آرشیو اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

مشاهده اطلاعیه‌های سال جاری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان

 

خبر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع معرفی‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری میرساند در صورت نوبت‌دهی هم‌زمان گزینش (بررسی صلاحیت‌های عمومی) و ارزیابی تکمیلی (بررسی صلاحیت تخصصی) اولویت با ارزیابی تکمیلی است و الزاما فرد می‌بایست طبق نوبت درج شده در سامانه کارا جهت ارزیابی تکمیلی مراجعه نماید و معرفی‌شدگان جهت اخذ نوبت مجدد به هسته گزینش استان اصفهان مراجعه کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی پیمانی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به بررسی مدارک به صورت سامانه‌ای، ملاک حضور افراد جهت بررسی مدارک زمان اعلام شده در سامانه کارا است. بنابراین ضروری است داوطلبان ضمن مراجعه به سامانه مذکور و اطلاع از زمان حضور، صرفا در زمان مشخص شده برای بررسی مدارک در محل اعلامی حضور یابند.

همچنین این اطلاعیه متذکر شده است: بدیهی است فقط افرادی پذیرش خواهند شد که دارای نوبت فعال در سامانه کارا باشند و در صورتی که در نوبت سامانه تغیری ایجاد گردد، ملاک آخرین نوبت فعال در سامانه خواهد بود.

شایان ذکر است امکان بررسی مدارک و مستندات در روزی غیر از روزهای اعلامی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است داوطلبان به‌گونه‌ای مناسب جهت حضور در روز اعلام شده برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است داوطلبان آزمون استخدام پیمانی آموزگاری ابتدایی و استثنائی استان اصفهان، می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش را از مبادی رسمی اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شامل پورتال رسمی و کانال‌های ایتا، بله، شاد و روبیکا پیگیری کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳- اطلاعیه شماره ۳ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۳ (آموزگار ابتدایی/استثنایی)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ساتان اصفهان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۳ (آموزگار ابتدایی/استثنایی) می‌رسد زمان بررسی مدارک و مستندات داوطلبین در سامانه my.medu.ir (جذب و استخدام_کارا) ب قابل مشاهده است
تذکرات مهم:
با توجه به بررسی مدارک به صورت سامانه‌ای، عدم حضور شما در سامانه در روز و ساعت مشخص شده، به منزله انصراف از استخدام تلقی شده و امکان بررسی مدارک و مستندات در روزی غیر از روزهای اعلام شده وجود ندارد.

زمان‌بندی بررسی مدارک به مرور برای همه داوطلبان در سامانه قابل مشاهده خواهد بود. لذا از مراجعه حضوری و تماس با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خودداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده زمان‌بندی دقیق بررسی مدارک، به سامانه my.medu.ir (جذب و استخدام_کارا) مراجعه نمایید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره امور اداری و تشکیلات این اداره‌کل اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام آموزگاری را صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به تمدید مهلت بارگذاری مدارک و مستندات، زمان آغاز فرایند بررسی مدارک متعابا از طریق سامانه my.medu.gov.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به توضیح است نوبت‌دهی جهت مراجعه به صورت سیستمی توسط سامانه و در کارتابل شخصی افراد اعلام می‌شود؛ بنابراین ضروری است پذیرفته‌شدگان از مراجعه حضوری جهت آگاهی از نوبت بررسی مدارک، خودداری کنند.

گفتنی است داوطلبان آزمون استخدام پیمانی آموزگاری ابتدایی و استثنائی استان اصفهان، می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش از مبادی رسمی اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شامل پورتال رسمی به نشانی isf.medu.gov.ir، کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/isf_medu_ir، کانال بله به نشانی https://ble.ir/isf_medu، کانال شاد به نشانی https://shad.ir/isf_medu و کانال روبیکا به نشانی https://rubika.ir/isfahan_medu_ir پیگیری کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳-آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ از ۱۸ اردیبهشت‌ماه 


مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
دهم اردیبهشت آخرین‌مهلت بارگذاری مدارک داوطلبین استخدامی است/ آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ از ۱۸ اردیبهشت‌ماه
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرایند استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ از روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و به مدت چهار روز و تا روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبین در این بخش با مراجعه به جذب و استخدام نمون‌برگ‌هایی را که برای آنها در نظر گرفته شده را باید تکمیل و بارگذاری کنند؛ فرایند ارزیابی تکمیلی از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و زمان و مکان ارزیابی از طریق سامانه به داوطلبین اطلاع‌رسانی خواهد شد و افراد باید در کانون ارزیابی معرفی شده حاضر شوند تا ارزیابی تکمیلی را نیز سپری کنند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: امسال ۷۷۴۰ نفر داوطلب آموزگار ابتدایی و ۳۹۷ نفر داوطلب آموزگار استثنائی، جمعا به تعداد ۸۱۳۷ نفر برای استخدام و طی‌کردن ارزیابی استخدامی در آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ معرفی شده‌اند.

وی به اشاره به چندبرابر ظرفیت بودن ظرفیت استخدامی، ادامه داد: طبق اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش داوطلبان استخدام آموزگاری باید با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را بارگذاری کنند.

اسدی اذعان داشت: این فرایند از روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و به مدت چهار روز و تا روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبین در این بخش با مراجعه به جذب و استخدام نمون‌برگ‌هایی را که برای آنها در نظر گرفته شده را باید تکمیل و بارگذاری کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: برای ورود به سامانه my.medu.ir هر فرد باید از طریق شماره‌تلفن همراهی که تحت مالکیت داوطلب است اقدام کند.

وی با اشاره به آغاز بررسی مدارک از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، اضافه کرد: بررسی مدارک و معاینه پزشکی، مرحله بعدی فرایند استخدامی است که در مرکز بررسی مدارک و معاینات پزشکی واقع در خیابان جی جنب دبیرستان نمونه دولتی محمد رسول‌الله انجام خواهد شد؛ داوطلبین با مراجعه به این محل جهت ارائه اصل مدارک، سوابق علمی، آموزشی و پرورشی و سپری‌کردن معاینات پزشکی جهت ادامه فرایند استخدامی حضور خواهند یافت.

اسدی ضمن تاکید بر آغاز فرایند ارزیابی تکمیلی از ۱۸ اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: زمان و مکان ارزیابی از طریق سامانه به داوطلبین اطلاع‌رسانی خواهد شد و افراد باید در کانون ارزیابی معرفی شده حاضر شوند تا ارزیابی تکمیلی را نیز سپری کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد:تاریخ و زمان ارزیابی صلاحیت‌های عمومی یا گزینش نیز از طریق هسته گزینش به داوطلبین اعلام و در انتها نتایج از طریق پورتال سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی


اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی منتشر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است با عنایت به اعلام نتیجه معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش، ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش، به اطلاع معرفی‌شدگان می‌رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با دردست داشتن مدارک ذیل به نشانی اصفهان، میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مراجعه کنند.

با توجه به اینکه تعدادی از افراد معرفی شده در مرحله قبل فرآیندهای مربوط به بررسی مدارک ، مصاحبه گزینش عمومی و ارزیابی تکمیلی را انجام داده اند نیازی به مراجعه ندارند ولی افرادی که محل انتخابی جدید آنها نیاز به احراز سهمیه بومی دارد با توجه به بند ۱۳ همین اطلاعیه باید مراجعه کنند در ضمن در فایل ضمیمه اطلاعیه برای تمامی افراد نحوه ادامه فرایندها و زمانبندی مراجعات مشخص گردیده است. در مورد افرادی که نیاز به مراجعه ندارند متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. از مراجعه حضوری به اداره کل جدا خوداری نمایند.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.

۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)

۳-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)

۴-اصل شناسنامه همسر و تصویر صفحه اول و دوم(مربوط به تاهل) ( یک سری).

۵-اصل شناسنامه تمامی فرزندان و تصویر صفحه اول ( یک سری).

۶- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

۷- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)

۸-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ ۰۳ /۰۷ / ۱۴۰۲ می باشد

۹- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۰– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۱۱- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‏ها ی حق علیه باطل عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۲- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :

الف) نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‏سپاری : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت

ب) نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ ) می باشد

۱۳- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد

ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.

تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای مرکز استان یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.

۱۴-گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... (برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . (مدارک مربوط به این بند براساس فرم شماره ۱۹ پیوست اطلاعیه می باشد)

۱۵- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.

قابل توجه پذیرفته شدگان: فعالیت های مرحله اول (بررسی مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی و بررسی سوابق و فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و غیره)و مرحله دوم (بررسی صلاحیتهای گزینش) در یک روز و مرحله سوم ( ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می گیرد که متعاقبا اطلاع‏رسانی خواهد شد

تذکرات :

۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.

۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی می‏باشد.

۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

۶- با توجه به اینکه فرآیند بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی زمان بر می باشد (یک روز کامل ) از آوردن همراه جدا خودداری نمایید تاکید می گردد که حضور افراد به جز معرفی شدگان در مراکز انجام فرآیند امکان پذیر نخواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه اعلام نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در استان اصفهان + جزئیات

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعیه اعلام نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته های شغلی ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱اعلام شد.

بر این اساس، مدیریت منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اطلاعیه خود آورده است: با عنایت به اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت این مرحله می رساند، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری، فرایند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش معرفی شده اند (گروه اول)، روز سه شنبه ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ با در دست داشتن مدارک ذیل به پژوهش سرای خیام واقع در خیابان باغ گلدسته بلوار هشت بهشت روبروی اداره کل آموزش و پرورش انتهای کوچه مراجعه نمایند و طی مراحل زیر اقدام به تکمیل فرایند استخدام نمایند:


مرحله اول: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) باید جهت کنترل و بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری در زمان ثبت نام در آزمون و همچنین بررسی ویژگی های جسمی و روانی و بررسی سوابق فعالیت های پژوهشی و جهادی و.. در پژوهش سرای خیام حضور یابد.


مرحله دوم: در صورت تایید داوطلب در مرحله اول، به داوطلب معرفینامه عکس دار جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی و سنجش صلاحیت های عمومی (گزینش) در تاریخ و محل تعیین شده در معرفینامه ارائه می گردد.


تذکر مهم:
۱ - عدم مراجعه داوطلب در مراحل فوق و یا عدم حضور در زمان و مکان تعیین شده در معرفینامه ارزیابی تکمیلی به منزله انصراف از مراحل استخدام تلقی خواهد شد و به هیچ عنوان برگزاری مجدد سنجش و ارزیابی تکمیلی امکان پذیر نخواهد بود.


۲- با توجه با اینکه در زمان انتخاب کد شغل محل به داوطلبان اجازه داده شد تا نسبت به اصلاح بومی بودن اقدام نمایند، بنابر این آن دسته از داوطلبانی که در مراحل قبل جزو معرفی شدگان به فرایند ارزیابی تکمیلی بودند ولی در اعلام نتایج نهایی تاریخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۲ در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند (گروه دوم)، الزاما می بایست برای کنترل بومی پذیری بر مبنای خوداظهاری از طریق ارائه: ۱- شهرستان محل تولد درج شده در شناسنامه و ۲- استشهادیه محلی و تایید کلانتری مبنی بر سکونت ده ساله بر اساس فرم پیوست دفترچه آزمون در تاریخ سه شنبه ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ به پژوهش سرای خیام (آدرس فوق) مراجعه نمایند.


مدارک و مستندات مورد نیاز برای داوطلبان معرفی شده جهت بررسی مدارک (گروه اول):


۱- پرینت کارنامه مرحله تکمیل ظرفیت داوطلب صادره از سازمان سنجش کشور


۲- اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات و صفحه توضیحات شناسنامه، اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه همسر و فرزندان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم (آقایان) و ۴ قطعه عکس پرسنلی


۳- سوابق فعالیت های پژوهشی، علمی، فرهنگی و جهادی


۴- سوابق حداقل دوسال فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ده ساعت در هفته برای داوطلبان سایر رشته های غیر مرتبط


۵- فرم اطلاعات فردی (فرم۱۳۰) تکمیل شده (از اینجا دریافت کنید) جهت ارائه به هسته گزینش


۶- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند. لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.

مدارک و مستندات مورد نیاز برای داوطلبانی که قبلا مبه ارزیابی تکمیلی و گزینش معرفی شده اند (گروه دوم):
۱- اصل و تصویر شناسنامه جهت احراز شهرستان محل تولد


۲- استشهادیه محلی مبنی بر سکونت ده ساله که به تایید کلانتری محل سکونت رسیده باشد بر اساس فرم پیوست دفترچه آزمون

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی منتشر شد؛


شرایط احراز اولویت بومی پذیرفته‌شدگان
اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با موضوع شرایط احراز بومی‌بودن پذیرفته‌شدگان منتشر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با موضوع شرایط احراز بومی‌بودن پذیرفته‌شدگان منتشر شد.

براساس این اطلاعیه بومی بودن افراد از طریق شرایط زیر احراز می‌گردد:

الف) شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب ) استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

ج) داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش متوسطه، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛

د) گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

گفتنی است پیش از این اطلاعیه ۷ و ۸ آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی با موضوع «جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلا زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود» منتشر شده که از اینجا قابل مشاهده است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه‌های شماره ۷ و ۸ آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی


جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلا زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود در این اطلاعیه اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلا زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود در فایل‌های‌ پیوست اعلام می‌گردد.

همچنین به اطلاع پذیرفته‌شدگانی که به دلیل حضور در سفر معنوی پیاده‌روی اربعین و یا موارد موجه دیگر در روز بررسی مدارک حضور پیدا نکرده‌اند می‌رساند، در تاریخ‌های ذیل جهت انجام مراحل بررسی مدارک، انجام معاینات پزشکی و گزینش صلاحیت عمومی حضور پیدا کنند:

زمان حضور خواهران: روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه، ساعت ۸ صبح
زمان حضور برادران: روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه، ساعت ۸ صبح

لازم به ذکر است که این تاریخ‌ها، به‌عنوان آخرین فرصت بررسی‌های استخدام اعلام شده است و زمان دیگری به این منظور در نظر گرفته نخواهد شد.

در ادامه به اطلاع پذیرفته‌شدگان می‌رساند که فعالیت‌های مرحله اول (شامل بررسی مدارک و مستندات، انجام معاینات پزشکی، بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و غیره) و مرحله دوم (بررسی صلاحیت‌های گزینش) در یک روز و فعالیت‌های مرحله سوم (ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در پایان مرحله اول، فرم مربوط به زمان و مکان ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمین تحویل داوطلبان خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه‌های شماره ۴ و ۵ آزمون دبیری و هنرآموزی؛

اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۱ دبیری و هنرآموزی استان اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با عنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با دردست داشتن مدارک ذیل به نشانی :


اصفهان – خیابان شیخ مفید – نبش چهارراه دهش -هنرستان دولتی دخترانه فضیلی مراجعه نمایند.


مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- پوشه همراه با فنر پوشه دو عدد (یک عدد رنگ سفید و یک عدد رنگ آبی).
۲- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۴-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۵-اصل شناسنامه همسر و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
اصل سند ازدواج (جهت کنترل احراز تاهل برای افرادی که در زمان ثبت نام براساس خوداظهاری متاهل ثبت نموده اند)
۶-اصل شناسنامه تمامی فرزندان و تصویر صفحه اول ( یک سری).
۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)
۹-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ ۰۳ /۰۷ / ۱۴۰۲ می باشد
۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)
اصل مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن باید با مهر و امضاء رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد
۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .
۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده


تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‏ها ی حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران


۱۴- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
الف) نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‏سپاری : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
ب) نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ ) می باشد


۱۵-ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.


۱۶- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد
ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای مرکز استان یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.


۱۷-گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند براساس فرم شماره ۱۹ پیوست اطلاعیه می باشد)


۱۸- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.
قابل توجه پذیرفته شدگان: فعالیت های مرحله اول (بررسی مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی و بررسی سوابق و فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و غیره)و مرحله دوم (بررسی صلاحیتهای گزینش) در یک روز و مرحله سوم ( ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می گیرد.


نکات مهم :
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۳۲ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور،چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.


۲-با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.


۳-داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.


‎۴-داوطلبینی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

تذکرات تکمیلی :
۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .


۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.


۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی می‏باشد.


۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.


۶- با توجه به اینکه فرآیند بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی زمان بر می باشد (یک روز کامل ) از آوردن همراه جدا خودداری نمایید تاکید می گردد که حضور افراد به جز پذیرفته شدگان در مراکز انجام فرآیند امکان پذیر نخواهد بود.

اطلاعیه شماره ۵

بر اساس اطلاعیه شماره ۴ آزمون دبیری و آموزگاری، اسامی معرفی‌شدگان مرد و زن چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی در استان اصفهان اعلام شد.

براین اساس، افراد معرفی شده می‌بایست به همراه مدارک درج شده در اطلاعیه شماره ۴، در زمان مشخصی که در اطلاعیه شماره ۵ اعلام شده، به محل مورد نظر مراجعه کنند.

برنامه حضور معرفی‌شدگان مرد و زن این آزمون را در ادامه دریافت کنید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون استخدام آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۲

واجدین شرایطی که در مرحله‌ی معاینات پزشکی مورد تایید قرارنگرفتند در صورت اخذ تاییدیه از شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در روز سه‌شنبه ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۲ جهت دریافت معرفی‌نامه به ارزیابی تکمیلی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲ می‌رساند افراد واجد شرایط که در مرحله‌ی معاینات پزشکی مورد تایید قرارنگرفتند، در صورت اخذ تاییدیه از شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در روز سه‌شنبه ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۲ جهت دریافت معرفی‌نامه به ارزیابی تکمیلی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ مرداد ۱۴۰۲- استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات پژوهشی ثبت نشده

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره ۱۱ از استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات ثبت نشده از روز دوشنبه در ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خبرداد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، به اطلاع داوطلبان استخدام آموزگاری۱۴۰۲ می رساند، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری به منظور پذیرش مدارک و مستندات ثبت نشده داوطلبان از دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه در اداراه کل آموزش و پرورش استان‌ اصفهان، مستقر است. داوطلبانی که به هر دلیل در هنگام ارزیابی تکمیلی موفق به ارایه مستندات مربوط به فرم ۱۹ فعالیت های پژوهشی و فرهنگی خود نشده اند با در دست داشتن اصل و یک نسخه کپی مدارک مذکور به اداره کل آموزش و پرورش اصفهان مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش

به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگانی که به هر دلیل موفق به حضور در فرایند بررسی مدارک و معاینات پزشکی نشده‌اند، می‌رساند؛ این افراد می‌توانند روز چهارشنبه مورخ ۰۴ / ۰۵ / ۱۴۰۲ در محل بررسی مدارک مدرسه احمد قفال ناحیه ۲ حضور یافته و ضمن طی مراحل نوبت روز مصاحبه دریافت نمایند.

بدیهی است عدم حضور در تاریخ فوق به منزله غیبت و اعلام انصراف از فرایند استخدام تلقی می سود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ تیر ۱۴۰۲- آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آموزگاری از روز شنبه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از روز شنبه ۱۷ تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل در گفت‌وگو با روابط عمومی از آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از روز شنبه خبرداد و اظهار داشت: در شیوه جدید ارزیابی، احتمال اعمال سلیقه شخصی مصاحبه‌کننده در فرایند مصاحبه به حداقل می‌رسد و مصاحبه‌گر به صورت دقیق و با مستندسازی به مصاحبه می‌پردازد.

وی تغییر رخ داده در فرآیند ارزیابی را در راستای افزایش جنبه علمی و روایی کار دانست و عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای جهان، صلاحیت فرد در قالب کانون‌های ارزیابی سنجیده می‌شود؛ بدین صورت که ابتدا متخصصان اهل فن با توجه به مبنا و محاسبات مربوطه، مدل شایستگی را تعریف می‌کنند و سپس هر ارگان و نهادی، با توجه به ماموریت ذاتی خود، الگوی مناسب را طراحی کرده و سپس آن را خرد می‌کند تا به معیارهای قابل اندازه‌گیری با ابزارهای مختلف تبدیل شود.

مدینه با اشاره به استفاده از ۴ ابزار در فرایند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری بیان داشت: هر معلم سه نقش را برعهده می‌گیرد که یکی در برابر دانش‌آموز، دیگری در برابر اولیا و سومی در برابر جامعه است و در فرایند ارزیابی نقش او در برابر دانش‌آموز با بررسی مهارت‌های تدریس و توانمندی در پیشبرد مسیر یاددهی – یادگیری سنجیده می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: نقش معلم در قبال اولیا با ایفای نقشی که در آن یک ارزیاب آموزش دیده، نقش یکی از والدین را بازی می‌کند سنجیده می‌شود و داوطلب معلمی باید در این موقعیت، واکنش مناسب را نشان دهد.

وی ابراز داشت: نقش معلم در قبال جامعه نیز بسیار مهم است چرا که مدرسه یکی از مهم‌ترین کانون‌های محلی و اجتماعی محسوب می‌شود و ارزیابی فرد در قبال این نقش نیز در قالب یک بحث گروهی با سناریویی مشخص انجام خواهد شد.

مدینه ادامه داد: در کنار این سه مرحله، مصاحبه عمومی نیز انجام خواهد شد که صلاحیت‌ها و ویژگی‌های عمومی معلم را می‌سنجد و بدین ترتیب، فرایند مصاحبه و ارزیابی کامل می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کنترل، اصلاح و بازطراحی چندباره این فرایند با نظر متخصصان اهل فن و افراد مجرب تصریح کرد: این ابزارها به گونه‌ای طراحی شده که چندبعدی است و صرفا به سنجش شایستگی فرد تنها در یک ابزار نمی‌پردازد، بلکه ابزارها با یک‌دیگر هم‌پوشانی دارد و برای مثال حسن خلق و حسن رفتار که دو شاخصه نزدیک به هم و مرتبط با هم هستند در دو ابزار اندازه‌گیری و سنجیده می‌شوند تا امکان خطا به حداقل برسد.

وی ارزیابان را صرفا مشاهده‌گر توصیف کرد و بیان داشت: فرد ارزیابی‌کننده نمی‌تواند نظر شخصی خود را در این فرایند دخالت دهد و به همین دلیل، این روش بسیار عادلانه‌تر از روش‌های گذشته است و باعث می‌شود تا افراد انتخاب شده از این مسیر، افرادی توانمند و مستعد باشند.

مدینه با اشاره به آغاز فرایند تشکیل پرونده، بررسی مدارک و انجام معاینات پزشکی از روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه بیان کرد: افراد واجد شرایط به کانون‌های ارزیابی معرفی خواهند شد و فرایند ارزیابی از روز شنبه با ۶ کانون آغاز خواهد شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: روز یکشنبه این فرایند، توسعه پیدا خواهد کرد و ۱۹ کانون فعال خواهند شد و از روز سوم، با تمام ظرفیت که شامل ۲۶ کانون ارزیابی مستقر در ۱۳ مدرسه است این فرایند را اجرایی می‌کنیم.

وی عنوان داشت: در هر گروه ارزیابی، ۶ داوطلب توسط ۴ ارزیاب حرفه‌ای در ۴ ابزار مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و همزمان سوابق و مستندات پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی مورد ثبت و بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مدینه متذکر شد: داوطلبان اسیر تبلیغات افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند چرا که هیچ جزوه یا منبع مشخصی برای کانون‌های ارزیابی وجود ندارد و در روز ارزیابی، فرد باید خود واقعی‌اش را به ظهور بگذارد چرا که سناریوی از پیش تعیین شده‌ای برای این کار وجود ندارد و سناریوی هر روز، متفاوت از روز قبل است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: مدارک هویتی، فرم عکس‌دار معاینات پزشکی، مستندات کامل مربوط به فرم شماره ۱۹ که شامل سوابق فعالیت‌های علمی و پژوهشی است باید در روز ارزیابی همراه داوطلبان باشد.

وی با اشاره به طولانی بودن فرایند ارزیابی خاطرنشان کرد: بهتر است ناهار سبک و میان‌وعده مختصری نیز همراه داوطلبان باشد و همچنین ضروری است داوطلبان از همراه آوردن وسایل ارتباطی خودداری کنند چرا که حتی در صورت خاموش بودن این وسایل، چنین کاری تخلف محسوب می‌شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و استثنائی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره امور اداری و منابع انسانی این اداره کل، در اطلاعیه‌ای محل تشکیل پرونده و مدارک موردنیاز برای ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و استثنائی استان اصفهان را اعلام کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به اعلام نتیجه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش، ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان‌بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با در دست داشتن مدارک ذیل به نشانی «اصفهان، خیابان بزرگمهر، جنب مسجد الکریم، کوچه شاه سید علی، دبستان شهید احمد قفال» مراجعه کنند.

داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- پوشه همراه با فنر پوشه، دو عدد (یک عدد رنگ سفید و یک عدد رنگ آبی).
۲- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۴-اصل سند ازدواج (برای افرادی که در زمان ثبت نام براساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)
۵-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۶- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)
۹-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ ۲۲ / ۰۳ / ۱۴۰۲ است.
۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)
اصل مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن باید با مهر و امضاء رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد
۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول‌شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .
۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام‌کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده.
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌‏های حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۴- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند) -موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‌‏سپاری: اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۱ ) است.
۱۵- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر
۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:
درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:
الف)نیروهای حق التدریس:
الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)
الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:
ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)
ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:
تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)
د) مدارس غیردولتی:
د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)
د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط
هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)
هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
و) نیروهای مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌های دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی و تایید سازمان بهزیستی ( الزامی است)
و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی
ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)
ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
ح) نیروهای سرباز معلم
ح-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت یا فرم ۵۰۲ تایید شده توسط اداره مربوطه
ح-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت
۱۷-داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.
۱۸-ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.
۱۹- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد
ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای مرکز استان یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.
۲۰-گواهی‌های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، مسابقات ورویدادها وجشنواره‌ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری)، تقدیر نامه‌ها و گواهی‌های معتبر مهارت‌ها و مرتبه علمی، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون‌برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند برای ارائه به حوزه ارزیابی تکمیلی است.)
۲۱- داوطلبان می‌بایست بر اساس تعرفه‌های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یک‌صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند. لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده به همراه داشته باشند.

نکات مهم:
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.
۲-با توجه به این‌که استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت‌سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.
۳-داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده‌اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.
‎۴-داوطلبانی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی‌نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان، معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
(همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.‎)

تذکرات تکمیلی :
۱- همراه داشتن تمامی مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان وجود نخواهد داشت.
۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی (برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان‌بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی است.
۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

داوطلبان گرامی در مورد فرآیند ارزیابی تکمیلی به نکات زیر توجه ویژه نمایند:
الف- در صورت تایید مرحله بررسی مدارک و معاینات پزشکی، معرفی نامه جهت شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی و عمومی) صادر خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقبا به اطلاع فرد خواهد رسید. این تاریخ تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نخواهد بود.
ب- عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده به منزله غیبت در فرایند ارزیابی تکمیلی بوده و امکان ارزیابی مجدد وجود ندارد.
ج- برای روز ارزیابی تکمیلی حضور فرد در روز تعیین شده راس ساعت اعلامی (۷ صبح) الزامی می‌باشد و تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه به منزله غیبت تلقی خواهد شد.
د- با توجه به این‌که فرایند ارزیابی تکمیلی از ساعت ۷ صبح لغایت ساعت ۱۵ می‌باشد، لازم است فراگیران، پذیرایی و ناهار سبک به همراه داشته باشند.
هـ- شرکت کنندگان صرفاٌ مجاز به همراه داشتن مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق فعالیت‌های خود، لوازم‌التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز (جهت استفاده در تدریس) هستند و ورود تلفن همراه یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف به عنوان تخلف محسوب می‌گردد.

گفتنی است داوطلبان می‌توانند اطلاعیه‌های قبل را نیز از طریق لینک‌های زیر مشاهده و بررسی کنند:

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲

ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یکشنبه چهارم تیرماه خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یکشنبه چهارم تیرماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می‌رساند که تاکنون نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک موردنیاز، اقدام ننموده‌اند، لازم است به منظور تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.

شایان ذکراست مهلت تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک تا پایان روز یکشنبه مورخ ۴ تیر۱۴۰۲تمدید می‌گردد.

همچنین ویرایش اطلاعات بارگذاری شده در روز دوشنبه مورخ ۵ تیر۱۴۰۲ تا پایان همان روز در سامانه مذکور فراهم خواهد بود.

گفتنی است بعد از پایان زمان اعلام شده، امکان تمدید مجدد مهلت تکمیل فرم یا ویرایش اطلاعات به هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۳ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲

جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی) متعاقبا از طریق پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی isf.medu.gov.ir اعلام خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی) متعاقبا از طریق پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی isf.medu.gov.ir اعلام خواهد شد.

تمامی پذیرفته‌شدگان سهمیه استان اصفهان این آزمون، می‌توانند جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه و بررسی مدارک و مستندات را از طریق بسترهای رسمی اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان دریافت کنند.

گفتنی است اطلاعیه‌های آزمون استخدام پیمانی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۲، علاوه بر درگاه مذکور از طریق کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/isf_medu_ir، کانال شاد به نشانی https://shad.ir/isf_medu، کانال بله به نشانی https://ble.ir/isf_medu و کانال روبیکا به نشانی https://rubika.ir/isfahan_medu_ir نیز منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به انتشار کامل اطلاعیه‌ها، اخبار و مطالب مورد نیاز از طریق این بسترها، متقاضیان از مراجعه حضوری یا تماس با اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ شهریور ۱۴۰۱- الزام تکمیل فرم ۸ و برگزاری مصاحبه طبق برنامه اعلام شده حتی در روز یک شنبه ششم شهریور ماه

قابل توجه مصاحبه شوندگان عزیز ،علی رغم تعطیلی روز یکشنه مصاحبه عزیزان طبق برنامه زمان بندی اعلام شده قبلی( در پیوست زیر هم تکرار شده است ) برگزار می گردد.

همچنین لازم است فرم پیوست شماره ۸ را ( دو صفحه ) دانلود و چاپ گرفته و در اداره آموزش و پرورش تکمیل فرمایید، سپس اصل و کپی آن را همراه خود هنگام مصاحبه با سایر مدارک تحویل دانشگاه فرمایید

مدارک لازم و زمان مراجعه جهت مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان به همراه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ ۵ شهریورماه ۱۴۰۱ به پیوست زیر

با سلام و عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان ،خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) که در فایل پیوست زیر به ترتیب تاریخ مراجعه که بر اساس حروف الفبا بوده دقت و توجه فرمایید.

نکات مهم و مدارک مورد نیاز:

لازم است داوطلبان گرامی قبل از مراجعه به دانشگاه مدارک ذیل را آماده و با خود همراه داشته باشند.

۱- نمونه برگ پیوست(شماره ۸ ) را پرینت گرفته و سپس تکمیل و اصل و کپی مدارک را در روز مصاحبه همراه داشته باشید.(یادآوری می گردد در پردیس دستگاه تکثیر موجود نمی باشد)

۲-اصل کارت ملی و سه سری کپی پشت و روی آن

۳-اصل شناسنامه و سه سری کپی تمام صفحات آن

۴-اصل گواهی دیپلم یا گواهی موقت تایید شده که معدل سه سال دوره متوسطه در آن درج شده باشد

۵-کارنامه سه ساله دبیرستان به همراه تاییدیه و سه سری کپی از آن

۶-اصل گواهی پیش دانشگاهی + ریز نمرات (مخصوص داوطلبین نظام سالی واحدی )

۷-عکس ( جدید ۴*۳ تمام رخ۴ قطعه ) ( پشت نویسی شده)

۸-فیش به مبلغ ۹۱۰۰۰۰ ( نهصد و ده هزار ریال یا نود و یکهزار تومان ) در پردیس با دستگاه واریز می شود.(همراه داشتن ۲ عدد کارت عابربانک پیشنهاد می گردد.)
به داوطلبان توصیه می گردد: ۲ عدد ماسک ، خودکار آبی ، یک بطری آب کوچک و یک وعده غذای سبک همراه داشته ضمنا فرایند مصاحبه ۴ الی ۵ ساعت به طول می انجامد، خواهشمنداست صبوری فرمایید( ورود همراهان داوطلب به دانشگاه ممنوع می باشد).

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - اطلاعیه شماره ۳ نحوه اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه اعتراض در خصوص اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور به شرح زیر خواهد بود.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، نحوه اعتراض در خصوص اعلام نتیجه نهمین امتحان مشترک فراگیری دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

۱-مراجعه به سایت سازمان سنجش www. Sanjesh.org و مطالعه ی دقیق اطلاعیه درج شده داخل سایت (بررسی اعتراضات طبق شرایط و ضوابط مندرج درسایت ملاک عمل خواهد بود).

۲-در منوی استخدامی اجرایی متمرکز ، دریافت فرم اعتراض (طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش فقط به اعتراضات قید شده رسیدگی می شود و از پذیرش درخواست های غیر رسمی و در قالب غیر از فرم سایت سنجش معذوریم).

۳- تکمیل فرم اعتراض و درصورت نیاز الصاق مستندات به فرم اعتراض

۴-مراجعه به دبیرخانه آموزش و پرورش اداره کل و ثبت دبیرخانه

قابل ذکر است جهت اعلام نتیجه اعتراضات به اداره کل مراجعه ننمایید اعتراضات بررسی و پس از بررسی از طریق تماس ، با تلفنی که در فرم اعتراض قید شده است اعلام می گردد.

نکته ۱:رسیدگی مجدد به اعتراض مصاحبه استخدامی ، مستلزم ارائه مدارک و مستندات لازم می باشد. (مستندات ارائه شده الزاما باید در فرم خوداظهاری زمان ثبت نام تکمیل شده باشد )

نکته۲:داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت(حداکثر سن مجازبرای آزمون، تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی ، شرط سنی، نداشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه،...)معترض باشند باتوجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی، موضوع قابل رسیدگی نخواهد بود.

نکته۳:مواردپزشکی که در فرایند مصاحبه استخدامی به کمیسیون شورای دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شده و پاسخ لازم مطابق بند (ز) ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه اجرایی ماده مزبور ، داده شده است ترتیب اثر داده نمی شود.

نکته ۴: به مدارک و مستنداتی که بعد از مهلت مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی ارائه گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

نکته ۵:با توجه به قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری زمان ثبت نام از طریق دفترچه موضوع بهره مندی از مزایای بومی بودن به اطلاع دوطلبان رسیده است.بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - اطلاعیه شماره ۲ فرآیند پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی ۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به اطلاعیه مورخ ۲۳ مرداد ماه سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی مراحل قبل از استخدام به شرح ذیل اقدام نمایند، لذا از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش خودداری گردد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، پذیرفته شدگان نهایی نهمین آزمون استخدامی ۱۴۰۰ آموزش و پرورش استان اصفهان، با توجه به اطلاعیه مورخ ۲۳ / ۰۵ / ۱۴۰۱ سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش ، گواهی عدم سوء پیشینه ، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند، لذا از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش خودداری گردد.

۱- ادامه انجام مراحل استخدامی مانند صدور معرفینامه جهت معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد از طریق آموزش و پرورش محل انتخابی صورت خواهد پذیرفت . ضمن تماس تلفنی با آموزش و پرورش شغل /محل انتخابی از زمان مراجعه جهت دریافت معرفی نامه مطلع گردند.

۲- در خصوص بررسی صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی(gozinesh.medu.ir) نسبت یه تکمیل دقیق فرم در دو نسخه با الصاق عکس به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی و کارنامه نهایی آزمون به محل سهمیه خدمتی خود ارائه نمائید.

۳- پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی طبق اطلاعیه سازمان سنجش عمل نمایند
*چنانچه به هر دلیلی صلاحیت های عمومی فرد پذیرفته شده در این مرحله از سوی هسته گزینش مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی ، ارائه گواهی سوء پیشینه و همچنین شرکت در دوره مهارت آموزی و موفقیت در دوره مزبور ، هیچ گونه حقی جهت استخدام در آموزش و پرورش ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند انجام کار جلوگیری خواهد شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جهت تشکیل پرونده به محل سهمیه خدمتی در روز شنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۴۰۱ مراجعه نمایند و افرادی که پذیرفته شده اصفهان می باشند رشته های آموزگار ابتدایی – استثنایی – مشاوره – مراقب سلامت و هنرآموزی به آموزش و پرورش ناحیه ۴ و رشته های دبیری به آموزش و پرورش ناحیه ۵ جهت تشکیل پرونده مراجعه نمایند .

شایان ذکر است پذیرفته شدگان شهر اصفهان (رشته محل اصفهان- اصفهان ) صرفا در نواحی ۴ و ۵ سازماندهی خواهندشد.تقسیم بندی فوق فقط برای تشکیل پرونده می باشد و جهت تعیین اولویت محل خدمت به سامانه erp.isfedu.ir/est مراجعه نمائید .نتیجه سازماندهی متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام می گردد.

آدرس آموزش و پروزش ناحیه۴: خیابان سروش – چهارراه عسگریه – خیابان عسگریه – جنب بیمارستان عسگریه
آدرس آموزش و پرورش ناحیه ۵: خیابان کاوه – نرسیده به سه راه ملک شهر- جنب آتش نشانی

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده استخدامی :
۱-اصل و تصویر مدارک سجلی و هویتی داوطلب شامل کارت ملی، شناسنامه و شناسنامه فرزندان
۲- اصل و تصویر مدارک تحصیلی شامل گواهینامه موقت یا دانشنامه
۳- اصل کارنامه نتایج نهایی آزمون
۴- اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگران
۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای افراد ذکور

۶-سایر مدارک مورد نیاز طبق مرجع مربوط

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه آخرین روز مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اصفهان

روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ آخرین روز مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها می باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش که سه مرحله بررسی مدارک، مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را سپری کرده‌اند میرساند مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها برای جا ماندگان در تاریخ پنجشنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ آخرین روز مصاحبه اختصاصی در تمامی رشته ها می باشد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - اعلام مصاحبه برخی از رشته های آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱

مصاحبه برخی از رشته های آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان در ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ انجام می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بدین وسیله به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در رشته های آموزگاری، دبیری علوم اجتماعی، مراقب سلامت، روان شناسی و مشاوره، دبیری ادبیات فارسی، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا،دبیری علوم تجربی، دبیری علوم زیستی، دبیری عربی،دبیری زبان انگلیسی، دبیری تربیت بدنی، دبیری ریاضی، هنرآموز نقشه کشی معماری، هنرآموز ساختمان که تایید معاینات پزشکی را گرفته اند اما تا کنون مصاحبه نشده اند، می رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی استخدامی روز چهارشنبه مورخ ۲۲ تیر ماه به دبیرستان صارمیه واقع در شهرک ولی عصر جنب بیمارستان میلاد مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان

اطلاعیه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان منتشر شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه مهم بررسی مدارک متقاضیان غایب آزمون استخدامی در روز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱

این اطلاعیه فقط برای کسانی است که نقص مدرک داشته یا فرایند بررسی مدارکشان تکمیل نشده است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع متقاضیان غایب روز های قبل و نقص مدارک آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش که فرایند بررسی مدارک و مستندات آن ها تاکنون تکمیل نگردیده است می رساند، طبق زمانبندی ذیل در مدرسه فروزمهر شهرک ولیعصر جنب بیمارستان میلاد اصفهان مراجعه نمایند.

خواهران : روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۸ صبح

برادران: روز سه شنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۲ بعد از ظهر

گفتنی است جاماندگان از مصاحبه که قرار بود در روزهای قبل مصاحبه شوند و مصاحبه شان در تاریخ مقرر انجام نشد در تاریخ ۲۱ تیرماه مراجعه نکنند .زمان مصاحبه این افراد متعاقبا اعلام می شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه شماره ۱۱ اعلام زمان و مکان مراجعه جاماندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان رشته های آموزگاری، هنرآموز کامپیوتر، هنرآموز صنایع دستی،. زبان انگلیسی، هنرآموز الکترونیک، هنرآموز الکتروتکنیک، گرافیک، دبیری هنر، هنرآموزی نقاشی، هنرآموز طراحی و دوخت، هنرآموز حسابداری، دبیری تاریخ، دبیری جغرافی، دبیری عربی، دبیری ریاضی، مشاور واحد آموزشی و دبیری تربیت بدنی که تایید معاینات پزشکی را اخذ کرده، اما تا کنون مصاحبه نشده‌اند، می‌رساند جهت انجام مصاحبه تخصصی استخدامی روز دوشنبه مورخ ۲۰ تیر ماه مطابق زمان اعلام شده در پیامک ارسالی به دبیرستان صارمیه واقع در شهرک ولی عصر جنب بیمارستان میلاد مراجعه کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۱۰ - اطلاعیه ویژه غایبین و شرکت کنندگان دارای نقص مدرک آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع متقاضیان غایب روزهای قبل و افرادی که دارای نقص مدارک بوده‌اند و مستندات آن‌ها تا کنون تکمیل نشده، می‌رساند، طبق زمان‌بندی ذیل در مدرسه فروزمهر به آدرس زیر مراجعه کنند:

خواهران: روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۸ صبح

برادران: روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۲ بعد از ظهر

آدرس: اصفهان، سه راه سیمین(چهارراه سهروردی)، خیابان جانبازان، شهرک ولی عصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهر

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۸ مصاحبه اختصاصی برخی از رشته های آزمون استخدامی معلمان در ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱

مصاحبه اختصاصی برخی از رشته های آزمون استخدام پیمانی معلمان در روز جمعه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع جاماندگان خانم و آقا در مرحله ی مصاحبه ی اختصاصی آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان در رشته های الکتروتکنیک، مکانیک خودرو، عربی، علوم اجتماعی،معارف،کامپیوتر، علوم تجربی،تربیت بدنی، ادبیات فارسی، آموزگاری، هنرآموز تاسیسات و ریاضی که تایید معاینات پزشکی را گرفته اند می رساند مصاحبه روز جمعه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱در دبیرستان صارمیه جنب بیمارستان میلاد برگزار می شود .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۷ انجام فرآیند مصاحبه برخی رشته های دبیری در روز پنجشنبه ۱۶ تیرماه

مصاحبه داوطلبین خانم که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را در تاریخ ۱۵ تیرماه انجام می دهند می رساند مرحله مصاحبه اختصاصی در رشته های زیر و در تاریخ ۱۶/۰۴/۱۴۰۱ در محل دبیرستان های صارمیه برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان می رساند مصاحبه داوطلبین خانم که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را در تاریخ ۱۵ تیرماه انجام می دهند می رساند مرحله مصاحبه اختصاصی در رشته های زیر و در تاریخ ۱۶/۰۴/۱۴۰۱ در محل دبیرستان های صارمیه برگزار می‌شود:
دبیری تربیت بدنی
دبیری ریاضی
دبیری عربی
دبیری فلسفه
دبیری معارف
صنایع غذایی
لازم به ذکر است امروز ۱۵ تیرماه مصاحبه ی برادران در محل دبیرستان صارمیه در حال انجام است و زمان مصاحبه رشته های دیگر برای متقاضیان خواهر متعاقبا اعلام می‌شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره هفت؛ تغییر زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نوبت چهاردهم تیرماه به بیستم تیرماه ۱۴۰۱

به علت تعطیلی مرکز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان در روز ۱۴ تیرماه، نوبت مصاحبه این روز به ۲۰ تیرماه تغییر یافت .


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اطلاع می رساند، بررسی مدارک و مستندات پژوهشی ، معاینات پزشکی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان که تاریخ مصاحبه آنها ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ بود و به علت تعطیلی مرکز مصاحبه، در این روز انجام نشد طبق لیست پیوست به ۲۰ / ۴ / ۱۴۰۱ موکول شد .

لیست اسامی مصاحبه آزمون استخدامی روز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=۹cd۸c۴۵۳۸۵eb۷۹۱c۲a۹۶c۰۱۶۵۷۰۲۹۲۱۱

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره شش؛ اعلام زمان مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که پرونده خود را تحویل داده اند

مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را انجام و پرونده خود را تحویل داده اند ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ انجام می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان می رساند مصاحبه اختصاصی داوطلبین مرد که مراحل بررسی مدارک و مستندات پژوهشی و معاینات پزشکی را انجام و پرونده خود را تحویل داده اند در رشته های زیر و در تاریخ ۱۵ / ۰۴ / ۱۴۰۱ در محل دبیرستان های صارمیه جنب بیمارستان میلاد اصفهان برگزار می شود:

دبیری زیست، دبیری هنر، دبیری ادبیات فارسی، مشاوره واحدهای آموزشی، دبیری زبان انگلیسی، آموزگاری، دبیری فیزیک، دبیری علوم اجتماعی، هنرآموزی تاسیسات، هنرآموزی الکتروتکنیک، هنرآموزی مکانیک خودرو، دبیری علوم تجربی، دبیری ریاضی، دبیری حرفه و فن، هنرآموزی نقشه کشی و هنرآموزی ساختمان

لازم به ذکر است رشته های مصاحبه خواهران متعاقبا اعلام می گردد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - به علت افزایش ریزگردها؛ ادارات و مراکز آموزشی و ورزشی اصفهان و ۱۵ شهرستان دیگر استان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و ۱۵ شهرستان دیگر استان در روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه خبر داد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به نفوذ توده گرد و خاک از کانون‌های داخلی استان تا اواخر سه‌شنبه وزش باد خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، جنوب، شمال شرق و مرکز استان و به منظور کاهش مواجهه با این شرایط کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان مصوب کرد، ادارات، فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و مهدهای کودک شهرستان های اصفهان خوروبیابانک، اردستان، نایین، ورزنه، خمینی‌شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار شاهین شهر فردا سه‌شنبه‌ تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدماتی و امدادرسانی و درمانی نمی‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کلیه فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه و مراکز اموزشی و دانشگاه‌هاو مهدهای کودک شهرستان‌های اصفهان.خور و بیابانک، اردستان.نایین، ورزنه، خمینی‌شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار، شاهین‌شهر، نجف‌آباد فردا روز سه شنبه تعطیل است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ تیر ۱۴۰۱- به علت تشدید آلودگی هوا؛ فرآیند برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان در روز سه‌ شنبه لغو شد

به دلیل تشدید آلودگی هوا و افزایش ریزگردها در هوا بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، فرآیند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار نخواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به دلیل تشدید آلودگی هوا و افزایش ریزگردها در هوا بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان اصفهان، فرآیند برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار نخواهد شد.

بر این اساس، تاریخ جدید مصاحبه افرادی که فردا سه شنبه موعد مصاحبه آن‌ها بود، به زودی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - اطلاعیه شماره ۶ اعلام اسامی تکمیل ظرفیت بانوان دعوت شده به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی استان اصفهان

اسامی تکمیل ظرفیت بانوان دعوت شده به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش وپرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند ، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.

مدارک مورد نیاز: ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )

۱- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )

۲- پنج قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)

۳- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی) و یک عدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد)

۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگان‌های دولتی هستند:

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه شود.

۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی ( دو نسخه)

۱۰- اصل نامه بنیاد شهید، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)

۱۲-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.

۱۳- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد.

تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده میکنند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند

۱۴. در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی

الف.به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی،لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام نماید. تاکید می گردد در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده کرده و تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه کنند.

متقاضیانی که دارای پایان نامه بوده و می خواهند از امتیاز آن بهره‌مند شوند، لازم است اصل پایان نامه چاپ شده که صورت جلسه دفاعیه در آن درج شده است را به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است صورت جلسه دفاعیه الزما باید دارای مهر و امضای زنده مدیر گروه باشد.
همچنین لازم است یک کپی از صورت جلسه دفاعیه را در یک برگه مجزا همراه داشته باشند

۱۵- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله: خودکار، ماسک، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند.

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

( زمان و مکان بررسی مدارک طبق فایل های ذیل است)

نشانی محل: اصفهان - سه راه سیمین ( چهار راه سهروردی) - خیابان جانبازان (سوارکاران سابق)- شهرک ولیعصر- خیابان شهید بخشی- جنب بیمارستان میلاد - دبستان فروزمهر

برنامه زمان بندی تکمیل ظرفیت خواهران را اینجا بخوانید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۹ تیر ۱۴۰۱ - ادامه بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

ادامه بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش قرارگرفته اند و تا کنون مشخصاتشان در لیست پیوست اطلاعیه های قبلی نبوده می رساند ، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمان بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
۱- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )

۲- پنج قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)
۳- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکعدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .
۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

۱۰- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)

۱۲-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.

۱۳- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد گردید .
تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند

۱۴. در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی

الف.به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی،لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام نماید. تاکید می گردد در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده نموده و تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه نماید.

متقاضیانی که دارای پایان نامه بوده و می خواهند از امتیاز آن بهره مند شوند، لازم است اصل پایان نامه چاپ شده که صورت جلسه دفاعیه در آن درج شده است را به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است صورت جلسه دفاعیه الزما باید دارای مهر و امضای زنده مدیر گروه باشد.همچنین لازم است یک کپی از صورت جلسه دفاعیه را در یک برگه مجزا همراه داشته باشند.

۱۵- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند .

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد .

( زمان و مکان بررسی مدارک طبق فایل های ذیل می باشد )

فایل پیوست بررسی زمان بندی مدارک کلی گروه مرد:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=d۵۱cc۳af۵b۹۳b۷۲aec۲۳۵d۱۶۵۶۵۶۶۲۷۶

فایل پیوست بررسی زمان بندی مدارک کلی گروه زن:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=۷dd۲aa۵۱۳۰cc۹b۵۱۵c۸۳e۷۱۶۵۶۵۶۶۳۰۴

نشانی محل مصاحبه و بررسی مدارک:
اصفهان - سه راه سیمین ( چهار راه سهروردی) - خیابان جانبازان (سوارکاران سابق) - شهرک ولیعصر - خیابان شهید بخشی - جنب بیمارستان میلاد - دبستان فروزمهر

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ تیر ۱۴۰۱-  اطلاعیه شماره ۴ اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان جدید آزمون استخدامی در روزهای آینده

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان جدید آزمون استخدامی در روزهای آتی اعلام می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به اعلام قبولی جدید تعدادی از افراد در آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش، جدول زمانبندی حضور این گروه از پذیرفته شدگان جهت مصاحبه و معاینات پزشکی متعاقبا از همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر ۶ تیر ۱۴۰۱- اطلاعیه شماره ۳: اعلام آدرس محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان

آدرس محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محل برگزاری فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت استخدام آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام شد.

بر این اساس، داوطلبانی که نام آن‌ها در اطلاعیه شماره ۲(اینجا بخوانید)، آمده بود، باید در روز و ساعت مشخصی که برای داوطلب مشخص شده در آدرس اصفهان، چهارراه سهروردی(سه راه سیمین)، شهرک ولیعصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهر حضور به هم رسانند.

داوطلبان هرگونه اطلاعات درباره فرآیند مصاحبه را از طریق پورتال اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نشانی: www.isf.medu.irو یا از طریق کانال واتساپی این اداره‌کل به نشانی: https://chat.whatsapp.com/FYIa۷AamxEC۹l۴ue۶AXvMg دنبال کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر  ۵ تیر ۱۴۰۱ - مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان اعلام شد

مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ در استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ سوم تیرماه سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش قرارگرفته‌اند می‌رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه‌نامه ثبت‌نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می‌پذیرد؛ بنابراین به پذیرفته شدگان ابلاغ می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند.

مدارک مورد نیاز: ( به ترتیب ذیل در پوشه درج شود)
۱- پوشه فنردار دو فقره ( یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ )
۲- پنج قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)
۳- اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن
۴- اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن
۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکعدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی هستند:
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .
۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی
۱۰- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۱-تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند. (به جزء شغل محل شهر اصفهان و جی)
۱۲-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.
۱۳- در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد.
تذکر : پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند
۱۴- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار ، ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و ... را به همراه داشته باشند .

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی است.
ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد .
( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات طبق لیست پیوست و مابقی رشته ها متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.)

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

خبر ۴ تیر ۱۴۰۱ - مکان و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان به زودی اعلام می‌شود

مکان و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان به زودی اعلام می‌شود.

پیرو سوالات مکرر پذیرفته شدگان استان اصفهان مرحله اول چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ به اطلاع می‌رساند زمان و مکان برگزاری مصاحبه این پذیرفته‌شدگان به زودی و از طریق پورتال اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اعلام می‌شود.

پذیرفته‌شدگان می‌توانند با مراجعه به پورتال اینترنتی اداره‌کل به نشانی www.isf.medu.irاز آخرین جزئیات کسب اطلاع کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 خبر ۱۰ شهریور ۱۴۰۰- اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان یک برابرآزمون استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز سه‌شنبه مورخ ۰۲ / ۰۶ / ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی‌شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته‌اند می‌رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه‌نامه ثبت‌نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می‌پذیرد لذا به پذیرفته‌شدگان ابلاغ می‌گردد بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور به هم رساند.

مدارک موردنیاز: (به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد)

۱- پوشه فنردار دو فقره (سفید و آبی‌رنگ)

۲- چهار قطعه عکس تمام‌رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری و پشت‌نویسی‌شده (عکس‌ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند)

۳- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت پایان تحصیلات در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین (تاریخ نامه در سال جاری باشد)

۸- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

۹- اصل نامه بنیاد شهید، اصل و کپی کارت شناسایی ایثارگری

۱۰- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش‌وپرورش جهت پذیرفته‌شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می‌باشند.

۱۱- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)

۱۲- پذیرفته‌شدگانی که مبتلا به کووید ۱۹ در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می‌باشند، مدارک و مستندات می‌بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند در خصوص معاینات پزشکی در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع‌رسانی خواهد گردید.

تذکر: پذیرفته‌شدگانی که از عینک استفاده می‌نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند.

۱۳- در صورت تایید مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و آزمایش‌های پاراکلینیکی به‌صورت هم‌زمان انجام می‌پذیرد.

تذکر: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت‌های عمومی فرد پذیرفته نشده از سوی گزینش مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی، سوءپیشینه و عدم اعتیاد هیچ‌گونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده نخواهد داشت.

۱۴- بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون، پذیرفته‌شدگان نهایی (شغل‌های آموزگاری، دبیری و هنرآموزی) جهت گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی معرفی خواهند شد. عدم شرکت و ثبت‌نام در دوره‌های مذکور به منزله انصراف می‌باشد.

۱۵- پذیرفته‌شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند.

الف - فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ب - نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه بومی (تاییدیه ۱۰ سال محل سکونت)

تذکر: درصورتی‌که محل تولد مندرج در شناسنامه با محل شغل محل انتخابی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی باتوجه‌به آخرین تقسیمات کشوری یکسان باشد احتیاج به تکمیل فرم نمی‌باشد.

۱۵- پذیرفته‌شدگان موظف می‌باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله: خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و ... را به همراه داشته باشند.

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می‌باشد. ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - اطلاعیه ادامه مراحل استخدامی داوطلبان پذیرفته شده مرحله یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ سهمیه استان اصفهان

ادامه مراحل استخدامی داوطلبان پذیرفته شده مرحله یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ سهمیه استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۹می رساند با توجه به اطلاعیه مورخ ۲۳/ ۰۱ / ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور ادامه مراحل استخدامی داوطلبان پذیرفته شده مرحله یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ سهمیه استان اصفهان بر اساس مراحل ذیل صورت خواهد پذیرفت . لذا با توجه به شرایط حاد بیماری کرونا از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش خودداری گردد.

۱- رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس ۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه ۱۰۸۴۹۰/۶۰۲ مورخ ۹۹/۶/۳۱ دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع منضم به نامه شماره ۲۲۷۰/۳۰۲ مورخ ۹۹/۶/۳۰ دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، در زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی می باشد.

۲- ادامه انجام مراحل استخدامی مانند صدور معرفینامه جهت معاینات پزشکی ، سوء پیشینه ، عدم اعتیاد از طریق آموزش و پرورش محل انتخابی صورت خواهد پذیرفت . ضمن تماس تلفنی با آموزش و پرورش شغل /محل انتخابی از زمان مراجعه جهت دریافت معرفی نامه مطلع گردند .

۳- در خصوص بررسی صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان در صورت لزوم از سوی هسته گزینش استان با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد
نکته : درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان ، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند .

آدرس هسته گزینش استان : خیابان حکیم نظامی ، انتهای خیابان شهید موحدی ، صندوق پستی ۴۶۴-۸۱۴۵۶

۴- توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تایید قرار نگیرد، انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچ گونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

۵- درصورت تایید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در پرتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد، مراجعه نمایند.

۶- براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و زمان بندی پیش بینی شده، مقرر است دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون مذکور، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش)، اطلاع رسانی شود. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی های لازم برای ثبت نام و حضور در دوره یاد شده را داشته باشند. عدم ثبت نام به موقع در دوره های مهارت آموزی به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

۷- باتوجه به قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب جلسه مورخ ۹۹/۶/۱۶ مجلس شورای اسلامی، قبل از برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اطلاع رسانی لازم برای تعیین وضعیت «بومی پذیری» داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته است. بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن، ترتیب اثر داده نخواهد شد. مسئولیت عدم اقدام مقتضی در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به عهده داوطلب می باشد.

۸- داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ازطریق بخش پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند. تقاضای بررسی و رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه استخدامی بعداز اعلام قطعی نتایج آزمون استخدامی و صدورکارنامه نهایی داوطلبان از طریق تکمیل فرم اعتراض مندرج در سامانه سنجش آموزش کشور و ارسال آن به آدرس پستی : اصفهان ، خیابان باغ گلدسته ، بلوار هشت بهشت کدپستی ۸۱۴۵۸۱۳۳۳۱ امکان پذیر می باشد .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ بهمن ۹۹ - جدول زمان بندی حضور داوطلبان جهت مصاحبه علمی و تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ ویژه برادران

جهت مشاهده جدول زمان بندی حضور داوطلبان جهت مصاحبه علمی و تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ ویژه برادران ،فایل ضمیمه را دانلود کنید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ بهمن ۹۹ - اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

با عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی در وزارت آموزش و پرورش ، به پیوست جدول دعوت شدگان به مصاحبه در پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۸به شرح ذیل اعلام می گردد:

خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) توجه لازم معطوف دارید.

نکات مهم

- همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه

- رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل همراه داشتن ماسک / دستکش / خودکار شخصی

-همراه داشتن یک بطری آب کوچک / یک وعده غذایی سبک

-ورود همراهان به پردیس فاطمه زهرا (س) ممنوع می باشد.

آدرس : خیابان مدرس - خیابان شهید ضابط زاده - دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه زهرا (س

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ بهمن ۹۹ - اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان اسامی دعوت شدگان به مصاحبه در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان

با عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی در وزارت آموزش و پرورش ، به پیوست جدول دعوت شدگان به مصاحبه در پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۶به شرح ذیل اعلام می گردد:

خواهشمنداست ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زمان دعوت (روز - ساعت) توجه لازم معطوف دارید.
نکات مهم

۱- همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه

۲- رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شامل همراه داشتن ماسک / دستکش / خودکار شخصی

۳- همراه داشتن یک بطری آب کوچک / یک وعده غذایی سبک

۴- ورود همراهان به پردیس فاطمه زهرا (س) ممنوع می باشد.

 آدرس : خیابان مدرس - خیابان شهید ضابط زاده - دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه زهرا (س)

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ بهمن ۹۹ - اطلاعیه پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر کرد.

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )

۱- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )

۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )

۳- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .

۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

۱۰- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند .

۱۲- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی ) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهدشد.

۱۳- پذیرفته شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می باشند ، مدارک و مستندات می بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند درخصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع رسانی خواهدگردید.

تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند .

۱۴- پذیرفته شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند .

الف – فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ب- دریافت نمون برگ شماره ۶ – ه ، تهیه مدارک ومستندات لازم ، ارائه اصل و کپی مدارک در زمان بررسی مدارک

لازم به ذکر است : متقاضی باید در حضور مسئول مربوطه فرم مذکور( نمون برگ شماره ۶ – ه) را تکمیل نماید .

ج- نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده کنندگان از سهمیه بومی.

۱۵- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... را به همراه داشته باشند.

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ بهمن ۹۹ - اطلاعیه شرایط مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استان اصفهان

اطلاعیه شماره ۳ پیرامون شرایط مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به شرح زیر صادر شد.

پذیرفته شدگان خواهر آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش باید پس از انجام بررسی مدارک، جهت تعیین زمان انجام مصاحبه به پورتال دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اصفهان به نشانی https://fzai.cfu.ac.ir مراجعه کنند. مصاحبه از روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۳ آغاز می شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ بهمن ۹۹ - پذیرفته شدگان نهایی تا پایان اسفند ماه سال جاری از طریق سایت سنجش معرفی خواهند شد

مصاحبه اختصاصی بانوان پذیرفته شده در آزمون استخدامی از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۳ اسفند و آقایان از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند برگزار خواهد می شود/ پذیرفته شدگان نهایی تا پایان اسفند ماه سال جاری از طریق سایت سنجش معرفی خواهند شد

محمد اعتدادی گفت: یک هزار و ۷۰۰ نفر برای ۳۷ رشته که اکثر آنها در حوزه ابتدایی است در آزمون استخدامی پذیرفته و قبول نهایی می شوند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در بیستمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۹، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ۲ هزار و ۶۵۱ نفر ‌پذیرفته شده که شامل یک هزار و ۵۵۴ نفر زن و یک هزار و ۹۷ نفر مرد هستند، از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر برای ۳۷ رشته که اکثر آنها در حوزه ابتدایی است پذیرفته و قبول نهایی می شوند. ضمن اینکه پذیرفته شدگان دوره ی یکساله را به عنوان مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان سپری خواهند کرد.

وی افزود: در گام نخست، بررسی مدارک و مستندات بانوان از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۷ بهمن ماه و آقایان نیز از ۸ بهمن الی ۳ اسفند در مدرسه امام خمینی(ره) واقع در خیابان کاوه انجام خواهد شد. همچنین مصاحبه اختصاصی بانوان از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۳ اسفند در پردیس دانشگاه فاطمه زهرا(س) و آقایان نیز از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند در پردیس دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر برگزار می شود.

اعتدادی خاطر نشان کرد: سوالات مصاحبه پیرامون میزان توانمندی پذیرفته شدگان در رشته تخصصی، فن بیان، توانایی و آشنایی با کلاس داری و حرفه معلمی، علاقه مندی و موضوعاتی از این قبیل خواهد بود که برگزیدگان پس از این مرحله برای مصاحبه عمومی و گزینش معرفی و در نهایت پذیرفته شدگان تا پایان اسفند ماه سال جاری از طریق سایت سنجش معرفی خواهند شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ بهمن ۹۹ - پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر کرد.

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )

۱- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )

۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )

۳- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .

۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

۱۰- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند .

۱۲- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی ) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهدشد.

۱۳- پذیرفته شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می باشند ، مدارک و مستندات می بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند درخصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع رسانی خواهدگردید.

تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند .

۱۴- پذیرفته شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند .

الف – فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ب- دریافت نمون برگ شماره ۶ – ه ، تهیه مدارک ومستندات لازم ، ارائه اصل و کپی مدارک در زمان بررسی مدارک

لازم به ذکر است : متقاضی باید در حضور مسئول مربوطه فرم مذکور( نمون برگ شماره ۶ – ه) را تکمیل نماید .

ج- نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده کنندگان از سهمیه بومی.

۱۵- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... را به همراه داشته باشند.

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ بهمن ۹۹ - جدول زمانبندی بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جدول زمانبندی بررسی مدارک و مستندات داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش قرارگرفته اند در لینک زیر قابل مشاهده است.


برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۵ بهمن ۹۹ - پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر کرد.

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز شنبه مورخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور بهم رساند ( زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید )

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )

۱- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )

۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )

۳- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )

۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .

۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی

۱۰- اصل نامه بنیاد شهید ، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۱- تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان می باشند .

۱۲- مدارک مربوط به نخبگان : فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان (برای افراد متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان )

۱۳- مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی ) برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهدشد.

۱۴- پذیرفته شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ در حالت قرنطینه و یا بستری در بیمارستان می باشند ، مدارک و مستندات می بایستی توسط ولی یا نماینده قانونی در زمان بررسی مدارک و مستندات ارائه نمایند درخصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک به ولی یا نماینده قانونی اطلاع رسانی خواهدگردید.

تذکر: پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می نمایند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند .

۱۵- پذیرفته شدگان نمون برگ‌های موردنیاز ذیل را در پیوست این اطلاعیه را دریافت و در زمان بررسی مدارک و مستندات به همراه داشته باشند .

الف – فرم اطلاعات فردی (فرم گزینش) در دو برگ و تکمیل آن به همراه دو قطعه عکس و کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ب- نمون برگ شماره ۱۰ جهت استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری

ج- تکمیل نمون برگ شماره ۶ – ه و تهیه مدارک و مستندات لازم جهت ثبت امتیاز ات مربوطه

د- نمون برگ استشهاد محلی جهت استفاده کنندگان از سهمیه بومی.

۱۶- پذیرفته شدگان موظف می باشند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را در زمان بررسی مدارک و مستندات ، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله : خودکار، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و... را به همراه داشته باشند.

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی می با شد. ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ بهمن ۹۹ - اطلاعیه قابل توجه داوطلبین پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹

جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با عنایت به اطلاعیه مورخ ۱۱ / ۱۱ / ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبین پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ می رساند اطلاعیه ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید. لذا با توجه به شیوع ویروس کرونا خواهشمندیم داوطلبین از مراجعه حضوری به اداره کل و ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان خودداری فرمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ اردیبهشت ۹۹ - اطلاعیه اعلام اسامی مهارت آموزان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاع می رسانیم، اسامی مهارت آموزان پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان کلیه رشته ها اعلام گردید.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۹ - زمان بندی جدید پذیرش غیر حضوری و حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)

زمانبندی پذیرش حضوری و پذیرش غیرحضوری (بارگذاری مدارک درسامانه گلستان) به شرح زیر اعلام می گردد:

۱- زمان بندی پذیرش غیر حضوری:

زمان پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دوره مهارت آموزی ماده ۲۸ برای آن دسته از افراد که تا کنون موفق به پذیرش غیرحضوری نشده اند تا روز ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید گردیده است.

پذیرفته شدگان جهت ورود به سیستم، m۹۸۲ و در ادامه آن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی خود را بعنوان گذر واژه وارد نمایید.(مثال : برای شماره داوطلبی ۱۲۳۴۵۶ شناسه کاربری m۹۸۲۱۲۳۴۵۶ خواهد بود)

شناسه کاربری: شماره داوطلبیm۹۸۲

رمز عبور: کد ملی

آدرس سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان جهت پذیرش غیرحضوری : education.cfu.ac.ir

توجه داشته باشید که پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری و خروج ار سامانه، کاربری به شماره دانشجویی تغییر خواهد کرد (شماره دانشجویی خود را در فایل پیوست ملاحظه فرمایید)

شناسه کاربری: شماره دانشجویی

رمزعبور: کد ملی

۲- زمان بندی پذیرش حضوری:

به دلیل لزوم تبعیت از مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا زمان بندی مراجعه جهت پذیرش حضوری از تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۹۹ بر اساس جدول زمانبندی مراجعه حضوری (فایل پیوست) می باشد.

ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

پوشه مقوایی سبز رنگ
اصل و کپی سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ و مجوز شماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور)
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی مدرک تحصیلی.
اصل و کپی شناسنامه.
اصل و کپی کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
فرم تعهد امضاء شده حراست (فرم توسط پردیس هنگام ثبت نام ارائه خواهد شد)
دو قطعه عکس اداری ۴×۳

همراه داشتن کلیه مدارک فوق الزامی است و عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی به معنی انصراف از شرکت در دوره تلقی می شود.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۹ - جدول زمان بندی ثبت نام حضوری مهارت آموزان پردیس فاطمه زهرا (س)

مدارک مورد نیاز :

۱-اصل وکپی سند محضری (مجوز شماره ۱۵۱۶۱۰ و مجوز ۱۶۰۴۹۱ سازمان اداری واستخدامی کشور )

۲- پرینت ثبت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی دانشگاه

۳- اصل وکپی مدرک تحصیلی

۴-اصل وکپی پشت وروی کارت ملی

۵-اصل وکپی کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت از خدمت (ویژه برادران)

۶-اصل وکپی گواهی ICDL در صورت دارا بودن

۷- اصل وکپی گواهی روخوانی وروانخوانی قرآن در صورت دارا بودن

۸- دوقطعه عکس ۳*۴

توجه به نکات زیر جهت سهولت ثبت نام الزامی است :

لازم است دانشجویان مدارک خود را در ۲ کاور جدا گانه (یک کاور اصل مدارک ، ویک کاور کپی مدارک ) همراه داشته باشند.
کپی سند محضری را حتما همراه داشته باشند.
به ساعت حضور که به صورت تلفنی به دانشجویان اعلام می شود توجه داشته باشند وراس ساعت در پردیس حضور پیدا کنند.
به دلیل شیوع کرونا از آوردن همراه به داخل پردیس جداخودداری شود.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید

خبر ۱۳ اردیبهشت ۹۹ - اصلاحیه زمان بندی پذیرش حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸) : به دلیل لزوم تبعیت از مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا زمان بندی مراجعه جهت پذیرش حضوری از تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۹۹ آغاز خواهد شد، جدول زمانبندی متعاقبا اعلام می گردد.

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۹ - قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره های گذشته مهارت آموزی (ماده ۲۸)- زمان بندی پذیرش حضوری و غیر حضوری

واحد آموزش پردیس شهید باهنر اصفهان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش (دوره مهارت‌آموزان معلمی ماده ۲۸) به اطلاع می رساند ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده پیوست انجام می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل لزوم تبعیت از مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ثبت نام فقط در تاریخ و ساعت اعلام شده در فایل پیوست انجام خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان می‌توانند در صورت داشتن سوال و بروز اشکال در ثبت نام با شماره مستقیم ۳۴۵۲۰۰۰۹-۰۳۱ و یا ۷۶-۳۴۵۱۶۰۷۵ داخلی ۲۵۰ با کارشناسان بهسازی پردیس آقایان دکتر نعمتی و دکتر امینی تماس بگیرند.

ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

پوشه مقوایی سبز رنگ
اصل و کپی سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ و مجوز شماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور)
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی مدرک تحصیلی.
اصل و کپی شناسنامه.
اصل و کپی کارت ملی.
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
فرم تعهد امضاء شده حراست (فرم توسط پردیس هنگام ثبت نام ارائه خواهد شد)
دو قطعه عکس اداری ۴×۳

عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی به معنی انصراف از شرکت در دوره تلقی می شود.

شروع دوره آموزشی و برنامه درسی

دوره مهارت آموزی شامل سه پودمان می باشد که پودمان نخست آن از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود. پذیرفته شدگان باید پس از ثبت نام حضوری براساس برنامه اعلامی پردیس، در کلاس های مجازی که برنامه آن‌ها به زودی در همین وب‌سایت اعلام خواهد شد، شرکت کنند. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند شرکت وی در امتحانات پایان پودمان منتفی و متعاقبا صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش امکان‌پذیر نخواهد بود.

زمان بندی مراجعه جهت پذیرش حضوری

مهارت آموزان گرامی لازم است بر اساس روز و ساعت مندرج در فایل پیوست مراجعه نمایند.
مکان مراجعه پذیرش غیرحضوری
اصفهان-خیابان کاوه-خیابان تربیت معلم-دانشگاه فرهنگیان-پردیس شهید باهنر اصفهان


زمان بندی پذیرش غیر حضوری
زمان پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دوره مهارت آموزی ماده ۲۸ از روز دوشنبه ۸/۲/۹۹ به مدت ۵ روز امکان پذیر می باشد. پذیرفته شدگان جهت ورود به سیستم، m۹۸۲ و در ادامه آن شماره داوطلبی به عنوان شناسه کاربری و کد ملی خود را بعنوان گذر واژه وارد نمایید.(مثال : برای شماره داوطلبی ۱۲۳۴۵۶ شناسه کاربری m۹۸۲۱۲۳۴۵۶ خواهد بود)
شناسه کاربری: شماره داوطلبیm۹۸۲
رمز عبور: کد ملی

آدرس سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان جهت پذیرش غیرحضوری : education.cfu.ac.ir

توجه داشته باشید که پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری و خروج ار سامانه، کاربری به شماره دانشجویی تغییر خواهد کرد (شماره دانشجویی خود را در فایل پیوست ملاحظه فرمایید)

کاربری: شماره دانشجویی

رمزعبور: کد ملی

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ اسفند ۹۸  - اطلاعیه قابل توجه پذیرفته‌شدگان آزمون‌استخدامی آموزش‌و‌پرورش درسال۱۳۹۸

زمان تکمیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه معاینات پزشکی، سوء پیشینه، عدم اعتیاد، دریافت نمونه فرم تعهد محضری ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ که بر اساس اطلاعیه مورخ ۰۷/ ۱۲ / ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور، به مرحله گزینش ، معاینات پزشکی و... معرفی شده می رساند؛ جهت تکمیل پرونده استخدامی و دریافت معرفی نامه معاینات پزشکی، سوء پیشینه، عدم اعتیاد، دریافت نمونه فرم تعهد محضری و اطلاع از شرایط آن، از روز دوشنبه مورخ ۱۲ / ۱۲ / ۱۳۹۸ لغایت پنجشنبه مورخ ۱۵ / ۱۲ / ۱۳۹۸ به ادارات آموزش و پرورش منطقه پذیرفته شده در کد شغل محل انتخابی مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، عدم تکمیل پرونده استخدامی و ارائه سند تعهد ثبتی به منزله انصراف بوده و شخص مجاز به شرکت در دوره های مهارت آموزی نمی باشد.

همچنین در صورت عدم تایید گزینش، انجام مراحل معاینات پزشکی قبل از استخدام، عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد، هیچ گونه حقی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است پذیرفته شدگان جهت اطلاع از نتایج گزینش و ادامه مراحل استخدامی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی به اطلاعیه های سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی WWW.MEDU.IR که متعاقبا در سامانه مذکور درج می گردد مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت مراجعه به ادارات آموزش و پرورش :
۱- اصل کارت ملی ، شناسنامه و مدرک تحصیلی
۲- شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ دی ۹۸ - اطلاعیه‌داوطلبین پذیرفته‌شده درهفتمین آزمون‌استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال۹۸ (استان‌اصفهان)

قابل توجه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۳۹۸ : در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.(استان اصفهان)

با عنایت به اطلاعیه مورخ ۱۵ / ۱۰ / ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور باطلاع داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی مشرک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۸ می رساند اطلاعیه ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید .

داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را در دو نسخه تکمیل و پس از الصاق عکس پرسنلی ، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی در مراکز پردیس فرهنگیان ، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.

برای دریافت فرم مشخصات فردی روی "دریافت فایل" کلیک کنید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ دی ۹۸ - اطلاعیه‌اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان‌اصفهان پیرامون بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام‌پیمانی سال۹۸

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز یکشنبه مورخ ۱۰/۱۵/ ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش قرارگرفته اند می رساند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه نامه ثبت نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می پذیرد؛ لذا به پذیرفته شدگان ابلاغ می گردد بر اساس جدول زمانبندی و با همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر در مرکز مورد اشاره در اطلاعیه حضور به هم رسانند.

مدارک مورد نیاز : ( به ترتیب ذیل در پوشه درج گردد )
۱- پوشه فنردار دو فقره ( سفید و آبی رنگ )
۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده ( عکس ها بدون روتوش و زمینه سفید باشند )
۳- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
۴- اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد )
۸- در خصوص داوطلبانی که دارای سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند :
اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ا زتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد ارائه گردد .
۹- پرینت کارنامه آزمون استخدامی
۱۰- اصل نامه بنیاد شهید یا اصل وکپی گواهی حضور در جبهه ( مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری )
۱۱-مدارک مربوط به نخبگان : فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان (برای افراد متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان )
نخبگان : قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی - بین المللی ) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد ، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر ( خوارزمی ، خوارزمی جوان ، رازی ، فارابی ) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند ، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا ۱۰۰گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا ۵۰علوم تجربی – نفر اول تا ۲۰ علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (۵امتیاز ) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .
۱۲-مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم (دارندگان حفظ قرآن در درجات یک ، دو و سه و صادره با امضای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی )

حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک الزامی می با شد . ضمنا عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

شایان ذکر است، جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ به تفکیک جمسیت به همراه کروکی محل برگزاری مصاحبه در تصاویر ذیل و فایل پیوست قابل مشاهده است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ دی ۹۸ - اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان سال ۹۸

قابل توجه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۳۹۸ : در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.(استان اصفهان)

با عنایت به اطلاعیه مورخ ۱۵ / ۱۰ / ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور باطلاع داوطلبین پذیرفته شده سه برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی مشرک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۳۹۸ می رساند اطلاعیه ، جدول زمانبندی و مکان بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی طی روزهای آتی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد گردید .

داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را در دو نسخه تکمیل و پس از الصاق عکس پرسنلی ، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی در مراکز پردیس فرهنگیان ، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان به هسته گزینش نیست.

برای دریافت فرم مشخصات فردی روی "دریافت فایل" کلیک کنید.

برای مشاهده صفحه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ