آرشیو اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران

آرشیو اخبار استخدام جانبازان و ایثارگران

خبر ۱۸ آبان ۱۴۰۱- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه)

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار شد، می رساند که بررسی مدارک متقاضیان آزمون در مرحله تکمیل ظرفیت توسط دستگاه ها شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان هواشناسی کشور، سازمان دامپزشکی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، سازمان بهزیستی کشور و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است و براین اساس نتایج تکمیل ظرفیت آزمون مذکور برای دستگاه های فوق الذکر امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های شغلی برای هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

برای مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - برگزاری دومین آزمون اختصاصی استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تا پایان سال

وی در خصوص وضعیت اشتغال ایثارگران گفت: دو موضوع در زمینه اشتغال ایثارگران مطرح است و یک مورد خود اشتغالی دیگر موضوع است. نخستین موضوع این است که فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند، دوم تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و سوم سهمیه استخدام ایثارگران در آزمون‌های استخدامی است. در مورد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۷ هزار و ۵۶۰ نفر در آزمون اول قبول شدند و بعد از حل مشکل تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه به تدریج سرکار می‌روند. خبر خوب این است که دومین آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تا انتهای امسال طبق قول سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ خرداد ۱۴۰۱-  جذب ۶۹۶۰ فرزند شهید و جانباز ۷۰ درصد در آزمون استخدامی

حسن‌زاده در خصوص اجرای بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه گفت: بر اساس این قانون همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد باید استخدام شوند که بدین منظور آزمون اختصاصی برگزار شد. در مورد تامین اعتبار این استخدام در مرحله اول قبلا دستور رئیس جمهور وقت به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده بود و با سازمان برنامه و بودجه نیز طی چند ماه گذشته مذاکرات و مکاتباتی انجام شد اما پاسخی دریافت نشد و در این زمینه با رئیس جمهور هم مکاتبه‌ای داشتیم و ایشان به سازمان برنامه و بودجه دستور پیگیری دادند که از محل ۷۰ هزار بازنشسته دولت، تامین اعتبار صورت گرفته و امیدواریم این موضوع ظرف مدت یک ماه حل شود.

وی گفت: در مرحله اول این آزمون استخدامی ۵۵۱۵ نفر جذب صورت گرفت که در مرحله تکمیل ظرفیت به عدد ۶۹۶۰ نفر رسید و امیدواریم آزمون دوم به زودی با رفع مشکلات قبلی برگزار شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ خرداد ۱۴۰۱- اطلاعیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص آزمون استخدامی

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرحله تکمیل ظرفیت ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر این سازمان بعد از اعلام نتیجه آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به مدت ۵ روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ عصر مهلت دارند به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به واحد امور اداری ثبت استان محل سکونت خود مراجعه نمایند و پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده به افراد واجد شرایط اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

بنا بر این گزارش در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر مراتب به عنوان انصراف از استخدام محسوب می شود.

گفتنی است، مدارک مورد نیاز شامل اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی آقایان و دو نسخه کپی از دو طرف کارت، اصل مدرک تحصیلی و دو نسخه کپی ، معرفی نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و کارنامه قبولی در آزمون استخدامی است.

مدارک مورد نیاز و نشانی ادارات کل ثبت ثبت اسناد و املاک استان های کشور جهت تحویل مدارک پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت سهمیه فرزندان شهدا و جانبازان

خبر ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار شد، می رساند که نتایج تکمیل ظرفیت آزمون مذکور امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های شغلی برای هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو و بهار طبیعت، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ می‌رساند، با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۲/۲۶) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ لغایت روز شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شغل محل‌های مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمنا متقاضیانی که قبلا در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام نموده اند در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش شغل محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

خبر ۲۲ اسفند ۱۴۰۰- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ و همچنین اطلاعیه‌های مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱، ۱۴۰۰/۰۲/۰۵، ۱۴۰۰/۰۲/۱۲، ۱۴۰۰/۰۲/۱۵، ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ و ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ درخصوص آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، موضوع آزمون استخدامی مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲)، به اطلاع می‌رساند:

در راستای اجرای بند (۱۲) بخش هفتم (تذکرات مهم) دفترچه راهنمای ثبت‌نام یاد شده و با توجه به اینکه ظرفیت برخی از شغل محل‌های دستگاه‌های اجرایی حاضر در آزمون یاد شده تکمیل نگردیده، بنابراین این امکان برای متقاضیان پذیرفته نشده‌ای که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده‌اند، فراهم گردیده تا در صورت دارا بودن شرایط احراز اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام، از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب شغل محل‌های جدید از بین شغل محل‌های اعلام شده، اقدام نمایند.

متقاضیان، ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات اصلاحی ذیل، جهت اطلاع از شرایط احراز تحصیلی و شرایط اختصاصی دستگاه‌های پذیرنده، دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر را مطالعه نمایند. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس می‌باشد.

اصلاحات دفتر چه راهنمای ثبت نام:

۱. در عناوین شغلی مامور اجرایی محیط زیست ۶-۱ و نگهبان سازمان حفاظت محیط زیست، با عنایت به ضوابط بند(ز) ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه شماره ۸۸۳۸۴/۴۴۱۷۸ مورخ ۸۹/۰۴/۲۲ از داوطلبان متقاضی، ارزیابی عملی سنجش سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار بعمل خواهد آمد.

۲. در شرایط احراز شغل " کاردان حراست " رشته تحصیلی " علوم انسانی" حذف گردیده است.

تذکرات مهم:

۱. با توجه به اینکه، این مرحله از آزمون صرفا جهت تکمیل ظرفیت شغل محل‌های فاقد فرد پذیرفته شده نهایی در آزمون فوق‌الذکر می‌باشد، بنابراین صرفا متقاضیانی که در آزمون استخدامی مربوطه شرکت نموده باشند، مشروط به دارا بودن شرایط ذیل مجاز به انتخاب شغل محل‌های اعلام شده می‌باشند:

الف- براساس ترتیب نمرات مکتسبه جهت مرحله بررسی مدارک به دستگاه‌های اجرایی معرفی نگریده‌اند.

ب- در صورت معرفی برای مرحله بررسی مدارک، به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردیده‌اند.

۲. متقاضیان می‌توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل‌هایی که شرایط احراز آنها را دارند، به ترتیب اولویت، حداکثر پنج (۵) شغل محل از همان رشته شغلی که در جلسه آزمون آن شرکت نمودند، اقدام نمایند.

۳. در مرحله تکمیل ظرفیت، متقاضیان براساس ترتیب نمره مکتسبه در سقف هر یک از اولویت‌های انتخابی و با توجه به ظرفیت‌های اعلام شده در این مرحله پذیرفته خواهند شد. پذیرش متقاضیان در هر یک از شغل محل‌ها صرفا براساس نمره مکتسبه آن‌ها و در رقابت با سایر متقاضیان ضمن درنظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل‌ها صورت خواهد پذیرفت.

۴. در صورت قبولی متقاضیان در هر کدام از اولویت‌ها، بعد از اعلام نتیجه امکان جابجایی و تغییر اولویت وجود ندارد، لذا متقاضیان محترم در خصوص انتخاب ترتیب اولویت‌ها دقت لازم را داشته باشند.

دریافت فایل فایل نهایی شغل محل های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون بنیاد شهید سال ۱۴۰۰

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ بهمن ۱۴۰۰- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۱۴۰۰/۰۵/۲۴، ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ و ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار گردید، می رساند که نتایج آزمون مذکور برای دستگاه های اجرایی شامل: ۱-سازمان فضایی ایران ۲-شرکت سهامی هواپیمایی خدمات ویژه۳-وزارت کشور۴-وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی۵-سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور۶-سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ۷-سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

ضمنا به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد

خبر ۲۰ بهمن ۱۴۰۰- اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ و ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار گردید، می رساند که نتایج آزمون مذکور برای دستگاه های اجرایی شامل: ۱-سازمان هواشناسی کشور۲-وزارت راه و شهرسازی۳-سازمان فناوری اطلاعات ایران۴-سازمان دامپزشکی کشور۵-وزارت آموزش و پرورش۶-شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران۷-وزارت صنعت، معدن و تجارت۸-وزارت نیرو ۹-شرکت مادر تخصصی تولید برق نیروی حرارتی۱۰-سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور۱۱-سازمان شیلات ایران۱۲-سازمان ثبت اسناد و املاک کشور۱۳-سازمان بهزیستی کشور۱۴-سازمان پزشکی قانونی کشور۱۵-سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور۱۶-شرکت سهامی خدمات هوایی پست و مخابرات- پیام۱۷-قوه قضائیه۱۸-سازمان امور مالیاتی کشور ۱۹-وزارت امور اقتصادی و دارائی۲۰-وزارت جهاد کشاورزی۲۱-سازمان ثبت احوال کشور۲۲-وزارت امور خارجه۲۳-سازمان انتقال خون ایران ۲۴-مرکز آمار ایران۲۵-گمرک جمهوری اسلامی ایران۲۶-شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران۲۷-وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۸-حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی۲۹-وزارت ورزش و جوانان۳۰-بانک ملی ایران۳۱-سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران۳۲-وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات۳۳-سازمان تبلیغات اسلامی ۳۴- شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران۳۵-وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی۳۶-بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

ضمنا به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ دی ۱۴۰۰- برگزاری دو آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد تاپایان امسال

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دو آزمون استخدامی برای فرزندان ایثارگران بالای ۷۰ درصد تا پایان امسال برگزار می‌شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: چند مقوله در رابطه با استخدام ایثارگران و فرزندان‌شان طراحی شده و قانونی در رابطه با جانبازان بالای ۷۰ درصد و فرزندان‌شان وجود دارد که سهمیه استخدامی خاصی برای آن‌ها گرفته و یک مرحله آزمون استخدامی انجام شده است و دو مرحله آزمون دیگر تا پایان سال نیز برگزار خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ شهریور ۱۴۰۰ - اعلام مدارک مورد نیاز جهت استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در بنیاد

مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مدارک لازم جهت ارائه توسط پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در بنیاد شهید و امور ایثارگران را اعلام کرد.
اعلام مدارک مورد نیاز جهت استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در بنیاد
به گزارش «ایثار»، افشین کرمی با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد گفت: پذیرفته‌شدگان در بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با مراجعه به ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها نسبت به انجام مراحل استخدامی خود اقدام کنند.
وی افزود: ایثارگران پذیرفته‌شده در این آزمون باید کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی خود و افراد تحت تکفل، ۶ قطعه عکس ۳ در ۴، کپی مدرک تحصیلی، کپی مدرک ایثارگری و کپی کارنامه قبولی خود از سایت سازمان سنجش را جهت ارائه به همراه داشته باشند.
مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: پذیرفته شدگان پس از ارائه مدارک به اداره منابع انسانی استان جهت سیر مراحل استخدامی، به رابط گزینش در استان معرفی می‌شوند. عدم مراجعه پذیرفته شدگان تا پایان شهریور ماه به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
انتهای پیام/

خبر ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - اطلاعیه آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر(موضوع تکلیف بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه)

با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاهها اجرایی برگزار خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط بند قانونی مذکور جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام به اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه موخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، مراجعه نمایند.

منبع : سازمان سنجش کشور

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ