آرشیو استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

خبر ۸ بهمن ۹۸ - زمان و مکان مصاحبه تخصصی رشته مددکار بهداشتی درمانی آزمون استخدامی سال۹۸

پیرو اعلام نتایج اولیه هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی (ویژه دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ) آبان ماه سال۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه شماره ۲ ، بدینوسیله به اطلاع می رساند داوطلبان معرفی شده رشته مددکار بهداشتی درمانی مشمول بررسی مدارک که پس از تطبیق و بررسی مدارک ارائه شده در دانشگاه ،واجد شرایط حضور در مرحله مصاحبه تشخیص داده شده اند می رساند: بر اساس اعلام وزارت متبوع مقتضی است طبق جدول ذیل شخصا به همراه مستندات مورد نیاز قید شده جهت حضور در مرحله مصاحبه اقدام لازم بعمل آورند.

مدارک مورد نیاز جهت کلیه مصاحبه شوندگان در زمان مصاحبه :
۱- کلیه مدارک و مستندات مربوط به شرکت درآزمون استخدامی که در زمان تحویل مدارک به دانشگاه ارائه نموده اند.
۲- کلیه مستندات مربوط به سوابق گذراندن دوره های آموزشی، مشارکت در پژوهش،تالیف و یا ترجمه کتاب(نظیر ارائه گواهی دوره های آموزشی مرتبط در حیطه مددکاری اجتماعی ، پرینت صفحه اول مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی، پرینت شناسنامه طرح های پژوهشی، پرینت جلد و شناسنامه کتاب چاپ شده و...)

رشته شغلی روز  مصاحبه تاریخ مصاحبه ساعت مکان مصاحبه
 مددکار بهداشتی درمانی شنبه ۹۸/۱۱/۱۲ ۸:۳۰ اصفهان-خیابان هزار جریب دانشگاه علوم پزشکی -ورودی تالار سبز-ساختمان مدیریت مطالعات و توسعه پزشکی (EDC)، تالار زیتون

تذکر مهم : با توجه به اینکه حضور شخص داوطلب جهت حضور در مرحله مصاحبه الزامی میباشدو زمان دیگری جهت انجام مصاحبه تخصصی اعلام نخواهد شد ، لذا مجدداً تاکید می گردد عدم مراجعه شخص داوطلب در زمان مقرر ) مهلت تعیین شده در جدول فوق ( به منزله انصراف ویا نداشتن شرایط ،تلقی وداوطلب مزبور از انجام سایر مراحل بعدی محروم شده وحق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت .

جهت دریافت فایل راهنما کلیک نمایید.

خبر ۲۳ دی ۹۸ - اعلام فرآیند بررسی و نحوه تحویل مدارک داوطلبان مشمول بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۳۰ / ۰۸ / ۹۸

پیرو اعلام اسامی پذیرفته شدگان هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی)ویژه دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( آبان ماه سال ۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ،بدینوسیله به اطلاع می رساند : طبق مفاد دفترچه راهنمای آزمون ۹۸ افرادی که اسامی آنان بر اساس اظهارات زمان ثبت نام از طریق سازمان مذکور )بصورت مشروط( بعنوان مشمولین مجاز به بررسی مدارک درج گردیده )در رشته های بدون مصاحبه یک برابر ظرفیت و برای شغل محل های دارای مصاحبه که در جدول مشاغل آگهی درج گردیده جهت سهمیه آزاد تا سه برابر ظرفیت و برای سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد و همچنین سهمیه معلولین و سهمیه ۵ درصد ایثارگران تا ۲ برابر ظرفیت در صورت وجود ومعرفی داوطلب واجد شرایط ( بایستی مدارک مورد نیاز قید شده بشرح ذیل راطبق جدول زمانبندی مشروحه شخصاً تحویل نمایند .

جهت دریافت متن اطلاعیه و جدول زمان و مکان تحویل مدارک کلیک نمایید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اینجا کلیک کنید

خبر ۲۳ آبان ۹۸ - تغییر تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون پذیرش نیروی روانشناس بالینی با شرکت های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

وبدا؛ رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به همزمانی آزمون پذیرش نیروی روانشناس بالینی با شرکت های طرف قرارداد دانشگاه با آزمون سایر ادارات و موسسات دولتی و درخواست های مکرر، تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون تغییر یافت.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری با بیان اینکه آگهی پذیرش از طریق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مربوطه در محلهای مورد نیاز از طریق بخشداری، دهداری، شورای اسلامی و سایر اماکن عمومی و نصب اطلاعیه در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت از چهاردهم لغایت بیستم آبان ماه ۹۸ انتشار یافته است افزود: تاریخ اطلاع رسانی با توجه به مفاد آگهی تا تاریخ ۲۷/۸/۹۸ تمدید شد.
وی، زمان ثبت نام (زمان تحویل مدارک به مرکز بهداشت استان) را سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ آبان ماه اعلام کرد.
جزایری گفت: داوطلبان باید سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم آذرماه برای تحویل کارت از شهرستان مربوطه اقدام نمایند.
رئیس مرکز بهداشت استان در ادامه، تاریخ آزمون را پنج شنبه مورخه ۷ / ۹ / ۹۸ اعلام کرد.
وی یادآور شد، ساعت شروع آزمون ۹ صبح محل در محل "سالن شهید ضیایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در رحمتیه می باشد و داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.
وی در خصوص جزئیات برگزاری آزمون گفت: با توجه به مجوز کتبی مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ کمیته منابع انسانی دانشگاه، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهار محال و بختیاری، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش با برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه تعداد ۱۳ نفر از افراد واجد الشرایط را به شرکت های طرف قرارداد معرفی می نماید.
جزایری افزود: این افراد در شهرستان های لردگان، فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ بکار گیری می شوند.
وی با بیان اینکه یک نفر از نیرو ها خانم و در مرکز مشاوره بیماری های رفتاری لردگان بکارگیری می شود افزود: این نیرو علاوه برارائه خدمات روانشناسی بالینی خدمات مددکاری اجتماعی را هم عهده دار خواهد بود.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید ضمن دارا بودن شرایط عمومی شرکت در آزمون، شرایط اختصاصی ثبت نام شامل: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته روانشناس بالینی، حداکثر سن داوطلبین با مدرک کارشناسی ۳۵ سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۴۰ سال تمام را دارا باشند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع قید شده در شرایط اختصاصی و دارندگان مدرک تحصیلی در رشته های غیر مرتبط با رشته های مندرج در این دستورالعمل مجاز نمی باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: متقاضیان می توانند به مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، زیرسایت معاونت بهداشتی و کلیک بر لینک خبر مربوطه اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.
جزایری در ادامه متذکر شد، دانشگاه هیچ تعهدی در خصوص بکارگیری شرکت کنندگان نداشته و آزمون فوق صرفاً به منظور اولویت بندی ومعرفی افراد به شرکت طرف قرارداد در صورت نیاز مراکز تابعه می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبین فقط مجاز به انتخاب یک محل جغرافیایی خدمت می باشند.

خبر ۲۱ خرداد ۹۸ - اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دستیاری تخصصی

با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان دوره ۴۶آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال تحصیلی ۹۹-۹۸

مراتب ذیل جهت اطلاع کلیه افراد پذیرفته شده اعلام می گردد.

۱-تاریخ ثبت نام :

از ۹۸/۰۵/۰۵لغایت ۹۸/۰۵/۰۷

۲-مکان ثبت نام :

شهرکرد ,بلوار آیت الله کاشانی ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ساختمان معاونت آموزشی ,اداره پذیرش و ثبت نام و امتحانات

۳-شروع به دوره پذیرفته شدگان دارای پایان خدمات لایحه نیروی انسانی و یا معاف از انجام خدمات مذکور: ۹۸/۰۶/۰۲

۴-شروع به دوره پذیرفته شدگان در حال تحصیل در مقطع پزشکی عمومی : ۹۸/۰۷/۰۱

۵-شروع به دوره پذیرفته شدگان در حین انجام خدمات قانونی(مشمولین لایحه طرح نیروی انسانی,پیام آوران بهداشت و سربازان در حال خدمت): ۹۸/۰۷/۰۱

۶- کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام ملزم به ارائه اصل مدارک ثبت نامی منطبق با سهمیه پذیرش به دانشگاه می باشند.

۷-سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی می باشد.

۸-شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی می باشد.

۹-عدم تکمیل مراحل ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع دوره در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می گردد.

۱۰-مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام بهردلیل ,از شرکت و پذیرش دستیار سال آینده (دوره۴۷) محروم می باشند و در مراحل تکمیل ظرفیت دوره چهل و ششم (در صورت وجود) نیز وارد نخواهند شد.

۱۱-کلیه دستیاران پذیرفته شده بورسیه سایر ارگانهای دولتی و نظامی که ملزم به پرداخت شهریه می باشند میبایست بلافاصله پس از ثبت نام اولیه نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایند لازم به ذکر است معرفی این قبیل دستیاران جهت شروع دوره منوط به تایید حسابداری دانشکده پزشکی مبنی بر پرداخت شهریه می باشد.

-مدارک ثبت نام (ثبت نام بصورت حضوری می باشد):

۱-عکس داوطلب ۴x۳ (۶ قطعه در موعد ثبت نام حضوری پشت نویسی شده تحویل نمائید)

۲- شناسنامه از تمام صفحات

۳- کارت ملی (پشت و رو)

۴- گواهی پایان خدمات قانونی (طرح نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن

۵-پروانه دایم پزشکی جهت پذیرفته شدگانی که دارای پروانه دایم می باشند.

۶-کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان بصورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس +۱۰

۷-تصویر آخرین حکم استخدامی برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی و پیمانی دولت می باشند.

۸-ارایه گواهی رتبه اول از معاونت آموزشی دانشگاه آموزشی محل تحصیل جهت پذیرفته شدگان سهمیه رتبه اول از دانشگاههای دولتی

۹- گواهی یا دانشنامه دوره دکترای عمومی یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر نیز می بایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۱ باشد ارائه نمایند .

۱۰-کارت نظام پزشکی

۱۱-نامه موافقت با شروع دوره دستیاری پذیرفته شدگان کادر ثابت نیروی نظامی و انتظامی از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد مشترک ارتش جمهوری اسامی ایران یا اداره کل بهداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدت طول دوره دستیاری .

۱۲-تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع جهت فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی

۱۳-موافقت نامه بدون قید و شرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل جهت پذیرفته شدگانی که استخدام رسمی یا پیمانی سازمانهای مختلف میباشند.

۱۴-حکم مرخصی بدون حقوق یا حکم ماموریت آموزشی جهت افرادی که استخدام رسمی یا پیمانی ادارات و یا سازمان های دولتی میباشند (بدیهی است تاریخ اجرای حکم می بایست از تاریخ شروع دوره دستیاری و به مدت طول دوره دستیاری باشد)

۱۵-مدارک مربوط به سهمیه (رزمندگان، استعداد های درخشان،۱% و ...) بر اساس دستورالعمل های پذیرش دستیار مندرج در دفترچه راهنما

۱۶-تصویر کارنامه قبولی با ذکر نمره و رتبه قبولی

۱۷-اصل سند تعهد محضری(براساس سهمیه قبولی و پس از دریافت فرم مربوطه ازامورحقوقی دانشگاه نسبت به تنظیم سند تعهد در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی کشور اقدام و اصل سند را در هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.)

خبر ۲۰ خرداد ۹۸ - آگهی بکارگیری نیروی مشمول تعهدات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می رساند، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اولین فراخوان بکارگیری نیروهای تعهدات در رشته های علوم پایه را برگزار می‌نماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی می‌باشد.

مهلت ثبت نام از ۲۰ خرداد ۹۸ تا پایان ساعت ۲۴ مورخ ۲۷ خرداد ۹۸ می باشد.

شرایط عمومی:

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

د) انجام خدمت وظیفه عمومی ، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان)

هـ) تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات اجرایی جذب دانشگاه

شرایط اختصاصی :

۱ - دارا بودن مدرک دکترای تخصصیPh.D) ) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه

۲- شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می‌باشد.

۳- عنوان رشته متقاضی می بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقا مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می‌باشد .

۴- در هر رشته در شرایط مساوی ، اولویت استخدام با متقاضیان بومی می‌باشد.

۵- متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره های مجازی) و یا دوره‌ های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده اند نمی توانند در فراخوان جذب دانشگاه شرکت نمایند.

تمامی رشته های مورد نیاز در سال اول تعهدات به صورت غیر هیات علمی میباشند.

مدارک مورد نیاز :

۱. تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۲. رزومه علمی(CV)

۳. تصویر کارت ملی (هر دو طرف)

۴. تصویر تمام صفحات شناسنامه

۵. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا برگه نظام وظیفه

۶. عکس ۳*۴ تعداد ۶ قطعه

۷. شرح حال مختصری از دوران زندگی خود با تکیه بر جنبه های عقیدتی

تذکرات بسیار مهم

لازم است داوطلبان محترم ابتدا از طریق سایت دانشگاه اقدام به ثبت نام نمایند و سپس مدارک ذکر شده در بند فوق را به همراه مستندات علمی خود به صورت منظم در یک پوشه آبی رنگ قرار داده و جهت بررسی و انجام مصاحبه طبق جدول زیر به صورت حضوری مراجعه نمایند.

*ضمنا ترتیب قرار دادن مستندات علمی بر اساس فرم پیوست باشد.

جدول رشته های مورد نیاز

کد رشته رشته مقطع جنسیت ظرفیت توضیحات
۱ اپیدمیولوژی دکتری مرد/زن ۲ نفر  
۲ ویروس شناسی پزشکی دکتری مرد/زن ۱ نفر  
۳ بیوشیمی بالینی دکتری مرد ۱ با پایه علوم آزمایشگاهی یا زیست شناسی
۴ پرستاری با گرایش مراقبت های ویژه کارشناسی ارشد یا دکتری ترجیحا مرد ۱ نفر محل خدمت دانشکده پرستاری شهرکرد میباشد.
۵ پرستاری گرایش اطفال کارشناسی ارشد یا دکتری ترجیحا مرد ۱ نفر محل خدمت دانشکده پرستاری شهرکرد میباشد.
۶ پرستاری (داخلی جراحی) دکتری مرد/زن ۱ نفر محل خدمت دانشکده پرستاری شهرکرد میباشد.
۷ اتاق عمل کارشناسی ارشد مرد/زن ۱ نفر محل خدمت دانشکده پرستاری بروجن میباشد
۸ پرستاری (داخلی جراحی) دکتری مرد/زن ۱ نفر محل خدمت دانشکده پرستاری بروجن میباشد
۹ علوم اعصاب(نوروساینس) دکتری مرد/زن ۱ نفر علوم اعصاب (نوروساینس) و نوروفیزیولوژی با ترجیح نوروساینس(محل خدمت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی میباشد)
۱۰ ایمنی شناسی پزشکی دکتری مرد/زن ۱ نفر محل خدمت مرکز تحقیقات سلولی مولکولی میباشد.

 

جدول زمانبندی جهت مصاحبه

ردیف رشته زمان مراجعه جهت مصاحبه محل مصاحبه
۱ اپیدمیولوژی ۱۱ تیرماه ۹۸ ساعت ۱۰ صبح شهرکرد، مجتمع آموزشی رحمتیه، دانشکده بهداشت
۲ ویروس شناسی پزشکی ۹۸/۰۳/۲۹ ساعت ۱۱ صبح شهرکرد، مجتمع آموزشی رحمتیه، دانشکده پزشکی
۳ بیوشیمی بالینی ۹۸/۰۴/۰۲ ساعت ۱۱ صبح شهرکرد، مجتمع آموزشی رحمتیه، دانشکده پزشکی
۴ پرستاری با گرایش مراقبت های ویژه ۹۸/۰۴/۱۶ شهرکرد، مجتمع آموزشی رحمتیه، دانشکده پرستاری و مامایی
۵ پرستاری گرایش اطفال
۶ پرستاری (داخلی جراحی)
۷ اتاق عمل ۹۸/۰۴/۱۰ بروجن، میدان جهاد، دانشکده پرستاری بروجن
۸ پرستاری (داخلی جراحی)
۹ علوم اعصاب(نوروساینس) ۹۸/۰۴/۱۴ از ساعت ۹ صبح شهرکرد، مجتمع آموزشی رحمتیه، پژوهشکده علوم پایه سلامت
۱۰ ایمنی شناسی پزشکی

 

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ خرداد ۹۸ - نتایج مرحله اول آزمون بکارگیری شرکتی مورخه ۱۰/۱۲/۱۳۹۷ به میزان سه برابر ظرفیت

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،نتایج مرحله اول آزمون بکارگیری شرکتی مورخه ۱۰/۱۲/۱۳۹۷ به میزان سه برابر ظرفیت اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ خرداد ۹۸ - اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی (یک ونیم برابر ظرفیت) آزمون قراردادی مورخ ۲۴ / ۱۲ / ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

با توجه به بررسی مدارک داوطلبان در مرحله اول، بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان (یک و نیم برابر ظرفیت) کلیه شغل محل های آزمون قراردادی مورخ ۲۴ / ۱۲ / ۹۷ مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در فایل پیوست اعلام شده است.
در همین ارتباط لازم است:داوطلبان پذیرفته شده حداکثر لغایت مورخ ۳۱ / ۰۳ / ۹۸ نسبت به ارائه مدارک به مدیریت هسته گزینش دانشگاه به نشانی شهرکرد خیابان آیت الله کاشانی ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام نمایند.


برای مشاهده اطلاعیه و مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید
برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش و جذب بهورز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، نتایج نهایی آزمون پذیرش وجذب بهورز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مورخه ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۲۲ اسفند ۹۷ - دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،لینک دریافت کارت آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فعال گردید.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ اسفند ۹۷ - استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی استان چهارمحال و بختیاری برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای تحت پوشش، طبق مفاد دستور العمل نحوه برگزاری آزمونهای مصوب هیات امناء درنظر دارد از محل مجوزهای در اختیار و با توجه به ماده یک قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، تعداد ۳۴ نفر ا افراد واجد الشرایط را از طریق امتحان عمومی ، تخصصی وگزینش به صورت قراردادی کار معین(موضوع تبصره ۵ ماده ۳۱ آیین نامه اداری استخدامی کارمندان غیرهیات علمی دانشگاه) با در نظرگرفتن شرایط مندرج در آگهی پیوست ، جذب و بکارگیری نماید.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید
برای مشاهده لینک ثبت نام اینجا کلیک نمایید
برای دریافت کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ مهر ۹۷ - اطلاعیه زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی فراخوان جذب هیئت علمی اسفند ماه ۱۳۹۶

اطلاعیه زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی متقاضیان فراخوان جذب هیئت علمی اسفند ماه ۱۳۹۶ رشته بیوتکنولوژی پزشکی
احتراماً به اطلاع متقاضیان فراخوان جذب هیئت علمی اسفند ماه ۱۳۹۶ رشته بیوتکنولوژی پزشکی مرکز تحقیقات بیوشیمی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می رساند انجام مصاحبه علمی متقاضیان این رشته در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۷/۱۷ ساعت ۱۱:۳۰-۸:۳۰ در مجموعه پردیس رحمتیه این دانشگاه انجام خواهد شد. پیرو تماس تلفنی با متقاضیان محترم، به استحضار می رساند جهت تداوم فرآیند جذب، حضور در این جلسه الزامی می باشد و در غیر اینصورت اقدامات بعدی جهت تکمیل فرآیند جذب امکان پذیر نخواهد بود.

خبر ۲ مهر ۹۷ - نتیجه آزمون پژوهشیارشرکتی مورخه ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ به میزان ۱/۵ برابر ظرفیت اصلی و ذخیره 

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای پذیرفته شدگان گرامی به اطلاع میرسانیم،نتیجه آزمون پژوهشیارشرکتی مورخه ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ به میزان ۱/۵ برابر ظرفیت اصلی و ذخیره اعلام شد

 برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ مرداد ۹۷ - نتایج نهایی آزمون بکارگیری نیروهای کمک پرستار شرکتی مورخه ۱۳۹۶/۱۲/۲۵

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای پذیرفته شدگان گرامی به اطلاع میرسانیم،نتایج نهایی آزمون بکارگیری نیروهای کمک پرستار شرکتی مورخه ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ به میزان ۱.۵ برابر ظرفیت اصلی وذخیره اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ مرداد ۹۷ - نتایج نهایی آزمون بکارگیری نیروهای خدماتی(نگهبانی و سرایدار) علوم پزشکی شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما پذیرفته شدگان گرامی به اطلاع میرسانیم ، نتایج نهایی آزمون بکارگیری نیروهای خدماتی(نگهبانی و سرایدار) شرکتی مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ((به میزان ۱.۵ برابر ظرفیت)) اعلام شد

برای مشاهد نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ تیر ۹۷ - اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دی ماه ۹۶دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما پذیرفته شدگان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ پیرو اطلاعیه شماره ۱ و با توجه به بررسی مدارک داوطلبانی که در مرحله اول، اسامی آنان مشمول دریافت و بررسی مدارک اعلام گردید،فهرست پذیرفته شدگان نهایی (برابر ظرفیت) کلیه شغل محل های آزمون استخدامی دیماه سال ۹۶ مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در فایل پیوست اعلام شده است.
* اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته شغل هایی که برابر تعداد مورد نیاز مندرج در آگهی آزمون ، ظرفیت آن تکمیل نگردیده ، در صورت داشتن داوطلب واجد شرایط و پس از بررسی مدارک (( با رعایت قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی یاد شده)) در مرحله تکمیل ظرفیت متعاقبا اعلام خواهد گردید.
* در اجرای بند تذکرات و توصیه های کلی مندرج در صفحه ۱۶ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دیماه ۹۶ ، کلیه داوطلبین می توانند اعتراضات احتمالی خود را در خصوص نحوه بررسی مدارک و اعمال سهمیه ها و امتیازات قانونی از تاریخ ۹۷/۰۴/۰۹ بمدت ۲۰ روز، به ستاد دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نموده ، فرم اعتراض را دریافت و پس از تکمیل به دبیرخانه مرکزی ستاد دانشگاه تحویل نمایند.

برای مشاهده اسامی نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۹۷ - نتایج آزمون بکارگیری نیروهای کارشناسی و کمک پرستاری شرکتی تاریخ ۹۶/۱۲/۲۵

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم؛نتایج آزمون بکارگیری نیروهای کارشناسی و کمک پرستاری شرکتی مورخ ۹۶/۱۲/۲۵ (به میزان ۱/۵ برابر ظرفیت برای مشاغل کارشناسی و نتایج مرحله اول برای رشته های پزوهشیار و کمک پرستاری به میزان ۳ برابر ظرفیت) اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر  ۱۲ خرداد ۹۷ - نتایج مرحله اول آزمون بکارگیری نیروهای نگهبان ، سرایدار و خدماتی نظافتچی

به پیوست نتایج مرحله اول آزمون بکارگیری نیروهای نگهبان ، سرایدار و خدماتی نظافتچی شرکتی مورخ ۹۶/۱۲/۱۱ ( به میزان ۳ برابر ظرفیت برای امور نگهبانی و سرایداری و ۲ برابر ظرفیت رشته خدماتی « نظافتچی » ) اعلام می گردد .

برای مشاهده  اطلاعیه آزمون اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج نیروهای سرایدار اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج نیروهای نظافتچی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج نیروهای نگهبان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ خرداد ۹۷ - فراخوان جذب دستیار پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به استحضار می‌رساند معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در راستای راهبردهای کلان و اقدامات ملی سند راهبردی کشور در امور نخبگان (مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی- سال ۱۳۹۱) از آذر‌ماه سال ۱۳۹۳ با مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت و هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت، برنامه جذب دستیار پژوهش (پزشک/داروساز/دندانپزشک عمومی مشمول طرح نیروی انسانی) در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین با هماهنگی دفتر ثبت‌نام و توزیع پیام‌آوران بهداشت وزارت متبوع، در تیرماه ۱۳۹۴ برنامه جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی را آغاز نموده است. علاقمندان و دارندگان شرایط لازم می توانند به پورتال " برنامه جذب دستیاران پژوهشی به به نشانی http://rap.hbi.ir مراجعه و اطلاعات بیشتر را مطالعه نمایند. لازم به ذکر است در حال حاضر ستاد نیروهای مسلح با جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی استان تهران، استان گیلان، استان مازندران، استان قم، استان قزوین، استان سمنان، استان مرکزی، استان زنجان، استان البرز، استان اصفهان، شهر تبریز، شهر شیراز و شهر مشهد موافقت نکرده است و اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌‌های شهرهای مذکور می‌بایست با هدف جذب متقاضیان در مراکز سایر دانشگاه‌ها انجام گیرد. هرگونه تغییر در پذیرش شهرها در خبرهای صفحه نخست سامانه برنامه درج و به روزرسانی خواهد شد.

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۷ - اطلاعیه قابل توجه داوطلبان رشته فوریتهای پزشکی آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ اسفند ۹۶ - اعلام اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱

برای مشاهده اطلاعیه دریافت مدارک اینجا کیلک نمایید

برای مشاهده فهرست اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ اسفند ۹۶ - اطلاعیه دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

داوطلبان محترمی که در زمان مقرر برای شرکت در آزمون شرکتی ثبت نام نموده وکد رهگیری دریافت داشته اند لازم است در روز های چهارشنبه و پنجشنبه ۹۶/۱۲/۲۴ و ۹۶/۱۲/۲۵ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

برای دریافت کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ اسفند ۹۶ - استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

آگهی دعوت به همکاری شرکتی برای مدت محدود جهت بکارگیری نیرو در رشته های کارشناسی و کمک پرستاری در سطح استان در وبلاگ شرکت به نشانی Azmoon۹۵.rozblog.com منتشر گردیده است. آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی حداکثر لغایت روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ "جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آگهی به نشانی فوق الذکر مراجعه نمائید"

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

برای دریافت کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ اسفند ۹۶ - دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به اطلاع می رسانیم ،لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ اسفند ۹۶ - پانزدهمین دوره فراخوان جذب هیات علمی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

مهلت ثبت نام اینترنتی از اول اسفند ۹۶ تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۸ اسفند ۹۶ می باشد . متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://jazb.aac.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

توجه : متقاضیان محترم جهت تکمیل مدارک ارسالی به سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - حوزه ریاست - زیر سایت دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی - فرمها - فرم بررسی توانایی علمی داوطلبین جذب هیات علمی مراجعه نموده و بر اساس این فرم، مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب ارسال نمایند.

خبر ۲۵ بهمن ۹۶ - آگهی دعوت به همکاری برای مدت محدود شرکتهای خدماتی - نیروهای خدماتی شهرکرد

شرکت های صدرا بتن مهبد ، ساحل لردگان و آفتاب مهر ممسنی در نظر دارند جهت جذب نیروهای مورد نیاز در رشته های خدماتی نظافتچی /نگهبانی و سرایداری ( به شرح جداول ذیل) از طریق آزمون کتبی و عملی و تایید صلاحیت عمومی از بین افراد واجد شرایط بصورت شرکتی برای مدت محدود بکارگیری نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی حداکثر لغایت روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ می باشد

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ بهمن ۹۶ -  اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی (نیمه متمرکز )

ضمن عرض سلام وتبریک وخیرمقدم ، به اطلاع پذیرفته شدگان رشته فوریتهای پزشکی (نیمه متمرکز) این دانشگاه میرساند زمان ومکان ثبت نام به شرح ذیل می باشد.

زمان ثبت نام : از تاریخ ۲۳ الی ۲۴بهمن ماه سال جاری از ساعت ۸صبح لغایت ۱۴بعد از ظهر مکان ثبت نام : شهرکرد بلوار آیت الله کاشانی دانشگاه علوم پزشکی ، ساختمان معاونت آموزشی ، اداره پذیرش وثبت نام مدارک لازم : کلیه مدارک مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تلفن تماس : ۳۳۳۵۰۳۴۱ توجه : ارایه پرینت قبولی اخذ شده از سایت سازمان سنجش هنگام ثبت نام الزامی است.

خبر ۲۵ آبان ۹۶ - شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد.

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سنجش مجری آزمون وزارت بهداشت با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید (ویرایش جدید)

۱۷ مهر ۹۶ - فراخوان دوم جذب دستیار پژوهش-مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و سایر مراکز

جذب دستیار پژوهش (در قالب طرح نیروی انسانی و دستیار پژوهشی سرباز) در مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و سایر مراکز تحقیقاتی کشور به استحضار دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز می رساند معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی وزارت متبوع را در دستور کار خود قرار داده است و امکان جذب فارغ التحصیلان برتر (پزشک عمومی، داروساز عمومی و دندانپزشک عمومی) مشمول طرح نیروی انسانی و همچنین جذب فارغ التحصیلان برتر (کارشناسی ارشد و بالاتر کلیه رشته های دانشگاه های علوم پزشکی) برای گذراندن خدمت سربازی در مراکز تحقیقاتی این دانشگاه فراهم گردیده است. متقاضیان جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط و جزئیات کامل و نیز اطلاع از پذیرش سایر مراکز تحقیقاتی کشور می توانند به سامانه برنامه به نشانی http://rap.hbi.ir مراجعه نمایند.

۳۱ مرداد ۹۶ - اعلام زمان ثبت نام از قبول شدگان دستیار تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان گرامی دوره دستیاری تخصصی سال ۱۳۹۶ بدینوسیله تاریخ ثبت نام و شروع کلاسها به شرح ذیل اعلام می گردد: تاریخ ثبت نام : ۴ لغایت ۷ شهریور ماه تاریخ شروع کلاسها : ۲۰ شهریور ماه محل ثبت نام : شهرکرد ، بلوار آیت الله کاشانی ، ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

۱۱ مرداد ۹۶ - قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی متمرکز مورخ ۲۱-۰۸-۱۳۹۵

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی متمرکز مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ (رشته های کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی) که نام آنان از طریق کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور( منتشره در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۳)به عنوان پذیرفته شده نهایی(برابرظرفیت ) تایید و اعلام گردیده ، می رساند که حداکثر لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ نسبت به ارائه کارنامه قبولی نهایی خود به مدیریت منابع انسانی دانشگاه( واحد امور استخدام) اقدام نمایند . بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.

۲۷ فروردین ۹۶ - تاریخ ثبت نام نیروهای طرحی در فصل بهار

ثبت نام نیروهای طرحی در فصل بهار از ۱۳۹۶/۲/۱ شروع و تا ۱۰/ ۲/ ۱۳۹۶ ادامه دارد . متقاضیانی که فارغ التحصیل گردیده اند . بایستی در فاصله زمانی یاد شده به آدرس ذیل مراجعه نمایند .

سامانه تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت : www.tarhreg.behdasht.gov.ir

برای مشاهده اطلاعیه در پرتال دانشگاه شهرکرد اینجا کلیک نمایید

۱۴ فروردین ۹۶ - فراخوان جذب هیات علمی پژوهشی دانشکده دندانپزشکی -دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارد جهت تکمیل کادر هیات علمی پژوهشی دانشکده دندانپزشکی ، از بین مشمولان خدمت ضریب کا دارای مدرک دکترای تخصصی دندانپزشکی گرایش مواد دندانی ،عضو هیات علمی پژوهشی جذب نماید.

برای مشاهده متن آگهی اینجا کلیک نمایید

۳ آذر ۹۵ - استخدام داروخانه های شهدا شهرکرد و بروجن

داروخانه های شهدا شهرکرد و بروجن به منظور تکمیل کادر فنی خود به استناد ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده ۲۵ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، در نظر دارد تعداد ۱۰ (ده) نفر نیروی مرد واجد شرایط را از طریق آزمون عمومی، تخصصی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بکارگیری نماید.

برای مشاهده متن آگهی اینجا کلیک نمایید

۱۵ آذر ۹۵ - اطلاعیه به تعویق افتادن تحویل مدارک داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی متمرکز سال۱۳۹۵سازمان سنجش

جهت دریافت فایل اصلاحیه ی برنامه زمانبندی تحویل مدارک داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی متمرکز سال۱۳۹۵سازمان سنجش و آموزش کشور، بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 برای مشاهده برنامه زمانبدی تحویل مدارک اینجا کلیک نمایید

۱ مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل آگهی و فایل راهنما اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

استخدام نیروهای طرحی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین فارغ التحصیلان در رشته های : پرستاری، اتاق عمل ، هوشبری ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ،تغذیه ،  بهداشتکار دهان و دندان ( پرستاری دندانپزشکی ) ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک و فوریت های پزشکی در مناطق مورد نیاز و همچنین در رشته های کاردان یا کارشناس بهداشت خانواده ،کاردان مبارزه با بیماریها ،کارشناس بهداشت محیط و کارشناس بهداشت عمومی (صرفآ برای مراکز تحت پوشش شبکه کوهرنگ) و دو نفر کارشناس بهداشت خانواده و یک نفر کاردان مبارزه با بیماریها (صرفآ برای مراکز تحت پوشش شبکه اردل) و همچنین در رشته های کاردان یا کارشناس بهداشت خانواده  وکاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها (برای مراکز تحت پوشش شبکه لردگان )که داوطلب انجام خدمت قانونی(طرح نیروی انسانی) در واحدهای تحت پوشش این دانشگاه باشند ،در فاصله زمانی ۳ دی ماه  لغایت ۳۰دی ماه ۱۳۹۴ ، به طریق اینترنتی ثبت نام بعمل آورد. متقاضیان می بایستی فرم مربوطه را در همین سایت به دقت تکمیل و نهایتاً کد رهگیری را که پس از تکمیل فرم به ایشان داده خواهد شد نزد خود نگهداری کنند . متقاضیان محترم لازم است قبل از تکمیل فرم و ارسال اطلاعات حتماً فرم راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایند . - در هنگام ثبت نام از دکمه Back مرورگر استفاده نکنید. - حتما بعد از ثبت نام از  ثبت اطلاعات اطمینان حاصل کنید. در غیر اینصورت مجددا ثبت نام را انجام دهید. - کد رهگیری را جهت ویرایش و پیگیری نزد خود نگه دارید.

برای مشاهده راهنمای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آگهی استخدام در سایت علوم پزشکی شهرکرد اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ