آغاز فرایند مجدد بارگذاری مستندات معلمان فاقد رتبه

۱ نظر

ایسنا/ایلام رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: فرایند بارگذاری مستندات و ارزیابی مجدد همکاران «فاقد رتبه» آغاز شد.

علیرضا قریشی‌زاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای ماده ۵ آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان و پیرو پیگیری‌های مستمر، با موافقت هیئت ممیزه و کارگروه مرکزی اجرایی نظام رتبه‌بندی، بالاخره فرایند ارزیابی مجدد همکارانی که پس از ارزیابی نخست در وضعیت عدم احراز رتبه ( فاقد رتبه) قرار گرفته بودند با لحاظ کردن شرایطی فعال شد.

وی ضمن تاکید و توصیه به تمامی همکاران مشمول ماده مذکور (فاقدان رتبه) برای استفاده از این فرصت محدود بیان کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای فرایند بارگذاری مستندات یک ماه است که از تاریخ ۲۰ خردادماه شروع تا تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و این تاریخ قابل تمدید نیست.

قریشی‌زاد عنوان کرد: مشمولان ماده مذکور صرفا افرادی هستند که در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه در وضعیت «شاغل» باشند و تا تاریخ فوق حداقل یکسال از تایید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان در هیات ممیزه گذشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، دبیر کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: ملاک عمل شناسایی همکاران فاقد رتبه، رتبه مندرج در کارنامه رتبه‌بندی افراد در صفحه شخصی آنان در سامانه My.medu.ir است و همکاران مشمول و ذینفع باید درزمان مقرر یک ماهه با مراجعه به سایت مذکوردر قسمت «نتیجه رتبه بندی» ضمن مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک، شخصا نسبت به بارگذاری مجدد مدارک و مستندات در سامانه اقدام کنند و باید دقت کنند تاریخ صدور مدارک و مستندات و یا اجرای فعالیت‌های امتیازآور، حتما منتهی به تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد، زیرا تاریخ‌های پس از آن در سامانه مورد پذیرش نیست.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آغاز فرایند مجدد بارگذاری مستندات معلمان فاقد رتبه

  • س
    سعید جلیل پیران
    ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
    ,کسانی که پرونده رتبه بندی خود را در سامانه ،rtb.medu.irتائید نهایی نکردن باید چیکار کنن؟ هنگام بارگزاری این متنو براشون نمایش میده و نمیتونن چیزی بارگزاری کنن

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ