کپی و اصل شناسنامه . ۳- کپی و اصل کارت ملی . ۴- کپی و اصل کارت خدمت سربازی (ویژه برادران ). ۵-کپی و اصل مدرک تحصیلی . ۶- یک عدد پوشه به همراه یک عدد گیره .

پذیرفته شدگان بعد از تشکیل پرونده گزینش می بایست به مرکز تخصصی طب کار افلاک به آدرس خرم آباد خیابان انقلاب بعد از بیمارستان شهدای عشایر نرسیده به خیابان ناصر خسرو جنب ساختمان پزشکی جندی شاپور کوچه شهید باقری برما جهت انجام آزمایشات و معاینات قبل از استخدام به مرکز تخصصی دکتر علی اکبر یار احمدی متخصص طب کار مراجعه نمایند

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید.

خبر ۱۹ مرداد ۹۶ - قایل توجه متقاضیان مناطق ذکر شده در اصلاحیه جدید آگهی ۲۳/ ۳ / ۹۶ (استخدام بهورز)

قایل توجه متقاضیان مناطق ذکر شده در اصلاحیه جدید آگهی ۲۳/ ۳ / ۹۶ تنها داوطلبانی می توانند در این مرحل از انتشار آگهی جهت شرکت در آزمون شرکت کنند که شرایط لازم را جهت مناطق ذکر شده در این اصلاحیه را داشته باشند .مناطقی که در اطلاعیه قبلی فرد یا افراد واجد شرایطی داشته دیگر نمی توانند جدیدآ ثبت نامه نمایند .

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ مرداد ۹۶ - اطلاعیه قابل توجه پذیرفته شدگان رشته شغلی پرستاران و مامایی ازمون ۲۱ / ۸ / ۹۵

پذیرفته شدگان محترم می توانند با در دست داشتن مدارک ذیل ظرف مدت یک هفته از تاریخ ۱۷ /۵ /۹۶ روز سه شنبه جهت تکمیل پرونده استخدامی به هسته گزینش دانشگاه به نشانی خرم آباد قاضی آباد خیابان ششم پائین تر از میدان توحید ( بیمارستان توحید ) ساختمان شماره ۴ دانشگاه مراجعه نمایند . ۱- اصل و تصویر شناسنامه . ۲-اصل و تصویر کارت ملی . ۳- اصل وتصویر کارت پایان خدمت ویژه برادران . ۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی . ۵- نامه ایثارگری . ۶- تعداد۶ قطعه عکس ۴*۳ سیاه وسفید .

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان رشته پرستاری اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان رشته مامایی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ مرداد ۹۶ - قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون شرکتی بیمارستان آیت الله بروجردی

کلیه شرکت کننده دارای شرایط اعلام شده در اطلاعیه های قبلی آزمون می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲و۳ مرداد ماه به سایت www.kar.lums.ac.irجهت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند .

خبر ۲۵ تیر ۹۶ - استخدام نیروی خدماتی در قالب نفر ساعت جهت خدمت در بیمارستان آیت اله بروجردی شهرستان بروجرد

شرکت خدماتی نسیم باران زاگرس بروجرد در نظر دارد تعداد ۳۵ نفر مرد و ۱۰ نفر زن نیروی خدماتی در قالب نفر ساعت جهت خدمت در بیمارستان آیت اله بروجردی از بین ثبت نام کنندگان در سایت کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به نشانی kar.lums.ac.ir که حداکثر تا تاریخ ۳۱ / ۴ / ۹۶ در سایت مذکور ثبت نام می نمایند با اولویت نیروهای بومی شهرستان بروجرد جذب نماید . شرایط شرکت کنندگان و زمان برگزاری آزمون از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و از طریق اطلاعیه های صادره در سطح شهرستان بروجرد اعلام خواهد شد . ضمناٌ شرایط ذیل جهت شرکت در آزمون مذکور الزامی می باشد.

۱-داشتن کارت پایان خدمات (برای برادران). ۲- داشتن سن قانونی ۲۰-۳۵ . ۳- مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم . ۴- بومی شهرستان بروجرد . ۵- دارا بودن سلامت جسمانی و روحی .

خبر ۱۸ تیر ۹۶ - جذب پرستار جهت راه اندازی بیمارستان اآیت اله بروجردی شهرستان بروجرد

پیرو  آگهی قبلی  در خصوص جذب پرستار و کارشناس فوریتهای پزشکی در نظر است تعداد ۳۰ پرستار با اولویت بومی جهت راه اندازی بیمارستان اآیت اله بروجردی شهرستان بروجرد به صورت شرکتی جذب گردند متقاضیان واجد شرایط می توانند با در دست داشتن مدارک ذیل از تاریخ درج این آگهی در سایت به مدت پنج روز به کارگزینی شبکه بروجرد مراجعه نمایند .

۱- اصل به همراه تصویر مدرک تحصیلی ۲- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت ۳- اصل و تصویر پایان طرح ۴- درخواست کتبی ۵- اصل شناسنامه بهمراه تصویر کلیه صفخات آن ۶- تعداد ۶ قطعه عکس ۳*۴

خبر ۲۴ خرداد ۹۶ - استخدام بهورز در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لرستان

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لرستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در واحدهای تحت پوشش خود طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی وتخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه های اجرایی در نظر دارد با توجه به تبصره ۶ ماده ۳۴ آئین نامه اداری ،استخدامی و تشکیلاتی کارمندان غیر هیات علمی دانشگاه و همچنین تبصره ۳ ماده ۲ دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز تعداد۹۹ نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی ،تخصصی ،مصاحبه وگزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به صورت قراردادی  به شرح فایل ذیل بکارگیری  نماید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

مهر ۹۵ - استخدام نیروی شرکتی پرستار در اورژانس بیمارستان امام خمینی بروجرد

دانشگاه علوم پزشکی لرستان: با توجه به نیاز اورژانس بیمارستان امام خمینی شهرستان بروجرد در نظر است تعداد ۳۰ نفر کارشناس پرستاری با اولویت بومی شهرستان بروجرد به صورت شرکتی جذب گردد. متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ ۹۵/۷/۳ با در دست داشتن مدارک ذیل به دفتر پرستاری شبکه بهداشت و درمان بروجرد مراجعه نمایند.

 برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ مرداد ۹۵ - آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر : معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان از برگزاری آزمون استخدامی رسمی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

۱ مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل آگهی و فایل راهنما اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

خبر ۲۸ فروردین ۹۵ - ۳۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان استخدام می‌شوند

خبرگزاری مهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی سال جاری ۳۰۰ نفر را به صورت شرکتی از طریق آزمون جذب خواهد کرد که این آزمون در ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی دریک ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان با اشاره به اینکه تعریف مشخصی برای حاشیه نشینی وجود ندارد، اظهار داشت: هر کدام از دستگاه های اجرایی تعریف خاصی از حاشیه نشینی دارند که این امر باعث متفاوت شدن خدمات رسانی به جمعیت هدف دستگاه ها شده است لذا باید در ابتدا یک تعریف واحد برای حاشیه نشینی در نظر گرفته شود. وی به اقدامات انجام شده در حاشیه شهرها و در قالب طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: در این راستا از مهرماه سال گذشته روانشناسان بالینی کارشناس و کارشناسی ارشد در پایگاه های سلامت و مراکز سلامت واقع شده در حاشیه شهرها جذب شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بکارگیری ۲۰ روانشناس بالینی مستقر در پایگاه های سلامت حاشیه شهرها طی سال گذشته خبر داد و افزود: برای سال جاری نیز ۵۵ روانشناس بالینی در این پایگاه های سلامت بکارگیری شده اند. دریک با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰ پایگاه سلامت به صورت استیجاری در مناطق حاشیه ای استان ایجاد شد، اضافه کرد: امسال نیز ایجاد ۵۵ پایگاه سلامت در مناطق حاشیه ای استان در دستورکار قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۲۲۰ نفر تحت عنوان مراقبین سلامت و بصورت شرکتی در استان جذب شدند، افزود: این افراد شامل روانشناس بالینی، مشاور تغذیه، ماما و نیروهای پزشکی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی سال جاری ۳۰۰ نفر را به صورت شرکتی از طریق آزمون جذب خواهد کرد که این آزمون در ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. دریک با تاکید بر اینکه باید فعالیت های مربوط به حوزه سلامت را تقویت کرد، بیان داشت: باید از انتقال بین نسلی مصرف مواد پیشگیری کرد برای این منظور باید با مشارکت بخش خصوصی به سراغ خانواده های دارای مشکل در حوزه اعتیاد رفت تا از ابتلاء بقیه افراد خانواده به این معضل جلوگیری شود.

خبر ۱۹ دی ۹۴ - آزمون استخدامی بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد 

خبرگزاری دانشجو : آزمون استخدامی بهورزی با حضور ۴۸۳ داوطلب در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، احمد آدینه مدیر توسعه سازمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی بهورزی در این دانشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در این آزمون ۴۸۳ داوطلب شامل ۲۸۵ داوطلب زن و۱۸۰داوطلب مرد شرکت کردند. وی افزود: پس از برگزاری آزمون علمی و انجام مراحل گزینش ۷۲ نفر از این داوطلبین برای خدمت در خانه های بهداشت روستایی به استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان درخواهند آمد. توسعه سازمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از بین پذیرفته شدگان نهایی ۳۵ بهورز مرد و ۳۷ بهورز زن خواهند بود.

خبر ۲۳ آبان ۹۴ - جذب بیش از یک‎هزار پزشک و پرستار در لرستان

خبرگزاری ایسنا : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از جذب بیش از ۱۰۰۰ پزشک و پرستار در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، دکتر «دریک» در جلسه بررسی مشکلات و مسائل بهداشتی درمانی شهرستان دلفان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «کاری کنید که مردم دغدغه‎ای جز بیماری نداشته باشند» اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان برنامه‎ها و طرح‎های ویژه در شهرستان‌های استان به‌ویژه دلفان اجرایی کرده است.

وی با بیان این‌که پایگاه سلامت برای حاشیه شهرها و شهرهای بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر در شهرستان دلفان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد خانه‌های بهداشت سیار با هدف تحت پوشش قرار دادن مناطق محروم، دوردست و پراکنده شهرستان با حضور پزشکان و روحانیان مروج سلامت در تیم سیار، ایجاد مرکز آموزش عالی سلامت با همکاری مقامات دولتی و سیاسی و استفاده از مشارکت خیرین در توسعه زیرساخت‎های بهداشتی درمانی شهرستان از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لرستان است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تقویت و تجهیز بخش‌های ویژه بیمارستانی(ICU ،CCU و...) با هدف کاهش انتقال بیماران به مراکز و شهرستان‌های دیگر، جداسازی بخش درمان سرپایی از بیمارستان با اهداف افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی در بخش بستری بیمارستان و ایجاد کلینیک‌های تخصصی متناسب با نیاز شهرستان از دیگر برنامه‌های دانشگاه در این شهرستان است. دکتر دریک از جذب ۱۱۱۰ پزشک، پرستار و... از طریق آزمون و با اولویت سهمیه خانواده معزز شهدا، جانبازان و متقاضیان بومی خبر داد و گفت: در این راستا رتبه نخست کشوری را کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک ضمن تقویت شرایط رفاهی و حقوقی متخصصان قصد داریم زمان ماندگاری آنان را در استان افزایش دهیم.

اعلام نتابج

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

استخدام در آزمون استخدام شرکتی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان لرستان برای تامین نیروی انسانی خود براساس دستور عمل تامین مراقبتهای اولیه سلامت در مناطق حاشیه شهر ، سکونتگاه های غیر رسمی و شهر های بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر ، افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی در حیطه های عمومی و تخصصی پس از طی کردن مراحل گزینش به صورت شرکتی به شرح زیر بکارگیری می شود :

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

دریافت کارت آزمون

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان لرستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز جدیدالتاسیس و توسعه یافته در مشاغل بهداشتی و درمانی به صورت پیمانی استخدام می نماید. متن آگهی استخدام متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد داوطلبان می بایست به منظور ثبت نام و تکمیل برگ درخواست شغل مطابق مفاد آگهی استخدامی از ساعت ۸ صبح  روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۲/۲۳ لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۴/۳/۲ اقدام نمایند. ضمنا هرگونه اطلاع رسانی به داوطلبان از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آگهی در سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ