آخرین وضعیت حقوق سربازان

۲ نظر

هیچ تغییری در رقم پرداختی به سربازان ایجاد نشده است و اگر در موارد معدودی موارد اندکی از حقوق سربازان کسر شده باشد، احتمالا به دلیل اخذ کسورات و حق بیمه و ... است.

به گزارش بازارکار، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که هیچ تغییری در رقم حقوق پرداختی به سربازان ایجاد نشده و پرداخت‌ها مطابق قانون بودجه در حال انجام است.

امیر غلامرضا رحیمی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کاهش حقوق سربازی اظهارکرد: ستادکل نیروهای مسلح با پیگیری‌های فراوانی که از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی انجام داد، موفق شد تا حقوق سربازان را افزایش دهد که این امر در سال ۱۴۰۰ و بر اساس قانون بودجه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق سربازان بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در حال انجام است، تصریح کرد: هیچ تغییری در رقم پرداختی به سربازان ایجاد نشده است و اگر در موارد معدودی موارد اندکی از حقوق سربازان کسر شده باشد، احتمالا به دلیل اخذ کسورات و حق بیمه و ... است. وگرنه همانطور که گفتم هیچ تغییری در حقوق پرداختی به سربازان نداریم.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در عین حال از ادامه پیگیری‌های ستادکل نیروهای مسلح برای افزایش حقوق سربازان در آینده خبر داد و گفت: ما پیگیر هستیم تا رقم پرداختی به سربازان در قانون بودجه سال آینده نیز افزایش پیدا کند و امیدواریم که این امر محقق شود.

منبع : بازارکار

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار میزان حقوق سربازان اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آخرین وضعیت حقوق سربازان

  • ع
    عرفان
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۲۰
    حقوق‌ سربازان رو میشه زیاد کرد سربازی رو حرفه ای کرد و مالیات از کسانی که به خدمت نمیرن دریافت بشه ، چرا اینقدر اصرار دارن کار اشتباه رو ادامه بدن خدا میدونه
    • پ
      پویا
      ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
      مسئول گرامی زمانی که دلار 3000 تومن بود کف حقوق سرباز ها 300.000 تومن بود که میشد 100 دلار
      ولی حالا دلار 25.000 تومن هست و اگه فقط به ارزش همون مقدار قبلی میخواستید حقوق بدید که باید 2.500.000 تومن حداقل به سرباز صفرا میدادید درحالی که الان 1 میلیون تومن میزنید(کمتر از 40 دلار) پس دم از افزایش حقوق سربازا نزنید و الکی سر ما منت نذارید.
      افزایش ندادید که هیچ تازه نصف هم کردید!!!
      ما بهتر از همه میدونیم چه خبره

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ