آرشیو استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران

خبر ۱ دی ۹۷ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران

بدین وسیله به اطلاع می رساند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران در نظر دارد از طریق آزمون کتبی و عملی و نیز مصاحبه فنی نسبت به جذب رانندگان دارای گواهینامه پایه یکم و گواهینامه ویژه لودر و گواهینامه ویژه بیل مکانیکی به صورت شرکتی جهت بکارگیری در امور ماشین آلات و با شرایط زیر اقدام نماید :

۱- دارای حداکثر سن ۳۵ سال
۲ - دارای مدرک تحصیلی دیپلم
۳- گواهینامه پایه یکم یا ویژه لودر و بیل مکانیکی با بیش از دو سال سابقه صدور
۴-محل سکونت در شهرستان های ساری- نکا- قائمشهر و جویبار
۵ - دارا بودن کارت هوشمند و سلامت و کارت های مربوط به پایانه حمل و نقل
داوطلبان می‌توانند با ارائه اصل و کپی مدارک فوق حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار این آگهی به امور اداری بنیاد مسکن مازندران واقع در ساری میدان امام خیابان جام جم روبروی صدا و سیما اداره کل بنیاد مسکن استان مازندران مراجعه فرمایند

خبر ۲۶ تیر ۹۷ - تمدید مهلت آگهی استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در فراخوان دعوت به همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان می رساند، مهلت ارسال مدارک جهت شرکت در فراخوان تا روز پنجشنبه مورخ یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۷ تمدید گردید.

خبر ۲۱ تیر ۹۷ - اصلاحیه شماره ۲ - تمدید مهلت ثبت نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور مالی خود در شهرستانهای استان ازمیان واجدین شرایط آقا بومی و ساکن استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و با اخذ تعهد ۱۰ ساله خدمت ، دعوت به همکاری می نماید.
لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاه ملی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشدرشته حسابداری با معدل ۱۴ و بالاتر در گرایش های حسابداری و حسابداری دولتی ، درخواست می شود حداکثر تا روز پنجشنبه مورخه ۰۴/۰۵/۹۷ با مراجعه به آدرس sb.bonyadmaskan.ir نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم به شرح جدول ذیل ، از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در بلوار شهید مطهری ،خیابان امداد ،روبروی مسجد امام حسن عسگری (ع) ، واحد امور اداری ارسال نمایند. بدیهی است به مدارکی که پس از تاریخ یادشده تحویل اداره پست شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط مورد نیاز :

 ردیف

 تحصیلات

 تعداد

 حداکثر سن

 مدارک لازم

 ۱

 کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری

(گرایش حسابداری و حسابداری دولتی )

 ۳ نفر مرد

 ۳۰سال برای کارشناسی و ۳۲ سال برای ارشد 

 فرم تکمیل شده پرسشنامه ،کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، کپی کارت ملی و صفحات شناسنامه ، کپی مدرک تحصیلی

خبر ۱۳ تیر ۹۷ - اصلاحیه شماره ۱ فراخوان دعوت به همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور مالی خود در شهرستانهای استان ازمیان واجدین شرایط آقا بومی و ساکن استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و با اخذ تعهد ۱۰ ساله خدمت ، دعوت به همکاری می نماید. لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاه های ملی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشدرشته حسابداری با معدل ۱۴ و بالاتر در گرایش های حسابداری و حسابداری دولتی ، درخواست می شود حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۲۳/۰۴/۹۷ با مراجعه به سربرگ استخدام و دعوت به همکاری، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در بلوار شهید مطهری ،خیابان امداد ،روبروی مسجد امام حسن عسگری (ع) ، واحد امور اداری ارسال نمایند. بدیهی است به مدارکی که پس از تاریخ یاد شده تحویل اداره پست شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

خبر ۱۲  تیر ۹۷ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد تعدادی مشمول وظیفه به صورت امریه در مقطع کارشناسی و بالاتر در رشته های عمران، حقوق و حسابداری به منظور خدمت در مناطق محروم استان جذب نماید.
متقاضیان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه نمایید.

 برای مشاهده سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ خرداد ۹۷ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور مالی خود در شهرستان های استان از میان واجدین شرایط آقا بومی و ساکن استان به شرح ذیل ازظریق آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و با اخذ تعهد ۱۰ اله خدمت ، دعوت به همکاری می نماید .
لذا از متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاه های دولتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری با معدل ۱۴ و بالاتر در گرایش های حسابداری و حسابداری دولتی درخواست میشود حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تور فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم به شرح جدول زیر از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب استان واقع در بلوار شهید مطهری ، خیابان امداد، روبروی مسجد امام حسن عسگری واحد امور اداری ارسال نمایند

 برای مشاهده جدول رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ خرداد ۹۷ - استخدام ​بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

​بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در نظر دارد بر اساس ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ و تفاهم نامه طراحی و نظارت بر ساخت و سازهای روستایی مورخ ۳۰/۱۰/۱۳۹۳ با وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ناظران مورد نیاز در رشته های عمران و معماری جهت نظارت بر ساخت و سازهای روستایی در سال ۹۷ را بر اساس شرایط ماده ۴ دستورالعمل ابلاغی این نهاد به شرح زیر و به میزان ۱.۵ برابر سهمیه مورد نیاز خود انتخاب نماید. متقاضیان محترم می توانند حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ درج فراخوان جهت اطلاع از شرایط عمومی و ثبت نام مدارکمربوطه را از طریق لینک زیر دانلود و نسبت به ارائه فرم درخواست همکاری بر اساس جدول مناطق نظارت اقدام نمایند.

 برای مشاهده شرایط استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ بهمن ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین برای تکمیل کادر امور حقوقی و املاک خود در نظر دارد از میان افراد واجد شرایط (آقا) بومی و ساکن استان قزوین به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری نماید:

ردیف مدرک تحصیلی حداکثر سن تعداد مدارک مورد نیاز
۱ کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق با گرایش های جزاء خصوصی و ثبت ۳۰ سال ۱ نفر آقا فرم تکمیل شده پرسشنامه – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – کپی کارت ملی و صفحات شناسنامه و کپی مدرک تحصیلی

لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق با گرایش جزاء خصوصی و ثبت درخواست می شود حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱۲/۰۹ با مراجعه به آدرس درج شده نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم به شرح جدول از طریق پست پیشتاز به آدرس ذکر شده ارسال نمایند.

آدرس قزوین، خیابان سعدی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قروین

خبر ۱۶ بهمن ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ۹۶

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در نظر دارد نسبت به کارگیری یک نفر مهندس عمران با سابقه کار حداقل ۱۵ سال در پروژه های بلند مرتبه سازی به عنوان مدیر پروژه اقدام نماید.

از افراد علاقمند دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ رزومه کاری خود را به ایمیل ghom@bonyadmaskan.ir و یا نشانی: قم، میدان ارتش، بلوار غدیر، کوی شماره ۱۱، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسکن شهری کد پستی ۵۶۱۵۸ – ۳۷۱۳۹ ارسال نمایند.

خبر ۱۵ بهمن ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندارن 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندارن در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی ، یک نفر مرد با شرایط سنی حداکثر ۳۰ سال از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی از دانشگاه های دولتی با برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه مصاحبه علمی بعنوان کارشناس امور حقوقی در اداره کل بنیاد مسکن ساری بصورت قراردادی بکارگیری نماید. داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حداکثر تا مدت ده روز پس از انتشار آگهی با در دست داشتن مدارک مربوطه به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندارن واقع در ساری - میدان امام خمینی - خیابان جام جم - روبروی صدا و سیما - طبقه سوم واحد امور اداری مراجعه نمایند مدارک مورد نیاز : اصل و کپی مدرک تحصیلی شناسنامه و کارت ملی- اصل کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم - روزمه کاری

خبر ۱۶ دی ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز برای تکمیل کادر فنی و مالی خود از میان واجدین شرایط و بومی استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می نماید.

ردیف تحصیلات تعداد حداکثر سن مواد آزمون
۱ کارشناسی عمران  ۱ نفر آقا  ۳۰ سال  مباحث مقررات ملی ساختمان-مباحث و آئین نامه های سازمان برنامه بودجه کشور
۲ کاردانی،کارشناسی حسابداری  ۱ نفر آقا  ۳۰ سال حسابداری بازرگانی ( مالی صنعتی- حسابرسی)

برای مشاهده فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۹ آذر ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در نظر دارد تعدادی مشمول وظیفه به تاریخ اعزام به خدمت ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ و از بین فارغ التحصیلان رشته های عمران و نقشه برداری در مقطع کارشناسی و بالاتر و رشته های معماری، حقوق و کامپیوتر صرفا در مقطع کارشناسی ارشد، جهت خدمت در شهرستان های استان جذب نماید، لذا از متقاضیان محترم تقاضا می شود به منظور ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ با در دست داشتن اصل و تصویر برگ اعزام به خدمت، به آدرس: بجنورد، خیابان طالقانی، شرقی، کوچه مرتضوی (بجنورد، خیابان هید بهشتی، کوچه شهید دستژاک) بنیا مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، کارگزینی مراجعه نمایند.

ضمناً از پذیرش متقاضیانی که دارای کسر خدمت می باشند معذور خواهیم بود.

نحوه جذب از طریق آزمون و مصاحبه بوده و در صورت در آزمون و شرایط برابر، معمیارهایی هم چون بومی بودن، دانشگاه محل تحصیل، معدل، سبقه اجرائی قابل قبول و مستند، تاثیرگذار خواهند بود.

تلفن: ۳۲۲۴۴۲۳۳-۳۲۲۴۱۷۸۸-۳۲۲۴۶۵۵۶-۰۵۸

خبر ۷ آبان ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور حقوقی و املاک خود از میان واجدین شرایط آقا، بومی و ساکن استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می نماید. ضمنا منابع آزمون به شرح ذیل می باشد: ۱. قانون ثبت ۲. قانون مدنی ۳. قانون تجارت ۴. قانون آئین دادرسی مدنی و کیفری و موارد عمومی علم حقوق رشته ها و شرایط مورد نیاز

​ردیف تحصیلات​ تعداد​ حداکثر سن​ مدارک مورد نیاز​
۱​ کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق با گرایش های جزا، خصوصی و ثبت​ ۱ نفر مرد​ ​۳۰ سال ​فرم تکمیل شده پرسشنامهemploy.pdf ، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، کپی کارت ملی و صفحات شناسنامه  و کپی مدرک تحصیلی

لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش های جزا، خصوصی و ثبت درخواست می شود حداکثر تا روز پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ با مراجعه به وبسایت سازمان، نسبت به تکمیل مدارک مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه مدارک لازم به شرح جدول ذیل، از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در بلوار شهید مطهری، خیابان امداد، روبروی مسجد امام حسن عسگری(ع)، واحد امور اداری ارسال نمایند.

برای مشاهده فرم پرسشنامه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ خرداد ۹۶ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد تعدادی مشمول وظیفه در مقطع کارشناسی  و بالاتر در  رشته های  عمران ، شهرسازی ،  حقوق (‌ مقطع کارشناسی ارشد ) ، حسابداری ( مقطع کارشناسی ارشد )  جهت مناطق محروم و زلزله زده استان  جـــــذب نمایــــد. از متقاضیان محترم تقاضا میشود به منظور  ثبـــت نام حداکــــثر تا تاریخ ۳۱/۰۳/۱۳۹۶  به آدرس اینـــترنــتی WWW.BONYADMASKANKH.IR   و یا به آدرس مشهد – بلوار وکیل آباد – اول بلوار شهید قانع  – بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی – کارگزینی  مراجعه نمایند ( تلفن ۳۸۶۴۸۲۰۲-۰۵۱ )  ضمنا" چنانچه  در شهرستانهای غیر  محروم نیاز به  جذب باشد داشتن یکی از شرایط زیر الزامی است.

۱-تحت پوشش خانواده شهدا و  ایثارگران  . ۲-مشمولان متاهل . ۳-مشمولان معاف از رزم . ۴-تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) . ۵- تحت پوشش سازمان بهزیستی .

ضمنا" از پذیرش متقاضیانی که دارای کسر خدمت میاشند معذور خواهیم بود. نحوه جذب از طریق آزمون و مصاحبه بوده و معیارهایی همچون بومی بودن،  دانشگاه محل تحصیل , معدل , سابقه اجرائی قابل قبول و مستند  تاثیر گذار خواهند بود .

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 ۹ اسفند ۹۵ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی جهت امور روابط عمومی  نیاز به یک نفر کارشناس روابط عمومی با مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات (در قالب نیروی شرکتی ) دارد  از متقاضیان محترم دعوت میشود حداکثر تا تاریخ ۱۳/۱۲/۱۳۹۵ در این سایت ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری آزمون متغاقبا اعلام خواهد شد  و شرکت در آزمون منوط به ارائه کارت شناسایی معتبر( کارت ملی یا شناسنامه ) خواهد بود شرایط لازم: ۱-    سابقه کار مفید و مرتبط ( حداقل ۴ سال) ۲-    کارت پایان خدمت و یا معافیت قانونی ۳-    تابعیت جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ۴-    حداکثر سن ۳۵ سال ۵-    نداشتن محکومیت جزایی موثر ( با ارائه گواهی عدم سو پیشینه) ۶-    عدم اعتیاد به مواد مخدر ۷-    عدم محکومیت به فساد عقیده ۸-    صحت مزاج و توانایی انجام کار . ضمنا" بستگان درجه یک شهدا و ایثارگران عزیز در شرایط مساوی با سایر متقاضیان در اولویت  خواهند بود

برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک کنید

 ۶ بهمن ۹۵ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان

اداره کل اوال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان کرمان از یک نفر نیرو در مقطع لیسانس و بالاتر در رشته حقوق قضایی از طریق امتحان و مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت برون سپاری و بدون تعهد استخدام دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان محترم می توانند از تاریخ ۹۵/۱۱/۹ لغایت ۹۵/۱۱/۱۶ جهت ثبت نام و تحویل مدارک به نشانی ذیل مراجعه نمایند.

شرایط جذب:

۱- مرد

۲- بومی شهرستان کرمان

۳- متاهل بودن

۴- دارای ۳ سال سابقه کاری مفید

۵- آشنایی با کامپیوتر مهارت های ICDL

۶-معدل ۱۶ و بالاتر

مدارک مورد نیاز:

۱- کپی شناسنامه از کلیه صفحات(به همراه اصل)

۲-کپی مدارک تحصیلی(به همراه اصل)

۳- کپی کارت پایان خدمت (به همراه اصل)

۴- کپی کارت ملی (به همراه اصل)

۵-رزومه کاری در یک صفحه A۴

نشانی : کرمان- میدان قرنی- خیابان امام- کوچه امام ۱ - پلاک ۳۶

 ۲۹ دی ۹۵ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی

بندینوسیله از کلیه دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی یا بالاتر در رشته عمران که تمایل به نظارت بر واحدهای مسکونی در روستاها را

دارند جهت همکاری در نظام فنی روستایی دعوت به عمل می آید.

مدارک لازم :

۱ - پوشه

۲ - فرم تکمیل شده ثبت نام

۳ - دو قطعه عکس ۳ در ۴

۴ - تصویر اول شناسنامه ( در صورت توضیحات ، تصویر صفحه آخر الزامی است )

۵ - تصویر کارت ملی

۶ - تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت (برای آقایان)

۷ - تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۸ - اصل فیش شرکت در آزمون (مبلغ سیصد هزار ریال به شماره حساب ۰۱۰۰۸۳۲۳۴۳۰۰۶ بانک صادرات شعبه مرکزی بجنورد بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی)

زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۹۵/۱۱/۲۹ ساعت ۹ صبح می باشد که محل برگزاری متعاقبا اعلام می گردد و متقاضیان می توانند کلیه مدارک خواسته شده را از تاریخ ۹۵/۱۱/۲ لغایت ۹۵/۱۱/۲۰ به آدرس : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در شهرستان ها ارسال نمایند

برای مشاهده فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

۲۲ آبان ۹۵ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون ، مصاحبه و گزینش از بین افراد واجد شرایط ، نسبت به استخدام شش نفراقدام می نماید:

ردیف نوع شغل شهرمحل خدمت تعداد جنسیت مقطع و رشته تحصیلی شرایط اختصاصی شرایط عمومی
۱ کارشناس مالی ماکو ۱ نفر مرد کارشناسی و بالاتر – رشته حسابداری ۱.آشنایی با برنامه ICDL ۲.آشنایی با نرم افزارهای مالی ۳.تهیه و تحلیل صورتهای مالی ۴.تهیه و تنظیم اسناد مالی ۵.حسابداری مالیاتی ، پیمانکاری و دولتی ۶.استانداردهای حسابداری  ۱.تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران. ۲.التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران . ۳.نداشتن سابقه محکومیت . ۴.اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران . ۵.دارا بودن سلامت جسمانی ۶.دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن معافیت کفالت. ۷.نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع  قانونی . ۸.داشتن معدل حداقل  ۱۵ برای  کاردانی و کارشناسی و حداقل ۱۶ برای کارشناسی ارشد ۹.کارشناسی ۳۰سال تمام-کارشناسی ارشد ۳۲ سال تمام ( در صورت داشتن سابقه کار مرتبط به ازای هر سال سابقه ، یک سال به سن استخدام (حداکثر ۵ سال) افزوده می گردد.) ۱۰.بومی استان ( محل تولد آنها در یکی از شهرستان های استان  آذربایجان غربی  باشد- حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در استان آذربایجان غربی گذرانده باشند ) .
۲ کارشناس مالی ارومیه ۱ نفر مرد
۳ کارشناس مکانیک ارومیه ۱ نفر مرد کارشناسی و بالاتر – رشته مکانیک گرایش( جامدات-سیالات) ، صنایع اتومبیل ۱.آشنایی کامل با ماشین آلات راهسازی ۲.فعالیت عملی در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین آلات راهسازی ۳.تسلط بر نرم افزارهای عمومی و تخصصی تحت نت. ۴.توانمندی در برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه ۵.قدرت تحلیل در مباحث نگهداری و تعمیرات ۶.آشنایی به زبان انگلیسی
۴ تکنسین عمومی ارومیه ۱ نفر مرد کاردانی و بالاتر – رشته مکانیک ، صنایع اتومبیل ۱.آشنایی کامل با ماشین آلات راهسازی ۲.توانمندی جسمی و تخصصی لازم ۳.فعالیت عملی تعمیرات ماشین آلات راهسازی ۴.فعالیت عملی سرویس ماشین آلات راهسازی ۵.آشنایی به زبان انگلیسی
۵ کارشناس حقوق ارومیه ۲ نفر مرد کارشناسی و بالاتر-رشته حقوق قضایی ۱.آشنایی با برنامه ICDL ۲.آئین نگارش ومکاتبات اداری ونحوه گزارش نویسی ۳.آشنایی با قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری ۴.مناقصات و تضمین در معاملات ۵.آشنایی با قانون کاروتامین اجتماعی وبیمه بیکاری ۶.حقوق ثبت و اسناد رسمی

الف- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام : ۱-فرم تکمیل شده ثبت نام استخدامی ( فرم شماره ۱  قابل دریافت از سایت بنیاد مسکن به نشانی www.bonyadmaskan-ag.ir  ) ۲- دو قطعه عکس ۴*۳ که مشخصات متقاضی در پشت آن قید شده باشد.۳-رسید بانک مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰،۲۰۰ ریال به حساب شماره   ۰۱۰۵۶۵۸۲۱۴۰۰۸  نزد بانک ملی شعبه ارومیه  بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی۴-  تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم. ۵- تصویر کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه . ۶- تصویر آخرین مدرک تحصیلی ب- نحوه ارسال مدارک : داوطلبان واجد شرایط پس از تکمیل کلیه مدارک می بایست آنها را در پاکت A۴   و حداکثر تا مدت  دو هفته پس از تاریخ  آگهی  به نشانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی( واقع در ارومیه روگذر مدرس، روبروی اداره پست ) به امور اداری بنیاد تحویل و قبض تحویل اسناد را دریافت نمایند.یادآور می گردد به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نشده و نیز مبلغ دریافتی غیرقابل عودت می باشد.مدارک صرفاً در پاکت A۴ تحویل داده شوند. ج – برگزاری آزمون :۱-زمان توزیع  کارت ورود به جلسه و تاریخ دقیق برگزاری آزمون همزمان از طریق سایت بنیاد مسکن استان متعاقباً اعلام خواهد شد . د -  مواد آزمون برابر سطح مطالب درسی دوره لیسانس خواهد بود .

برای دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

 ۱۹ مهر ۹۵ - استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در استان خراسان جنوبی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در استان خراسان جنوبی برای تامین یک نفر کارشناس مرد موردنیاز خود به صورت قرار دادی به شرح جدول زیر از طریف آزمون کتبی و مصاحبه دعوت به همکاری می نماید.

عنوان رشته شغلی مدرک تحصیلی شرایط منابع آزمون تاریخ و محل آزمون
کارشناس سیستم و روش ها لیسانس در رشته های مهندسی کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات (گرایش نرم افزار - سخت افزار ) حداکثر سن ۳۰ سال ، بومی استان داری کارت پایان خدمت یا معافیت نرم افزار  ، سخت افزار ، شبکه و امنیت ریاضی و آمار پنج شنبه مورخ ۹۵/۸/۶ ساعت ۸/۳۰ (آدرس ذیل)

متقاضیان واجد شرایط برای ارائه مدارک و دریافت فرم ثبت نام و یا کسب سایر اطلاعات ، حداکثر تا تاریخ ۹۵/۷/۲۹ در ساعات اداری به نشانی خیابان پاسداران ۳۰ اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی واحد امور اداری مراجعه نمایند.

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در استان تهران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران استان تهران در نظر دارد به جهت تکمیل اپراتورهای دستگاه های سنگین و نیمه سنگین در اختیار ، از طریق آزمون با شرایط زیر اقدام به جذب نیرو نماید.

۱ - دو نفر راننده کمپرسی دارای شرایط

  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ، سن کمتر از ۴۰ سال ، گواهینامه پایه یک ، حداقل ۵ سال سابقه کار (قابل استعلام) دارا بودن کارت سلامت و گواهینامه پایه یک

۲ - دو نفر راننده بیل مکانیکی دارای شرایط

  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ، سن کمتر از ۴۰ سال ، گواهینامه ویژه بیل مکانیکی ، حداقل ۵ سال سابقه کار (قابل استعلام)، دارا بودن کارت سلامت

متقاضیان واجد شرایط میتوانند تصویر مدارک ف.ق الذکر را به همراه تصویر کارت ملی و درخواست کتبی استخدام به مدت ۱۰ روز پس ار درج آگهی به دبیرخانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران به آدرس تهران- ستارخان- خیابان نیایش- پلاک ۳۳ - کد پستی ۱۴۴۳۸۱۳۱۸۸ تحویل نمایند.

 اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بنیاد مسکن

کاربران عزیز برای مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی دفتر مرکزی تهران بنیادمسکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

فراخوان استخدام  بنیاد مسکن سال ۹۴

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ( حساب صد امام (ره) ) به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و فنی در ستاد مرکزی – تهران از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان محترم می توانند از تاریخ  ۹۴/۱۱/۲۶ لغایت ۹۴/۱۱/۳۰ از طریق لینک زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

شرایط عمومی

۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران ۲- دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در آخرین مقطع تحصیلی ۳- داشتن کارت پایان خدمت یا معاقیت(به استثناء معافیت پزشکی) برای داوطلبین مرد ۴- حداکثر سن ۳۵ سال ۵- واریزمبلغ ثبت نام به میزان ۳۰۰,۰۰۰ ریال به: -شماره حساب ۰۱۰۵۹۲۸۸۴۴۰۰۲ بانک ملی کد شعبه ۷۳۱ و یا شناسه شبا به شماره IR۵۹ ۰۱۷۰ ۰۰۰۰ ۰۰۱۰ ۵۹۲۸ ۸۴۴۰ ۰۲  بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبصره:جهت واریز وجه ثبت نام، ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک عامل، موارد زیر را رعایت فرمایید: الف:فیش، فقط به نام متقاضی صادر شده باشد. ب-قید کد ملی در فیش های واریزی، الزامی می باشد. ۶- محل خدمت پذیرفته شدگان، تهران می باشد.

شرایط اختصاصی

مـدرک تحصیلـی جنسیت تعداد (نفر) مدارک قابل قبول در مقاطع پایین تر
زن مرد
دکترای معماری P P ۲ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد: معماری
کارشناس ارشد معماری P P ۲ مقطع کارشناسی: معماری
کارشناس ارشد معماری داخلی P P ۱ مقطع کارشناسی: معماری
کارشناس ارشد مهندسی عمران-سازه - P ۲ مقطع کارشناسی: عمران
کارشناس ارشد مهندسی صنایع-مدیریت پروژه - P ۱ مقطع کارشناسی:صنایع گرایش تحلیل سیستمها
دکترای شهرسازی (طراحی شهری) P P ۱ مقطع کارشناسی ارشد: معماری-شهرسازی
کارشناس ارشد حقوق-حقوق خصوصی - P ۱ مقطع کارشناسی: حقوقی قضایی
دکترای اقتصاد P P ۱ *توضیحات در پایین جدول
کارشناس ارشد شهرسازی (برنامه ریزی شهری) P P ۱ مقطع کارشناسی: برنامه ریزی شهری-معماری
۱-*موضوع پایان نامه، فعالیت و رزومه قابل قبولی در بخش مسکن داشته باشد.
۲- چنانچه در هر مرحله از فرایند استخدام، مشخص گردد که مطالب ذکر شده در فرم ثبت نام اعم از آخرین مدرک تحصیلی و مدارک قابل قبول در مقاطع پایینتر داوطلب، مطابق با جدول فوق نمی باشد، از شرکت فرد در آزمون و یا سایر مراحل گزینش، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۳- در صورت بروز مشکل، با شماره تلفن های ۸۸۹۵۲۴۱۵ – ۸۸۹۵۵۹۲۶ تماس گرفته شود.

برای ثبت نام و مشاهده زمان آزمون اینجا کلیک نمایید

آگهی استخدام راننده قراردادی جهت واحد ماشین آلات بنیاد مسکن استان گلستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در نظر دارد جهت تامین بخشی از نیروی انسانی تخصصی مورد نیاز در واحد امور ماشین آلات خود از بین برادران متعهد واجد شرایط ذیل پس از اخذ آزمون کتبی مصاحبه فنی ، عملی و تست رانندگی بصورت نیروی قراردادی اقدام نماید راننده ماشین آلات سنگین ( گریدر ) ، گواهینامه ویژه گریدر و پایه یکم ، دو نفر راننده ماشین آلات سنگین ( لودر )     گواهینامه ویژه لودر و پایه یکم ، دو نفر راننده ماشین آلات سنگین ( بیل مکانیکی ) ،گواهینامه ویژه بیل مکانیکی و پایه یکم، یک نفر راننده ماشین آلات سنگین ( غلطک )،گواهینامه ویژه غلطک و پایه یکم ، یک نفر

شرایط عمومی

تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران . نداشتن سوء پیشینه کیفری با تائید مراجع ذیربط عدم اعتیاد به مواد مخدر با تایید مراجع ذیربط . عدم اشتغال و تعهد خدمت به دستگاههای دولتی . داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت کفالت . داشتن تندریستی و توانایی کامل جسمی و روحی .

شرایط اختصاصی

دارا بودن گواهینامه پایه یکم و ویژه مطابق هر درخواست . داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم . داشتن حداقل ۲۵ سال و حداکثر ۳۲ سال. داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار مفید . دارا بودن کارت هوشمند رانندگی .

مدارک مورد نیاز

۱. اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات یکسری . اصل و کپی کارت ملی یکسری. اصل و کپی گواهینامه رانندگی . اصل و کپی مدرک تحصیلی . عکس ۴*۳ با زمینه سیاه و سفید  دو قطعه . اصل و کپی کارت پایان خدمت یکسری

از متقاضیان محترم دعوت بعمل می آید که مدارک مورد نیاز فوق را حداکثر تا مورخه ۲۰/۸/۱۳۹۴ به آدرس: گنبد کاووس ، کیلومتر یک جاده مینودشت ، امور ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان ، واحد پشتیبانی تحویل نمایند . ( تلفن تماس ۳۳۵۵۷۶۴۷-۰۱۷ ) .

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

استخدام استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران سال ۹۱

بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آئین نامه اجرایی آن در زمینه ساخت و ساز ساختمانهای روستایی و به منظور گزینش نیروهای انسانی متخصص ، متعهد و علاقمند در امر نظارت بر رعایت اصول فنی و مقررات ملی ساختمان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در نظر دارد از متقاضیان واجد شرایط جهت شرکت در آزمون ورودی(کتبی و شفاهی ) طرح نظام فنی روستایی ، به منظور نظارت بر ساخت و ساز در مناطق روستایی ثبت نام بعمل آورد . از داوطلبان دعوت می شود با در نظر گرفتن شرایط زیر اقدام نمایند : ( شایان ذکر است پذیرش بر اساس اولویت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه با بالاترین امتیاز در سقف ظرفیت مورد نیاز بنیاد مسکن استان تهران خواهد بود. ) الف-شرایط عمومی : ۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران ۲-اعتقاد و التزام به موازین و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران ۳-دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر در یکی از رشته های عمران و معماری و یا رشته های مرتبط با ساختمان ۴-دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد ۵-دارا بودن کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی (و یا نظام کاردانی ) ساختمان استان تهران ۶-شاغل نبودن در سازمانها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی ۷-عدم سوء پیشینه کیفری

ب-شرایط اختصاصی : ۱-سکونت در شهرستان مورد تقاضا برای نظارت . (اولویت درشرایط مساوی با متقاضیان بومی منطقه) ۲-دارا بودن حداقل سه سال سابقه کار بیمه ای مرتبط با ساختمان. ۳-خانواده های ایثارگران درشرایط مساوی در اولویت پذیرش می باشند.

  • تذکر : متقاضیان پس از پذیرفته شدن در آزمون ورودی کتبی و قبولی درمصاحبه ، می بایست مدارک زیر را جهت صدور پروانه اشتغال بکار به بنیاد مسکن شهرستان مورد تقاضا تحویل نمایند :

۱-اصل و تصویر برابر اصل شده مدرک تحصیلی ۲-چهار قطعه عکس ( دو قطعه ۴*۳ و دو قطعه ۴*۶ ) ۳-اصل و تصویر برابر اصل شده کارت ملی ۴-اصل و تصویر برابر اصل شده شناسنامه ۵-اصل و تصویر برابر اصل شده کارت پایان خدمت و یا معافیت ۶-اصل و تصویر برابر اصل شده پروانه اشتغال بکار ( در صورت داشتن ) ۷-اصل و تصویر برابر اصل شده کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی (و یا نظام کاردانی ) ساختمان استان تهران ۸- اصل و تصویر برابر اصل شده سوابق کار بیمه ای مرتبط با ساختمان ۹-اصل و تصویر برابر اصل شده مدارک جهت سکونت در شهرستان مورد تقاضا

منابع آزمون کتبی:

مباحث دوم ، پنجم ، ششم ، ، هشتم ، نهم ، دهم ، ، دوازدهم ، نوزدهم ( مقررات ملی ساختمان ) – راهنمای جوش و اتصالات جوشی در ساختمانهای فولادی . ( مباحث نظارتی مد نظر آزمون می باشد. )

مباحث مصاحبه:

ساختمانهای فلزی- بتنی- مصالح بنایی- بارگذاری- نظامات اداری آزمون بصورت تستی و بصورت کتاب باز می باشد . محل برگزاری آزمون در شهر تهران می باشد .

مباحث دیگر :

  • متقاضیان جهت ثبت نام و اقدامات تکمیلی ، لازم است به سایت بنیاد مسکن استان تهران مراجعه نمایند .
  • هزینه ثبت نام مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال می باشد .

زمان برگزاری آزمون در مورخ ۲۷/۰۲/۱۳۹۲ راس ساعت ۱۰ صبح می باشد .

زمان دریافت کارت ورود به آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه می باشد .( با مراجعه به سایت بنیاد مسکن استان تهران ) به همراه داشتن کارت ورود به آزمون و کارت شناسایی معتبر الزامی می باشد . جهت تایید موارد فوق و ثبت نام روی لینک زیر کلیک نمایید :

 اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ