آرشیو استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک

آرشیو استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک

آخرین اخبار استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اراک

خبر ۱۷ بهمن ۹۸ - مصاحبه آزمون استخدامی مورخ ۹۸/۸/۳۰ سازمان سنجش (براساس ۳ برابر ‌ظرفیت مورد نیاز)

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبینی که مدارک استخدامی را تحول این دانشگاه داده اند و واجدشرایط مندرج در آگهی آزمون MbI )_حداقل ۱۹ و حداکثر۳۰) می رساند:

لازم است داوطلبین با در دست مدارک مورد نیاز و بر اساس بند ۸ قسمت ششم(نحوه پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه مندرج در صفحه ۹ دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور(ویژه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت متبوع) شخصا به آدرس اراک – میدان سردشت(بسیج) – جنب بیمارستان امیرالمومنین(ع) – مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) – سالن ورزشی شهید اسماعیل هادیان در روز دوشنبه ۲۱/۱۱/ ۹۸ از ساعت ۸ صبح تا ۱۵مراجعه نمایند . لازم به ذکر است تاریخ اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و عدم مراجعه در تاریخ اعلامی به منزله انصراف از استخدام تلقی شده و دانشگاه می تواند از سایر افراد جهت ارائه مدارک دعوت نماید.

متذکر می گردد اسامی اولیه اعلام شده به منزله قبولی نهایی در آزمون نمی باشد و اسامی نهایی پس از انجام مصاحبه متعاقبا از طریق سایت سنجش اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز :

داشتن کارت ملی
شناسنامه
بیمه ورزشی
لباس ورزشی مناسب


مجددا تاکید می گردد که اسامی اعلام شده به منزله قبولی نهایی در آزمون نمی باشد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی و صحت مدارک برابر با فرم ثبت نامی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

خبر ۲۳ دی ۹۸ - قابل توجه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۰۸/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی اراک

پیرو اعلام نتایج اولیه و اسامی داوطلبان واجد شرایط جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۰۸/۹۸ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ، به اطلاع کلیه متقاضیان واجد شرایط این دانشگاه می رساند جهت تحویل و بررسی مدارک از سه شنبه تاریخ ۲۴/۱۰/۹۸ لغایت یک شنبه ۲۹/۱۰/۹۸، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده به واحد استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک به نشانی : اراک: خیابان شهید شیرودی – کوی علم الهدی – جنب بیمارستان امیرکبیر – طبقه سوم – واحد استخدام مراجعه نمایند.


مدارک موردنیاز :
۱- اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه

۲- اصل و تصویرکارت ملی

۳- اصل و تصویرآخرین مدرک تحصیلی
نکته: داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا دکتری مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط ذکر شده است لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع ، مدرک مقاطع قبلی خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز ارایه نمایند.
۴- اصل و تصویر وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح (پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
۵- اصل و تصویر کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی(ایثارگری ، معلولیت و… از مراجع مربوطه مطابق آگهی منتشره)
۶- دو قطعه عکس پشت نویسی شده )ترجیحا زمینه سفید(

۷- پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
۸ - اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
۹- اصل و تصویر گواهینامه ب(۲) یا پایه دوم (جهت رشته شغلی فوریتهای پزشکی)
۱۰ - اصل و تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم خلاصه سوابق (فرم ۵۰۲) با تایید کارگزینی محل خدمت
۱۱-اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه (ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی) و تائیدیه برای نیروهای شرکتی
۱۲- یک عدد پوشه

ساعت مراجعه از ۸ صبح لغایت ۱۴:۳۰بعدازظهر

تذکرات بسیار مهم:

لیست اعلام شده به میزان یک تا سه برابر بر اساس رشته شغلی و مفاد آگهی (صرفا بر اساس اظهارات داوطلب در ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط می باشد. لذا پس از بررسی و تایید مستندات ارایه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور دعوت بعمل خواهد آمد.
لازم به ذکر است لیست نهایی جهت دعوت به جلسه مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا از طریق سایت سنجش اعلام خواهد گردید.

۳- بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.

۴- جهت داوطلبان رشته های شغلی کاردان وکارشناس فوریتهای پزشکی ، سنجش قد و شاخص توده بدنی در روزبررسی مدارک انجام خواهد شد

ردیف زمان مراجعه رشته شغلی زمان سنجش قد و شاخص توده بدنی (BMI)
تاریخ
۱ ۹۸ /۲۴/۱۰ و۲۵/۱۰/۹۸ و۲۸/۱۰/۹۸ و۲۹/۱۰/۹۸     کلیه رشته های شغلی به استثنای  کاردان بالینی فوریت های پزشکیو کارشناس بالینی فوریت های پزشکی  
۲ ۳۰/۱۰/۹۸و۰۱/۱۱/۹۸ کاردان بالینی فوریت های پزشکیکارشناس بالینی فوریت های پزشکی  ساعت ۱۳ الی ۱۴ سالن ورزشی دانشگاه

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت علوم پزشکی اراک اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ دی ۹۸ -  اطلاعیه مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی مورخ ۹۸/۸/۳۰ علوم پزشکی خمین

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع میرسانیم، اطلاعیه مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی مورخ ۹۸/۸/۳۰ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ آذر ۹۸ - فراخوان جذب نیرو جهت تکمیل کادر آموزشی گروه مامایی دانشکده پزشکی

دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت تکمیل کادر آموزشی گروه مامایی، از میان دانش آموختگان کارشناسی ارشد مامایی یا مشاوره در مامایی اقدام به جذب نیروی متعهد خدمت می‌نماید. متقاضیان می‌توانند درخواست و رزومه خود را حداکثر تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ به شماره ۳۴۱۷۳۵۲۱-۰۸۶ ارسال نمایند.

خبر ۳ شهریور ۹۸ - زمان برگزاری آزمون جذب نیروی فوریتهای پزشکی علوم پزشکی خمین

پیرو انتشار فراخوان بکارگیری نیروی شرکتی در رشته فوریتهای پزشکی شرکت توانخواهان اراک به اطلاع آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون که مدارک خود را در زمان مقرر به دفتر شرکت مذکور تحویل داده اند می رساند؛

آزمون کتبی در مورخه ۱۳۹۸/۶/۱۵ ساعت ۹ صبح در محل مجتمع آموزشی حضرت زینب (س) شهرستان خمین به آدرس بلوار قدس برگزار و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۳ از طریق سایت ثبت نام به آدرس ۱۰,۴۵.۴۹.۱۶۳:۸۳ قابل دریافت خواهد بود.

لازم به ذکراست از پذیرفته شدگان ۳برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه متعاقبا دعوت به عمل خواهد آمد.

خبر ۱۴ مرداد ۹۸ - استخدام دانشکده علوم پزشکی خمی

شرکت تعاونی تامین نیروی توانخواهان اراک در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خوددر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خمین براساس مجوز شماره ۲۰۹/۹۵۹۲/د مورخ۲۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و قوانین و مقررات جاری تعداد ۶ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی (در صورتیکه تعداد داوطلبین از ۲۰ نفر بیشتر باشد آزمون کتبی نیز برگزار خواهد شد)در رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی با احراز صلاحیت های عمومی و بر اساس قانون تسری گزینش معلمان و کارمندان آموزش و پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی مصوب ۰۹/ ۰۲/ ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی تحت پوشش شرکت پیمانکاری برای خدمت در پایگاه اورژانس جدید دهنو در قالب خرید خدمات به شرح ذیل دعوت به همکاری نماید.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر۲۵ اردیبهشت ۹۸ - اطلاعیه تاریخ آزمون شرکتی رشته شغلی دستیار دندانپزشک

 به اطلاع کلیه داوطلبین رشته شغلی دستیار دندانپزشک می‌رساند، آزمون راس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۲/۲۷در معاونت بهداشتی ساختمان الغدیر به آدرس: اراک - شهرک مصطفی خمینی - کوی گلستان ساختمان الغدیر (معاونت بهداشتی) برگزار می‌گردد.

به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر در روز آزمون الزامی می‌باشد.

داوطلبین برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌بایست یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل آزمون حضور یابند.

ضمنا به اطلاع می‌رساند جهت داوطلبینی که در مرحله بررسی مدارک، فاقد شرایط مندرج در آگهی می‌باشند؛ کارت ورود به جلسه صادر نگردیده است.

خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۸ - تمدید مهلت ثبت نام استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارک

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام به اطلاع میرسانیم،مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ تمدید گردید.

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۸ - آگهی جذب نیروی شرکتی علوم پزشکی اراک

با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان ، شرکت توانخواهان درنظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای دندانپزشکی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی واجد دندانپزشک تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تعداد ۱۳ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (اختصاصی) و مصاحبه و یا برحسب شرایط و تعداد متقاضیان صرفا از طریق مصاحبه همچنین پس از طی مراحل گزینش بصورت شرکتی به شرح ذیل بکار گیری نماید.

تذکر خیلی مهم: مسئولیت عدم مطالعه دقیق شرایط این آگهی به‌عهده شرکت کننده می‌باشد.

عنوان شغل شهرستان تعداد مورد نیاز جنسیت توضیحات شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی
مرد زن
دستیار دندانپزشک   اراک ۲ مرد ۰ مشمول سهمیه آزاد ۱-دارا بودن  مدرک تحصیلی تکنسین سلامت دهان و دندان۲- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم مشروط به دارا بودن گواهی آموزشی طی شده مورد تایید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک (قبل از ثبت نام گواهی به تایید واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی برسد. )" اولویت با تکنسین سلامت دهان و دندان می باشد ." 
زن ۲ مشمول سهمیه ۲۵%ایثاگران 
خنداب ۲ مرد ۱ مشمول سهمیه آزاد
زن ۱ مشمول سهمیه آزاد
دلیجان ۱ مرد ۰ مشمول سهمیه آزاد
زن ۱ مشمول سهمیه آزاد
کمیجان ۳ مرد ۱ مشمول سهمیه آزاد
زن ۲ مشمول سهمیه ۲۵%ایثاگران 
آشتیان ۱ مرد ۱ مشمول سهمیه آزاد
زن ۰ مشمول سهمیه آزاد
شازند ۳ مرد ۱ مشمول سهمیه آزاد
زن ۲ مشمول سهمیه ۲۵%ایثاگران 
فراهان ۱ مرد ۱ مشمول سهمیه آزاد
زن ۰ مشمول سهمیه آزاد

 

۱- شرایط عمومی بکارگیری نیرو:

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۶/۱- نداشتن هرگونه منع بکارگیری به‌موجب آرای مراجع قانونی

۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، پیمانی وقراردادی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام میشوند طبق نظر گروه طب کار/کمیسیون پزشکی

۱۰/۱- داوطلبان نباید منفصل از خدمت و یا اخراج شده موسسات، سازمان‌ها یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکتی و دستگاههای دولتی باشند .

۱۱/۱- داوطلبان نباید به‌صورت تمام وقت و یا پاره‌وقت د ر شغل دیگری اشتغال داشته باشند.

۲- شرایط اختصاصی بکارگیری نیرو :

۱/۲- شرایط سنی: داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان دیپلم (متولدین ۱۸/۲/ ۱۳۶۸ به بعد) ،داشتن حداکثر سن ۳۵ سال تمام (۱۸/۲/۶۲ به بعد) برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی

شرایط معافیت یا افزایش سن:

الف)جانبازان و آزادگان، همسرو فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان حداقل یک‌سال و بالاترسابقه اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

براساس بندهای ذیل مدت زمان‌های اعلامی به حداکثر سن اضافه می‌گردد:

الف) خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر ،خواهر و برادر شهدا)، تا میزان ۵ سال افزایش می‌یابد.

ب) مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‌شود.

ج) مدت خدمت به‌عنوان دستیار دندانپزشکی در مراکز خدمات سلامت شهری و روستایی استان مرکزی به حداکثر سن اضافه می‌گردد..

د) مدت زمان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان به حداکثر سن اضافه می‌شود.

۲/۲ –شرایط ثبت نام: داوطلبان بایستی به مبنای تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند. لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبت نام (۲۲/۲/۹۸) می باشد و ملاک محاسبه سن اولین روز ثبت نام (۱۸/۲/۹۸) می باشد.

انتخاب داوطلبان نهایی برای رشته شغلی دستیار دندانپزشک حداکثر به میزان ظرفیت مورد نیاز پس از اعمال سهمیه ها و احراز شرایط قانونی به ترتیب نمره کل فضلی در آزمون می باشد.

تذکر مهم : اولویت با مدارک تحصیلی تکنسین دهان و دندان(کاردانی) می باشد.

در خصوص دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم نیز تنها گواهی آموزشی‌ای مورد تایید می باشد که از سوی مراجع زیر صادر گردیده باشد.

جهاد دانشگاهی(کلیه دانشگاه‌های کشور)
سازمان نظام پرستاری کشور
معاونت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
موسسات آموزشی پژوهشی که عقد قرارداد با دانشگاههای علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی دارند .
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش

-. بدیهی است گواهی های صادرشده از کلینیک ها ومطب های دندانپزشکی مورد تایید نمی باشد.

-.براساس مکاتبه معاون محترم بهداشت وزارت متبوع، پذیرفته‌شدگان رشته تکنسین سلامت دهان بایستی به عنوان دستیار دندانپزشک انجام وظیفه نمایند.

لازم به ذکر است کلیه متقاضیان دیپلم که دارای گواهی های آموزشی طی شده می باشند ، می بایست قبل از ثبت نام گواهی مربوطه را به تایید واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک[۱] برسانند. بکارگیری ایشان پس از موفقیت در آزمون و مصاحبه بصورت شرکتی بوده و بدیهی است تمدید قرارداد ایشان پس از سه ماه منوط به رضایت از نحوه عملکرد ایشان می‌باشد.

 

شرح وظایف کلیه پذیرفته شدگان ( دستیاران دندانپزشک)به شرح زیر می باشد:

شرح وظایف دستیار دندانپزشک
آموزش سلامت دهان به گروه‌های هدف با اولویت خودمراقبتی  وارنیش فلوراید تراپی  
تکمیل وثبت الکترونیک پرونده سلامت دهان مراجعین  کار با فور و اتوکلاو 
کمک به دندانپزشک در ارائه خدمات شستن وسایل، بسته بندی واستریل وسایل 
برقراری ارتباط مطلوب با گروههای هدف ومراجعین گندزدایی محیط
کمک در انجام فیشورسیلانت نگهداری تجهیزات دندانپزشکی از جمله یونیت ، هندپیسها

 

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز :

۱/۳- ثبت نام به صورت اینترنتی از روزچهارشنبه مورخ ۱۸/۲/۱۳۹۸ لغایت روز دوشنبه مورخ ۲۲/۲/۱۳۹۸ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی(تقاضا نامه ثبت نام) الکترونیکی به آدرس اینترنتیhttp://tavankhahan_arak۷۴.blogfa.com مراجعه و فرم مذکور را تکمیل نمایند .لازم به ذکر است جهت قطعی شدن ثبت نام در پایان کلید ثبت نهایی توسط داطلب زده شود و پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نماید. عدم ثبت نهایی به منزله انصراف از شرکت در آزمون خواهد بود.

الف) تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (تقاضا نامه ثبت نام)

ب) تهیه و بارگذاری فایل اسکن شده رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۵۰۰۰۰۰(پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۳۰۵۲۰۹۳۹ بانک رفاه کارگران شعبه آیت الله غفاری شرکت توانخواهان، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه ، به عنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی ، ایثارگران پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ مذکور را می‌پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.

ج) تهیه و بارگذاری فایل اسکن شده عکس ۴×۳ که بایستی متناسب با توضیحات سایت اینترنتی باشد.

۲/۳- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.

۳/۳- مدارک مورد نیاز:

داوطلبان موظف هستند پس از ثبت‌نام اینترنتی، مدارک ذیل رادر روزهای ۱۸،۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه و صبح ها از ساعت ۸: صبح لغایت ۱۴ به همراه اصل مدارک به شرکت توانخواهان به آدرس : اراک- میدان حافظیه، بلوار فاطمییه، بهاران ۱۳، کدپستی ۳۸۱۸۸۷۵۳۷۱ و ۳۸۱۸۸۷۵۳۷۴ شماره تماس ضروری : ۰۹۱۸۳۶۰۳۹۲۹ (آقای قنبری) و ۰۸۶۳۳۶۶۰۴۳۷ و ۰۸۶۳۳۶۸۸۲۵۵حضورا ارائه و رسید دریافت نمایند. صرفا داوطلبانی می توانند به شرکت مراجعه نمایند که ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند. شرکت موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده وبرابر با اصل نماید.

- اصل آخرین مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در آگهی به همراه تصویر آن

- اصل کارت ملی به همراه تصویر آن

- اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن

- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم به همراه تصویر آن(ویژه برادران)

- اصل مدارک دال بر ایثارگری به همراه تصویر آن (گواهی ایثارگری می‌بایست با عنوان شرکت توانخواهان صادر شده باشد)

- اصل سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت به همراه تصویر آن

- اصل فیش واریزی

- یک عدد پوشه سبزرنگ به همراه گیره

- فرم درخواست شغل محل تکمیل شده (پرینت ثبت نام اینترنتی که موفق به دریافت کد رهگیری شده اند.)

تبصره : مدرک تحصیلی وکارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت و... از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.

به مدارک ناقص و مدارکی که به صورت دستی بعد از تاریخ (۲۳/۲/۹۸) ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر : بدیهی است پس از اتمام ثبت نام در سامانه ، تحت هیچ شرایطی ، اطلاعات وارد شده قابل تغییر نمی باشد . لذا در انتخاب سهمیه ایثارگری و تاریخ های خواسته شده در فرم ثبت نام ، در زمان ثبت نام دقت لازم به عمل آید .

تذکر مهم: داوطلبین می بایست چک لیست مدارک خود را از شرکت تحویل و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری کنند. عدم دریافت چک لیست مدارک به منزله عدم ثبت نام خواهد بود.ضمنا تحویل مدارک به منزله تایید مدارک نمی باشد.

-. عدم انتخاب سهمیه به منزله‌ی سهمیه آزاد خواهد بود و مسئولیت عدم انتخاب صحیح به‌عهده داوطلب می‌باشد.

۴- زمان ومحل توزیع کارت :

کارت شرکت در آزمون برای داوطلبان روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ (۲۴/۲//۱۳۹۸، ۲۵/۲/۱۳۹۸، ۲۶/۲/۱۳۹۸) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اینترنتی شرکت به آدرس :

http//:tavankhahan_arak۷۴.blofa.com قرار خواهد گرفت، همچنین زمان و محل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی شرکت ، اعلام شده در این آگهی به آدرس :

http//:tavankhahan_arak۷۴.blofa.com خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت دریافت خواهند کرد.

۵- مواد امتحان عبارتند از :

کتاب مدیریت کنترل عفونت در مراکز دندانپزشکی
کتاب دانستنی های سلامت دهان ودندان ویژه مراقبین سلامت ( فصل سوم راههای پیشگیری پوسیدگی دندان - از صفحه ۲۸ لغایت ۴۹ )
کتاب دانستنی هایی در مورد وارنیش فلوراید

۶- مراحل پذیرش:

۱/۶. مرحله اول : اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در هر رشته محل حداکثر به میزان ۳ برابرظرفیت مورد نیاز پس از اعمال سهمیه ها واحراز شرایط قانونی به ترتیب نمره کل فضلی درآزمون کتبی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده انجام خواهدشد.

۲/۶. مرحله دوم : پذیرفته‌شدگان مرحله اول ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مربوط به رشته شغلی خود که توسط شرکت توانخواهان با هماهنگی مرکزبهداشت استان برگزار می گردد ، می باشند وپس از اتمام دوره های آموزشی ، از مواد مطروحه در دوره آزمون تئوری و حسب نیاز مصاحبه برگزار می گردد که احتساب حداقل ۷۰ درصد نمره دوره آموزشی الزامی می‌باشد.

۳/۶. پذیرش در مرحله نهایی :

لیست پذیرفته‌شدگان مرحله نهایی به ترتیب نمرات کل فضلی ، که براساس وزن ۵۰درصد نمره آزمون مرحله اول و ۵۰ درصد آزمون مرحله دوم محاسبه می گردد و پس از آن نتایج نهایی اعلام می شود..

۷- امتیازات و سهمیه های قانونی و نحوه اعمال آنها :

۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت ، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از ۳۰درصد فوق‌الذکر، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد.

۳/۷- با توجه به معاف بودن سهمیه ۲۵ درصد (به استثناء خواهر وبرادر شهید) از آزمون ، براساس هماهنگی‌های بعمل آمده با بنیاد شهید وامور ایثارگران استان(موضوع سهمیه ۲۵%)، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی صرفا از طریق شرکت در آزمون، صورت خواهد پذیرفت که علاوه بر نمره مکتسبه ، اولویت های مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ملاک عمل خواهد بود.

تذکر: لذا مشمولین سهمیه مذکور مکلفند جهت بهره مندی از سهمیه خود در رشته محل هایی شرکت نمایند که در قسمت توضیحات جهت ایثارگران در نظر گرفته شده است. و شرکت در سایر رشته محل ها با سهمیه آزاد محاسبه خواهد گردید . انتخاب ایثارگران مشمول سهمیه، پس از ارسال لیست اسامی مشمولین سهمیه به بنیاد شهید و امور ایثارگران و انتخاب ایشان بر اساس قوانین ومقررات مربوطه واعلام نتیجه ازسوی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه ایثارگران: مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از این سهمیه الزاما بایستی وضعیت آنان در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) بیکار ثبت شده باشد ، بنابراین به تمامی ایثارگران خواهان بهره مندی از سهمیه استخدامی مذکور توصیه وتاکید می گردد برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از طریق سایت ایثار و یا بنیاد شهید وامور ایثارگران محل پرونده خود نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود ودر صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند. تایید و بررسی این موضوع بعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد بود.

تذکر: چنانچه مشمولین سهمیه ۲۵درصد ایثارگران به استثنای خانواده معظم شهدا (پدر ،مادر ،خواهر وبرادر شهید )، وفق ضوابط جاری بنیاد شهید وامور ایثارگران ، در اولویت یا شمول سهمیه مذکور قرار نگیرند ، صرفا از معافیت حداکثر سن بهره مند خواهند شد.

کلیه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد (اعم از جانباز و خانواده محترم شهدا )حتی در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ملزم به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد شهید می باشند.(با عنوان شرکت توانخواهان و اصل مدرک)
مشمولین سهمیه ۲۵ درصد مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد و یا بالعکس نمی باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در هنگام ثبت نام در صورت مشمول بودن، صرفا یکی از سهمیه های مشخص شده را انتخاب نماید که قابل تغییر در هنگام بررسی مدارک نخواهد بود.

۴/۷- پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد (۲۵% و۵%) سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان آزاد واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۸-تذکرات

۱/۸- داوطلبان منحصرا مجاز به انتخاب یک شغل محل خواهند بود.

۲/۸-دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر یا پائینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده (مرتبط) درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین دارندگان مدارک معادل، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نیستند.

۳/۸-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام به شرکت اعلام می نماید با مستنداتی که در اعلام نتیجه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون ، اعلام نتیجه مرحله اول ، اعلام نتیجه مرحله دوم ، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا واقعیتی را کتمان نموده است ،به ترتیب از امتیاز مربوطه محروم و چنانچه فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور قرارداد، قرارداد مذبور لغو و بلااثر می شود و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت .

۴/۸- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به‌جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.

۵/۸- قراردادافراد پذیرفته شده با شرکتهای پیمانکاری خواهد بود و هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی اراک نخواهند داشت.

۶/۸- هرگونه اطلاع رسانی از طریق سایت اینترنتی اعلام شده در این آگهی آدرس :

tavankhahan_arak۷۴.blofa.com خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت مذکور دریافت خواهند کرد.

۷/۸- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

 برای تکمیل فرم همکاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ اسفند ۹۷ - دوره آموزشی مقدماتی جهت کلیه افراد پذیرفته شده مرحله اول در آزمون شرکتی ۹۷/۱۱/۱۲

به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون شرکتی مورخ ۹۷/۱۱/۱۲می‌رساند دوره آموزشی مقدماتی جهت کلیه افراد پذیرفته شده در مرحله اول از تاریخ شنبه مورخ ۱۸/ ۱۲ / ۹۷ لغایت ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۷ در سالن کنفرانس مرکز بهداشت شهرستان اراک واقع در ابتدای خیابان هپکو -فاز ۲ بصورت تمام وقت از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ برگزار می گردد. شرکت بموقع در تمام جلسات آموزشی الزامی است .

بدیهی است عدم شرکت یا غیبت در جلسات مذکور به منزله انصراف تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نمی شود.

خبر ۷ اسفند ۹۷ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارا

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع می رسانیم،اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان شرکتی آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک مورخ ۹۷/۱۱/۱۲، اعلام گردید.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ بهمن ۹۷ - اعلام نتایج آزمون شرکتی گروه فوریت‌های پزشکی مورخ ۲۱ / ۱۰ / ۹۷استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده به اطلاع می رسانیم،نتایج آزمون شرکتی گروه فوریت‌های پزشکی مورخ ۲۱ / ۱۰ / ۹۷استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ بهمن ۹۷ - دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرکتی ویژه رشته‌های شغلی مراقب سلامت (زن/ مرد / ماما)، کارشناس تغذیه، پذیرش، پرستار و دستیار دندانپزشک

اطلاعیه در خصوص زمان و مکان برگزاری آزمون شرکتی ویژه رشته‌های شغلی مراقب سلامت (زن/ مرد / ماما)، کارشناس تغذیه، پذیرش، پرستار و دستیار دندانپزشک

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون شرکتی ویژه رشته های شغلی مراقب سلامت (زن/ مرد / ماما) ، کارشناس تغذیه، پذیرش، پرستار ، ودستیار دندانپزشک می رساند آزمون روز جمعه مورخ ۱۲/۱۱/۹۷ راس ساعت ۱۰ صبح واقع در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) واقع در میدان بسیج (سردشت) جنب مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) برگزار می گردد.

داوطلبین جهت دریافت کارت می بایست ازساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۰۹/۱۱/۹۷ لغایت ساعت ۸ شب روز پنج شنبه ۱۱/۱۱/۹۷ به آدرس‌های ذیل مراجعه نمایند.

 

توجه: درصورت فراموش کردن کدرهگیری با شماره ۰۹۱۸۳۶۰۳۹۲۹ آقای قنبری تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

خبر ۹ بهمن ۹۷ - اطلاعیه اصلاحیه و دریافت کارت آزمون استخدام شرکت توانخواهان در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون شرکتی مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ می‌رساند، آزمون کلیه مقاطع اعم از دیپلم، کاردانی و بالاتر مشمول امتحان توانمندی‌های عمومی نمی‌باشد و صرفا مواد امتحان شامل امتحان تخصصی از سوالات مرتبط در رشته شغلی مورد درخواست داوطلب و به صورت چهارگزینه‌ای با اعمال ضریب ۳ طراحی شده است. ضمنا به ازای هر ۴ پاسخ اشتباه یک نمره منفی محاسبه خواهد شد.

 برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ بهمن ۹۷ - اطلاعیه ثبت نام و منابع آزمون جذب نیروی شرکت توانخواهان

اطلاعیه درخصوص زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون شرکتی ویژه رشته‌های شغلی مراقب سلامت، مراقب سلامت ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس پذیرش، پرستار،دستیار دندانپزشک

با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان ، شرکت توانخواهان در نظر دارد جهت جایگزین نیروهای خروجی تعداد ۲۹ نفر نیرو از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی – اختصاصی) و مصاحبه ویا بر حسب شرایط و تعداد متقاضیان صرفا ازطریق مصاحبه جهت خدمت در مراکز بهداشتی درمانی سطح استان زیر مجموعه دنشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی اراک ، به شرح جدول ذیل و پس از طی کردن مراحل گزینش برای رشته های شغلی مشخص شده به صورت شرکتی جذب و بکارگیری نماید.

لطفا جهت ثبت‌نام کلیک نمائید.

جهت دریافت منابع آزمون کلیک نمایید

توجه توجه: در هنگام ورود کدملی، کیبورد خود را در حالت زبان انگلیسی قرار دهید.

خبر ۲۷ دی ۹۷ - اعلام نتایج آزمون شرکتی گروه پرستاری مورخ ۲۱ / ۱۰ / ۹۷

 لیست اسامی پذیرفته شدگان رشته شغلی پرستاری آزمون شرکتی مورخ ۲۱ / ۱۰ / ۹۷ اعلام می گردد. به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۹ / ۱۰ / ۹۷ خانم حاجی خانی نماینده شرکت بهبود امداد (شماره تماس : ۰۹۳۶۳۷۵۴۸۷۸)مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ دی ۹۷ - اطلاعیه درخصوص زمان، مکان و نحوه برگزاری آزمون شرکتی ویژه رشته‌های شغلی مراقب سلامت، مراقب سلامت ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس پذیرش، پرستار،دستیار دندانپزشک

با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان ، شرکت توانخواهان در نظر دارد جهت جایگزین نیروهای خروجی تعداد ۲۹ نفر نیرو از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی – اختصاصی) و مصاحبه ویا بر حسب شرایط و تعداد متقاضیان صرفا ازطریق مصاحبه جهت خدمت در مراکز بهداشتی درمانی سطح استان زیر مجموعه دنشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی اراک ، به شرح جدول ذیل و پس از طی کردن مراحل گزینش برای رشته های شغلی مشخص شده به صورت شرکتی جذب و بکارگیری نماید.

جهت ثبت‌نام اینجا کلیک نمائید.

توجه توجه: در هنگام ورود کدملی، کیبورد خود را در حالت زبان انگلیسی قرار دهید.

خبر ۱۲ دی ۹۷ - جذب نیروهای شرکتی در رشته IT در مرکز بهداشت درمانی فراهان

شرکت میلاد شیرین بهار در نظر دارد تعدادی نیروی شرکتی در رشته های IT در مرکز بهداشت درمان فراهان جذب نماید. متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ دی ۹۷ - جذب نیروی شرکتی به عنوان خدمتگزار در بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان

شرکت میلاد شیرین بهار در نظر دارد تعدادی نیروی شرکتی به عنوان خدمتگزار در بیمارستان امام صادق دلیجان جذب نماید. متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ دی ۹۷ - جذب نیروهای شرکتی به عنوان سرایدار-نگهبان مرکز بهداشت درمانی روستای فشک

شرکت میلاد شیرین بهار در نظر دارد تعدادی نیروی شرکتی به عنوان سرایدار-نگهبان در مرکز بهداشت درمانی روستای فشک جذب نماید. متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ آذر ۹۷ - جذب نیروهای شرکتی در رشته های پرستار و فوریت های پزشکی

شرکت بهبود امداد در نظر دارد نسبت به جذب ۴۵ نفر نیرو از طریق برگزاری آزمون کتبی(عمومی و اختصاصی) یا برحسب شرایط و تعداد متقاضیان صرفا از طریق مصاحبه در رشته های شغلی پرستار وفوریتهای پزشکی به شرح جدول ذیل به صورت شرکتی جهت خدمت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک و واحدهای تابعه به کارگیری نماید.ضمنا کلیه پذیرفته شدگان پس از انجام مراحل قانونی به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی و صلاحیت ایشان بررسی خواهدشد. لذا داوطلبین پس از مطالعه مفاد آگهی در صورت واجد شرایط بودن می توانند نسبت به تکمیل وتحویل فرم درخواست شغل خود اقدام نمایند.

تذکرخیلی مهم:مسئولیت عدم مطالعه دقیق شرایط این آگهی بعهده شرکت کننده می باشد.

شرایط پذیرش داوطلبان:

۱- شرایط عمومی بکارگیری نیرو

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۶/۱- نداشتن منع بکارگیری دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن به کارگیری می­شوند.

۲- شرایط اختصاصی به کارگیری نیرو

۱/۲- داشتن حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی (متولدین ۲۱/۹/ ۱۳۶۲ به بعد) ،۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد (از تاریخ ۲۱/۹/۱۳۵۷)

تبصره: درخصوص رشته شغلی پرستاری ۲ سال به حداکثر سن اضافه خواهد گردید.

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) مدت خدمت سربازی انجام شده

ب) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

ج) برای مشمولین ۲۵ درصد ایثارگران(به استثنا خواهر و برادر شهید) صرفا رعایت شرط سنی الزامی نمی باشد.

د) افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر ، مادر ، خواهر وبرادر)تامیزان ۵ سال به حداکثر سن آنها اضافه خواهد گردید.

۲/۲ – داوطلبان بایستی به مبنای تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند. لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان طرح و پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبت نام (۲۸/۹/۹۷) می باشد و ملاک محاسبه سن اولین روز ثبت نام (۲۱/۹/۹۷) می باشد.

۳/۲- متقاضیان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.

در رشته شغلی پرستاری ، اولویت با پرستارانی خوهد بود که دوره خدمت داوطلبانه طرح و تمدید طرح ایشان به اتمام رسیده باشد. (آن دسته از پرستارانی که تا قبل از تاریخ صدورآگهی، دارای گواهی معافیت از طرح باشند ویا تا قبل از تاریخ صدور آگهی بدون گذراندن تمدید طرح،گواهی پایان طرح آنها صادر گردیده نیز مشمول این بند می گردند.)

تبصره:

صرفا آن دسته از پرستارانی که بیش از۱۸ ماه از تاریخ تمدید طرح ایشان گذشته باشد، نیز مجاز به شرکت در این آزمون می باشند . قابل توجه می باشد که به ازای هر ماه خدمت تمدید طرح بیش از ۱۸ ماه( با احتساب ضزیب منطقه) ،۱۰امتیاز به مجموع امتیازات نهایی داوطلبانه اضافه خواهد شد،که امتیازات این بند بیش از ۶۰ امتیاز نخواهد بود.

شرایط اختصاصی رشته های شغلی حیطه فوریت های پزشکی

در خصوص مشاغل «کارشناس فوریت های پزشکی»، »کاردان فوریت های پزشکی» علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده، داشتن شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

۱- داشتن سلامت جسمانی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و …

۲- نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان

۳- نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلتی بخصوص اندام ها (که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمت طبق شرح وظایف سازمانی باشد).

۴- داشتن قدرت تکلم طبیعی زبان (نداشتن لکنت زبان)

۵- داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل

۶– داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت به استثنای معافیت های پزشکی الزامی میباشد.

در خصوص رشته های شغلی کارشناس فوریت های پزشکی و کاردان فوریت های پزشکی علاوه بر شرایط مندرج در بند قبلی برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی می باشد:

۱- دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر

۲- دارای شاخص توده بدنی BMI (mass body index) کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹

تذکر: اندازه گیری قد و BMI اولین مرحله از مصاحبه می باشد و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را نداشته باشد، از انجام سایر مراحل مصاحبه (تست آمادگی جسمانی، آزمایشات پاراکلینیک و …) باز می ماند.

۳- دارای گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب ۲) یا پایه دوم

تبصره: داوطلبان دارای گواهینامه (ب۱) چناچه فاقد گواهینامه مذکور می باشند،درصورت قبولی در آزمون بایستی تعهد محضری مبنی بر ارئه اصل گواهینامه (ب۲) یا پایه دوم به مدت ۶ ماه پس از زمان مصاحبه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده بکارگیری فرد کان لم یکن خواهد بود.

۴- داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از حداکثر (۳) سه برابر داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمره فضلی و پس از اعمال اولویت ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد).

مدارک مورد نیاز درهنگام ثبت نام:

صرفا داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:

v فرم درخواست شغل از شرکت بهبود امداد (مندرج در صفحات پایانی آگهی)

v آخرین مدرک و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده درآگهی

v اصل فیش واریزی

v اصل کارت ملی

v اصل شناسنامه عکسدار

v اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

v مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.(مطابق با بند ۳/۲ و تبصره ذیل آن)

v مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر)

v کلیه مشمولین سهمیه ۲۵ درصد (اعم از جانباز و خانواده محترم شهدا )حتی در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، ملزم به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد شهید می باشند.

v مشمولین سهمیه ۲۵ درصد مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد و یا بالعکس نمی باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در هنگام ثبت نام در صورت مشمول بودن، صرفا یکی از سهمیه های مشخص شده را انتخاب نماید که قابل تغییر در هنگام بررسی مدارک نخواهد بود.

v با توجه به معاف بودن مشمولین سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران (به استثناء خواهر و برادر شهید) از شرکت در آزمون های استخدامی، براساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشمولین سهمیه مذکور مکلفند جهت بهره مندی از سهمیه خود در رشته محل های مربوطه شرکت نمایند و در بین خود به رقابت بپردازند.

v اصل مدارک دال بر بومی بودن داوطلب

شرایط بومی بودن:

دارا بودن یکی از شرایط ذیل برای بومی (شهرستان یا استان) کفایت میکند

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان (بومی شهرستان) یا استان (بومی استان) محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد

√تصویر تمام صفحات شناسنامه داوطلب

√تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر

تذکر مهم: به منظور استفاده از سهمیه بومی از طریق همسر، تاریخ ازدواج باید قبل از تاریخ ثبت نام باشد.

ب) همسر و فرزند کارمند رسمی و پیمانی و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

√ حکم بازنشستگی (پیمانی ، رسمی یا نیروی مسلح) پدر ، مادر ، همسر جهت افراد بازنشسته

√ گواهی اشتغال به کار از محل خدمت به نام شرکت بهبود امداد به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی یا رسمی یا نیروی مسلح :پدر ، مادر ، همسر (مربوط به سال جاری)

ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا گذرانده باشد.

√ گواهی اشتغال به تحصیل معتبر از آموزش و پرورش با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل تایید شده با مهر و امضا محل تحصیل (به تاریخ روز)

√ اصل و تصویر کارنامه های تحصیلی «برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان یا پیش دانشگاهی»

تذکر : مجموع سنوات تحصیلی می بایست حداقل ۴ سال باشد.

د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه (در قبال اشتغال بکار)در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

√ گواهی سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۴ سال یکی از افراد (داوطلب یا پدریا مادر یاهمسر) ممهور به مهر شعب پرداخت حق بیمه

تذکر مهم: به منظور استفاده از سهمیه بومی از طریق همسر، تاریخ ازدواج باید قبل از تاریخ ثبت نام باشد.

تذکر مهم: داوطلبان درصورتی می توانند از شرایط بومی اعلام شده برای والدین خود (بندهای ب و د)استفاده کنند که زمان تحقق موضوع (اشتغال، بازنشستگی، پرداخت بیمه) مربوط به پس از تاریخ تولد داوطلبان باشد.

تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت و سایر مدارک حسب ضرورت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.

تذکرات مهم درخصوص مدارک مورد نیاز:

تذکر ۱:باتوجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی / مصاحبه توسط شرکت یررسی خواهد شد، لذا در صورتیکه مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی بودن) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد ، بررسی براساس سایر شرایط وبدون در نظر گرفتن سهمیه انجام خواهد شدو امتیاز اولویت یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

تذکر۲: ضمنا درصورت نیاز مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.

تذکر۳: عدم ارائه مدارک کامل براساس این آگهی و یا نقص در ارائه مدارک به عهده داوطلب خواهد بود و هیچگونه اعتراضی پس از تحویل مدارک ناقص قابل پذیرش نخواهد بود. ضمنا عدم ارائه مدارک مبنی بر بومی بودن یا ایثارگری به منزل عدم تمایل استفاده از سهمیه مورد اشاره در این آگهی می باشد.

۳– نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز :

۱/۳- متقاضیان واجد شرایط می بایست ازساعت۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۹/۹۷ لغایت ۱۴ بعدازظهر روزچهارشنبه مورخ ۲۸/۰۹/۹۷ مدارک خود را به صورت دستی به آدرس ذیل تحویل و رسید دریافت نمایند .

آدرس: میدان راه آهن – خیابان شریعتی – نبش کوچه بعثت – شرکت آبتاز پانیذ تلفن تماس ضروری: ۰۹۳۶۳۷۵۴۸۷۸

توجه: نام و نام خانوادگی – رشته و محل جغرافیایی مورد تقاضا بر روی پاکت حتما قید گردد .

۲/۳- مدارک مود نیاز:

v فرم درخواست شغل از شرکت بهبود امداد (مندرج در صفحات پایانی آگهی)

v اصل و کپی فیش واریزی

v تصویر آخرین مدرک تحصیلی

v تصویر کارت ملی

v تصویر تمام صفحات شناسنامه

v تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

v تصویر پایان طرح (درصورت انجام ) و درصورت تمدید طرح ، گواهی مربوطه

v تصویر مدرک ایثارگری (برای داوطلبینی که میخواهند از سهمیه ایثارگیری استفاده کنند ) مدرک خانواده جانباز حتما از بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت داوطلبانه جبهه با قید خدمت داوطلبانه از مراجع ذیصلاح و کپی کارت ایثارگری برای جانبازان و خانواده شهدا

v تصویر مدارک دال بر بومی بودن داوطلب (منطبق با مواد ذکر شده در این آگهی)

الف) تکمیل برگ درخواست شغل

ب) مبلغ پانصد هزار ریال به عنوان حق ثبت نام به حساب شماره ۰۱۰۳۲۰۵۸۶۹۰۰۲ آقای جابری نزد بانک ملی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) به­عنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی داوطلبان پرداخت نموده و اصل فیش پرداختی را درتحویل دهند.

(ایثارگران پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ مذکور را می­پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)

تذکر مهم: نوشتن نام و نام خانوادگی داوطلب در فیش واریزی الزامی میباشد.

ج) یک قطعه عکس ۴×۳

عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تبصره : درصورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب ، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳/۳- به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از تاریخ (۲۸/۹/۹۷) ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکر ۲ : بدیهی است پس از اتمام ثبت نام و ارسال مدارک ، تحت هیچ شرایطی ، اطلاعات وارد شده قابل تغییر نمی باشد . لذا در انتخاب سهمیه بومی و تاریخ های خواسته شده در فرم ثبت نام ، در زمان ثبت نام دقت لازم به عمل آید .

تذکر مهم: داوطلبین می بایست چک لیست ارسال مدارک خود را از شرکت تحویل نموده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری کنند. عدم دریافت چک لیست ارسال مدارک به منزله عدم ثبت نام خواهد بود.ضمنا تحویل مدارک به منزله تایید مدارک نمی باشد.

۴- زمان ومحل توزیع کارت

هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی اعلام شده در این آگهی(www.abtazpaniz.com) خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت مذکوریا پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک دریافت خواهند کرد.

تذکر مهم: هرگونه اطلاع رسانی درخصوص زمان برگزاری آزمون، نحوه برگزاری و غیره از طریق همین سایت و یا پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک انجام خواهد پذیرفت.

۵– از آنجا که حسب شرایط و تعداد متقاضیان و نظر کمیته آزمون استخدام دانشگاه ممکن است آزمون صرفا از طریق مصاحبه تخصصی صورت پذیرد، لذا زمان و چگونگی آزمون کتبی یا مصاحبه متعاقبا از طریق سایت www.abtazpaniz.com)) ویا پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام خواهد شد. در صورت برگزاری آزمون کتبی مواد امتحان به شرح ذیل می باشد:

۱/۵- امتحان توانمندیهای عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی وآمار مقدماتی ۴- فن­آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون درمجموع به تعداد(۹۰) سوال به صورت چهارگزینه ای با اعمال ضریب ۵/۰(نیم) طراحی می گردد. ضمنا نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

تبصره: اقلیت­های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می­باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع می­شود.

۲/۵- امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب ۳ طراحی خواهد شد. ضمنا یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

۷- ملاحظات

۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۷- از کل مجوز بکارگیری نیرو سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از ۳۰درصد فوق­الذکر، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد.

۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۲۵ درصد از میان ایثارگران مشمول سهمیه ۲۵ درصد و انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد از میان ایثارگران مشمول سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام و در آزمون یا مصاحبه شرکت نموده اند، انجام خواهد شد.

۴/۷- پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵/۷- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می­یابد.

۶/۷- داوطلب بومی به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در (قبال اشتغال) در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تبصره۲: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

۷/۷- داوطلبان منحصرا مجاز به انتخاب یک رشته شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود.

۸/۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و بکارگیری معتبر نمی­باشد و داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

۹/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

۱۰/۷-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون در هر رشته شغلی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می­­باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندی­های تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود؛ و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی­های تخصصی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک ، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

تبصره : انتخاب افراد اصلی و ذخیره برای مشاغلی مقطع دیپلم بر اساس نمره فضلی آزمون عمومی صورت می پذیرد.

۱۱/۷- انتخاب داوطلبان برای رشته شغلی پرستارحداکثر به میزان ۱.۵ (یک و نیم) برابر ظرفیت مورد نیاز پس از اعمال سهمیه ها و احراز شرایط قانونی به ترتیب بالاترین نمره ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده انجام خواهد شد .

۱۲/۷. انتخاب داوطلبان برای رشته های شغلی فوریت های پزشکی حداکثر به میزان ۳ (سه) برابر ظرفیت مورد نیاز پس از اعمال سهمیه ها و احراز شرایط قانونی به ترتیب بالاترین نمره ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده انجام خواهد شد .

۱۳/۷-انتخاب پذیرفته شدگان در مرحله دوم پس ازقبولی در مصاحبه حداکثر به میزان ۱.۵ (یک و نیم) برابر ظرفیت مورد نیاز پس از انجام مصاحبه ، بر اساس وزن هفتاد درصد(۷۰%) نمره کل آزمون کتبی(پس از احتساب سهمیه ها و ضرایب) و سی درصد(۳۰%) نمره مصاحبه خواهد بود.بنابراین معرفی افراد به گزینش ، پس از انجام مصاحبه به ترتیب نمره کل نهایی صورت میگیرد.

۱۴/۷- معرفی افراد به گزینش ( در صورت داشتن مصاحبه) پس از انجام مصاحبه به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش به ترتیب نمره کل نهایی صورت میگیرد.

۱۵/۷-داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.

۱۶/۷- قراردادافراد پذیرفته شده با شرکتهای پیمانکاری خواهد بود و هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی اراک نخواهند داشت.

۱۷/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی اعلام شده در این آگهی((www.abtazpaniz.com) یا پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت مذکور دریافت خواهند کرد.

۱۸/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

برای مشاهده برگ درخواست شغل از شرکت بهبود امداد اینجا کلیک نمایید

این فرم می بایست توسط شخص متقاضی تکمیل گردد.در غیر این صورت عواقب ناشی از این مسئله به عهده متقاضی خواهد بود.

خبر ۳۰ آبان ۹۷ - اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های شغلی نگهبان وسرایدار نگهبان آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷

بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان اصلی رشته های شغلی نگهبان وسرایدار نگهبان آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷ پس از بررسی مدارک به شرح ذیل اعلام می گردد.


برای مشاهده اسامی کلیک کنید.

خبر ۱ آبان ۹۷ - اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۵/۹۷

 اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های شغلی کمک پرستار ، کارشناس تغذیه ،کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی، کارشناس هوشبری، اتاق عمل ، بهداشت حرفه ای، رادیولوژی، تجهیزات پزشکی ، پرستار، مددکار بهداشتی درمانی، کارشناس رایانه، مسئول خدمات مالی،صندوق دار، متصدی امور دفتری و نیز خدمتگزار آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷

بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان اصلی رشته های شغلی کمک پرستار ، کارشناس تغذیه ،کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی، کارشناس هوشبری، اتاق عمل ، بهداشت حرفه ای، رادیولوژی، تجهیزات پزشکی ، پرستار، مددکار بهداشتی درمانی کارشناس رایانه، مسئول خدمات مالی،صندوق دار، متصدی امور دفتری و نیز خدمتگزار آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷ پس از بررسی مدارک به شرح ذیل اعلام می گردد.

ضمنا باتوجه به عدم تکمیل ظرفیت برخی از رشته های شغلی در مرحله بررسی مدارک ، لیست تکمیلی پذیرفته شدگان رشته های فوق الذکر متعاقبا اعلام خواهد شد.
همچنین در خصوص رشته های شغلی نگهبان وسرایدار نگهبان نیز لیست اسامی ۳برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه اعلام می گرددو به منزله پذیرفته شدن نهایی نمی باشد.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی این رشته شغلی (نگهبان – سرایدار نگهبان ) پس از مصاحبه اعلام خواهد شد که تاریخ مصاحبه نیز متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.


برای مشاهده اسامی کلیک کنید.

خبر ۲۴ مهر ۹۷ - اعلام یک و نیم برابر ظرفیت رشته شغلی کارشناس رایانه آزمون شرکتی ۱۹/۰۵/۹۷ علوم پزشکی اراک

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند که لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

جهت تحویل مدارک مورد اشاره در فایل راهنما می بایست به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
اراک –خیابان هپکو – دور میدان مسجدالزهرا- روبروی پلیس +۱۰ – جنب تاسیسات مهر بیمه کارآفرین نمایندگی نکوئی – خانم نکوئی نماینده شرکت میلاد شیرین بهار-شماره تماس۳۳۶۸۴۳۲ - ۰۹۱۸۵۲۸۶۹۰۰
ضمنا اعلام می دارد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد.

برای مشاهده اسامی کلیک کنید.

 برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ مهر ۹۷ - اعلام اسامی پذیرفته شدگان برخی رشته های شغلی آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷

اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های شغلی کمک پرستار ، کارشناس تغذیه ،کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی، کارشناس هوشبری، اتاق عمل ، بهداشت حرفه ای، رادیولوژی، تجهیزات پزشکی ، پرستار، مددکار بهداشتی درمانی و نیز خدمتگزار مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج) و آیت اله خوانساری آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷
بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان اصلی رشته های شغلی کمک پرستار ، کارشناس تغذیه ،کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی، کارشناس هوشبری، اتاق عمل ، بهداشت حرفه ای، رادیولوژی، تجهیزات پزشکی ، پرستار، مددکار بهداشتی درمانی و خدمتگزار مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج) و آیت اله خوانساری آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷ پس از بررسی مدارک به شرح ذیل اعلام می گردد.
ضمنا باتوجه به عدم تکمیل ظرفیت برخی از رشته های شغلی در مرحله بررسی مدارک ، لیست تکمیلی پذیرفته شدگان رشته های فوق الذکر متعاقبا اعلام خواهد شد.
همچنین در خصوص رشته های شغلی کاردان وکارشناس فوریتهای پزشکی نیز لیست اسامی جهت معرفی به مصاحبه اعلام می گرددکه تاریخ مصاحبه نیز متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.


برای مشاهده اسامی کلیک کنید.

 خبر ۲۸ شهریور ۹۷ - اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷ علوم پزشکی اراک

اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های شغلی خدمتگزار، مسئول خدمات مالی (کارپرداز)، مسئول خدمات مالی (انباردار)، متصدی امور دفتری ، صندوقدار آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷

بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان اصلی رشته های شغلی خدمتگزار، مسئول خدمات مالی (کارپرداز)، مسئول خدمات مالی(انباردار)،متصدی امور دفتری ، صندوقدار آزمون شرکتی مورخ ۱۹/۰۵/۹۷ پس از بررسی مدارک به شرح ذیل اعلام می گردد.
ضمنا باتوجه به عدم تکمیل ظرفیت برخی از رشته های شغلی در مرحله بررسی مدارک ، لیست تکمیلی پذیرفته شدگان رشته های فوق الذکر متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید.

 

خبر ۲۶ شهریور ۹۷ - اطلاعیه پذیرفته شدگان یک ونیم برابر ظرفیت اعم از آزاد و ایثارگر

پیرو اطلاعیه های قبلی ، لیست تکمیلی پذیرفته شدگان یک ونیم برابر ظرفیت (با توجه به عدم تکمیل نیروهای مورد نیاز در مرحله بررسی مدارک (اعم از آزاد وایثارگر) ) اعلام می گردد.

به استحضار می رساند کلیه افرادی که جهت تحویل مدارک مورد اشاره در فایل راهنما می بایست حداکتر تا پایان وقت ادرای ۲۶/۶/۹۷ به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
اراک –خیابان هپکو – دور میدان مسجدالزهرا- روبروی پلیس +۱۰ – جنب تاسیسات مهر بیمه کارآفرین نمایندگی نکوئی – خانم نکوئی نماینده شرکت میلاد شیرین بهار-شماره تماس۳۳۶۸۴۳۲ - ۰۹۱۸۵۲۸۶۹۰۰
ضمنا اعلام می دارد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد.
به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند که لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ شهریور ۹۷ - قابل توجه ایثارگران آزمون شرکتی مورخ ۹۷/۵/۱۹ علوم پزشکی اراک

به اطلاع کلیه ایثارگران می رساند با عنایت به اینکه لیست ایثارگران شرکت کننده به ترتیب نمره فضلی جهت اعلام اولویت به بنیاد ارسال گردیده است اعلام نتیجه و جذب ایشان پس از معرفی و تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعلام خواهد گردید.

خبر ۱۳ شهریور ۹۷ - اطلاعیه اعلام یک و نیم برابر ظرفیت رشته های شغلی کمک پرستار و سایر رشته ها

اعلام یک و نیم برابر ظرفیت رشته های شغلی کمک پرستار،کارشناس تغذیه،پذیرش ومدارک پزشکی،هوشبری ، اتاق عمل،بهداشت حرفه ای، رادیولوژی ،تجهیزات پزشکی، پرستار، کمک پرستار، مددکار بهداشتی درمانی،کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند که لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.
ضمنا لیست سهمیه ایثارگران متعاقبا اعلام خواهد شد.
جهت تحویل مدارک مورد اشاره در فایل راهنما می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ۱۸/۰۶/۹۷ (از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ عصر) به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
اراک – انتهای خیابان شهید شیرودی-خیابان شریعتی- نبش کوچه بعثت- جنب کبابی افشین- شرکت مهندسی آبتاز پانیذ (شرکت تعاونی بهبود امداد) کد پستی۳۸۱۳۸۹۷۹۴۹- تلفن تماس:۰۹۳۶۳۷۵۴۸۷۸
همچنین درخصوص رشته شغلی فوریتهای پزشکی داشتن اصل وکپی گواهینامه ب ۲ و نیز رشته شغلی کمک پرستاراصل وتصویر گواهینامه کمک پرستاری یک ساله(صادره دارای شماره مجوز /تفاهم نامه با معاونت پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ) الزامی می باشد.
ضمنا اعلام می داد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد.

برای دریافت لیست اسامی اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فایل راهنما اینجا کلیک نمایید

برای دریافت فایل مدارک اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۷ شهریور ۹۷ - اعلام لیست تکمیلی پذیرفته شدگان یک ونیم برابر ظرفیت رشته شغلی خدمتگزار بیمارستان آیت اله خوانساری (ره)

به استحضار می رساند کلیه افرادی که جهت تکمیل مدارک تاکنون به شرکت لتیان صنعت مراجعه ننموده اند، حداکتر تا پایان وقت ادرای ۱۰/۶/۹۷ فرصت دارند به شرکت مذکور به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

اراک – میدان انقلاب کوی جام جم –(مسکن سردشت قدیم ) ارغوان ۱۷ واحد اول سمت راسست کد پستی ۳۸۱۵۶۴۶۴۹۵ - شرکت لتیان صنعت

ضمنا اعلام می داد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد.

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند که لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

برای مشاهده لیست تکمیلی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ شهریور ۹۷ - اعلام پذیرفته شدگان یک و نیم برابر ظرفیت آزمون استخدامی علوم پزشکی اراک

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند جهت تحویل مدارک مورد اشاره در فایل راهنما می بایست حداکثر لغایت ۹۷/۰۶/۱۰ (ساعات مراجعه ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر وساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۰ ) به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
اراک –خیابان هپکو – دور میدان مسجدالزهرا- روبروی پلیس +۱۰ – جنب تاسیسات مهر بیمه کارآفرین نمایندگی نکوئی – خانم نکوئی نماینده شرکت میلاد شیرین بهار-شماره تماس۳۳۶۸۴۳۲ - ۰۹۱۸۵۲۸۶۹۰۰

به استحضار می رساند لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت (به استثنای رشته های شغلی نگهبان وسرایدار نگهبان که ۳ برابر ظرفیت می باشد) است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

ضمنا لیست سهمیه ایثارگران متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین اعلام می داد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد.

برای دریافت فایل راهنما اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ مرداد ۹۷ - اعلام یک و نیم برابر ظرفیت رشته شغلی خدمتگزار بیمارستان ولیعصر(عج)

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند که لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر سهمیه آزاد است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

ضمنا لیست سهمیه ایثارگران متعاقبا اعلام خواهد شد.

جهت تحویل مدارک مورد اشاره در فایل راهنما می بایست به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
اراک – خیابان طالقانی-کوچه شقایق- رویرو پل باقی زاده-شرکت تعاونی چندمنظوره توانخواهان-۳۴۵۷۶۶۰۶ل
ضمنا اعلام می داد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ مرداد ۹۷ - اعلام پذیرفته شدگان یک و نیم برابر ظرفیت رشته شغلی خدمتگزار بیمارستان آیت اله خوانساری (ره)

به استحضار می رساند لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر ظرفیت است و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ مرداد ۹۷ - اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکتی

داوطلب عزیز ضمن آرزوی توفیق توجه شما را به موارد زیر جلب می نماییم :

ساعت شروع

ساعت شروع آزمون رشته های کمک پرستار ، نگهبان ، خدمتگزار ، سرایدار نگهبان ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۹/۵/۹۷ می باشد

ساعت شروع آزمون سایر رشته های شغلی ساعت ۱۵ عصر روز جمعه مورخ ۱۹/۵/۹۷ می باشد

 برای دریافت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید.

آزمون برای رشته های شغلی کمک پرستار ، نگهبان ، خدمتگزار ، سرایدار و نگهبان راس ساعت ۹ صبح جمعه مورخ ۱۹/۵/۹۷ برگزار می شود . بدیهی است داوطلبان می بایست یک ساعت قبل از ساعت آزمون ( ساعت ۸ )در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند قابل ذکر است درب سالنها ساعت ۸:۳۰ بسته خواهد شد.
آزمون برای بقیه رشته های شغلی راس ساعت ۱۵ عصر جمعه مورخ ۱۹/۵/۹۷ برگزار می شود . بدیهی است داوطلبان می بایست یک ساعت قبل از ساعت آزمون (ساعت ۱۴)در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند قابل ذکر است درب سالنها ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد.
پس از پیدا کردن شماره صندلی ، در محل تعیین شده نشسته و آنرا با شماره کارت خود تطبیق دهید و از تغییر محل خود بدون هماهنگی با مسئولین مربوطه به هر دلیل خودداری فرمایید
از همراه داشتن وسایل غیر ضروری ، کیف دستی و تلفن همراه و ماشین حساب ، اشیاء قیمتی و .... جدا خودداری فرمایید. ۰( همراه داشتن تلفن همراه و ماشین حساب به منزله تقلب محسوب می شود )
همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی در زمان آزمون الزامی است.
سوالات به صورت تستی بوده و نمره منفی دارد ( در صورتیکه بیش از یک گزینه علامت زده شود غلط محسوب می گردد)
پاسخنامه باید با مداد مشکی نرم تکمیل شود. لذا به همراه داشتن مداد – تراش و پاک کن ضروری می باشد.
آزمون عمومی به تعداد ۹۰ سوال طراحی شده و زمان پاسخگویی ۶۰ دقیقه خواهد بود .
سوالات آزمون اختصاصی که صرفا برحسب رشته شغلی و مقاطع تحصیلی طراحی شده ۴۵ سوال و زمان پاسخگویی ۴۵دقیقه خواهد بود . ( به استثنای نگهبان ، خدمتگزار، سرایدار نگهبان ، و کمک پرستار فاقد سوالات اختصاصی هستند )
رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است.
به نکات و مواردی که از طریق بلندگوی سالن اعلام می شود توجه فرموده و مد نظر قراردهید
کروکی و آدرس محل برگزاری آزمون در ذیل صفحه ترسیم شده است
عدم رعایت مقررات جلسه و عدم همکاری پیگرد قانونی دارد وموجب محرومیت شما از آزمون خواهد شد.
همراه داشتن کارت ورود به جلسه و اصل فیش پرداختی وتحویل آنها در روز آزمون الزامی می باشد.

آدرس محل آزمون : اراک – میدان بسیج ( سردشت – ابتدای جاده ملایر ) جنب بیمارستان امیرالمومنین ( ع )

خبر ۱۴ مرداد ۹۷ - اطلاعیه ویرایش اطلاعات کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکتی

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در آزمون شرکتی ( شرکت میلاد شیرین بهار ) می رساند جهت ویرایش اطلاعات خود می توانند امروز مورخ ۱۳/۵/۹۷ از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ با مراجعه به سامانه ذیل اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام را ویرایش و اصلاح نمایند .

ضمنا شرایط احراز بر اساس جنسیت در رشته های شغلی نگهبان ، کارپرداز ، انبار دار، سرایدار و نگهبان صرفا مرد می باشد و همچنین تاریخ ویرایش به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و مسئولیت هر گونه بی دقتی به عهده داوطلب می باشد.

 برای ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ مرداد ۹۷ - اصلاحیه آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک

کاربران گرامی شرایط سنی رشته شغلی کمک پرستاری در سطح استان، دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم به همراه گواهینامه کمک پرستاری (مورد تایید معاونت پرستاری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) می باشد. همچنین در خصوص شرایط سنی در این رشته شغلی، حداکثر سن ۳۲ سال تمام (متولدین ۱۳۶۵/۰۵/۰۳ به بعد) می باشد. ضمنا پذیرفته شدگان مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم موظف به ارائه تعهدنامه محضری مبنی بر عدم ارائه درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم می باشند.

 برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ خرداد ۹۷ - استخدام شرکت میلاد شیرین بهار

شرکت میلاد شیرین بهار در نظر دارد جهت بکارگیری ۳۱۱ نفر نیرو به صورت شرکتی به منظور خدمت در دانشگاه علوم پزشکی اراک وواحد های تابعه نسبت به برگزاری آزمون عمومی و اختصاصی / مصاحبه ، همچنین پس از طی مراحل گزینش ، اقدام نماید لذا داوطلبین پس از مطالعه مفاد آگهی در صورت واجد شرایط بودن می توانند نسبت به ارسال در خواست خود اقدام نمایند 

 برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ خرداد ۹۷ - نتایج نهایی رشته های شغلی فوریتهای پزشکی و نگهبان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۸/ ۱۳۹۶/۱۲بیمارستان آیت اله خوانساری

بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان اصلی رشته های شغلی فوریتهای پزشکی و نگهبان آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۲/۱۸/ ۱۳۹۶بیمارستان آیت اله خوانساری پس از بررسی مدارک اولیه داوطلبان به شرح ذیل اعلام می گردد.

تذکرات مهم
داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان اصلی اعلام گردیده جهت انجام مراحل گزینش موظفند از تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۹لغایت ۱۳۹۷/۰۴/۱۳با در دست داشتن (۳ قطعه عکس ۴*۳ – اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه - اصل وتصویر کارت ملی – اصل وتصویر آخرین مدرک تحصیلی – اصل وتصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت عمومی (ویژه آقایان ) وفرم تکمیل شده گزینش پیوست دقیق و بدون قلم خوردگی )) به دفتر هسته گزینش به آدرس ذیل مراجعه نمایند . لازم به ذکر است استخدام پیمانی منوط به تایید هسته گزینش دانشگاه می باشد.
داوطلبان پس از اعلام نتایج حداکثر تا ۱۰ روز مهلت دارند اعتراض احتمالی خود را در خصوص بررسی مدارک ، اعمال سهمیه ها و امتیازات کتبا به کمیته آزمون دانشگاه ارائه نمایند.
آدرس:اراک- خیابان شهید شیرودی – خیابان علم الهدی- جنب بیمارستان امیرکبیر – ساختمان ستاد دانشگاه طبقه دوم- راهروی سمت چپ- هسته گزینش دانشگاه

 برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ خرداد ۹۷ - نتایج نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۱دانشگاه علوم پزشکی اراک

بدینوسیله لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۱دانشگاه علوم پزشکی اراک پس از بررسی مدارک اولیه داوطلبان به شرح ذیل اعلام می گردد.
تذکرات مهم
داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام گردیده جهت انجام مراحل گزینش موظفند از تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۴لغایت ۱۳۹۷/۰۴/۱۱با در دست داشتن (۳ قطعه عکس ۴*۳ – اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه - اصل وتصویر کارت ملی – اصل وتصویر آخرین مدرک تحصیلی – اصل وتصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت عمومی (ویژه آقایان ) وفرم تکمیل شده گزینش پیوست ( دقیق و بدون قلم خوردگی ) به دفتر هسته گزینش به آدرس ذیل مراجعه نمایند . لازم به ذکر است استخدام پیمانی منوط به تایید هسته گزینش دانشگاه می باشد.
داوطلبان پس از اعلام نتایج حداکثر تا ۱۰ روز مهلت دارند اعتراض احتمالی خود را در خصوص بررسی مدارک ، اعمال سهمیه ها و امتیازات کتبا به کمیته آزمون دانشکده ارائه نمایند
متقاضیان محترم که در زمان ثبت نام دانشجوی مقطع تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی آگهی شده اعم از مرتبط یا غیر مرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در شرایط احراز آگهی بوده اند ، حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار این آگهی به ارائه گواهی انصراف از تحصیل خود اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی و اثبات موضوع ادامه مراحل استخدام و جذب داوطلب حتی پس از صدور حکم کان لم یکن تلقی و متقاضیان حق هیچ گونه اعتراضی در این زمینه نخواهند داشت .
آدرس:اراک- خیابان شهید شیرودی – خیابان علم الهدی- جنب بیمارستان امیرکبیر – ساختمان ستاد دانشگاه طبقه دوم- راهروی سمت چپ- هسته گزینش دانشگاه

برای دانلود فایل اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

 

خبر ۲۶ اردیبهشت ۹۷ - اصلاحیه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سازمان سنجش مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ ویژه رشته شغلی فوریتهای پزشکی 

لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سازمان سنجش مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ ویژه رشته شغلی فوریتهای پزشکی به شرح پیوست اصلاح می گردد.

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ اردیبهشت ۹۷ - اطلاعیه (ویژه نگهبانان معرفی شده به مصاحبه در آزمون استخدام پیمانی بیمارستان آیت اله خوانساری مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ )


مراحل آزمون تست آمادگی جسمانی ویژه نگهبانان :


ایستگاه ۱ دراز و نشست با توپ ۳ کیلوگرمی

ایستگاه ۲ تست چابکی (تست تی)

ایستگاه ۳ عبور از موانع (افت و خیز)

ایستگاه ۴ حمل دو عدد وزنه ۱۰ کیلوگرمی از روی تخته تعادل

ایستگاه ۵ پرش جفت پا از روی استپ

ایستگاه ۶ پرتاپ توپ ۳ کیلوگرمی (حداقل ۷ متر)

ایستگاه۷ پرش لی داخل حلقه

ایستگاه ۸ پرس سینه با توپ ۷ کیلوگرمی

ایستگاه ۹ دویدن به طول ۹۰ متر

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۷ - اطلاعیه اعلام زمان مصاحبه آزمون های استخدامی رشته های شغلی فوریتهای پزشکی و نگهبان

اعلام زمان مصاحبه آزمون های استخدامی سازمان سنجش مورخ ۱۰/۰۱/ ۹۶ ومرکز آموزشی درمانی آیت اله خوانساری (ره)مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ (رشته های شغلی فوریتهای پزشکی و نگهبان)

 برای مشاهده اعلام زمان مصاحبه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ فروردین ۹۷ - اطلاعیه اصلاح در کد شغلی در آزمون مورخ ۹۶/۱۰/۱

بدینوسیله به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ سازمان سنجش و آموزش کشور می رساند در اعلام نتایج اولیه کد شغل محل ۱۰۵۶۴با عنوان مسئول خدمات مالی /انباردار و کد شغل محل ۱۰۵۶۵ با عنوان مسئول خدمات مالی /کارپرداز می باشد.

خبر ۱۴ فروردین ۹۷ - تعیین محل تحویل مدارک آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۶/۱۰/۰۱

به اطلاع کلیه افراد اعلام شده مرحله اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ ۹۶/۱۰/۰۱ می رساند جهت تحویل مدارک مورد اشاره در فایل راهنما می بایست در تاریخ های ۲۱،۲۰،۱۹،۱۸،۱۵ و۲۲ فروردین ۱۳۹۷ به آدرس ذیل مراجعه نمایند. اراک - خیابان شهید شیرودی - خیابان علم الهدی جنب بیمارستان امیرکبیر- ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمنا اعلام می دارد عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در موعد مقرربه منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد.

خبر ۲۸ اسفند ۹۶ - اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ 

بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ مرکز درمانی آموزشی آیت اله خوانساری ( ره ) به میزان ۱/۵ برابر ظرفیت به استثنای رشته های شغلی فوریتهای پزشکی و نگهبانی ۳ برابر ظرفیت ( به منظور دعوت برای مصاحبه ) به شرح پیوست اعلام می گردد. کلیه پذیرفت شدگان اصلی موظفند که از تاریخ ۹۷/۱/۱۸ لغایت ۹۷/۱/۲۲ به هسته گزینش دانشگاه به آدرس زیر مراجعه نمایند. زمان دعوت برای مصاحبه پذیرفته شدگان رشته های شغلی فوریتهای پزشکی و نگهبان متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید. متقاضیان جهت مراجعه به هسته گزینش دانشگاه می بایست مدارک ذیل را همراه داشته باشند. مدارک مورد نیاز هسته گزینش عباتند از: ۱ – کپی از تمام صفحات شناسنامه ۲ – کپی از کارت ملی ( پشت و رو ) ۳ – کپی کارت پایان خدمت ( ویژه برادران ) ۴ – کپی آخرین مدرک تحصیلی ۵ – سه قطعه عکس ۴*۳ ۶ – تکمیل فرم گزینش پیوست آدرس : اراک_ خیابان شهید شیرودی _ خیابان علم الهدی _ جنب بیمارستان امیر کبیر _ ساختمان ستاد دانشگاه _ طبقه دوم راهروی سمت چپ _ هسته گزینش دانشگاه

خبر ۲۸ اسفند ۹۶ - اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی مورخ یکم دیماه ۱۳۹۶

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان می رساند که لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر سهمیه های مربوطه (به غیر از رشته های دارای مصاحبه که ۳ برابر ظرفیت است) و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت موقت و به ترتیب حروف الفبا می باشد. مطابق با آگهی منتشر شده از سوی سازمان سنجش مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید. بدیهی است در صورت تغییر اولویت داوطلبان دعوت شده دعوت از سایر داوطلبان از طریق همین سایت و یا با تماس تلفنی انجام خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است لیست نهایی جهت انجام مراحل گزینش و یا مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید.

برای مشاهده لیست پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده راهنمای تشکیل پرونده اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ اسفند ۹۶ - اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی خمین سال ۹۶

بدینوسیله فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۹۶/۱۰/۱ به شرح جدول ذیل اعلام می گردد. لذا ضروری است داوطلبان محترم در روز ۱۳۹۷/۱/۱۵ از ساعت ۸ لغایت ۱۵/۳۰، با دردست داشتن کلیه مدارک اشاره شده ذیل به نشانی: خمین میدان انقلاب خیابان آزادی ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی خمین مراجعه نمایند:

۱- اصل وتصویر تمامی صفحات شناسنامه داوطلب و همسر (در صورت تاهل) ۲- اصل و تصویر کارت ملی ۳- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی ۴- اصل و تصویر وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح ( پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به طرح ویا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی ) ۵- اصل وتصویر کلیه مدارک مربوط به سهمیه بومی ۶- چهار قطعه عکس پشت نویسی شده ۷- پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش ۸- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه آقایان) ۹- اصل و تصویر گواهینامه ب(۲) یا پایه دوم (جهت رشته شغلی فوریتهای پزشکی) ۱۰- اصل و تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی ۱۱- اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تاییدیه برای نیروهای شرکتی در مشاغل تخصصی ۱۲- یک عدد پوشه سبزرنگ ۱۳- کاربرگ مربوط به انصراف قطعی از تحصیل برای مشمولین تبصره بند ۶ تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی مدارک بومی بودن (استان یا شهرستان) : (به همراه داشتن حداقل یکی از موارد ذیل جهت تائید سهمیه کافی است ) ۱- اصل و تصویرشناسنامه داوطلب و یا همسر ۲- به همراه داشتن گواهی اشتغال به تحصیل چهار ساله از (دبستان، راهنمایی یا دبیرستان محل تحصیل و یا اداره آموزش و پرورش شهرستان) ۳- گواهی معتبر از محل اشتغال فعلی یا بازنشستگی همسر، پدر یا مادر(ویژه پرسنل نیروهای مسلح یا کارکنان دولت) ü اصل و تصویر حکم بازنشستگی( پیمانی یا رسمی یا نیروهای مسلح) پدر، مادر، همسر به انضمام گواهی بازنشستگی از محل خدمت (به تاریخ روز با قید محل خدمت بازنشستگی) جهت افراد بازنشسته ü گواهی اشتغال از محل خدمت(به تاریخ روز با قید محل خدمت) به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی یا رسمی یا نیروهای مسلح : پدر، مادر، همسر جهت افراد شاغل ü اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد شاغل یا بازنشسته ۴- ریز سوابق بیمه ممهور به مهر سازمان بیمه گر جهت داوطلب ، پدر ، مادر و یا همسر وی ü گواهی سابقه پرداخت حق بیمه از شعب پرداخت حق بیمه ممهور به مهر سازمان بیمه مربوطه ü اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد بیمه شده

*تذکر بسیار مهم*

لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر و صرفا جهت بررسی اولیه مدارک افراد وبه صورت موقت بوده و طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش، مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط ومقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد،اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید. بدیهی است در صورت تغییر اولویت داوطلبان دعوت شده، دعوت از سایر داوطلبان از طریق همین سایت و یا با تماس تلفنی انجام خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است لیست نهایی جهت انجام مراحل گزینش ویا مصاحبه در رشته های شغلی مربوطه متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد گردید.

برای مشاهده فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده  اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ اسفند ۹۶ - اطلاعیه تکمیل مدارک آزمون استخدام پیمانی اسفند ماه ۹۶

بدینوسیله به اطلاع کلیه افرادی که در سامانه آزمون استخدامی این دانشگاه ثبت نام نموده اند و کد رهگیری دریافت نموده اند می رساند : داوطلبانی که تا تاریخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۶ موفق به ارائه مدارک نشده اند به منظور تکریم ارباب رجوع زمان دریافت مدارک تا پایان ساعت اداری (ساعت ۱۵ ) تاریخ روز شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۶ تمدید و ایشان می توانند مدارک را به واحد استخدام ارائه نمایند . قابل ذکر است پس از اتمام تاریخ مذکور هیچگونه مدارکی دریافت نخواهد گردید . و این زمان قابل تمدید نخواهد بود .

خبر ۱۶ اسفند ۹۶ - دریافت کارت آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک

به اطلاع می رساند داوطلبانی که پس از ثبت نام موفق به دریافت کد رهگیری خود از سامانه نشده اند می توانند از طریق لینک زیر با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه و انتخاب آزمون استخدامی پیمانی بیمارستان آیت اله خوانساری کد رهگیری خود را دریافت نمایند . لازم به ذکر است داوطلبین محترم می بایست در تاریخ های ۹۶/۱۲/۱۶ الی ۹۶/۱۲/۱۷ جهت دریافت کارت ورود به جلسه ازمون به سایت  دانشگاه مراجعه فرمایند.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ اسفند ۹۶ - استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک 

دانشگاه علوم پزشکی اراک در نظر از طریق برگزاری آزمون استخدام پیمانی نسبت به جذب نیروی مورد نیاز برای مرکزدرمانی آموزشی آیت اله خوانساری(ره) اقدام نمایند. متقاضیان میتوانند از ساعت : ۸ صبح تاریخ ۰۳/۱۲/۹۶ لغایت ساعت ۲۴ مورخ ۱۲/۱۲/۹۶ جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایند ضمنا: با عنایت به هماهنگی به عمل آماده با بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی سهمیه ۲۵درصد ایثارگران با رعایت اولویت های مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از طریق آزمون صورت می پذیرد لذا کلیه داوطلبان ایثارگر برای جذب بایستی نسبت به ثبت نام و شرکت در ازمون استخدامی در مدت اعلام شده اقدام نمایند

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ دی ۹۶ - اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دوره ۴۴ سال ۹۶

پذیرفته شده گرامی ضمن عرض تبریک قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی و آرزوی موفقیت برای شما در خواست می گردد اطلاعیه را با دقت مطالعه فرمایید. *بر اساس اطلاعیه اعلام نتایج آزمون مذکور مندرج در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل مجاز به شرکت در آزمون دوره چهل و پنجم نخواهند بود. یادآوری :مطالعه اطلاعیه های بعدی این دانشگاه (درصورت نیاز) "که از طریق همین سایت اعلام خواهد شد" ضروری می باشد.

نحوه ثبت نام :

۱- : ثبت نام حضوری : تاریخ ۲۶و۲۷/۱۰/۹۶ و۳۰/۱۰/۹۶ ساعت ثبت نام ۳۰/۸ لغایت ۱۳ ۲- : ثبت نام اینترنتی : یاداوری می گردد به علت عدم وصول اسامی و ریز اطلاعات پذیرفته شدگان از مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام اینترنتی وجود ندارد. یادآوری : مراجعه شخص دستیار جهت انجام امور ثبت نام ضروری است . تاریخ شروع به آموزش : پس از ثبت نام در تاریخهای مذکور و به شرط تکمیل مدارک ثبت نامی از تاریخ ۱/۱۱/۹۶ خواهد بود .

مراحل ثبت نام : مرحله اول : ثبت نام در هسته تحقیق ونظر دهی دانشگاه با همراه داشتن مدارک مورد نیاز پیوست اطلاعیه واقع در ادرس ذیل اطلاعیه. مرحله دوم و مهم : ثبت نام " با رعایت تذکر خیلی مهم زیر "در اداره حقوقی دانشگاه باهمراه اصل سند تعهد محضری در ادرس ذیل اطلاعیه و تحویل تصویر برابر با اصل سند تعهد محضری وتایید شده با مهر اداره حقوقی دانشگاه به اداره دستیاری دانشگاه در مرحله ۴ثبت نام .

تذکر خیلی مهم : تذکر ۱-به اطلاع می رساند برابرنامه ۳۱۸ / ۱۳۰ / د-۱۳ / ۴ / ۹۶ معاون محترم آموزشی ودبیر شورای آموزش پزشکی وتخصصی و معاون محترم برنامه ریزی , هماهنگی ,حقوقی وامور مجلس وزارت متبوع در خصوص تعهد محضری دستیاران ومصوبه جلسه ۲۰ مورخ ۲۰/۴/۹۶ شورای آموزشی دستیاری وتحصیلات تکمیلی دانشگاه مقرر گردید ثبت نام دستیاران در دانشگاه پس از اعلام اسامی از طرف وزارت متبوع صرفابا ارائه اصل سند تعهد محضری به دفتر حقوقی دانشگاه و ارائه رسید از طرف اداره حقوقی به اداره دستیاری دانشگاه مبنی بر وصول سند پذیرفته شده امکان پذیر باشد ضمنا در خصوص سایر مدارک ثبت نامی دستیاران با توجه به الزام این مدارک معرفی دستیاران به دانشکده جهت شروع به دوره منوط به کامل بودن مدارک ثبت نامی خواهد بود. اضافه می نماید در خصوص دستیارانی که مستخدم سایر ارکانها می باشند در صورت عدم ارائه موافقت نامه ارگان به صورت ماموریت آموزشی در بدو ثبت نام این دسته از پذیرفته شدگان ملزم به تودیع سند تعهد محضری به نفع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهند بود ودر صورت اخذ موافقت ماموریت آموزشی پس از ثبت نام وشروع به دوره در دانشگاه شخص دستیار ملزم به پیگیری و ارائه مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر امکان تبدیل سند تعهد عام نامبرده به خاص خواهد بود در غیر اینصورت سند تعهد محضری ملاک عمل همان سند تعهد محضری عام تودیع شده در بدو ثبت نام خواهد بود و دانشگاه هیچگونه تعهد ومسوولیتی در قبال تبدیل سند تعهد محضری پذیرفته شده نخواهد داشت . ضمنا در خصوص سند تعهد محضری پذیرفته شدگان آزمون دستیاری با سهمیه مناطق محروم نامبردگان ملزم به تودیع سند تعهد محضری با رعایت مقررات مربوط به نفع دانشگاه علوم پزشکی یا استان مورد تعهد خواهند بود. تذکر ۲: براساس اطلاعیه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرفته شدگان رشته های جراحی مغز واعصاب وارتوپدی با سهمیه رزمندگان ملزم به ارائه سند تعهد محضری با سهمیه مناطق محروم می باشند. تذکر۳: درصورت داشتن هرگونه سوال درخصوص سند تعهد محضری با دفتر امور حقوقی دانشگاه آقای عظیمی به شماره تلفن های ۳۳۱۲۵۲۲۳ - ۰۸۶ -و ۸-۳۳۱۳۶۰۵۵ -۰۸۶داخلی ۲۲۲۹ تماس حاصل فرمایید.

مرحله سوم : ثبت نام در اداره حراست دانشگاه با همراه داشتن مدارک مورد نیاز پیوست اطلاعیه واقع در ادرس ذیل اطلاعیه. مرحله چهارم : ثبت نام در اداره دستیاری دانشگاه با همراه داشتن مدارک زیر واقع در آدرس ذیل اطلاعیه . مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دستیاران در اداره دستیاری دانشگاه : · همراه داشتن چهار سری پرینت از اعلام نتجه آزمون که پذیرفته شده با کد رهگیری از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی رویت می نماید. · ۸ قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده جدید ( ضمنا عکس کافی برای ارائه به سایر واحد های دانشگاه به همراه داشته باشید) . · اصل شناسنامه و ۵سری فتوکپی خوانا از تمامی صفحات . · اصل شناسنامه همسر و ۲سری فتوکپی خوانا از تمامی صفحات (درصورت تاهل) . · اصل و ۴ سرس فتوکپی کارت ملی. · اصل و ۳ سری فتوکپی کارت نظام پزشکی. · اصل و فتوکپی کارت پایان نظام وظیفه یا مدرک معافیت .(مخصوص داوطلبین آقا). · اصل و ۲ سری فتوکپی گواهی پایان طرح یا معافیت و "مهم"کسانی که به هر طریق برابر قانون همچون استعداد های درخشان –استریت – قانون متا هلی و.... بدون داشتن پایان طرح در آزمون شرکت کرده اند بایستی مدرک معتبر ارائه نمایند. · " مهم " گواهی قبولی آزمون بررسی صلاحیت بالینی برای فارغ التحصیلان از دوره پزشکی عمومی بهمن ماه سال ۹۴ به بعد. · گواهی تسویه حساب و تعیین وضعیت صندوق رفاه دانشجویان ۲ سری. · اصل و ۲ سری فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی که می تواند یکی از مدارک ذیل باشد: گواهی موقت پایان دوره تحصیلات دانشگاهی/ گواهی پایان دوره / دانشنامه (در صورت دریافت)/ پروانه دائم پزشکی (در صورت احراز شرایط دریافت). · اصل و ۲ سری فتوکپی پروانه مطب (در صورت دریافت). · "مهم "اصل مدارک لازم مربوط به سهمیه پذیرش بر اساس مندرجات راهنمای ثبت نام و سایر دستورالعمل های مرتبط وزارتی ارائه اصل تاییدیه سهمیه مناطق محروم برای پذیرفته شدگان این سهمیه ضروری است. · واریز مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال بابت صدور کارت دانشجویی به شماره حساب ۲۱۷۷۸۶۵۳۰۷۰۰۷ بانک ملی در وجه درامد های اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک و ارائه فیش بانکی به واحد دستیاری – این فیش از طریق "پوز" در دانشگاه قابل واریز است. · دانلود فرمهای ثبت نام الصاقی به این اطلاعیه وتکمیل دقیق و خوانا وامضای فرمها و تحویل به اداره دستیاری دانشگاه در روز ثبت نام حضوری در مرحله ۴.

مرحله پنجم : مراجعه به دانشکده پزشکی و ادارات زیر از این دانشکده و تکمیل ثبت نام: ۱- اداره کارگزینی واقع در طبقه دوم بال زرد با به همراه داشتن اصل کارت ملی وشناسنامه دستیار و همسر و یک سری فتوکپی ان و عکس رنگی ۳*۴ جدید تمام رخ دوقطعه.پذیرفته شدگان دارای ماموریت آموزشی مراتب برخورداری از این ماموریت را به اداره کارگزینی اعلام نمایند. ۲- اداره آموزش واقع در طبقه دوم بال سبز با به همراه داشتن مدارک مندرج در پیوست اطلاعیه .ضمنا محل این دو اداره آدرس مرحله سوم ثبت نام است. مرحله ششم : مراجعه به گروه آموزشی و ثبت نام در گروه با معرفی نامه اخذ شده در مرحله پنجم ثبت نام بند ۲ از اداره آموزش دانشکده پزشکی . ضمنا ضروریست پذیرفته شدگان در مرحله ششم ثبت نام که در گروه آموزشی می باشد ریز برنامه آموزشی خود را از آموزش بیمارستان دریافت نمایند. مرحله هفتم: مراجعه به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و ثبت نام در این معاونت واقع در آدرس ثبت نام مرحله اول . آدرس و تلفن محل ثبت نام مرحله اول ودوم (در صورت همراه داشتن اصل سند تعهد محضری ): ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اراک واقع در اراک –میدان حضرت ولی عصر (عج)- خیابان شهید شیرودی- خیابان اعلم الهدی ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه – "مرحله اول"طبقه اول – دبیر خانه هسته تحقیق ونظر دهی – خانم احمدی تلفن ۰۸۶-۳۳۱۲۷۴۴۰ و"مرحله دوم " داخل محوطه اداره حقوقی دانشگاه با شماره تلفن ۰۸۶۳۳۱۲۵۲۲۳ آدرس و تلفن محل ثبت نام مرحله سوم وچهارم وپنجم : اراک- سردشت- میدان بسیج- مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص)- جنب بیمارستان آموزشی، درمانی امیرالمومنین (علیه السلام) – ساختمان معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه- حوزه مدیریت امورآموزشی و تحصیلات تکمیلی- اداره دستیاری و تحصیلات تکمیلی. تلفن: ۰۸۶۳۴۱۷۳۴۶۲ آدرس ثبت نام مرحله ششم (گروه آموزشی ): مرکز آموزشی درمانی ذیربط · پذیرفته شدگان درصورت وجود هرگونه سوال درخصوص امور رفاهی منجمله خوابگاه و ... می توانند با معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه به شماره تلفن های · ۸-۳۳۱۳۶۰۵۵ -۰۸۶ (امور رفاهی) تماس حاصل نمایند · این دانشگاه از پذیرش هرگونه در خواست انتقال معذور می باشد. · در آخر پیشنهاد می شود از اطلاعیه ثبت نام جهت تسهیل ثبت نام پرینت همراه داشته باشید. اداره دستیاری وتحصیلات تکمیلی دانشگاه

خبر ۲۵ آبان ۹۶ - شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کاربران عزیز ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای شما، به اطلاع میرسانیم ، شرایط استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۶ اعلام شد. مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می باشد

زمان برگزاری آزمون : کلیه رشته های شغلی به جز رشته شغلی پزشک متخصص جمعه ۹۶/۱۰/۰۱ می باشد

تبصره : زمان برگزاری آزمون برای رشته‌های شغلی پزشک متخصص شامل کد رشته‌های شغلی (۲۵۵۳، ۳۰۱۵، ۲۵۵۴، ۳۰۲۲، ۲۵۵۵، ۳۰۱۲، ۲۵۵۶، ۳۰۱۸، ۳۳۸۸، ۲۵۵۸، ۳۰۰۷، ۲۵۶۳، ۳۳۸۳، ۲۵۶۵، ۳۳۸۷، ۳۰۰۶، ۳۰۰۸، ۳۰۱۴، ۳۰۱۷، ۳۳۸۶، ۳۰۲۰، ۳۰۲۱، ۳۰۲۳، ۳۳۸۲، ۳۳۵۶، ۳۳۶۵، ۳۳۷۴، ۳۳۹۱، ۳۳۷۶، ۳۳۸۴، ۳۳۸۵، ۳۳۸۹ و۳۳۹۰) در روز جمعه مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

برای مشاهده صفحه آگهی استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات اصل دفترچه های آزمونهای برگزار شده توسط سنجش مجری آزمون وزارت بهداشت با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید (ویرایش جدید)

۱۱ شهریور ۹۶ - اطلاعیه در خصوص آزمون استخدام قراردادی در رشته بهورزی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون استخدام دررشته بهورزی دانشگاه علوم پزشکی اراک می رساند ثبت نام آزمون استخدام قراردادی از تاریخ شنبه ۱۱/۶/۹۶ شروع شد. داوطلبین جهت اطلاع از رشته محل ها و همچنین ثبت نام می توانند به این آدرس مراجعه نمایند. توزیع کارت آزمون: کارت ورود به جلسه امتحان توانمندی های عمومی و تخصصی در روزهای ۹۶/۶/۲۸ لغایت ۹۶/۰۶/۲۹ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ در محل های مذکور در متن آگهی توزیع خواهد شد.

۱۱ شهریور ۹۶ - اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دستیاری رشته زنان و روانپزشکی آزمون دوره ۴۴ سال ۹۶

پیرو اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص اعلام نتایج نهایی رشته های دستیاری تخصصی زنان و زایمان و روانپزشکی ،ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به پذیرفته شدگان ,به اطلاع می رساند : ۱- ثبت نام از تاریخ ۱۲/۶/۹۶ لغایت ۱۵/۶/۹۶ انجام می پذیرد. ۲- شروع به دوره این گروه از پذیرفته شدگان از تاریخ ۱۹/۶/۹۶ خواهد بود. ۳- برای اطلاع از مراحل ثبت نام و تحویل مدارک اینجا کلیک کنید. ۴- ثبت نام از پذیرفته شدگان عینا بر اساس اطلاعیه های قبلی انجام خواهد شد. ۵- تنظیم و تایید سند تعهد محضری توسط اداره حقوقی دانشگاه جهت ثبت نام الزامی می باشد. ۶- ثبت نام اینترنی به صورت همزمان در تاریخ های اعلام شده جهت ثبت نام قابل انجام می باشد.

۳۰ مرداد ۹۶ - اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره ۴۴ سال ۹۶

پذیرفته شده گرامی ضمن عرض تبریک قبولی در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی و آرزوی موفقیت برای شما در خواست می گردد اطلاعیه را با دقت مطالعه فرمایید.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

۱۵ شهریور ۹۵ - آگهی فراخوان نیروی شرکتی

شرکت عارف اندیشان مهراس در نظر دارد تعداد ۳۱۳ نفر از طریق برگزاری آزمون عمومی و اختصاصی و همچنین پس از طی مراحل گزینش ومصاحبه  به صورت شرکتی جهت خدمت در دانشگاه علوم پزشکی اراک و واحدهای تابعه به کارگیری نماید. لذا داوطلبین پس از مطالعه مفاد آگهی در صورت واجد شرایط بودن می توانند نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.مسئولیت عدم مطالعه دقیق شرایط این آگهی بعهده شرکت کننده می باشد ۱- شرایط عمومی بکارگیری نیرو ۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی ۲/۱- داشتن تابعیت ایران ۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت به استثناء معافیتهای پزشکی(ویژه برادران) ۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان ۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر ۶/۱- نداشتن منع بکارگیری دردستگاههای دولتی بهموجب آرای مراجع قانونی ۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند. ۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن به کارگیری میشوند ۱۰/۱- متاهل بودن برای عنوان رشته شغلی سریدار/نگهبان (تاریخ ازدواج میبایست قبل از پایان مهلت ثبت نام  باشد) تبصره : مشاغل سریدار نگهبان میبایست در محل خدمتی که برای آن پذیرفته میشوند سکونت یابند. ۲- شرایط اختصاصی به کارگیری نیرو

۱/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر ۲۸ سال تمام برای دارندگان دیپلم ، ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی ،۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ انتشار آگهی تبصره ۱ : برای رشته شغلی سریدار نگهبان حداقل سن ۲۳ سال و حداکثر ۲۸ سال میباشد. تبصره ۲ : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) مدت خدمت سربازی

ب) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق ۲/۲ – ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل ، سن و پایان دوره خدمت نظام وظیفه داوطلبین حداکثر قبل از پایان مهلت ثبت نام  می باشد. ۳/۲- مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه  باشند. تبصره – در خصوص داوطلبانی که به استناد بخشنامه شماره  ۸۵۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۷/۹۳ نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نداشته و ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد کفایت می نماید.

۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز

۱/۳- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند حداکثر تا تاریخ ۲۳/۰۶/۹۵ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی www.arefandishan.ir   اقدام نمایند. تذکر ۱ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد لذا امکان ثبت نام مجدد وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه و دریافت کد رهگیری ملاک عمل برای انجام مراحل بعدی می باشد. تذکر ۲ :اخذ کد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام بوده و پس از آن امکان هیچگونه ویرایشی نخواهد بود . بدیهی است پس از اتمام ثبت نام و اخذ کد رهگیری ، تحت هیچ شرایطی ، اطلاعات وارد شده قابل تغییر نمی باشد . لذا در انتخاب سهمیه بومی و تاریخ های خواسته شده در فرم ثبت نام ، در زمان ثبت نام دقت لازم به عمل آید . در صورت عدم دریافت کد رهگیری ثبت نام ناقص ثبت شده و امکان ثبت نام مجدد نخواهد بود . تذکر ۳:لازم است قبل از شروع ثبت نام حتما اسکن یک قطعه عکس ۴*۳ و فیش واریزی با فرمت JPG  (با حداقل حجم  حداکثر۱۰۰ کیلو بایت ) آماده نمایید.

۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی: الف) تکمیل برگ درخواست شغل

ب) مبلغ سیصد هزار ریال  به عنوان حق ثبت نام به حساب شماره ۱۵۱۹۳۰۳۶۳ شرکت عارف اندیشان مهراس نزد بانک رفاه (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک رفاه) بهعنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی داوطلبان پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است ، بارگذاری نمایید. (ایثارگران پنجاه درصد(۵۰%) مبلغ مذکور را میپردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند) ضمنا به همراه داشتن اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه الزامی میباشد. ج) یک قطعه عکس ۴×۳ که بایستی متناسب با توضیحات سایت اینترنتی دانشگاه اسکن و  در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است ، بارگذاری نمایید. تبصره : درصورت ارسال عکس غیر معتبر ، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب  می گردد. و درصورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب ، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. ۳/۳- به ثبت نام ناقص ومدارک ارسالی ناقص و مدارکی که بعد از تاریخ (۲۳/۰۶/۹۵) ارسال گردند ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نمیشود. ۴/۳- ثبت نام فقط از طریق سایت www.arefandishan.ir  صورت می پذیرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت ثبت نام  خودداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمنا داوطلبین پس از ثبت نام الکترونیکی مدارک  ذیل را   حداکثر تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۲۳/۰۶/۹۵  به آدرس : اراک –خیابان جهرم – دور میدان نوروز- ساختمان نیکو – طبقه دوم تحویل و رسید دریافت نمایند . تذکر: نام و نام خانوادگی – رشته و محل جغرافیایی مورد تقاضا بر روی پاکت حتما قید گردد . تصویر فرم ثبت نام دارای کد رهگیری اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی اصل و تصویر کارت ملی اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) اصل و تصویر پایان طرح (درصورت انجام ) و درصورت تمدید طرح  ، گواهی مربوطه اصل و تصویر مدرک ایثارگری (برای داوطلبینی که میخواهند از سهمیه ایثارگیری استفاده کنند ) مدرک خانواده جانباز حتما از بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت داوطلبانه جبهه با قید خدمت داوطلبانه از مراجع ذیصلاح  و کپی کارت ایثارگری برای جانبازان و خانواده شهدا اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن داوطلب دارا بودن یکی از شرایط ذیل برای بومی (شهرستان و استان) کفایت میکنند الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد تصویر تمام صفحات شناسنامه داوطلب تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر ب) همسر و فرزند کارمند رسمی و پیمانی و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) شهر یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی حکم بازنشستگی (پیمانی یا رسمی یا نیروی مسلح) پدر ، مادر ، همسر جهت افراد بازنشسته گواهی اشتغال به کار از محل خدمت به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی یا رسمی یا نیروی مسلح :پدر ، مادر ، همسر (به تاریخ روز) ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا گذارنده باشد. گواهی اشتغال به تحصیل معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل تایید شده با مهر و امضا محل تحصیل (به تاریخ روز) اصل و تصویر کارنامه های تحصیلی «برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان» تذکر : مجموع سنوات تحصیلی می بایست حداقل ۴ سال باشد. د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است). گواهی سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۴ سال یکی از افراد (داوطلب ، پدر ، مادر ، همسر) ممهور به شعب پرداخت حق بیمه تبصره :برای مشاغل سریدار نگهبان علاوه بر موارد مطروحه بالا ارائه گواهی سکونت از شورای اسلامی روستا و گواهی سکونت از خانه بهداشت روستا الزامی است . تبصره : مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت و سایر مدارک حسب ضرورت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد وتطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود. ۴- زمان ومحل توزیع کارت داوطلبان می بایست با داشتن کد رهگیری که هنگام ثبت نام به آنها ارائه  میگردد ، از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه  مورخ ۲۴/۰۶/۹۵ لغایت ساعت ۲۴  روز پنج شنبه ۲۵/۰۶/۹۵ به سایت اینترنتی به آدرس www.arefandishan.ir مراجعه  و کارت ورود به جلسه آزمون (زمان و مکان برگزاری آزمون) را دریافت نمایند. آزمون روز جمعه مورخ ۲۶/۰۶/۹۵ در شهر اراک برگزار می شود . لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط شرکت و با نظارت دانشگاه بررسی خواهد شد .

۵- مواد امتحان برای مقاطع کاردانی و بالاتر عبارتند از : ۱/۵- امتحان توانمندیهای عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی وآمار مقدماتی ۴- فنآوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون درمجموع به تعداد(۹۰) سوال به صورت چهارگزینه ای با اعمال ضریب ۵/۰(نیم) طراحی می گردد. ضمنا نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد. تبصره: اقلیتهای دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف میباشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع میشود. ۲/۵- امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال  به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب ۳ طراحی خواهد شد. ضمنا یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

۶- مواد امتحان مقطع دیپلم ۱/۶- امتحان توانمندیهای عمومی شامل: ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی وآمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون درمجموع به تعداد(۹۰) سوال به صورت چهارگزینه ای با اعمال ضریب ۵/۰(نیم) طراحی می گردد. ضمنا نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد. تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع  می شود. ۷- تذکرات ۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه  سابقه  حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود. ۲/۷- از کل مجوز بکارگیری نیرو سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از ۳۰درصد فوقالذکر، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد. ۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۲۵ درصد از میان ایثارگران مشمول سهمیه ۲۵ درصد و  انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد از میان ایثارگران مشمول سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند، انجام خواهد شد. ۴/۷-  پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت. ۵/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند. ۶/۷- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص مییابد. ۷/۷- داوطلب بومی به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد: الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای بکارگیری یکی باشد. ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد. ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است). تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد. تبصره۲: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد . ۸/۷- داوطلبان منحصرا مجاز به انتخاب یک رشته شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود. ۹/۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین  مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و بکارگیری معتبر نمیباشد و داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. ۱۰/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. ۱۱/۷-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون در هر رشته شغلی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده میباشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندیهای تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود؛ و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندیهای تخصصی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک ، ملاک عمل قرار خواهد گرفت. تبصره : انتخاب افراد اصلی و ذخیره برای مشاغلی مقطع دیپلم  بر اساس نمره فضلی آزمون عمومی صورت می پذیرد. ۱۲/۷- انتخاب داوطلبان در مرحله اول  حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز پس از اعمال سهمیه ها و احراز شرایط قانونی به ترتیب بالاترین نمره ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده انجام خواهد شد . ۱۳/۷-انتخاب پذیرفته شدگان در مرحله دوم پس ازقبولی در مصاحبه  حداکثر به میزان ۵/۱ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره محاسبه  را کسب کرده اند. بر اساس وزن هفتاد درصد(۷۰%) نمره کل آزمون  کتبی(پس از احتساب سهمیه ها و ضرایب) و سی درصد(۳۰%) نمره مصاحبه خواهد بود.بنابراین معرفی افراد به گزینش ، پس از انجام مصاحبه  به ترتیب نمره کل نهایی صورت میگیرد. ۱۴/۷- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره بهجای وی به گزینش معرفی خواهد شد. ۱۵/۷-قراردا افراد پذیرفته شده با شرکتهای پیمانکاری خواهد بود. ۱۶/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی  اعلام شده در این آگهی(www.arefandishan.ir) خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت مذکور دریافت خواهند کرد. ۱۷/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

شرح وظایف  شغل سریدار نگهبان« در مراکز بهداشتی» : به متصدی گفته میشود که : سکونت دایم در محل حفاظت از ساختمان ، تاسیسات و لوازم و وسایل از لحاظ سرقت ، خرابی و آسیب در ساعات اداری و  غیر اداری نامه رسانی داخلی نگهبانی خدمتگزاری باغبانی

شرح وظایف خدمتگزار «در مراکز درمانی » : در برگیرنده متصدیانی است که خدمات مربوط به نقل و انتقال وسایل ، تجهیزات و بیماران و یا به سایر واحدها با رعایت ضوابط و مقررات بر عهده دارد. کسب دستور و برنامه کار از سرپرستار واشینگ بخش هفته ای یک بار شستن سینگ بطور روزانه شستن سرویس های بهداشتی بطور روزانه شستن سطل های زباله نظافت آبدارخانه بطور روزانه رعایت تفکیک زباله های عفونی و غیر عفونی و زدن برچسب روی بسته های زباله + تاریخ و نام بخش انتقال زباله ها به جایگاه زباله یا بخش زباله سوز مرکز شسن لگن ها تصدی آسانسور نظافت محوطه و فضای سبز تعویض لباس و ملحفه ی بیمار

 برای مشاهده شرایط و رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

۱ مرداد ۹۵ – شروع استخدام دانشگاههای ‌علوم ‌پزشکی ‌وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به شرح ذیل به صورت پیمانی استخدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل آگهی و فایل راهنما اینجا کلیک کنید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اراک سال ۹۴

اعلام نتایج

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

دریافت کارت آزمون

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

به اطلاع کلیه داوطلبین آزمون استخدام رشته های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک می رساند آزمون استخدام همزمان با سایر دانشگاههای علوم پزشکی در تاریخ جمعه ۸/۳/۹۴ برگزار می گردد. داوطلبین جهت دریافت آگهی استخدام و اطلاع از رشته محل ها و همچنین ثبت نام می توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۳/۲/۹۴ به سایت دانشگاه به آدرس www.arakmu.ac.ir  مراجعه نمایند.

برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آگهی استخدام در وب سایت علوم پزشکی اراک اینجا کلیک نمایید

برای دریافت نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام در مورد دانشگاه علوم پزشکی سال ۹۳ اینجا کلیک نماییید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ