استخدام آموزش و پرورش در نیمه دوم امسال

۴۴ نظر

استخدام آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان به گفته‌ی رئیس سازمان اداری و استخدامی خبر‌های خوبی برای آموزش و پرورش و معلمان در راه است، در همین راستا آزمون استخدامی برای تامین نیرو در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.


لطیفی افزود: این جذب به صورت نقطه‌ای خواهد بود و نیاز است بدانیم چه نیرویی با چه تحصیلات و رشته ای، در چه مقطعی و در کدام شهر‌ها نیاز داریم، سپس جذب را آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم گفت: امسال دانشگاه فرهنگیان به میزان خوبی دانشجو جذب کرد و در نتیجه در سال آینده بخشی از کمبود معلم در خوزستان از طریق این دانشگاه فرهنگیان برطرف می‌شود.

حمیدی‌نژاد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش نهایتا تا سال ۱۴۰۴ یا ۱۴۰۵، این وزارت می‌تواند کمبود معلم را به طور کامل برطرف کند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده صفحه استخدام لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۴ نظر برای استخدام آموزش و پرورش در نیمه دوم امسال

  • ز
    زهرا
    ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
    حداقل کاش زودتر تکلیف مون مشخص بشه
    که آزمون هست امسال یا نه.
    افرادی که مثل من تازه فارغ التحصیل شدن چه گناهی دارن
    • ع
      علی سلیمان نژاد باری
      ۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
      دلیل حذف آزمون ماده 28 چه میباشد خوب جه نیازی داریم یک نفر 3 سال در دانشگاه دیگر و یک سال در فرهنگیان درس بخواند الان ما فارغ التحصیلان زیادی داریم از دانشگاه دولتی و دارای پایان خدمت سربازی و نیمه متمرکز زیادی داریم از دانشگاه دولتی با پایان خدمت خوب آنها را استخدام کنیید و در فرهنگیان یک سال آموزش دهید
      • م
        مهسا
        ۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴
        یه بار میگن آزمون هست یه بار میگن نیست خیلی بی انصافیه اگه حذف بشه

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ