استخدام شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس (اعلام نتایج)

استخدام شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس

آزمون استخدام شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس، آزمونی جهت ورود متقاضیان کار در شرکت های خصوصی است. شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس نیز به عنوان یکی از (شرکت های خصوصی، جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام در شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس می‌توانند  اخبار و آگهی‌ها و اطلاعیه‌های استخدامی مورد نیاز خود را از طریق این صفحه پیگیری نمایند.

 

خبر ۲ بهمن ۱۴۰۱ -  اعلام نتایج نهایی آزمون و مصاحبه استخدامی شرکتهای مشانیر، آریانیر و ستاره درخشان خوشنام پارس

ضمن آرزوی موفقیت برای همه شرکت کنندگان در مراحل مختلف آزمون و مصاحبه، با عنایت به برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه‌های صورت گرفته، اسامی پذیرفته شدگان هریک از گروه‌های شغلی نگهبان، اپراتور ایستگاه‌های برق، خدمات و دفتردار در شهرهای مختلف استان فارس و استان بوشهر به شرح زیر اعلام می‌شود.

با عنایت به اینکه نمرات هر یک از داوطلبان بر اساس نمره آزمون کتبی و نمرات مصاحبه کنندگان مختلف محاسبه و اعمال شده است، تجدید نظر در نمره هیچ یک از شرکت کنندگان محترم امکان پذیر نیست.

متعاقبا به هریک از افراد پذیرفته شده، از طریق شرکتهای متقاضی نیرو، تاریخ و محل مراجعه برای تکمیل پرونده و انجام مراحل پذیرش اداری و طب کار و ... اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید

لینک‌ها و صفحات مرتبط

  • نتایج نهایی  آزمون استخدامی ستاره درخشان خوشنام پارس ۲ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد. با مراجعه به بخش اعلام نتایج آزمون استخدامی ستاره درخشان خوشنام پارس آخرین اطلاعیه‌های مرتبط را بخوانید.
  • برای آمادگی شرکت در آزمون مصاحبه  آزمون استخدامی ستاره درخشان خوشنام پارس می‌توانید از منابع و سوالات مفید  مصاحبه موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس
آخرین اخبار استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام پارس




زمان آزمون استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس

زمان آزمون استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس تا ۵ آذر ۱۴۰۱ است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس از ۸ و ۹ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس ۲۱ آذر ۱۴۰۱ بود.

دریافت کارت آزمون استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس

متقاضیان محترم آزمون استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس می‌توانید از طریق کلید زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۸ و ۹ آذر ۱۴۰۱
  • زمان برگزاری آزمون: ۱۰ آذر ۱۴۰۱

اطلاعیه مربوطه و ملاحظات مربوط به جلسه آزمون نیز پس از اطلاع‌رسانی از سوی متولیان آزمون، در این صفحه قرار خواهد گرفت.

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس

متقاضیان محترم آزمون استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و نتایج  نهایی آن ۲ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

منابع مطالعاتی آزمون استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس

دارا بودن منابع مطالعاتی متناسب با رشته شغلی در آزمون استخدامی یکی از نیازهای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت ستاره درخشان خوشنام فارس است. به همین منظور متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه منابع مطالعاتی، نسبت به مشاهده منابع مطالعاتی پیشنهادی پرتکرار برای این آزمون اقدام نمایید.

 

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش، همه‌ی منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روان‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. با مراجعه به لینک مورد نظر، می‌توانید مطالب دلخواه‌تان را مطالعه کنید.
سوالات متداول

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ